April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    haha ja vandaag is het zeker te waaierig om te fietsen, het fietsstoeltje moet ook nog bevestigd worden. Gelukkig heb ik een hele lieve papa die dat dit weekend voor mij wil doen!

Het leek mij niet fijn om het gefilmd te hebben, ik hou er zowieso niet van om gefilmd of gefotografeerd te worden. Maar zoals ik al gezegd heb, ik denk dat het inderdaad wel heel bijzonder kan zijn.

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @fidel, misschien tandjes de plotselingen koorts?

@mnr, hopelijk knapt ze nu op! En buiten is het niet echt lekker, je waait echt uit je onderbroek

@zoe, oh hier is dat ook! Echt het baby is weg! Wat een verschil he als je ze vergelijkt

@Annabel, wat leuk een fietsstoeltje! Hier moet ik er ook nog 1 afschaffen maar eerst moet mijn fiets naar de fietsenmaker die is stuk :( en leuk de EFF! Ga je ook naar castlefest?

@filmen, hier ook niet gefilmd of foto's! Ik vond dat maar niets. Ik zou het ook nog niet terug kunnen kijken denk ik. Word er soms nog emotioneel van. Vond het echt een editie ervaring!

@hier, nou nog steeds verkouden :( en slecht slapen :p ech 11 maanden sprong. Maar overdag is ze super gezellig, ondeugend en kletst de oren van je kop! Ze kent een nieuwe klank en soms gaat ze echt voor je staan, brabbelt ze een heel verhaal en gaat ze weer verder :p ik heb gister een implanon laten zetten. Ben helemaal blauw! Maar wel voor drie jaar veilig nu.

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is een implanon?

4. mnr

mnr Niet meer actief

Annabel: hoop dat het nu ook eindelijk mooi fietsweer wordt! Jammer van die wind vandaag..

Suzzert: voorlopig dus geen 2e bij jullie? Vervelend die nachten, wel leuk dat kletsen :)

Hier: even lekker in de tuin gespeeld, we zijn vorig jaar met de tuin begonnen maar die is nog niet af. We moesten wachten op een tijd mooi weer zodat er gras in kan voor Emma. Vorig jaar het grootste deel laten bestraten en nu nog een stuk zand dat gras moet worden. Hopen dat we dat binnenkort kunnen doen want nu is het lastig spelen voor der.
    We hadden al een glijbaantje en zandbak. En nu ook een speelhuisje die komt als alles klaar is.

Emma is helemaal koortsvrij, en eet weer goed :)

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Tuin graszaad zit er hier weer in, tuin was berg en dal, Vl. Alles over de kop gehad en vlak gemaakt en opnieuw ingezaaid, ook de groentetuin klaar gemaakt, vermoedelijke volgend weekend planten aangezien ze het weekend nog ver nachtvorst hebben.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @jamneke, een implanon is een hormoonstaafje in je arm die voor drie jaar hormonen af geeft. Soort spiraaltje maar dan anders ;)

@MNR, fijn dat ze koorts vrij is! En leuk zo'n speelhoek in de tuin! En nee hier voorlopig geen tweede. Lieve was een verassing zeg maar. En het past ook echt niet in dit huis. Nu eerst studie afronden en een baan zoeken

@fidel, leuk he een moestuin! Ik heb een moes balkon haha wij gaan binnenkort aan de slag om die helemaal veilig te maken voor lieve.

@hier, nou lieve ia de hele dag al stapjes aam het zetten. Van tafel naar bank en van de tafel naar de stoel en heel soms gewoon vooruit maar dan valt ze na vier stapjes om. Dus dat verklaart ook het slecht slapen. Ben wel trots hoor!

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Suzzert: Wat vervelend dat het slapen nog steeds niet goed gaat. Jij hebt dus ook zo'n kletser hier nog zo eentje. Hele verhalen worden er verteld. Wat zal jij een trotse mama zijn!
    Ik ga ook naar Castlefest ja.

mnr: Bij ons is de tuin ook nog niet af, pfff duurt mij altijd allemaal veel te lang haha.

Fidel: ook druk in de tuin bezig dus haha.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Tuin ik doe de planten gedeelte, Vl. Het gras en de groentetuin, tuin is 50 x 8 dus een best stuk, straks genoeg ruimte voor buitenspeelgoed als glijbaan zandbak etc, aan de andere kant via de tuin loop je zo de speeltuin in van de buurtvereniging!!

Bekijk bijlage 319731

Zo taart 1 is klaar, nu op naar taart 2 en de pop cakes en willemijn haar meptaartje :D foto's volgen:D

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi gemaakt fidel. Je bent er maar druk mee. En woon je op een boerderij of zon grote tuin?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nee hoor geen boerderij, wast maar waar, schoonouders wel! Gewoon een grote tuin

Bekijk bijlage 319744

Dit was afgelopen zomer

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Bekijk bijlage 319746
    Van de andere kant, sta nu ter hoogte van war de groentetuin begon, deze is dit jaar iets groter

12. mnr

mnr Niet meer actief

Fidel: Fijn hoor zo'n grote tuin!

Wij hebben ook wel een aardig grote tuin omdat we een hoekhuis hebben, dus wij hebben aan de zijkant ook een groot stuk. Ik denk samen zo'n 200 m2, en dan nog een grote voortuin, maar daar zitten we nooit :)

Wij hadden bijna alles gras laten aanleggen toen we hier kwamen wonen (5 jaar geleden) maar toen kwam er een tweede hond bij en die heeft als pup al het gras kapot gegraven.
    Nu hebben we afgelopen oktober/november een deel laten bestraten, en een deel wordt weer gras. Wij nemen wel kant en klare graszoden. bij inzaaien is dat lastig met de honden als ze in de tuin spelen, en dan ben je zo weer een paar weken verder voor het gras mooi is.

We hebben 2 terassen met zitjes, een stuk gras voor de honden, en ander stuk gras voor Emma, en een speelhoek met de glijbaan, zandbak, speelhuisje.
    Kan echt niet wachten tot de zomer!

2 jaar geleden was ik net zwanger en heel erg misselijk toen het mooi weer was, en vorig jaar was Emma er net en was het of te warm of te koud. Wij hebben de zon ook altijd vol in de tuin dus het is er al snel warm.

Emma is vandaag vanaf de bank in de box geklommen. Best een hele hoogte die ze heeft overbrugt want de box staat op de laagste stand.
    Ik heb het toevallig gefilmd, dus vanavond kan ml het ook zien :)

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk fidel die fotos. Ik zal van de week ook eens een foti maken van ons grasveld

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hieperderpiep hoera!! Lang zal ze leven !!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dreumes!
    Veel plezier vandaag!

16. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd fidel. Jij was er vroeg bij vandaag?

17. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met willemijn en een super taart

hier ook een grote tuin maar die moet nog helemaal gedaan worden. We willen uiteindelijk gaan aanbouwen
    jason speelt altijd lekker voor

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thanks dames, nachtspookje, overdondert dor de versiering, waarna ze slecht in slaap kon komen!!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    fidel nog gefeli met je dreumesje!
    Wel leuke verjaardag gehad dus?

zag foto's van een mooie grote tuin..(dat mis ik wel, wij hebben alleen een balkonnetje)

emma is van de bank i nde box geklommen.. wat een klimgeitje ;)

Hier gaat t slapen 's avonds ergens anders slecht :( gister hadden we familie reunie in Best, maar hij wilde daar echt niet slapen. Dus om half 8 maar weer naar huis gegaan.. en slapen in de auto?? pff pas op t moment dat we alweer bij arnhem waren, na zo'n 3 kwartier.

verder krijgen we gezinsuitbreiding :D

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    en nee, geen mensenbaby :D

maar een poezenbaby :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina