April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen, ik heb een ec nacht gehad vaak naar de wc maar wel goed er tussendoor geslapen, maar 1 maagzuuraanval en dat ondanks dat ik op 1 kussen na alles kussens heb verwijderd.
    ik lig nu gewoon weer zo blij mee.

het strippen heeft hier weinig gedaan dus vandaag even afwachten wat de gyn gaat zeggen. ik hoop dat die meedenkt over het inleiden en niet tegen gaat werken. we wachten het maar af.

janneke heb je veel gepland staan? zoniet doe dan lekker een middagdutje

groetjes

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal je hebt nog niet gemeld!

Ja wendy, ik moet booschappen doen. Maar dat ga ik echt niet redden. Ben nu bij vk. Loopt weer eens uit! Vanmiddag echt slapen. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Dat je niet nog 10x je verhaal hoeft te doen en moet overtiugen! Succes meis!

3. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke ik hoop dat het strippen zijn werk doet en dat je dit weekend lekker bevalt. Kan me voorstellen dat je geen zin heb om tot mei door te hobbelen.

Wendy ik duim voor je dat de gyn je wil inleiden. Als de vk het er mee eens is waarom zouden hun dat dan niet wezen. (ach je weet hoe ze zijn) En het is je uitgrekende datum toch nu?

Ja het shoppen was echt ff leuk hahaha en weer eens wat anders dan jongens kleding hihi. Wendy ik dacht dus dat ik maat 56 in overvloed had maar dat was maat 50. De hele garderobbe in dr kast hebben we zowat gekregen als ik 10 dingen zelf heb gekocht is het veel, maar nu vullen we het lekker aan haha.

Hier 3 weken oud en eindelijk een foto met open oogjes.

Broer en zus

Met dr kroel

4 dagen oud

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe wat een super leuke foto's ook ik heb alles gekregen, ik heb 1 romper zelf gekocht 1 muts en 2 hoekhanddoeken. en dat is het qua kleding ed.

janneke veel succes bij de vk. ik hoop dat je vanmiddag nog even goed kan bijslapen.

hier een leuke ontdekking ik wou urine opvangen maar had mijn slijmprop te pakken op mijn watje, dus ik ben weer wat dichter bij de bevalling maar hoeveel dichter wie zal het zeggen.

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy dank je.. En je slijmprop super, het wil niks zeggen maar ja je was gister al 2 cm onderweg... Geef dat ook aan bij de gyn dat je al 2 cm had gister

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja dat geef ik zeker aan vanmiddag zowel die 2 vingers ontsluiting als de slijmprop.
    ik heb nog maar even wat gedaan ik keek al een week op tegen de woonkamer stofzuigen maar vandaag toch maar gedaan dus dus ben nu best tevreden.

7. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Meldplicht!!! Gewoon bib hoor dames!

@Janneke hoop dat t strippen wat doet en je hebt vanmorgen gelukkig nog iets geslapen.
    @wendy spannend!!!

Fotootjes kijk ik vanmiddag wel op de laptop!

Hier net ff flink zitten janken! Wilde de stad in voor wat boodschappen en nog naar de AH maar kan niet ver lopen, dus op de fiets van mn vriend gegaan. STOM STOM!! stond in de rij bij ah te trillen en alles deed zeer en ik was op! Moest ik nog met alle spullen naar huis... begon op de fiets natuurlijk al te huilen... nu weer rustig, maar dit voorlopig niet meer doen pffff

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal gelukkig ben je heel thuis gekomen! Daarom ben ik vandaag geen boodschappen gaan doen.... LUISTER NAAR JE LICHAAM!!!!!!
    Oeps ik wil niet te hard schreeuwen. Maar jij moet zo een kind op de wereld gaan zetten en daar moet je nu je krachten voor sparen.

Wendy met slijmprop, wat goed. Nu nog je vliezen, dan weet je zeker dat er binnen 48 uur wat komt.....

Zoe, wat een schatje. Gek idee dat jij al 3 wk met baby zit. En wij Chantal, Wendy en ik nog zo zitten te wachten....

Net bij VK geweest. ZE KON STRIPPEN!!!!!! jheeehooeeee ik ben blij!
    Ik heb 2 cm ontsluiting. Kom maar op met die weeen. Manlief kwam net eff thuis, hij is ook op van de zenuwen, niet zo erg als bij Bas gelukkig toen kreeg hij er zelf migraine aanvallen van:$

Morgen ochtend komt vriendin langs want manlief moet ketel plaatsen. Dus kan zij mooi Bas vermaken. En als de weeen dan beginnen, kan ze mij mooi gezelschaphouden totdat man er weer is.

Woensdag weer nieuwe afspraak met VK. gaat ze weer strippen. Ze had het erover dat het nog wel 2 weken kon duren ondanks et strippen. Ik zei: dat denk ik niet, dat red ik niet... oh oh nou dan misschien maar eerder inleiden......
    Als hij er volgende week vvrijdag nog niet is, dan wil ik ingeleid worden. Maar goed dan zijn er weer een week verder. Dan is wendy al bevallen! en zijn Chantal en ik de laatste.....

Ik ga nou eff lekker op bed liggen en de baby roepen. tot later

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal doe je het ook rustig aan, ik fiets expres al niet meer omdat het te veel energie kost.
    ik wandel alles en heb ten alle tijden mijn ov kaart bij mij en mijn telefoon als het niet gaat neem ik of het oc of ik bel mijn vriend.

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke dat weet ik niet hoor, ook ik moet maar afwachten hoe en wat. ik ben op van de zenuwen voor vanmiddag. ik hoop echt dat er wat gepland gaat worden. ik ga er alleen naartoe want mijn vriedn is de badkamer aan het verbouwen en die wilt het huis helemaal goed hebben zodat ikd ie 6 weken geen problemen heb met dingen, dus dat is wel fijn en daar wil ik hem niet on storen dus ik laat hem maar zijn ding doen, hij kan toch niets doen in het ziekenhuis behlave erbij zitten .

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Hier weer even een berichtje van mij. Het gaat prima hier. Eva zat gisteren alweer over haar geboorte gewicht! Zelfs de kraam was er verbaasd over. De BV is prima op gang. Last van stuwing heb ik nauwelijks gehad. Maar ik heb Eva dan ook heel vaak aangelegd. Overdag vaak wel elk uur de 1e dagen.
    Afgelopen nacht kwam ze zo om de 4 uur. Heel fijn! Overdag wil ze vaak wel elke 2u drinken.

Fysiek ben ik zelf nog echt niet goed. Lopen gaat nog erg moeilijk en is pijnlijk. Bewegen zowieso is pijnlijk. Vanmorgen is de kraam voor het laatst. Gelukkig nu weekend. Morgen komen m'n ouders en zondag is Peter nog thuis. Ik zou me nu echt niet alleen kunnen redden met Eva alleen thuis. Ik durf niet eens met haar te lopen omdat ik soms opeens nog heel duizelig word.

Maar verder zit ik nog steeds boven op die roze wolk. Het loopt hier allemaal zo erg goed. Ik geniet volop.

Tessa komt zo thuis broodje eten. Die moet vanmiddag weer naar school. Ze is zo'n trotse grote zus!

Bekijk bijlage 239203

12. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @boney wat goed van de BV!! Hoop ook echt zo dat het mij lukt :) en een prachtig fotootje!
    @Janneke ik weet t hoor! Ben soms nogal koppig hihi.. verveel me soms thuis.. al kan ik hier nog genoeg doen hoor! Moet nog 3wassen weg vouwen .. heb ik altijd zo'n hekel aan. Lig nu wel met mn net gekochte kruikje in bed :) En gestript en 2cm!!! Whaaaa ik ben straks echt de laatste haha.. ach.. komt er toch wel een x uit lijkt mij.
    @wendy ff laten weten als je terug bent van de gyn!

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja dat doe ik toch altijd;) ik laat jullie echt niet wachten.

chantal goed dat je het rustig doet vanmiddag ook ik heb genoeg te doen maar je moet ook rust nemen ik heb 2 dagen rust gehad heb vandaag een beetje gezogen ga zo nog effe een was opruimen.
    en dan ben ik weer klaar voor vandaag en klaar om naar de gyn te gaan tas staat alweer klaar.

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zwangere dames doen jullie wel kalmpjes aan??

zag schattige fotootjes van lieve beebjes!!

kom er ook nog even eentje spammen ;)

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Wat een mooi plaatje van Lucas!!!

16. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hoe gaat t met janneke??? En wendy?? Ik verveel me en kijk elke 5minuten hier hihi.

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    wat een lieve baby's komen er weer voorbij!

@ alle zwangere dames: Doe het rustig aan meiden, je hebt al je energie straks nog nodig voor de bevalling!

@hier: een lekker onrustig dagje, Lotte wilde gewoon niet slapen en huilde veel. Nu ligt ze weer lekker bij mama op de buik te slapen. Blijkbaar toch de beste plek want dat houd ze nu al een uur vol. We eten vanavond bij mijn ouders dus we gaan zo lekker richting mijn ouders en genieten van de avond. Fijne dag nog allemaal!

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet veel boeiends. Wel wat streken en krampen. Maar vandaag komt et geen baby meer. We eten zo bij mijn ouders, lekker makkelijk!

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie wat een prachtige foto.

chantal, hier gaat het een beetje down zie ego gedeelte.
    goed dat jij je verveelt dan doe je in ieder geval niet teveel.

annabel wat heerlijk zo een mamababy, ik hoop dat ook te hebben eet smakelijk bij je ouders

janneke ook eet smakelijk bij je ouders, morgen dan een baby;)

ego, hier een te goede ziekenhuis uitslag.
    mijn bloeddruk, ecg, bloeduitslag en urine was zo goed dat er geen reden is mij daar onder controle te houden en ook geen reden tot inleiden, dit houd in dat ik moet wachten tot mijn lichaam vanzelf gaat bevallen dit kan dit weekend zijn maar over 2 weken.
    dus ik ben een beetje down ik wil hier niet aan toegeven en dus heb ik vrienden geregeld die komen vanavond de heren gaan klussen en de dames gaan lekker kletsen en wat leuks doen misschien wel een leuk spel of zo. de rest van het weekend hebben we niets gepland staan

groetjes wendy

20. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @wendy dat vind ik flink balen voor je!! Niet dat alles goed met je gaat natuurlijk, want dat is beter, maar dat ze je niet in willen leiden. Hoop dat je vanavond je zinnen een beetje kan verzetten.
    @Janneke he jammer!! Dacht die ligt te bevallen hihi
    @annabel lijkt me heerlijk zo'n kroel kindje :)

Deel Deze Pagina