April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Kindje van onze vrienden is stabiel. Zij mag nu naar huis maar vind het erg lastig om Merel daar te laten. Kan ik heel goed begrijpen :(

@Mnr, fijn dat het zo goed gaat! En kan je uitslapen ben je nog ok acht uur wakker :p

@fidel, hier is het alleen het slapen. Door slapen doet ze al vier maanden niet meer. Maar heeft ook met al het ziek zijn en kiezen krijgen te maken gehad. Alleen het slapen wil ze gewoon niet. Ja bij mij op schoot. Ze eet, drinkt wel gewoon goed en het verschonen soms maar dan geef ik der iets ik handen wat ze normaal niet mag. Bijvoorbeeld het doosje van de paracetemol

@hier, lieve deed net weer drie stapjes! Na de eerste x niets gedaan en nu ineens weer wel! Het slapen van vanochtend heb ik opgegeven. Maar ze is de hele tijd al heel lief aan het spelen. Dus het zal wel. Overigens zitten we nu al op twee flessen! Dus dat gaat ook goed. Alleen het slapen... Oh en ze kan zich dramatisch op de grond laten vallen en dan huilen als we bijvoorbeeld iets pakken van der wat ze niet mag hebben.

Trouwens, we hebben al een poos niets van wendy gehoord

2. mnr

mnr Niet meer actief

Zat ik ook toevallig vandaag aan te denken.. Dat we niks van Wendy meer horen..

Emma zit ook weer op 1 slaapje, kan natuurlijk best zijn dat ze daar aan toe is. Lukt het ook niet met een muziekje of verhaaltjes cd?

Hier geef ik ook altijd met verschonen iets in haar hand, anders blijft ze niet liggen. :)

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo dames, was ik ook weereens..

heftig zeg van je vriendin en haar kindje Suzzert.
    En Lieve in een sprongetje.. Nou berg je maar er komen er nog meer (rond de 13 maanden weer 1 dacht ik, volgensm ij zit Lucas daar al lekker in pff)

MNR ja gaat hard dat groeien he.. Lucas zat al heel snel in maat 4 haha.. En nu heb ik voor de nachten zelfs maat 5 aan (maat 4 of 4+ lekte hij door als hij lang op zn buikje sliep)

Annabel nogmaals gefeli, en een leuke dag gehad dus :D

JAnneke, als Lisa op zich voor jou goed voelt zou ik gewoon die naam doen.. Zelf ben ik nogal weg van de naam Fenna ;)

Nou hier ook wisselende nachten.. Laatst wel weer 2 nachten in zn eigen bed geslapen, wel dat ik er 2/3 x uit moest om hem goed te leggen of even troosten. MAar afgelopen nacht was weer drama.. Dus meneertje heeft maar weer bij ons in bed geslapen :( (en dan slaapt ie door tot half 7/7 uur ) GA vanavond t campingbedje maar op onze kamer opzetten.. Als ie dan weer begint dat ie dan maar in t campingbedje moet gaan slapen. Erg vermoeiend.. En ook steeds wisselend wel lichte koorts en dan weer paar dagen niet.. Ook kan hij erg aanhankelijk zijn, steeds bij je komen en op schoot willen, dan met een minuutje weer zo wiebelen dat ie op de grond wil.. pff

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Suzzert iets in handen helpt het maar een paar tellen, verscjonen s chat tempowerk geworden , vandaag de oude tv gids is ze weer zoet maar over 2 dgn is ze daar weer op uitgekeken

Wonderbaarlijk gaan de slaapjes vandaag goed, afgelopen nacht doorgeslapen tot 07.30!!!

Wendy ook niet actief op fb, dacht ik zo..

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    suzzert: Ik kan me voorstellen dat je vriendin niet graag naar huis gaat zonder haar kindje. Wat balen dat Lieve zo'n last heeft van de sprongetjes, ik moet zeggen hier merken we er meestal niet zoveel van. Ze is wat hangerig maar daar blijft het meestal ook bij.

mnr: 1 slaapje al wat gaat het toch snel met onze kleintjes he! Soms heeft Lotte wel twee slaapjes en soms niet dat is hier nog erg wisselend.

Tazzie: Wat vervelend dat het slapen niet goed gaat, het lijkt me ook echt heel erg vermoeiend.

fidel: fijn dat de slaapjes zo goed gaan vandaag, lekker toch dat je mocht uitslapen?

Ik miste Wendy ook al, ze is ook niet actief op facebook. Ze liked wel statussen volgens mij ( in ieder geval die van mij ) maar dat is dan ook alles. Misschien druk met school?

hier: Vanochtend een lekker rustig ochtendje gehad, vanmiddag wilde ik eigenlijk naar het consultatiebureau om Lotte te laten wegen maar het regende nogal dus toch maar niet gegaan. Lotte heeft twee keer een uurtje geslapen vandaag, ik denk dat hier langzaam het ochtend slaapje ook gaat verdwijnen. Ik ga toch ook maar eens echt op zoek naar een goed fietsstoeltje, ik heb op facebook al een aantal tips gehad haha. Fijne dag allemaal!

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    een voordeel van de yepp annabel.. Zitten gaatje is zodat als t een x regent t water niet in t stoeltjes blijft staan haha.. En dat is bij de bobike wel (daar kun je ook bekleding op klikken, maar zo zonde als dat nat wordt ;) yepp is een stukje zachter van zichzelf

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yepp is echt geweldig! Ook t stoeltje achter is super handig, is 5 puntsgordel en verder is alles 3 punts. Als je er nu geld voor hebt, meteen alles kopen. Over 2 jaar ziet de wereld er weer heel anders uit en kan je t miss niet meer betalen. ik ben ook heel blij dat ik alles heb! Beugels op 2 fietsen, windscherm enz

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wij hebben alleen nog t voorzitje, maar wel een extra beugel op mike's fiets ervoor en t windscherm :D en denk dat we binnenkort ook wel vast t achterzitje aan gaan schaffen. Lucas groeit al zo snel, al hoop ik dat ie nog wel een poosje lekker voorop kan

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier weer echt een ramp nacht.. Ze gaat straks mee met mijn schoonouders en ik denk dat ik eerst een uurtje ga liggen haha

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat balen Suzzert dat je zo'n rotnacht gehad hebt!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Balen zeg !!! Even bijslapen !

Hier een 2e goede nacht 06.00 en 07.45 echter voel ik me kompleet gesloopt... Vanavond maar gelijk op bed denk ik...

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo gister dd uitzending van babyboom gekeken. Die tweeling, dat eerste kindje sprong er gewoon uit! Ik heb ook eff mijn bevalling van joep gekeken, bijna 1 jaar geleden echt zo bijzonder om terug te zien

13. mnr

mnr Niet meer actief

Janneke: dat was inderdaad een hele snelle bevalling. Die zuster was ook in paniek.

Suzzert: balen zeg, duik nog maar even je bed in!

Hier:
    Gisteren zei ik nog dat ze zo vrolijk was.. Om 17:00 ging er ineens een knop om. Niet willen eten, huilen.. Daarna op schoot willen (normaal kan ze geen 3 tellen stil zitten)
    En ze was heel warm, koorts opgemeten en ze had 39 graden.
    Ze heeft wel goed geslapen, moest er 1 keer uit maar kon haar ook zo weer wegleggen.
    Vanochtend wakker met 38,7. Maar een zetpil gegeven omdat meestal de temp na het wakker worden nog meer oploopt.
    Ze wilde ook geen boterham maar gelukkig wel drinken..

Even afwachten hoe het verder vandaag gaat.

Het is hier toch al een ziekenboeg. Ene hond heeft oorontsteking en huidontsteking maar dat gaat gelukkig beter. De andere is afgelopen donderdag geholpen en heeft zo'n mega grote kap op en botst dus overal tegen aan. En zelf heb ik een spier verrekt in m'n schouderblad en kan ik m'n ene arm bijna niet gebruiken.

Vandaag maar rustig aan doen dus :)

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Janneke ja echt floep waren er niet op voorbereid haha
    Mnr beterschap !

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Zo ja die aflevering van babyboom! Echt bizzar was dat, gelukkig lagen er zachte doeken waar de baby op kon landen. Het had nog goed mis kunnen gaan.

@Fidel, fijn dat je een goede nacht heb gehad! En idd gewoon ff bijslapen werkt ;)

@MNR, he vervelend die koorts ineens zeg! Hopelijk is het weer snel weg.

@Hier, nou ik heb even mijn ogen dicht gedaan en het werkte ;) Vanmiddag naar de fysio voor mijn rug klachten (nog steeds van die val) En ben ik ondertussen bezig met een speelgoed kist ontwerpen voor ons monster. Want we kunnen der speelgoed niet echt goed kwijt beneden. Ik wil graag haar geboortekaartje er op

16. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    mnr hoe is het nu met Emma? koortsvrij?

Fidel mooie tijd toch? In vergelijking mef de mindere nachten he dan.

babyboom kijk ik niet dat komt op?

Hier maandag met jason bij de kno geweest en 16 mei wordt hij geholpen aan zowel zijn neus als keel amandelen. Gelijk bloed laten prikken en wat een stoere veng. Hij heeft een dapperheids diploma gehad.
    Jessie heeft sinds zondag door dat ze best aan tafel kan lopen yeahhh. Ze wordt zo groot nu het baby is echt van dr gezichtje af en het is nu echt een klein lief maaf soms ook ondeugend meisje aan het worden.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier een ziek meisje gehad, gistermiddag ineens 39,8, zetpil gegeven en vanmorgen alweer 37,3, ook weer praatjes voor 10 geen idee wat het was,afgelopen nacht was wel een. Dramaieder uur wakker, maarja als ze ziek i maakt me dat niet uit, net even geslapen nu kolven en zzzz hopen dt ze nu weer lekker doortukt

18. mnr

mnr Niet meer actief

Zoe: Emma heeft dinsdag geslapen van 12 tot 16 wat echt heel lang is voor haar. Daarna geen koorts meer, wel iets hangerig maar verder ging het goed.
    Gisterochtend werd ze wakker met 39,6. Weer zetpil gegeven en om 10:30 weer naar bed. Toen heb ik haar om 15 uur wakker gemaakt. Ik vind het dan eng als ze ineens zo lang slaapt..
    Toen wel weer koortsvrij. En wilde ze ook voor het eerst weer wat warm eten en wat gepureerd fruit eten.

En nu vanochtend is ze weer vrolijk wakker geworden, geen koorts meer en ze eet weer :)

Misschien dat het van de tandjes was? Maar dan slapen ze ook niet goed toch? En zij heeft juist heel veel geslapen..

Dus hopen dat het zo blijft vandaag!

Straks komt sm koffie drinken.
    Zonnetje schijnt wel lekker maar er staat veel wind dus ik hou Emma nog maar even binnen.

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Fidel: Gek toch he dat je je zo gesloopt voelt na een goede nacht. Jammer dat het t weer zo'n drama nacht was. Hopelijk gaat het deze nacht beter!

Janneke: Ik heb ervoor gekozen dat ik het niet op film wilde, maar het lijkt me inderdaad erg bijzonder om het terug te zien.

mnr: hoe is het nu met je kleine meid?

suzzert: Wat een leuk idee voor een kist! Wij hebben hier twee mandjes waar haar speelgoed inzit. Die haalt ze graag leeg haha alleen opruimen dat kan mama dan weer doen.

Zoe: Het lijkt me wel fijn dat er nu actie komt of niet? Wat gaaf dat ze zo'n diploma geven, wat zal hij trots geweest zijn!

hier: Vandaag een fietsstoeltje gekocht, weet even het merk niet meer maar ik kan niet wachten tot we samen op pad kunnen! Nou moet ik alleen nog een fietshaak hebben voor de buggy anders word het zo lastig winkelen haha. Verder staat er voor vandaag niet veel op het programma. Zondag gaan we naar de Elf en Fantasy fair in Haarzuilens. Daar heb ik echt super veel zin in!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste bevalling is hier ook niet geflimt, achteraf wel jammer maar wilde er toen niemand bij hebben. Bij joep heeft mn zus gefilmpt van de zijkant hoor, niet er vol in. Dat hoeft van mij dan ook weer niet.

Leuk een fietsstoeltje. Wandaag alleen een beetjr te waaierig!

Deel Deze Pagina