Chantal waarom mag jij niet thuis bevallen? Ik wil graag thuis bevallen, maan man in ziekenhuis. we zien het wel hoe alles loopt. Ik zit nu prima thuis. ik ga zo even op bed liggen, hopen dat de weeeen weer een beetje komen. Vanmorgen 2 vriendinnen mijn huis nog snel aan kant en alles gesopt. Maar dat zit je te kwebbelen en komt er niet zoveel opgang. Ik houd jullie op de hoogte. Groetjes
@janneke Wij wonen aan de verkeerde kant van t kanaal. Ziekenhuis ligt op 20/30min rijden en als de brug openstaat duurt het te lang voordat je in t ziekenhuis bent, als je nog met spoed zou moeten zeg maar. Wij wonen bijna tegen t kanaal aan dus een paar honderd meter verder mag t wel!
Ohja dat had je wel eens verteld ja. Nou ook wel makkelihk toch, hoef je daar ook niet over na te denken
janneke wat vervelend dan weer weeën dan weer weg zakken dan weer weeën end an weer weg zakken, voor jou vervelend maar ook je man die elke keer in de stress schiet, fijn dat bas en de kat onderdak hebben en dat jij rustig kan bevallen. chantal ben je nu wel wakker en je haar geverfd sophia fijn dat het zo goed gaat, en gaf jij de borst of fles? nou hier gaat het goed ik ben wel moe dus ga zo effe lekker op de bank liggen tv kijken of borduren maar in ieder geval even rust nemen, heb eigenlijk al te veel gedaan( mijn keuken schoonmaken, afwas weg gewerkt, was weg gewerkt, bij die vriendin 2 verdiepingen gezogen woonkamer en keuken gesopt). zij is zelf 2 maanden zwanger en heeft het ook moeilijk dus dan help ik graag want de 1ste 3 maanden waren ook zeker niet makkelijk met de vermoeidheid en misselijkheid en dat ervaart zei ook dus dan help ik graag. groetjes wendy
Wendy! Ik geef de borst, heb het met Rick niet zo heel lang volgehouden (4 weken) maar toen was ik heel gestresst en dat gaat nu 300% beter! Voel me heel erg goed, hoop dat het zo doorzet!
oke dat blonde eruit dus en we zijn er weer bij. haha hoe was je dag chantal? janneke zet er al wat door je bent zo stil??? alle mama's leuk weekend met de kids en waarschijnlijk mannen thuis.
Hallo, Nee gebeurd niks. Mijn zus zei dat het vanacht wel zal beginnen, want dat id bij dieren ok zo.ik zei leuk dat je mij met een dier vergelijkt! Maar ze heeft wel gelijk. Ik geloof er niet meer in. Echt en teleurstelling, ik had verwacht nu mijn kleine manege wel bij mij te hebben. Afwachten dus........ Ik ga slapen. Wellusten
ach balen janneke, ik hoop echt dat het vannacht door zet, ze zeggen als je totaal ontspannen bent dat het vaak komt end at is als we slapen, maar ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt, ik herken het ook helemaal
Bib. Echt zo lekker geslapen. Niet 1x wakker geworden. Das ook wat waard! En ik ging om half 10 slapen! Nou ik weet nu dat strippen echt geen zin heeft. Baby bepaald gewooon zelf! Ja misschien heb ik nu 4 cm door de weeen. We wachten gewoon nog lekker af. Probeer nog maar even te genieten v t zwanger zijn en mijn bib Groetjes. We houden de spanning er zo wel in he wendy en chantal hihi
Meiden nog ff volhouden, Janneke dat moet een tegenvaller voor je zijn zeg, je had echt verwacht dat je dit weekend zou bevallen, hoop toch dat het snel door zet. En wat heb je lekker lang geslapen, neem het er maar ff van. Sjtal hoop dat er bij jou ook snel wat gebeurd. Wendy hoe is het bij jou? Sophia ben even kwijt wat je heb geschreven. @ snel weer op de been, ik voelde me gelijk na de bevalling al super toen de verpleging zei in de rolstoel het zh uit zei ik moet dat? Ik kan prima lopen haha maar ja het moest. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk de bedankjes in elkaar gezet en op dag 6 stond ik alweer te koken haha heb alleen wat last gehad van mega spierpijn. Zei na 2 dagen al ik ga morgen weer aan het werk. En de bekkeninstabiliteit was ook al weer gelijk verdwenen. Maar het was dan ook een supersnelle bevalling. Janneke fijn trouwens dat je thuis mag bevallen, ik mocht dit niet door de bekkeninstabiliteit en nu werd ik natuurlijk eerder ingeleid. Jessie lijkt het eindelijk te snappen dat ze haar flesjes leeg moet drinken de 100cc gaat nu al 2 dagen op om de 4 uur, soms een uitschieter naar 110. Mocht natuurlijk niet meer dan 100 maar als ze er behoefte aan heeft geven ee het wel ga me kind geen honger laten.leiden, na.me eerste bezoek aan het cb toen met jason was ik gelijk genezen haha doe dus toch me eigen ding. Gister een appeltaartje gemaakt hmmm en al jessie dr nieuwe kleertjes gewassen en alles gestreken, straks alles van het wasrekje nog strijken. Maar eerst douchen er komt nog visite vandaag, 3 collega's waarvan ik al een vermoeden heb wat jessie krijgt en een neef en nicht van vl.
Hallo allemaal, Alle meiden die nog moeten bevallen, ik hoop voor jullie allemaal dat het snel gaat gebeuren! Voor degene die vroeg wat de elf & fantasy fair is: Het is de grootste fantasy fair van Europa. Met heel veel kraampjes en mensen die prachtig verkleed gaan. Je ziet elfjes, trollen, prinsessen echt van alles komt er voorbij. Wij gaan er elk jaar heen, normaal maak ik er werk van maar ja dat zat er nu niet in haha. Het was goed gegaan met de kleine, al was ze 's avonds thuis wel wat onrustig van alle indrukken van de dag. Maar dat is niet heel gek natuurlijk. Ze heeft vannacht in ieder geval goed geslapen. Vandaag komt er een vriendin van mijn moeder op kraamvisite, dus een lekker rustig dagje. En vanavond lekker asperges eten, hmmm daar heb ik echt zin in!
janneke balen dat het strippen geen zin had, maar zo te lezen heb je er vrede mee. zoe dat klinkt inderdaad alsof je super snel weer op de been was, gister dus nog een drukke dag gehad zie ik, wel lekker zo een appeltaartje annabel ik vroeg het, leuk op te weten misschien wat voor volgend jaar voor ons, ik had er nog nooit van gehoord. fijn dat je kleintje het zo leuk vond en dan onrustig is inderdaad niet raar het is best veel te verwerken is 2 dag zo. ego hier een goede nacht, nog wel een gevoelige buik, maar dan vooral denk ik omdat die kleine heel veel beweegt en veel in mijn zei ligt, waardoor heel mijn buik scheef ligt en dat is voor je spieren niet bevorderlijk. vandaag een lekkere relax dag met veel leren voor de toets van dinsdag als ik die ga doen. groetjes wendy
@janneke Jammer hoor, maar inderdaad.. toch maar de natuur zijn werk laten doen dan...hij komt in elk geval En super dat je goed hebt geslapen. @zoe Heerlijk dat je zo snel weer op de been bent zeg... daar mogen wij alleen maar op hopen @annabel.. lijkt mij ook leuk om een keer naartoe te gaan. Ga zo eens kijken of er iets op internet over staat.. vind dat wel leuk. @wendy rustig dagje.. en 'lekker' leren.. waar leer je ook alweer voor.. heb je al wel eens gezegd hoor.. maarehm.. vergeten geloof ik hihi Hier vandaag even langs de mediamarkt.. eens kijken wat we willen.. een nieuwe foto of video camera Verder niet veel doen. We hadden trouwens zaterdag nog overstroming van de riolering.. we hebben daar altijd problemen mee.. nu hangt er weer zo'n put lucht in huis.. verschrikkelijk vind ik dat!!! Vanavond frietjes halen met een kroketje denk ik.hihi heb ik al zin in! Fijne dag allemaal!!
Er is zeker wat te vinden op internet over de elf & fantasy fair, ze hebben er een hele site van haha. Maar het is zeker een aanrader!