April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    mn sv loopt altijd maar op m te mopperen (sm der eigen woorden tegen haar zus, helaas voor haar hoorde ik dat. nu ontkennen ze dat natuurlijk) sm praat altijd op een soort schreeuwerige toon tegen m :( en heel dom(hard) lachen.(al zal t door alles erom heen ook wel zijn dat ik me zowiezo irriteer aan haar gedrag ;) ). ook leert ze hem heel hard gillen (En ze WEET dat ik dat niet wil hebben. Dat heb ik al eens gezegd) slaan zullen ze niet gauw doen denk ik.. ze hebben ml ook nooit geslagen (zegt manlief zelf) maar dat moeten ze ook niet proberen dan is het klaar...

2. mnr

mnr Niet meer actief

Nee, precies dat heb je goed! Dst moesten ze bij mij ook niet doen.

Jammer hoor dat het zo gaat. Vind ze het wel leuk om op te passen dan?

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dat is t m juist.. sm vind het TE leuk.. want dan kan ze doen als of het HAAR kind is... Ze had zich in de zwangerschap al op lopen dringen over t oppassen.. En ze loopt continue te drammen dat hij maar moet logeren.. dan kunnen wij eens een x stappen ofzo.. Nou mooi niet, 1x gelogeerd en dat resulteerde in een kind met hoge koortsen waar we de hele dag niks van wisten en ik 's avonds toen we m ophaalden zelf achter moest komen.. Laat maar dan blijft hij echt niet meer slapen daar.. En hoe vaker ze dramt over t logeren hoe harder ik nee zeg

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik ben zo blij dat ik jou sm niet heb tazzie! Ik zou precies het zelfde doen met dat logeren. Heb ik een poosje gehad met mijn schoonvader. Die zei altijd dat ze wel vanzelf in slaap valt als je der laat huilen en dus kon ze best logeren (was ze nog maar een maandje oud ofz) op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik dat niet wil, hij zei dat het een grapje was en ik heb hem tien verteld dat het heel averechts werkt bij mij. Toe is die er ook mee gestopt.

Hopelijk kan jij ook tot wen oplossing komen met je schoonmoeder!

Even ander vraagje, zijn ze bij jullie aan de diarree geweest van de bmr? Ben trouwens wel blij dat ze nu gehad heeft met de vakantie periode en de mazelen uitbraak. Niet dat we in de bibblebelt wonen hoor ;) maar ze heeft wat vlekjes en verhoging en dus diarree. Maar der hoektanden zijn of komen ook door.

5. mnr

mnr Niet meer actief

Hier ook wat vlekjes, en had lichte verhoging en eerder moe/hangerig, maar geen diarree..

Tot nu toe valt het me mee vergeleken bij de vorige inentingen.
    Ben idd ook heel blij, ook al woon in niet in de biblebelt.

Ken trouwens ook 2 gezinnen in mijn omgeving die niet hebben laten enten. Ene heeft een kindje van bijna 4 en van het andere gezin is net zo oud als Emma. Niet vanwege geloof maar om andere redenen hebben die het niet gedaan.
    Ik zou me dan nu toch niet prettig voelen hoor als Emma niet ingeënt was!

6. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Tazzie: pfff wat lijkt me dat lastig zo'n schoonmoeder. Ik herken dit helemaal niet gelukkig. Maar ook lastig dat je vriend zo achter zijn moeder blijft staan dat maakt het alleen nog maar lastiger. Maar wel super goed dat je het gezegd hebt!

Suzzert: Nee diarree herken ik ook niet, eigenlijk had Lotte weer helemaal nergens last van net zoals bij de vorige prikjes.

hier: Nou deze week even wat rustig aan gedaan, ik was best moe van het weekend. We zijn het afgelopen weekend met mijn schoonouders en de broers + aanhang en kids van mijn vriend weg geweest. Het was super gezellig en druk met 12 man haha. Maar we zijn heerlijk naar het strand geweest en Lotte vond het strand helemaal geweldig één grote zandbak. Verder deze week nog gewerkt en gisteren naar de dierentuin geweest. Nu lekker weekend en dinsdag heb ik mijn termijnecho. Ik ben heel erg benieuwd en ben blij als het zover is! Fijne dag allemaal

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @Mnr, nou dat zou ik dus precies het zelfde hebben! Ik snap ook nog steeds nit zo goed waarom mensen niet enten. Maar goed, ieder zijn eigen ding.

@Annabel, wel leuk hoor dat je al de zwangerschaps dingen weer maakt! ook al zijn de minder leuke dingen er natuurlijk ook...

@Hier, het was vandaag moeilijk doen dag, geloof ik :p Veel jammeren, ik mocht niet weg, maar als ik er was was het eigenlijk ook niet goed. Gelukkig was geitjes aaien op de kinderboederij wel leuk. En vanavond heel lang bezig geweest met op bed leggen, maar ze wilde maar niet. Viel wel bij mij in slaap maar in bed gelijk wakker en huilen. Niets hielp! Tot dat daarin heel veel scheten en een lading diarree uit kwam.. lekker hoor ;) nu slaapt ze lekker in de bedje en ga ik sex in the city kijken :p fijn weekend!

8. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hallo Dames

Het is prachtig weer geweest dit weekend, we hebben er lekker van genoten. Gisteren hebben we een nieuw gezinslid opgehaald, onze poes Nala. Echt een schatje en ze is nu al beste maatjes met Lotte haha. Ze spelen heerlijk samen. Ik moet dadelijk naar de tandarts, daar zit ik dus niet op te wachten, ik ben echt als de dood voor de tandarts. Morgen heb ik mijn 12 weken echo dat is ook wel weer spannend. Ik ben blij als die voorbij is dan heb ik toch weer wat meer rust wat betreft mijn zwangerschap. Fijne dag allemaal!

9. mnr

mnr Niet meer actief

Succes Annabel met je echo!

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou ik heb mijn echo gehad! En alles was goed, ik ben nu 12 weken en 1 dag zwanger. Hier een foto even spammen haha

11. mnr

mnr Niet meer actief

Wat fijn dat alles goed is! Mooie foto hoor :)

Geniet er van!

Hoe voel je je verder nu? Nog zo misselijk? Heb je al een gevoel van wat het wordt?

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Helaas nog steeds flink misselijk, dus ik heb medicijnen van de dokter. Maar heb nog niet echt een gevoel wat het word. Ik heb voor ik wist dat ik zwanger was gedroomd dat ik beviel van een meisje en zei dat ze precies op Lotte leek maar of dat een voorbode is haha.
    Voor de rest voel ik me eigenlijk wel goed gelukkig.

13. mnr

mnr Niet meer actief

Balen van de misselijkheid.. Hoe lang heb je er met Lotte last van gehad?

Ik kan me ook voorstellen dat als je denkt aan een baby dat je dan Lotte voor je ziet. Dat is natuurlijk DE baby in je leven geweest tot nu toe :)
    Ik wist vanaf dat ik zwanger was dat het een meisje was. Heb ik ook altijd gezegd tegen ml. Ik droomde ook altijd van een meisjes baby.
    Terwijl voor ik zwanger was ik dacht dat als ik een kind kreeg het een jongen zou zijn omdat bij ons alle oudsten een jongen zijn.

En de tandarts overleefd ;) en een mooie echo :) jouw week kan al niet meer stuk!

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Haha ja dat is ook zo, bij Lotte wist ik ook heel zeker dat het een meisje zou worden. Meteen vanaf de dag dat ik de positieve test in mijn handen had. Maar dit keer weet ik het nog niet. Maar met Lotte werd de misselijkheid met 12 weken wel minder dus ik hoop dat het nu ook wat minder gaat worden.

15. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Mooie foto Annabel! Hopelijk slaan de medicijnen aan. Zo vervelend die misselijkheid. Ik heb het bij lieve alleen in de avonden gehad. Later pas de link gelegd dat ik toen zwanger was :p wel leuk dat zowel jij als mnr zeker wisten dat jullie een meisje kregen. Ik dacht dat wij een jongen kregen. Behalve mijn vriend die dacht een meisje.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mooie foto, zag t op fb, fijn dat alles goed was!!!

We zijn vandaag de trostse oom en tante geworden van een neefje, genaamd Rieks !! Geboren om 00.34 via een kz, verdee maken zoon en moeder t goed!!

17. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd fidel!

Ff klagen hoor. Sinds die bmr prik is het hier op zoveel fronten mis, slecht slapen, niet zelf in slaap kunnen komen, heel huilerig en jammerig. Ik dacht eerst dat het aan mij lag omdat ik veel stress had. Maar ik vraag mij wel eens af of het beter word. We hadden een goed ritme maar dat is ook weer Weg. Ik vind het zo vermoeiend. En laten huilen werkt voorheen meter

18. mnr

mnr Niet meer actief

Hier dus ook Suzzert!! Slapen gaat 's nachts wel goed, maar overdag heel wisselend. Daarnaast is ze heel hangerig, huilerig en snel boos. Helemaal niet zoals Emma anders is..

Hier begon het een week na de prik.

Misschien een sprong?

Fidel: gefeliciteerd!!

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou volgens mij echt sprong, ik dacht dat ze er door was, gister en vandaag overdag reteslecht slapen pffff daarintegen wel 2 nachten doorgeslapen

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben ;) hier slaapt ze dus ook door. Maar net zoals vannacht echt geen land met der te bezeilen. Ze heeft ook last van verlatings angst en ik mag gewoon niet weg. Ze zegt nu wel ineens meer woordjes! We zitten zo rond de 15 geloof ik.

Deel Deze Pagina