April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Oh mrn dat lijkt mij ook schrikken zeg! Trouwens over de schoenen, wij gaan binnenkort ook echt voor loop schoenen kijken voor lieve. In rotterdam zitten er een hoop kinderschoenen winkels, dus ik heb nog geen idee! ;)

Leuk trouwens dat ze zo die dieren nadoet. En bij ons is 7 uur uitslapen! Lieve is altijd rond half 6/6 uur wakker...

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hallo dames,

Even een ego berichtje hier sorry alvast! Ik ben terug van een heerlijk weekendje Disneyland Parijs en we hadden een geweldige afsluiter: Ik ben namelijk weer zwanger! Ik wil het nog niet helemaal wereldkundig maken op Facebook enz. omdat het nog pril is maar met jullie wil ik het graag delen.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    annabel gefeliciteerd!!!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @annabel GEFELICITEERD!!!!

ehh ik heb even een black out, was het ook de bedoeling?

aangezien ik hier nog steeds geen cyclus heb, thja en je toch van de verhalen hoort vanuit bv meteen zwanger, even getest maar een dikke NEGATIEF! opgelucht aan een kant, even wachten tot willemijn ouder is, aan de andere kant een neg. test is nooit leuk om te zien !

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Het was wel gepland dat we nog een tweede wilde. We hebben de natuur gewoon zijn werk laten doen eigenlijk haha. En een negatieve test is inderdaad nooit leuk

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Oh wat leuk Annabel! Gefeliciteerd!

@Fidel, mijn cyclus was ook echt helemaal van slag toen ik stopte met de bv en bleef erg lang uit tijdens de bv. Komt vast weer goed vanzelf ;)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @suzzert ohhh dat geloof ik ook wel, en mij hoor je ook niet klagen hoor, heerljk al bijna 2 jaar geen druppel bloed... en heb me laten vertellen dat het komt omdat ik nog steeds veel melk heb, zodra het echt minder wordt komt t wel, maar heb iedere morgen nog 0.5 L na t kolven... soms iets meer soms iets minder...

@ annabel ohhh super ja dat is hoe het zou moeten zijn voor iedereen!!! wat zou je uitgerekende datum zijn ?

8. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Voor nu 21 januari maar dat kan ng veranderen natuurlijk. Ik heb over twee weken mijn eerste echo

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @fidel, dat vond jk ook zo heerlijk van bv! Eigenlijk vond ik bv sowieso erg makkelijk vergeleken met fv Hahaha. En knap hoor dat je zoveel melk geeft!

@annabel, spannend hoor! Moet gelijk terug denken aan mijn eigen zwangerschap

10. mnr

mnr Niet meer actief

@annabel gefeliciteerd!

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal! Ik vind het allemaal weer erg spannend nu het zo pril is en ik hoop dat het allemaal goed gaat natuurlijk.

@fidel: Ja iedereen die echt graag een kindje zou willen zou gewoon zwanger moeten kunnen raken he! Mits de omstandigheden goed zijn natuurlijk, geen tienerzwangerschappen ofzo. Nu zie je zo vaak om je heen dat mensen die niet goed zijn voor hun kinderen ( heb zelf een stage in een crisisopvang gehad ) zo zwanger worden en mensen die je het zo gunt er zoveel moeite voor moeten doen. Ik heb me dan ook meteen opgegeven voor Moeders voor Moeders.

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Annabel26 Gefeliciteerd!! Leuk een broertje of zusje voor Lotte!!

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Annabel ja dat is ook zo, ook hoe moet ik dat netjes zeggen, asogezinnen breidden zich makkelijk uit terwijl een liefdevol " net" gezin moet eindeloos geduld hebben, zo krom !!!

@mnr hoe is met jouw??

14. mnr

mnr Niet meer actief

@fidel lief dat je het vraagt! Afgelopen vrijdag bleek de eerste hormoonkuur helemaal niks gedaan te hebben.
    Dus weer opnieuw beginnen met zwaardere medicijnen waar ik flink last van heb.
    Was gisteren erg emo en verdrietig door de hormonen maar dat gast vandaag gelukkig wat beter.
    Mocht het met deze medicijnen ook niet lukken moet ik hormonen gaan spuiten.

Hoe gaat het bij jou met de nachten?

Hier afgelopen nacht Emma zo maar zonder reden een nacht wakker. Ze was super vrolijk midden in de nacht, om 4:30 ging ze eindelijk slapen en vanochtend om 11:30 heb ik haar wakker gemaakt. Gek kind ;)
    Maar mag niet klagen hoor! Normaal slaapt ze 12 à 13 uur per nacht..

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @mnr de nachten wisselend, de ene nacht slaapt ze door, de volgende nacht is het wakker troost flesje slapen en zoals vannacht was het wakker van 00.00 tot 02.30.. Ik merk het hoe is ze hoe wakker ze de fles drinkt.. Ik weet bijna zeker dat t tandjes/kiesjes last is, ik kwma er vanavond achter dat er 2 hoektanden doorkomen, dat terwijl de kiezen nog niet eens helemaal door zijn, alleen de punten... Nogal wiedes dat ze oo t moment af en toe niks wil. Arm guppie!!

Hopelijk slaan nu de medicijnen wel aan, lijkt me geen pretje hormonen spuiten

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Kan mij voorstellen dat je dan emotioneel bent mnr met al die hormonen in je lijf! Hopelijk slaan deze wel aan.
    Het is ook echt oneerlijk dat sommige zo zwanger zijn en andere moeten er veel moeite voor doen.

@fidek, fijn dat die nachten beter gaan. Alleen vervelend van de tanden! Hier krijgt ze nu ook of hoektanden of der laatste paar kiezen. Ik geef nu chamodent pilletjes, helpen super en makkelijker te doseren dan de druppels vind ik.

@hier gaat alles goed. Zometeen weer lekker zwemmen

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hey dames ff ego:):) sorry. maar Lucas loopt LOS :D hihi.. Ben zo trots op hem.. hij deed al een aantal weken wel steeds een paar pasjes los. Maar sinds maandagavond is het raak en wandelt meneertje overal naar toe in huis.(hij valt nog wel regelmatig om hoor haha maar tot nu toe niet erg hard gelukkig). Zoooo leuk om te zien. En trots dat ie is op zichzelf. Heb m nu maar ff verwend :) met wat chippies :) haha.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    mnr balen dat de kuur niet aangeslagen is :( hopelijk slaat komende kuur wel aan! ik duim voor je! hoe ging afgelopen nacht met Emma?

Suzzert lekker gezwommen? en die pilletjes, gewoon een pilletje per x in zn geheel gevn?

annabel heb je al last van kwaaltjes? ;)

fidel ook nog steeds wisselende nachten lees ik.. hier ook helaas

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Tazzie ik doe met je mee, hier loopt ze ook los, ook sinds dit weekend, ze stapte wel over van bak naar tafel los, maar meer drufte ze nog niet wel lopen lopen lopen, kruipen is alweer achterhaald hahahah

Vannacht lekker doorgeslapen pff even bijgetankt, vandaag ook 2x een dutje overdag ze is echt moe!!

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @tazzie, leuk he dat loslopen! Ik vind het zo'n ontzettend schattig gezicht!

Hoeveel slaapjes doen jullie kinders eigenlijk nog? Hier wisselt het heel erg. Wel als ze 1 slaapje doet slaapt ze meestal tot zeven en anders is ze tussen half zes/zes uur wakker.

@hier, zwemmen was weer erg leuk! Ze vind het zo geweldig om te doen! En wat ook erg leuk is dat ze tegenwoordig 'danst' en een soort zingt. Echt geweldig! Vandaag komt als het goed is der speelgoed kist. Als die er is zal ik wel een foto posten!

Deel Deze Pagina