Tazzie ohh zeker weten, ik sta op een fokstal, hun hebben ook echt goede ervaringen. We doen het rustig aan maar hij pakt het heel snel op hij is heel leergierig Dreamer zo oed zeg !!
dreamer wat goed zeg! Fidel, dat is t juist als ze zo leergierig zijn en t allemaal snel oppikken ben je snel geneigd steeds weer een stapje verder te gaan Ik heb het zelf meegemaakt met mn paardje (overigens inmiddels verkocht) en ging bij de eerste x stappen er gelijk naast.. WEer alles helemaal terug naar t begin moeten gaan voor de rust.. Daarna ging alles goed. Maar ging gewoon net een stap te hard omdat ze het zo braaf allemaal deed.. Maar goed ik geloof er wel zeker in dat je het rustig aan doet hoor.. (HAd ook net te horen gekregen dat ze bij ons op stal met een 2 jarige hengst willen beginnen... mag hopen dat dit een geintje was. Ben dat ook helemaal niet gewend van mn stalhouder.. maar dan ben ik net ff wat feller dan normaal sorry..
hebben jullie whats app? en misschien interesse in ee ngroeps whats app van ons clubbie? Heb namelijk met een ander clubje van hier (die allemaal dezelfde tijd waren gestopt met anticonceptie) ook een whats app groepje erg gezellig
Zo ben een paar dagen afwezig geweest, ik zat lekker in Disneyland Parijs. We hebben echt prachtig weer gehad en Lotte heeft weer genoten. Helaas was er ook een klein voorvalletje, een van onze binnenbanden van de wandelwagen was geklapt. Jeetje wat een herrie maakt dat zeg! Maarja gelukkig hadden we ook de buggy bij. Ik lees hier over opstandige kindjes, tja dat heb ik hier ook vooral als ik haar op bed leg. Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze soms echt dramatisch op de grond liggen haha een echte meid dus! Wat betreft Whatsapp ja dat heb ik, als er meerdere zijn die dit leuk vinden wil ik zeker mee doen!
Ja, leuk! Ik doe mee Gelukkig hier weer goed te pas. Kan nog wel boos worden als iets niet lukt of mag maar dat hoort bij de leeftijd denk ik. Slapen gaat gelukkig ook weer goed, ze lijkt wat slaap in te halen. Achteraf vraag ik me af of de warmte misschien ook meespeelde, maar daar kom ik dan de komende dagen achter Fijn Annabel dat je het leuk hebt gehad in Disney wel balen van die lekke band maar wat een geluk dat je dan ook de buggy bij je had!
Tazzie ik ben meer een voorstander van een gesloten groep op fb. Whatsapp is mn tel de hele dag aan het bliepen en moet ik 30 berichten terug lezen. Van de juli 2013 mamas hebben we ook een fb groep en gaat heel fijn. Je kan ook heel makkelijk op elkaar reageren en foto.s delen. Idee?
Ik vind whats app leuk! Maar Janneke heeft ook een punt We hebben hier last van vlooien. Alleen boven en ik stofzuig mij rot. Ongevingsspray lijkt niet te helpen nu kreeg ik de tip azijn te gebruiken dus daar ga ik zo even mee in de weer. Lieve heeft vannacht van 7 tot 7 door geslapen! Ze is alleen doodsbang voor de ventilator..,
Suzzert heb je huisdieren?? Waar ontvlooi je deze mee?? En waar haal je de omgevingsspray?? Want vlooien zijn de laatste tijd tegen veel middelen resistent geworden, ik haal alles bij de da, kost iets meer maar helpt beter Geloten groep heb ik met een andere aprilmoedersgroep ook, omdat je alles an neerzetten zonder meelezers, wat hier altijd maa afvragen is
Ik hb een hond (en een schildpad maar die heeft er geen last van vermoed ik ) ik heb gewoon huismerk van de dierenwinkel genomen om inderdaad de reden dat ze overal resistent voor zijn haast! Nu is de hond vlo vrij maar we hebben boven tapijt en daar zitten ze dus nog. Nu lees ik net op internet dat azijn goed helpt om de eitjes kapot te krijgen en over snachts een bakje water neer te zetten met water en zeep en een kaarsje Dan gaan ze af op het licht en verdrinken ze in het water. Dus ik denk dat ik dat ook maar gewoon eens probeer. Wie weet werkt het
Dreamer of mama patricia. Als je ons zoekt. Wij zijn verhuist naar fb. April 2012 mama's met een bloem icoontje. Als je mee wilt tikken, stuur dan een vriendschapsvrrzoek. Het is een besloten groep.
Maakt mij niet uit, maar de ervaring leert dat t denk ik echt overgaat, was bij de andere dames net zo
Ja klopt, toch jammer, hè. Ik lees hier nog wel mee, alleen ik post wat minder omdat ik er bijna niet aan toe kom Ik heb zelf niets met fb, maar ik weet in ieder geval dat ik jullie daar dan terug kan vinden. *Wat ik nog kwijt wilde is dat mijn meisje afgelopen dinsdag (2 stappen )los liep. Weer een mijlpaal bereikt. Ze begint haar woordenschat nu steeds meer uit te breiden: auto toe-toe, oma, hallo, ja) Groetjes allemaal.
Het is altijd wel jammer als een topic doodbloed, maar ik kan het me ergens wel voorstellen. Zo op facebook gaat het reageren ook veel sneller. Maar wat super Patricia dat ze twee stappen los heeft gelopen! Ik kan me voorstellen dat je een super trotse mama bent!
Ik wil best nog hier kletsen, maar als iedereen op facebook zit dan heeft het niet zoveel zin. Merken jullie ook dat de kleintjes nu groot worden? Het gaat hier nu best hard. *zoals ze nu de diertjes naboots: schaapje Beh *zoals ze zelf op een krukje gaat zitten of op een auto en er zelf mee wegrijdt. Zoals hier op de foto gemaakt bij een indoorspeeltuin.
Met mijn zwangerschap gaat het goed, ik heb morgen mijn 20 weken echo alweer. Het gaat echt super snel nu. We hebben al een geslachtsbepalingsecho gehad en als het goed is word het weer een meisje!
Leuk weer een meisje!!! Gaat echt snel joh... Ze heeft hier echt last van de sprong, maar ontwikkeld ook nu zo snel, sls ze naar vuiten ook wilt dan pakt ze der jas en gaat net zo lang aan me lopen trekken of plukken tot ik met haar mee ga, Heb. T idee dat ze verder laat met praten gaat zijn, want nog geen nieuwe woordjes en heel veel ehhh ehhh ehh, maakt niet uit, want papa en ik waren zelf ook laat met praten, dat vingertje werkte magisch..