Janneke wauw wat gaaf, van jason hadden we ook een 3d echo Jessie doet het goed, gister nog wel ziekjes maar lekker vrolijk, wilde spelen en drink goed. Vanmorgen een fles (24 uur diaree vrij) en die is er in gebleven. Jippiejessie opgeknapt en jason is nu de volgende arm kind spuugt zich helemaal leeg. Eerst vannacht zijn eigen bed en mij dus samen douchen toen ons bed en vanmogen tot 2x toe de woonkamer pfff gaat lekker zo. vanavond een taart maken (laatste staat in de oven) morgen een verjaardag maar ja ff kijken hoe de kids zich voelen. volgens sm liet ik jessie uithongeren wel ja ik ben zo'n slechte moeder. Als de ka zegr ze mag niet eten totdat ze 24 uur diaree vrij is goed drinkt en het zelf aangeeft pfff nou vanmorgen gaf ze t zelf aan en dan krijgt ze heus wel.
Ahg wat zielig vior jason. Ziekenboeg bij jou. En arme jessie die krijgt geen eens eten van je! Het is wel de bedoeling hoor haha. Nou lekker zon schoonmoeder! Betersxhap
Zoe: beterschap met jason! Hier de hele dag lopen rennen en vliegen. Opruimen, poetsen, kamer 'verbouwen', slingers en ballonnen ophangen, taart ophalen, kado in elkaar zetten, en nog van alles en nog wat.. Nu eindelijk even zitten. Morgen wordt m'n baby een dreumes *slik*
Knoop mij maar op ik snap er niks van dametje is doodmoe maar wil niet slapen... Wordt e strontchago van grrrrrrrrr ffe afreageren
Had idd het grote wijze boek even open geslagen denk t idd sprongetje, dn is ze er vroeg bij, hangperiode begint vanaf 51 wkn, net vrijdag 51 wkn geworden Na het badje fles op bed, sliep direct, ze had vanmiddag niet geslapen helemaal op, op zulke momenten denk ik pff voorlopig nog geen 2e. Ligt ook nog niet in de planning maar kriebels zijn er wel
Hoe is f met de zieken kindjes? Na 26x oefenen kan joep eondelijk uit een rietje drinken. Wat ben ik blij! Vind die tuitbekers maar niks, en joep ook nief want daar kon hij ook niet zelf uit drinken, dan moest ik hem achterover kiepen. Nu kan hij zelf uit een rietjes beker dribken. Blije mama!
Wat goed Janneke! Wij hebben de tuitbeker daarom ook overgeslagen, de rietjesbeker kan ze zelf, een tuitbeker niet (en is slecht voor de tanden) Knappe Joep hoor! Hoe is het met de zieke kindjes. Ik ga morgen naar de gyn.. Ben heel zenuwachtig! Emma's verjaardag was gisteren super! Ze heeft mooie cadeaus gekregen en lieve mensen op visite. Wel was ze heel moe van alles. Vandaag lekker met z'n drietjes wezen zwemmen.
Jaaa janneke ik ben VRESELIJK whahaha. Wat goed van Joep hier heb ik wat dat betreft een luie donder die probeert niks en vind het wel best hahaha. Mnr fijn dat het een geslaagde verjaardag was, is iedereen geweest (ivm de verjaardag van je nichtje) succes morgen. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 10.00 kids werden 10.15 wakker lekker hoor. Jason nog erg hangerig jessie is beter. Gister voor Jason wezen shoppen en heel goed geslaagd nu nog wachten op zn schoenen en vrijdag toch nog een spijkerbroek halen bij de zara ben er verliefd op
mnr succes morgen bij de gyn.. zoe hoe is het met de kids? janneke knappe joep hoor! Hier is de rietjesbeker ook favoriet bij Lucas fidel hoe ging het vandaag? Nou hier gister een kindje met alweer koorts vanmorgen normale temp maar eind van de middag alweer koorts Meneertje hoest zich ook een ongeluk. Ligt nu lekker met een zetpilletje op bed.. Nachten gaan erg slecht steeds huilen, al is het nu vaak al goed als je m op zn rug draait en weer toedekt.. maar erg vermoeiend.. Zelf ook enorme koppijn vandaag dus ik duik zo vroeg mn bed in
Nou afgelopen nacht wat ook een drama, lag zelf om 02.30 eindelijk op bed vanmorgen 08.00 slaapjes waren weer drama vandaag 10.00 op bed, sliep pad om 11.45 tot 14.30. Miet zeggen dat ze daarna heel vrolijk was maar vandaag weer Ritme weg, geen 2e slaapje wel geprobeerd om 16.30 geen succes, ik denk sterk aan een projector als ze maar blijft liggen, maar ze gaat aan de wandel... Nu meteen na badje direct zzzzzz helemaal gesloopt... Morgen weer een dag
Janneke: hier wordt er ook uit een rietjesbeker gedronken. Lotte kreeg die tuitbeker ook niet voor elkaar. En nu is ze een blij kindje dat lekker zelf kan drinken. mnr: Wat fijn dat het feestje geslaagd was, heel veel succes morgen bij de gyn! Zoe: Wat fijn dat Jessie beter is nu Jason nog! Ow dat verliefd zijn op kleertjes ik herken het helemaal. Tazzie: Wat balen dat je kleine man weer ziek is en dat je zelf ook niet lekker bent. Heel veel beterschap voor jullie beide. fidel: Wat vervelend dat het slapen niet goed gaat. hopelijk is ze snel uit het sprongetje en gaat ze weer goed slapen. hier: Gisteren hebben we lotte's verjaardag gevierd, het was een druk maar gezellig dagje. Lotte heeft heel veel mooie cadeautjes gehad en was zelf ook helemaal op aan het eind van de dag. ondanks dat ze twee keer geslapen had. Verder heb ik niet zoveel te melden. Fijne avond allemaal!
Jeeeee joep kruipt. Hij kon t al maar deed t nooit. Vandaag geen 1x getijgend. Alleen maar gekropen. Gaha 2x dingen in 1 week
Pfff ik had een heel verhaal getypt maar dat was ineens weg.. Nu poging 2 Tazzie: Hoe gaat het nu met lucas? Fidel: Hoe is de nacht gegaan? Janneke: Knap hoor van Joep! Wat is het trouwens rustig hier.. Hier: Dinsdag naar de gyn geweest. ik heb gelijk een echo gehad, die was goed. Daarna bloed laten prikken. Over 2 weken krijg ik de uitslag. Dan moet ik terug komen en krijg ik pillen of spuiten, afhankelijk van de uitslag. Emma is een echte klimgeit. Ze klimt de hele dag op en af de bank. Gisteren ging dat ook een keer fout en was het huilen.. Ze blijf het ook maar gewoon doen. Best wel lastig want ik vind het ene kant heel gevaarlijk maar ze moet het ook wel leren. We hadden hele mooie schoenen gekocht, ik vond ze best duur maar vind het belangrijk dat ze er goed op kan lopen. maar mevrouw wil ze dus niet aan, er tenminste niet mee lopen. Blijkbaar is het te zwaar ofzo aan haar voeten want ze moet ook dan huilen en tilt heel gek haar voeten op. Al met al ben ik op het moment heel druk met haar. nee snapt ze niet of wil ze niet altijd begrijpen, en ze vind niks leuker dan dingen doen die niet mogen of gevaarlijk zijn. Maar het hoort er allemaal bij
Janneke: Wat goed dat Joep nu kruipt!! Ik kan m voorstellen dat je daar trots op bent. mnr: Ik vind het ook stil hier hoor! Wat spannend allemaal met je bezoek aan de gyn. Dat klimmen herken ik niet maar het niet luisteren wel haha. Hier nog zo een, ze kruipt naar de boekenkast, trekt er dan boeken uit en ik maar zeggen dat het niet mag. Ze zegt zelfs dan nee,nee,nee,nee met hoofdschudden erbij maar toch doen. Lekker ondeugend dus ook hier. hier: Eigenlijk weinig te melden ben ik bang. Morgen nog een dagje werken en dan is het weekend en ben ik jarig. pfff ik word zaterdag alweer 29 jaar. Waar blijft de tijd toch? Ik ga eens even bedenken of ik zaterdag nog iets leuks ga doen aangezien ik mijn verjaardag niet vier. Nou dat was het wel geloof ik. Fijne dag allemaal!
Hallo dames! Ik was druk dus even niets @janneke, fijn dat Joep nu kruipt en uit een rietjes beker drinkt! Hier is de rietjes beker ook favoriet @mnr, hier wil ze ook niets doen met schoenen aan. En dan ebben we nog nog geneens echte loop schoenen voor der omdat ze niet loopt. Zijn ook gekke zware dingen spannend hoor zo bij de gyn! @annabel, fijn toch dat alles goed gaat! @hier, de hele week al slaap drama. Overdag niet tot nauwelijks slapen en snachts slapen wij gemiddeld vijf uur. Ze hoest zich zelf wakker. Dus morgen weer naar de ha. Want het komt gewoon niet los het hoesten en ze is dood moe. Wij ook overigens...
Mnr 05.00 was ze wakker klets klets, ik weet nu van dat ik er dan beter meteen uit kan gaan en fles geven want dan valt ze toch niet meer in slaap uit zichzelf, mt een volle buik wel :d, de nacht ervoor eindelijk doorgeslapen !!! Heerlijk Helaas mama had zich vanmorgen verslapen dus rimte helemaal weg vandaag slaapjes gingen verselijk slecht.. Dus ik denk dat ze zich vannacht nog wel een keertje meld... Ze blijft slecht liggen, dekens hebben geen zin trekt ze van zich af hoe strak je het opmaakt.. Ik heb nu via Mp een babyprojector gekocht eens zien of dat werkt.. Hoop dat deze morgen of zaterdag aankomt Annabel gefeliciteerd alvast Mnr schoenen.. Heel leuk willemijn had klompen gehad met de geboorte van mijn zus, ze past ze nu maar wil ze ook niet aanhebben net als laarzen... ( of zwembandjes, pleisters, sokken, muts) Suzzert beterschap hoor bah vervelend die slechte slaapjes.. Hopelijk gaat snel beter !!
Hiep Hiep Hoera Serenity is 1 jaar! 11 April 2013 is Serenity officieel geen baby meer maar een dreumes! Haar aller eerste verjaardag is een feit! Zo mijn meisje alweer 1 jaar! Gisteren was ze jarig! Het was een vermoeiende dag voor haar geweest maar ook een hele leuke! S'ochtends werd ze al uitbundig gefeliciteerd door haar zus Felicity die haar het liefst al de cadeau's meteen wilde geven. En we hadden de mooie Minni Mouse' taart opgehaald met foto erop. Echt super!!! De woonkamer en de voordeur waren versierd en haar stoel was omgetoverd tot een prachtige verjaardagsstoel! Van Felicity kreeg ze een hele mooie lieve tekening met een hartje erin en 2 poppetjes en Felicity zei dit zijn wij Serenity. Wat kan een moederhart toch smelten op zo'n moment! Echte zussen liefde! En toen was het de tijd voor de taart. Ze mocht erin slaan maar dat deed ze niet... hahaha, ze pakte haar taartje op en begon meteen te eten. Echt het omgekeerde van wat Felicity deed die wist niet wat ze ermee moest doen. Ook kreeg ze een mooie slaapknuffel van haar favoriet Minni Mouse'. Houten kralen spiraal. En van de visite loopwagen, kleertjes, pop. Verjaardagskaarten etc. Ik zou ook het moment niet willen vergeten van haar eerste verjaardag dat ze gillend van plezier met een ballon de hele kamer zowat doorging.