Janneke: kon je daarom niet slapen? Het gaat allemaal goed komen! De kinderen vermaken zich wel, die vinden het al lang leuk dat ze samen kunnen spelen. Wel goed van je dat je je sm ook hebt uitgenodigd. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Doe vooral ook rustig aan, geniet en denk aan jezelf. Hele fijne dag vandaag! Wat hebben jullie Joep gegeven? Lijkt me extra lastig als je al jongen hebt. Ik vond het al lastig om en kado te verzinnen
Ik heb op mp een aquabaan gekocht mer bootjes enz. gaan we zo opzetten. Verder stoepkrijt, badfiguurtjes bellenblaas visjes met een hengeltje. Wat kleine dingetjes. Bas heeft een ds gekregen. Dat had hij niet verwacht, wt was hij blij! Zo nog de tuin versieren, vriendin komt helpen. Ik blaas alleen ballonnen op haha. Zal ook vast goed komen. Ookal is mn sm er.... Mnr jij vandaag ook feest toch? Veel plezier!
Phoe wat een drukke dag! Bas en joep hebben genoten en heel erg verwend. Sm is niet geweest?!? Welke oma gaat nou niet naar de verjaarfag van haar kleinkinderen? Ze heeft maar een zoon hier in nl wonen. Dochter woont op xuracou. Sv was er gelukkig wel. Ben heel blij dat hij er wel was. Ik kan er echt kwaad om worden grrrrrr. Zegt zoveel over haar. We hadden ook heel erg geluk met t weer!
dames hoe is het hier? Janneke wat stom dat je sm niet is geweest (wel lekker rustig ) @ hier, gelukkig maar 1 nacht gehad dat Lucas gespuugd heeft. Vrijdag op zaterdagnacht ging redelijk.. en afgelopen nacht supergoed! Niet een x eruit gehoeven of hoeven sussen via de babyfoon heerlijk Vandaag even lekker naar de apenheul geweest was erg druk maar wel heel leuk
Tazzie zag je like van babygebaren op fb. Ben je daar actief mee? Joep doet nu t gebaar klaar en meer!
Hallo allemaal! @Janneke, gek dat je sm dan niet komt!Maar wel fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. @Tazzie, fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! En dat die weer opknapt @Hier, hele drukke dag gehad op der verjaardag. Ze vond het erg leuk en is goed verwend. Ze was alleen sochtends een keertje zat en toen ging ze in der eentje ergens in de kamer zitten (vond dat wel grappig om te zien. Dat ze dan even een rust momentje op zoekt voor zich zelf zoekt) En aan het eind van de middag was ze echt gesloopt. Ze heeft daarna wel een hele onrustige nacht gehad, maar afgelopen nacht heeft ze heerlijk door geslapen! We hebben samen een fiets gehad (de mijne is twee weken de geest gegeven) En ze vind het fietsen heerlijk! Leuk hoor. Ze is helaas wel weer stront verkouden Maar wat wil je ook met dit weer
suzzert fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad janneke niet heel actief. ken zelf ook niet zoveel ge baren nog. maar op ons kdv hebben een aantal leidsters wel cursus gehad. ik probeer t luc wel te lrren haha maar vergeet zelf t nog weleens de gebaren te gebruiken..
Janneke: wat vond Bas er van dat z'n oma er niet was? Wat een raar mens dat ze niet is gekomen! Voor jou wel fijn maar voor je man niet leuk. Wat vond die er van dan? Wel fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Hoe ging het daarna met jou? Suzzert: ook een leuke dag gehad! En wat zal je blij zijn met de fiets! Een leuk cadeau voor jullie beiden ook een hele leuke foto. Hier doet ze dat ook: wij zeggen hieperdepiep en dan doet Emma de handen in de lucht. Zo schattig! Ik heb zelf een rot weekend gehad. Ben door m'n rug gegaan en kon niet eens meer rechtop staan. Helaas heb ik dit zo'n 1 à 2 keer per jaar. Had met sm afgesproken dat als ik Emma vanochtend niet uit bed kon krijgen ik zou bellen. Maar gelukkig gast het al iets beter en lukte me dat zelf. Kan der niet van de grond af pakken als ze op de grond zit, en krijg haar niet in en uit de box. Maar in bed staat ze gelukkig dus dat lukte wel. Emma is nog steeds druk met lopen. Alleen met schoenen aan wil ze niet. En ze is heel druk met der loopfiets die ze voor der verjaardag had gekregen. Onze tuin is sinds vrijdag klaar, dus laat de zon maar komen Zijn alle kindjes nu een jaar? Dacht het wel toch?
Auwe mnr sterkte Hier zijn gangetje gister verjaardag zwager, druk dagje, verder kiesje 4 is onderweg pfff was dus 20.00 22.00 02.00 en 07.45 volop int 13 maandensprongetje nog een paar te gaan tel ze met ganseharte af, lijken iedere sprong heftiger.. Vanavond voor t eerst naar een bv bijeenkomt met andere bv moeders ervaringen uitwisselen, ben benieuwd !
Bas heeft het rr niet over gehad. Mijn man vond t niet erg dat ze er niet was. Die heeft ook niks met haar, alleen met zn vader. Suzzert ook een leuke dag gehad dus en nieuwe fiets is helemaal te gek. Leuk hoor. Tazzie, wat leuk dat ze dat actief doen op kdv. Zelf doen in ook aanleren. Hier gaat het nu automatisch. Iemand nog plannen voor morgen? Ik ga eff naar de kleedjes markt met een vriendin en mn kruklen, zonder kids. Kijken of ik nog goedkopen spelletjes kan scoren voor bas. Smiddags springkussen dus gaan we eff met de fietskar. Kan joep lekker slapen. Mnr, balen van je rug. Gek is dat als je ineens hulp nodig hebt om voor je kind te zorgen. Il heb nu ook bedje in de gang staat. Kan joen niet naar boven en beneden dragen. Hij slaapt daar gelukkig ook goed.
Janneke: wat een leuke cadeautjes heeft Joep gekregen. Maar wat flauw van je sm dat ze er niet was. Dat ze niet eens naar de verjaardag van haar kleinkind komt zegt al genoeg over haar persoonlijkheid vind ik. Tazzie: Ik zag de foto van de apenheul, echt super leuk! ik ben daar zelf een aantal jaar geleden voor het laatst geweest. Is dat leuk met een kleintje? mnr: Wat balen dat je door je rug bent gegaan, veel beterschap. Hier loopt Lotte nog niet maar ze is ook geen fan van schoenen. Die moeten uit net als sokken haha. fidel: Wat vervelend dat Wilemijn zo'n last heeft van de sprongetjes dat hebben wij hier niet eigenlijk. Leuk zo'n bijeenkomst en knap dat je nog steeds borstvoeding geeft. Suzzert: Wat een super leuke foto en zo te lezen hebben jullie ook een super leuke dag gehad. Janneke: Leuke plannen voor morgen. hier: Een druk weekend gehad, we hebben gisteren geholpen bij de verhuizing van een vriendin. En zaterdagavond zijn we naar Iron man 3 in de bioscoop geweest. Vandaag ben ik even naar het consultatiebureau geweest, het was toch inloop spreekuur. Resultaat: 9530 gram en 76 cm. Nu ligt Lotte lekker op bed en zit ik even op de bank, we moesten hard naar huis lopen want het begon ineens heel erg te regenen. Fijne dag allemaal!
Vreselijk Nieuws dit! Vandaag ben ik erachter gekomen dat de kraamverzorgster van Serenity gisteren met messteken om het leven is gebracht. Ik ben er echt stuk van! Zij die naast me stond tijdens het persen die me hand vasthield! Ik ben nog steeds geschokt, wereldje is zo klein! Omroep Brabant: Familiedrama in Reek: vrouw (42) doodgestoken door haar man, zoon (12) zwaargewond
mnr auw sterkte zeg! Janneke, helaas doen ze het nu niet meer zo actief bij Luc op t kdv, maar een vriendin van mij werkt bij de zelfde organisatie en heeft die cursus ook gedaan haha, en zij gebruikt de gebaren vaak wel, dus ik probeer ze van haar af te kijken Annabel balen dat het hard begon te regenen. mooi gewicht en lengte heeft Lotte! En ja ik vind de apenheul wel leuk voor kleintjes.. Ze kijken (in ieder geval Lucas) hun oogjes uit haha. Luc had al een doodshoofdaapje op zijn schoot zitten voordeel is dat ik er gewoon 5 minuten met de auto vanaf woon en een abbonnement heb, zodat we erin en uit kunnen lopen wanneer we willen. Handig omdat Lucas nog 2x slaapt overdag en het vertikt in de kinderwagen te slapen vandaag bij mijn kitten wezen kijken, hij is echt zooo schattig
Nog even over gisteren het nieuws was inderdaad hard aangekomen. 8 dagen heeft ze bij ons mogen kramen en we hebben haar gekend als een warm persoon, gezelschaps mens levensgenieter. Nu dat dit gebeurd is besef ik hoe klein de wereld kan zijn. Koninginnedag 2013: Vandaag zijn we nog even op de vrijmarkt in het Goffertpark geweest. De drukte viel mee ten opzichte van andere jaren.(misschien dat vele naar Amsterdam waren) Maar het was wel gezellig en heb nog wat leesboekjes voor Felicity gekocht, rokje, tekenmachine en van die schattige slippertjes voor Serenity en voor mezelf 3 mooie broeken voor een koopje! En een picknickmand leuk voor de zonnige dagen. Hoe was jullie Koninginnedag?
Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest, natuurlijk was het heel druk maar wel gezellig. We hebben genoten van het heerlijke weer en lekker door het sprookjesbos gewandeld.
Efteling leuk! En wat vond Lotte van de sprookjesfiguren? Ik weet nog wel dat Felicity bang was voor de draak.
Patricia: echt verschikkelijk wat er is gebeurd! Je denkt altijd dat het "ergens anders" gebeurd maar helaas kan het overal gebeuren Annabel: is de Efteling al leuk voor deze leeftijd? We hebben nog kortingskaarten van de ah maar twijfelde of Emma er wel wat aan heeft. Ben zelf nog nooit in de Efteling geweest dus heb geen idee.. Hier wegens rug niks gedaan vandaag. Behalve tv gekeken en even in de tuin gezeten. Tazzie: leuk hè die kleine aapjes! Bij Emma zaten er ook gelijk 2 op de wagen. Alleen heeft de vorige keer een aapje op de wagen geplast bah Wij gaan ook snel weer, probeer wel altijd doordeweeks omdat het dan niet zo druk is..