Patricia gefeliciteerd en dat klinkt als een zeer geslaagde verjaardag mnr spannend hoor allemaal duim voor jullie. janneke wat knap van joep Hier zijn we terug bij af, na het ziek zijn doet Jessie niks meer, optrekken vindt ze eng en gaat huilen als ze aan de tafel staat. Best frustrerend want ze wilt wel maar omdat ze niet durft is het huilen. Wel eet ze nu lekker met de pot mee
gefeliciteerd nog Patricia! @fidel, vervelend dat slapen! Ik weet er alles van, vermoeidheid is zo verschikkelijk en als ze dan niet gaan slapen maar ze zijn dood moe is dat echt heel frustrerend. @Zoe, he balen dat ze nu niets meer durft of doet. Hier was ze na een week pas weer zich zelf. Misschien dat het nog komt? @Hier, nou naar de ha geweest, nog steeds zelfde verkoudheid die ze eerst had. Dus verder moeten we met de neusspray en nu ook hoestsiroop. Soms lijkt ze echt te stikken in de slijm. Hopelijk hebben wij ook weer eens een goede nacht. Want het is echt een ramp op het moment
Dames ik begin lichtelihk te stressen hier. We hebben nog steeds geen naam en over 13 weken is ze er al?!? We dachten eerst aan sara of lisa maar dat vinden we toch te lievelijk bij bas en joep. Weten jullie een stoere hollandse naam? Liefst een lettergreep....help
Eva - Emma- Femke - karin Laura Lotte Nienke meike roos/rosa tess/Tessa Wendy Sandra zoey Is dit wat je ongeveer bedoelde Persoonlijk vind ik het leukste Bas Joep en Eva Bas Joep en Wendy Succes!
Lieke is leuk, maar niet voor ons. pien of tess ga ik nu over nadenken. Vandaag nog eff met vriendin over gehad en zij zegt gewoon lisa doen...
Lisa if Sara vind ik erg leuk! Hier zijn twee vriend van ons deze maand bevallen. De ene van een zoon Matthias en de andere van een dochter Merel. Alleen is Merel drie maanden te vroeg gehaald omdat het helemaal mis ging. Echt onvoorstelbaar hoe klein! Hopelijk komt het allemaal goed
Dat is idd heftig. Ik kijk doms dat tv programma over de ziekenhuisafdeling met te vroeg geboren baby's. Echt heel heftig allemaal om te zien. Hopen dat alles goed komt!
Lisa is idd ook erg leuk je moet doen waar jij/ jullie goed bij voelen, rond 34 wkn zijn wij ook nog gaan twijfelen, terwijl we er met 22 wkn al overuit waren, je eerste ingeving is vaak het beste!! Suzzert heftig hopelijk gaat alles goed!! Mnr idd heel heftig, en dan even bij je kleintje kijken en dan weer naar huis.. Bah ...maakt ook wel weer wat bij me los dan zie ik me meisje weer aan alle toeters en bellen liggen rondom de transfusie... ( ik mocht gelukkig blijven int zh)
Suzzert: Hoe is het nu met Lieve? is ze alweer wat beter? Wat spannend voor jullie vrienden, nu maar hopen dat alles goed komt. Janneke: Wij wisten de namen al voor ik zwanger was haha. Dus die stress ken ik niet. Maar er zijn hier al een hele hoop leuke opties voorbij gekomen. Hier: Gisteren was ik dan toch echt jarig haha, ik ben met mijn moeder en Lotte natuurlijk naar Utrecht geweest. Ik heb daar echt een hele leuke dag gehad. 's avonds mocht ik met mijn vl mee uit eten en naar de film. We zijn naar The Croods geweest een erg leuke film vond ik. Dus het was een hele geslaagde dag. Ik ga straks naar mijn ouders want daar is Lotte en vandaag staat er eigenlijk niks op het programma. Fijne zondag allemaal!
@Annabel, nog gefeliciteerd! Klinkt als een leuke dag @hier, lieve is wel aan het opknappen maar zit ook midde in een sprong. Wil alleen maar op schoot slapen en zodra je der in bed legt is het huilen. Heel vermoeiend. Gisteravond ban half zeven tot half negen bezig geweest en uiteindelijk heeft ze wel door geslapen tot zes de volgende dag. Ik ben die sprongen zo zat..
Ohhh ik dacht d ik enigste was pffff, hier juist heel zelfstandig driftbuien mot minste geringste niet doorslapen ( toevallig vannacht dan wel) overdag slecht slapen, weeeer niet eten.. Niet willen liggen met verschonen. oei.. Ik weet dit is een dame met karakter, maar iets minder pittig was ook wel eens makkelijker voor mama ! Het lijkt wel of de invloed van elke sprong ook groter wordt... Int begin was t iets zeurderig, maar lijkt iedere meer erger te worden... Hoeveel hebben we nog te gaan ??
Hier een hele blije mama want Emma heeft het weekend tot 9:30 uitgeslapen natuurlijk waren wij wel gewoon om 8:00 wakker Emma heeft een klein wit puntje aan de bovenkant door. Ze had ook nog steeds alleen maar 2 tandjes onder dus het wordt ook wel tijd.. Verder merken we niks aan haar dat ze er last van heeft. Ze is lekker vrolijk, wel klim en klauterig en ze slaapt ook heel goed. Ze groeit wel heel hard ineens. Bezig met de laatste luiers maat 3 en dan krijgt ze maat 4. Afgelopen nacht al 4 gebruikt want 3 raakte overvol met de lange nachten. Ik vind wel dat het hard gaat nu. Ze is ze zo zelfstandig. Brood eer ze helemaal zelf, kan gewoon een hele boterham voor haar neerzetten. Niks geen stukjes meer.. Fruit natuurlijk ook, en drinken doet ze zelf. Warm eten is afhankelijk van wat het is. Alleen nog een papfles voor het slapen gaan.. Het is hier nu heel mooi weer, dus zo even lekker naar buiten want we zouden vandaag nog regen krijgen. Ik hoop dat jullie snel uit de sprong zijn! En dat het slapen dan ook beter gaat. Janneke, al de knoop doorgehakt welke naam het wordt? Bas is altijd mijn favoriete jongensnaam geweest maar de hond van m'n schoonouders heet nu ook zo dus die kunnen we jammer genoeg niet meer gebruiken. Annabel, klinkt als een leuke dag! Suzzert: hoe is het met het kindje van je vriendin?