April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Wendy,
    Dat is balen. Zeker als de vk achter je staat. Echt een tegenvaller.
    Ik hoop maar voor je dat het snel begint, aangezien je ook je slijmprop nu kwijt bent.
    Ik hoop dat je je gedachten een beetje op iets anders kan zetten. Lekker van je visite genieten vanavond.

Ik heb nog steeds gek gevoel in mijn buik. Soms een beetje kramp. Ik geloof er nog steeds in dat het snel gaat komen. Ik heb ook nergens zin in geen gtst, helemaal geen tv. Alles is me te veel.....
    Ik ga zo maar naar bed. Mijn man heeft morgen ochtend nog werk staan. Gelukkig wel in onze eigen woonplaats maar toch. Ik ben zo bang dat het niet goed komt. Maar die mensen zitten nu zonder verwarming en warmwater, dus we kunnen ook niet zo makkelijk afbellen. Hij is nu bezig een collega te vinden die eventueel voor hem kan in vallen morgen. Maar dat valt niet mee op zatedag.

Ik ka nu op bed liggen. Muziek luisteren. Ik kijk vanavond nog wel eff op tel hoe het met iedereen is.

Groetjes

2. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy wat balen zeg, wat moet jij je klote voelen nu, hoop dat er alsnog snel wat doorzet.

Janneke neem je rust lekker en wie weet zet er wat door.

Sjtal rustig aan he jij en niet meer fietsen.

Boney geniet nog ff van het weekend samen.. Vervelend zeg dat je nog zo veel pijn heb enz

Annabel ze wilt lekker bij mama heerlijk hoor.

Vandaag ff naar prenatal geweest ging voor 1 shirtje voor Jessie maar kwam weer met meer thuis heb een super gaaf jumpsuit voor dr gekocht. Janneke ik vind het ook raar dat ze al 3 weken is aangezien ik de 15de was uitgerekend en ze nu dus pas 5 dagen had moeten zijn

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe, wat fijn dat je alweer zo fit bent dat je al aan t shoppen bent.

Ik heb hier toch wel weeen. Om de 8 a 10 min, duren 30 a 40 seconde.....

4. Janneke! Dat klinkt veelbelovend, zet hem op meid. Probeer wat je kan even te rusten!!!

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @wendy: ik hoop dat het snel doorzet bij je!

@zoe: fijn hè zo naar buiten met je kleine?

@sjatal: rustig aan doen hoor!

Hier zijn we in volle voorbereiding voor morgen. Dan gaan we naar de elf & fantasy fair erg leuk en nu extra speciaal met de kleine meid. We hebben er zin in in ieder geval!

6. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @janneke!! Zet m op!!!! Spannend!!! Ik had voor mezelf ook ingezet op de 21e, maar zal m vast niet worden.
    Ik ga slapen! Truste

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    janneke zet m op!! hoop morgen ochtend goed nieuws te lezen!!

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou t begon ergens op te lijken. Maar nu al 20 geen wee gehaf. Was denk ik toch een grapje van de baby.
    Man heeft wel vervaning kunnen regelen dus das wel fijn.
    Slaap lekker

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal ja het is een beetje dubbel jammer dat ze niets doen, gelukkig gaat alles goed.

janneke vervelend dat je je zo rot voelt, ga lekker slapen en zorg dat je vriend morgen goed bereikbaar blijft, ik lees nu van de weeën spannend dan zal je vannacht je kleintje wel krijgen, veel succes ik hoop dat alles doorzet en dat ik morgen baby nieuws lees, lees net dat het weer weg getrokken is ik hoop dat het toch nog doorzet:$

zoe dat snap ik dat dat een raar gevoel geeft, ik voelde me knap rot het bezoek deed mij erg goed, leuk van de prenatal en je koopt daar denk ik altijd meer dan gepland.

annabel dat is de 1ste keer dat ik hoor van die elf&fantasy fair wat houd dat in? waarschijnlijk iets met elfen en andere fantasie wezens maar een beurs of iets anders?

ego, hier een goede avond gehad gezellig met de visite gezeten, ze zijn net weg, op harde buiken na heb ik nog steeds geen klachten wel gaat mijn vriend morgen nog werken met een vriend van hem en ik ga bij zijn vriendin zitten dat is hetzelfde stel als dat hier vanavond was dus dat is wel gezellig.
    maandag moet ik naar de vk en dan bespreken we verder wat we doen, maar ik denk dat het afwachten wordt.

groetjes wendy

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eff snel. Vanaf 2 uur toch weer weeen. Om de 4 min. Maar nog te kort. Ik denk dat ik om 5 uur de vk bel en mijn zus.
    Bas is altijd om 7 uur wakker, dus wordt nog spannend

11. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Zooo wakker! Gelijk hier kijken hoe het met janneke is en ik lees dat je om 5uur heb gebeld!! Ben benieuwd hoor :) Ik vind t nu zelf ook zo spannend!!! Ik wil ooooooook en wendy wil ooooook hihi. Wendy het is toch ook jouw 2e kindje? Jullie weten al een beetje wat jullie te wachten staat.. hier nog blanco ;)

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Spannend janneke!!!

Zo zoonlief heeft zn eten weer op.. nu nog even uurtje slapen :d

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    BIB

Ik had he nog niet getikt of het hield weer op! Heel vreemd, ik moest ze echt al weg puffen.......
    Nou ik houd jullie op de hoogte. Ik heb nog wel lekker geslapen:)

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hetis mijn 1ste kind, hier ook nog bib.
    ben vandaag weg dus kom vanavond weer om te reageren.
    ga janneke ik las effe snel dat je gebeld heb.

groetjes

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @wendy oohwjah ook jouw eerste!!! Extra spannend voor ons he hihi... wist ik eigenlijk wel.. was nog niet helemaal wakker!
    @janneke ik denk dat het niet meer lang zal duren hoor!!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen, balen janneke. Voorwerki s zo vervelend. Maar voor straks wel fijn. Kijk naar mij. Hoop echt dat het gaat doorzetten.
    Hier trouwens BAB :D

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het niet doorzette omdat bas wakker werd. Soort moeder instinct. Mijn vader komt zo bas ophalen en blijft hij daar vanacht ook.
    Mijn vader brengt ook de kat naar t pensioen. Dan kan ik veilig beneden bevallen zonder kat op mijn buik en kattenharen

18. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @boney BAB??!baby uit bad? ;) hihihi
    @Janneke ooohw jij bevalt thuis! Ik kan daar niet eens voor kiezen! Idd wel handig als de kat dan niet in de buurt is ja hihi en fijn dat Bas onderdak heeft! Kan jij in alle rust bevallen ... vandaag nog ;)

19. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @boney ik denk baby aan borst hahaha!!! Las bub ipv bab ofzo... lekker lomp! Ik dacht al.. baby is al uit buik... dus bad?? Nou nou.. ben van origine ook blond natuurlijk ;) haha

20. Hier gaat alles goed, Thom doet het heel goed en de stuwing begint ook op gang te komen.
    Voel mij erg goed, lichamelijk is het nog behoorlijk beurs van onder maar dat komt wel goed, heb nu maar 10min geperst en met de eerte anderhalfuur ;)
    Door de snelle bevalling ben ik redelijk fit, dat is fijn.

Huisdieren... Wij hebben 3 hondjes en 2 katten, die verdwijnen vanzelf uitbeeld bij het horen van het oergeweld hoor ;)
    Nu komen ze af en toe kijken, nu op dag 3 is het voor hun alweer gewoon!

Deel Deze Pagina