April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo dames,

Annabel minder dat je je misselijk voelt, maar het hoort er maar weer bij he ;)

fidel, heerlijk je paard op 5 minuutjes lopen..
    wel spannend dat verhuizen, maar het zal vast leuk zijn daar!

Janneke, zag op fb dat joep op de fiets had gezeten :D vond ie t leuk?

mammie patricia, leuk he die kleintjes als ze zo gek zijn van dieren :D

Lucas heef tde bmr prik al gehad, en had een weekje later lichte verhoging, en een paar vlekjes. verder eigenlijk niks..

Hier is de knoop met paard echt doorgehakt. Had haar alwel stilzwijgend te koop, maar nu heb ik afgelopen zondag een kijker gehad. Ze vind haar erg leuk enzo dus zaterdag gaat ze verhuizen naar die vrouw. Ze gaat wel eerst paar weekjes op proef. Enige leuke eraan is dat de boerin waar paardje komt te staan, schuin tegenover de zorgboerderij woont waar mijn oude pony staat.. Het is allemaal wel heel apart en toevallig ;) Dus hopelijk kan i kzaterdag mijn oude pony ook nog ff knuffelen..

hier vandaag bij een vriendin op visite geweest. Bij haar wonen 2 grote honden, maar Luc is er niet erg bang voor haha.. Wel erg fijn hij is ook een dierengek (net als zijn mama ;) )

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    En zo zie je dat je planning in eens helemaal kan veranderen haha, vertel ik eerst dat ik me paardje ga verhuizen.. Maar na dusdanig overleg met de stalhoudster waar hij nog staat.. De planning veranderd. Hij blijft staan en gaat met pensioen!! Ze zegt hij trekt het niet om opnieuw conditie ( heeft teveel lichamelijke klappen gehad tijdens ze leven, rhino, maandagziekte etc) ik ga de 4 jarige tinker van me moeder rijden, maar aangezien deze nog beleerd moet worden blijft deze ook staan, daarbij de stalhoudster ken de tinker en mijn rijsttijl...

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe ik ben niet zo crea. Verkoop jij niet wat op je site?

Tazzir, hij vobd t geweldig. Zat de hele tijd te hoppen in zn stoeltje. En mama vond t ook genieten. Ik was wel al een keer eerder gaan fietsen, omdat t moest, klein stukje, dikke winterjas. Nu was t echt voor de leuk en hij vond het ook heel leuk!

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Tazzie: Lijkt me toch wel een moeilijke beslissing hoor zo over je paard. Maar fijn om te lezen dat lucas niet zo heel veel last heeft gehad van zijn prikjes.

Fidel: Ja dat is inderdaad wel een hele verandering maar waarschijnlijk wel een verstandige beslissing. En succes met het rijden van de Tinker van je moeder!

Janneke: Haha wat leuk Joep het zo leuk vond op de fiets.

Hier: Nou vandaag weer bij het cb geweest voor ons kleine prinsesje met de volgende gegeven thuisgekomen haha:

77 cm lang
    9660 Gram

De prikjes gingen super goed, ze heeft bij het eerste prikje echt geen kik gelaten en bij het tweede prikje even gehuild tot de pleister er op zat. Echt een bikkeltje die dochter van mij haha. De rest van de dag maar even bezien hoe het met haar gaat. Fijne dag allemaal!

5. mnr

mnr Niet meer actief

Ik zie nu al mega op tegen die prik.. Niet de prik zelf maar daarna. Heb er nu al buikpijn van!

Janneke: wat leuk dat Joep fietsen leuk vind! Hier dien we het helaas te weinig omdat ik niet zo lang op dit zadel kan zitten en ik eerst nog een andere moet.

Tazzie: leuk dat Lucas ook zo van dieren houd. En wat is simba een schatje zeg!! Ik zag de foto's op fb. Emma's eerste echte woordje was poes. :)

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo dames!

@tazzie, wat grappig dat je paard dan zo ducht bij je pony komt! En wat fijn dat die niet zo last van de prikjes had.

@fidel, leuk hoor een Tibker! Heb er lang 1 willen hebben. Maar eigenlijk ben ik heel blij op het moment geen paard te hebben.

De rest ben uk ff kwijt :p

@hier, erg druk met afstuderen wat voor veel stress zorgt en soms zie ik het allemaal niet meer zitten. Maar ja, nog even. Voor de rest doet lieve het goed. Vandaag even gewogen bij het cb en daar waren de resultaten precies de zelfde als die van Lotte! Grappig hoor!

77 cm lang
    9660 Gram

Fijne dag allemaal!

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja dat is wel heel erg grappig!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    leuke foto's Fidel! mooie tinker!

annebel wat knap dat ze geen kik heeft gegeven :)

mijn oude pony was ook een tinker :D en mijn huidige paard een groninger.

mnr jaa echt he, in het echt is ie nog veeeel schattiger :D haha. nog een weekje of 2 denk ik en dan komt ie :)

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok het eet drama is hier al begonnen. Bas was 2 toen hij hiermee begon. Joep wil alleen vlees eten. Krijsen als er geen vlees op zn bord ligt, en dan echt geen groente of iets eten. Erin proppen helpt ook niet, hij spugt t meteen uit? Waar is mijn liever schattige baby gebleven die alles at?

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Mnr: Ik moet zeggen Lotte heeft nog nooit last gehad van een van de prikken die ze gehad heeft.

Suzzert: Hoe is het nu met het afstuderen, als het goed is las ik op facebook dat je hem weer ingeleverd hebt toch?

Fidel: mooie foto's! Ow en die schelp komt me bekend voor, ik heb zelf ook nog in zo'n ding gezeten haha.

Janneke: Wat vervelend dat het zo lastig gaat met het eten. Wij hebben dat hier nog steeds met brood.

hier: Vandaag heeft Lotte heerlijk gespeeld in haar zwembadje en heb ik ook lekker in de tuin gezeten met een boek. Eigenlijk verder weinig gedaan haha. Ben een beetje zenuwachtig voor Dinsdag want dan krijg ik mijn eerste echo. Fijne avond allemaal!

13. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @Annabel, lekker hoor en spannend de eerste echo! Afstuderen is een beetje een drama. Ik zal even uitleggen hoe het zit. Ik moest samen met twee andere studenten een onderzoek doen en de uitkomst daarvan moet je een individueel maken.

Nu hebben mijn groepsgenoten constant ruzie met elkaar en daar zit ik tussen in. Dus dat loopt de afgelopen 10 maanden onwijs stroef. Daarbij moet ik nog 1 cijfer halen voor een toets die ik al een tijdje heb openstaan, helaas net een vijf voor gehaald. Nu biedt de hogeschool nog 1 herkansing aan als je 1 onvoldoende hebt. Nu was dat dus waarschijnlijk het gene wat ik ging doen. Maar omdat ons onderzoek door de ruzies zo moeizaam verliep, is alles erg laat ingeleverd. En daarbij werd mijn idee voor mijn individuele stuk afgekeurd op het laatste moment omdat ze het niet genoeg vonden aansluiten op mijn studie, maar wel erg vernieuwend vonden. Dus nu heb ik binnen drie dagen tijd, een onderzoek moeten afronden, ruzieende vrouwen uit elkaar moeten houden en mijn individuele stuk in zijn geheel moeten schrijven en ontwikkelen. Ik ben een beetje gaar nu zeg maar ;) Nu is het afwachten op de uitslag, we hebben 1 herkansing. Nu hoop ik alles te halen zodat ik alleen voor die ene onvoldoende nog te doen heb en dit jaar gewoon mijn diploma heb. Hoop gedoe dus :p

Voor de rest gaat het hier gewoon goed! Lekker weer, ik ben alleen ontzettend moe door de stress die er geloof ik uit komt. Het enige wat er met Lieve is dat ze sinds een week of twee bultjes in der nek heeft en soms der haargrens. Soort pukkeltjes, het was toen nog niet warm dus het kunnen niet echt warmte pukkeltjes zijn en het word steeds erger. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar wil maandag toch ff naar de ha denk ik.

@Janneke, he vervelend dat gedoe met eten! Hier heb ik een hele makkelijke eter, tot nu toe dan ;) hopelijk wilt die snel meer dan vlees.

@Fidel, mooie paarden hoor! En leuke foto in het badje.

@Mnr, kan mij voorstellen dat je opziet tegen die prikken. Hier reageert ze er ook altijd op!

Zo dat was een heel verhaal, ik ga lekker bank hangen ;) fijne avond Dames!

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij de etos 2 zonnenbrand factor 50 en 2 pakken luiers voor 10 euro!!
    Als je je oude zonnenbrand inleverd krijg je 70% korting op eiegnmerk zonnenbrand en ik jad nog 2 volle spaarkaarten voor 4 euro korting op eigen merk en de luiers zijn al 2e halve prijs. Normale prijs 37 euro. Koopje dus vandaag. Actie geldt alleen vandaag nog

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    jammer dat ik het te laat lees!

Vandaag naar de ha geweest voor de rode bultjes in Lieve der nek want ze had zich helemaal opgekrabbelt, ze heeft dus eczeem. Nu een hormoon zalf voor een week en ik ben eens aan het kijken naar een goede creme voor de droge huid.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo leuk gister op kraamvisite geweest, kreeg de kleine milan bijna direct op schoot en mocht zelfs een flesje geven.. Normaal geven ze hem niet zo snel uit handen hahaha, heel bijzonder, ohh wat is dat dan klein (5 wkn), was echt even ehhh ohja " breekbaar" en klein, raar idee dat onze " kleintjes" ook zo klein zijn geweest. Ook leuk is dat ze ook gaat babyzwemmen en waarschijnlijk in mijn groepje, superleuk!!

W hebben tijdelijke gezinsuitbreiding ---> 3 parelhoenderkuikentjes, ze gaan als ze groot zijn naar me schoonouders, maar daar lopen boerderijkatten en hebben geen hok ervoor, ik had nog een leeg konijnenhok, en een broedse kip!

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Suzzert: Wat vervelend dat Lieve last heeft van eczeem, hopelijk werkt de zalf.

Fidel: Ja dat is wel weer wennen he zo'n kleintje! Maar wel weer heel leuk.

hier: Morgen heb ik de echo, ik ben blij als alles goed is! Ik heb er de laatste paar dagen eigenlijk te druk voor gehad om me daar druk over te maken. Maar nu het bijna zover is, beginnen de zenuwen toch te komen. Verder heb ik echt heel veel last van mijn hooikoorts dus morgen toch maar even de huisarts bellen om te kijken of ik er iets voor kan krijgen want ik voel me daardoor echt belabberd, net of ik de griep heb. Fijne avond allemaal!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    suzzert ik heb vaseline-lanette creme voor Lucas zijn huid. Werkt bij hem erg goed dat het niet meer zo droog is

19. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Kan je dat gewoon bij de drogist kopen? Ze heeft namelijk wel droge armpjes enzo. Nu doe ik alles ook met neutral. Was eerst Zwitsal maar dacht misschien is het goed om aes ff parfum vrij te doen, ook te wassen.
    De hormoonzalf werkt wel goed het is al een stuk minder! Helaas is ze vannacht wel van kwart voor 13 tot half drie wakker geweest...

@Annabel, succes met de eerste echo! Leuk hoor!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel hoe was je echo?

Deel Deze Pagina