April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ja hierna nog eentje rond 17 maanden en dan zijn die iig klaar

2. mnr

mnr Niet meer actief

Verlatingsangst is hier ook, mag niet uit haar buurt. En ze is erg boos als iets niet lukt. En ze wil ze alles zelf doen. Mocht vanavond niet helpen met eten, ze werdt helemaal boos en huilen want ze wilde het per sé zelf doen.
    Het andere moment wil ze juist meer knuffelen en kusjes geven dan anders.

Slapen 's nachts gaat goed, overdag soms maar een uur, en dan is ze heel erg moe.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Oh herkenbaar dat niet willen slapen en boze. Hier wil ze soms geen broek aan. En dan wil ze hem zelf aan trekken, maar dat lukt nog lang niet. Dat is wel een grappig gezicht

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh hier met truitjes, als ik er eentje direct aantrek is het goed, maar als ze t truitje bekijkt of zelf in handen heeft is het mis... Drama, kompleet hysterisch, wik ze zelf doen, maar slaat t dan om als een sjaal

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    hahah ja hier ook, ze loopt ook de hele dag met van alles om der nek. Vandaag nog met der zomerjas en ze is gek op tasjes. Heeft een tasje staan en daar stopt ze dan van alles in en gaat er dan aan de andere kant van de kamer weer uit :p

6. mnr

mnr Niet meer actief

Hahaha wat grappig, dat doet ze hier dus ook: kleding en een sjaal van de beer, alles moet "aan" en doet ze dan om haar nek.

Wat grappig dat ze dit nu tegelijk doen :)

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hoi dames,

annabel fijn dat alles goed is met de uk!

fidel gefeli met je neefje

hier ook last van verlatingsangst. vooral als we met zn 2tjes zijn dan mag ik echt niet uit zijn blikveld verdwijnen.. Hij loopt zelfs achter me aan naar de wc..
    verder vandaag heel knuffelig met mij (heel erg fijn natuurlijk ;) )

Hij speelt ook veel met ons kitten.. erg leuk om te zien

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    oh ja hier gaan de nachten nogal wisselend :( vooral door die rotkiesjes die niet opschieten :(

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Oh vervelend die kiezen tazzie! Ik zag de foto gister op fb. Leuke foto! Blij kind :D

Vandaag naar de ukkiegroep geweest! Is een aanbod wat ze hier dien voor kinderen van 0 tot 4 die niet naar de opvang gaan. Is elke donderdag ochtend (nu even vakantie) twee uurtjes en dan kunnen ze met andere kinderen spelen. Soort van peuterspeelzaal. En leuk vond ze het! Rond gerend en gespeeld. Ze was ook helemaal gesloopt na de twee uurtjes. Echt leuk om te zien! Ook staat ze nu ingeschreven op de peuterspeelzaal

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Tazzie vervelend die nachten..

Hier heerlijk 3 doorslaapnachten, alleen ik ben zo gewend aan de onderbreking dat ik klaarwakker in bed lig tussen 04.30 en 06.00 zucht

Overdag is ietsie beter, maar nog niet zoals t hoort (45 tot 60 min aant spelen, normaal valt ze binnen 15 min inslaap)

Dames kan dit?? Net dat ik typ, staat ze te poepen, is klaar,er ligt een schone luier op tafel, pakt deze, loopt naar me toem zegt bah bah, en geeft me de luier, ik sta op pakt me vinger en trekt me mee naar haar kamertje, verbeeld ik me dingen toeval?? Of heeft ze net aangegeven dat ze een schone luier nodig had ?? Beetje verbluft nu

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb eindelijk even tijd met mn laptop op schoot.

Ik wil jullie mijn bevallingsverhaal niet ontnemen (korte versie hoor)

Vrijdag 5 juli ben ik om 12 uur gestript. Had 1 cm maar ze kon wel heel goed strippen. Daarna ben ik nog even bij mijn fysio geweest en heeft een paar naaldjes gezet, ze zag al beweging in mn bekken.
    De jongens sliepen bij opa en oma dus ook daar geen zorgen over. Ml en ik lekker een film gehuurd (ja wij zijn ouderwets)
    van 20. tot 22. voorweeen gehad. Om 23.30 gaan slapen.
    Om 2 uur werd ik wakker met weeen. Ik time, om de 5 min, en duurde een minuut. Omdat de bevalling van Joep totaal 2 uur duurde, heb ik na een uur meteen gebeld. Om 3.30 was de vk er, 4 cm. Maar ze voelde een harde opstaande rand dus toch maar naar zkh want het kon nog wel even duren.:x
    5.00 spontaan vliezen gebroken, 5 cm
    6.30 nog steeds 5 cm:x
    toen zakte de moed me eff in de schoenen. Ik had al vrij heftige weeen en het ging dus nog wel even duren, de vk voelde nog steeds die harde rand. plan: half uur aan ctg, daarna half uur aan de opwekkers, als t dan nog niet op schoot dan een prik in been. Ik werd gek van de pijn. Voelde echt als weeen die bij 8 cm horen.
    vk bleeg half uurtje bij me zitten, voelde haar zakken. Ik zei dit duurt niet lang meer.
    7.30 kreeg ik persweeen, vk voelen: 5 cm:$
    Ze zei: ik duw die rand wel aan de kant, dan kan jij het hoofdje eruit persen. Zo gezegd zo gedaan. om 8.40 is onze Lisa geboren en heb haar zelf aangepakt.

Placenta wilde ook niet komen (eerder nooit gehad) Toen vk weer eff rand opzij en toen kwam die. Zo bizar. Dat ik bij een 3e ineens zo'n gekke opstaande rand hebt.

Maar goed alles op eigen kracht zonder opwekkers. Daarna eff geslapen in zkh. en op 12.00 uur waren we thuis.

bv kwam niet op gang Lisa was 10% afgevallen, dus sinds gister overgestapt op kv. Geeft veel rust, merk nu pas hoe moe ik ben. Dus nu eff bijslapen.

Ze woog 3210 en 50 cm. Ze is echt zo lief en mooi. Ik ben zo gelukkig en ook zo blij dat ik een meisje heb. Ik ben de wereld te rijk!

Bijgevoegde bestanden:

• Lisa.jpg
      Lisa.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      12
  12. mnr

mnr Niet meer actief

Wat een prachtig mooi meisje!!

Fijn dat alles goed met jullie gaat!
    Hoe vinden Bas en Joep hun zusje?

Veel geluk samen!!

13. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!! Ik zag der net ook even op fb voor bij komen, wat een mooi meisje!

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bas is echt super trots en vertelt aan iedereen dat lisa geboren is. Joep wil haar de hele dag aaien en speentjes in haar mond doen, zo schattig

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Gefeliciteerd!! Zag het ook op fb, wat een plaatje!! Blijf maar lekker plakken op die roze wolk !!!

16. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Janneke1982 Gefeliciteerd, prachtig meisje!!

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    janneke mooi meiske hoor! en leuk dat joep en bas zo trots zijn :D

Fidel, het zou heel goed kunnen hoor dat ze het nu gaat aangeven als ze gepoept heeft. Dan is ze wel heel vlot maar het kan wel..

hier lucas vandaag een uitje gehad op t kdv.. met de bolderkar naar t dierenweitje achter een woonzorgcentrum verderop en naar een speeltuintje.. hij vond het helemaal geweldig en was als enige kindje niet bang voor de dieren haha. hand door het gaas heen steken om de geitjes te aaien enzo

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63

Nou ze meer lot met dingen dus wie weet, ik ga gewoon vaker een luier rond laten slingeren, kijken wat ze doet...

Net thuis van stal, pasrdje gaat hard, alst zo door zet kan ik er over ongeveer 4 wkn op, vandaag voor t eerst alleen gelongeert..

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    let je wel goed op de reacties van je paardje :)-> sorry, weet uit ervaring dat men soms te snel kan gaan met inrijden :) dus sorry dat ik me er mee bemoei)

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fidel, het kan best hoor.. AImée geeft het ook al vaak aan.. en gister zelfs een klein plasje op t toilet :$

Deel Deze Pagina