je weet maar nooit hoor chantal, een slijmprop zegt ook niets, die kan je zelfs weer opnieuw aanmaken, en na de slijmprop kan het nog weken of maanden duren. morgen verlos misschien wel weer even kijken hoe het met de ontsluiting is maar verwacht er niets van morgen ook niet strippen, vooral omdat ik dinsdag die toets wil maken. dus die kleine blijft er dan nog maar even zitten
Ik lees ook af toe mee daar als ik niets te doen heb. Maar daar is t heel druk, maar wel iedereen dezeldfe week. Net als wij 3e nu. Dat is wel,leuk. Hier wel harde buiken en beetje kramp maar niet echt boeiend. Wie oh wie zal de 1e zijn..... We willen zo graag
Hoi dames nog steeds bibjes dus lees ik... Hier even er doorheen.. lucas slaapt niet zo goed overdag. Ik verlies ineens weer meerbloed. Kolven gaat voor geen meter en sm maakt weer stomme opmerkingen. Ben de hele dag zowat in bed gebleven.
tazzie wat vervelend voor je dat het niet gaat zoals je wilt. janneke ik wil nu pas na dinsdag 12 uur bevallen, laat me nu eerst maar die toets doen, dan heb ik dat in ieder geval gehad. dus jij en\of chantal nog voor dinsdag en ik een woensdag mooie deal??
Chantal hoop dat er bij jou dan iets doorzet. Wie zou de eerste zijn hier. Janneke ik kan niet echt zeggen of ik dat voor de bevalling had omdat het bewust met bevallen te maken had of dat het te maken had met de holte ontstekingen enz. Ik liep vanaf feb al te klooien met griep enz en een week voor de bevalling voelde ik met ook niet top. Niet thuis dat vond bij Jason de gyn toen geen strak plan gezien de ernst van de pijn (uitvallen in linker been) en nu vonden ze het ook geen strak plan, dus ja ik weet het ook niet.. Daarbij raadde de fysio toen ook aan om bij de bevalling de been beugels te gebruiken ipv het optrekken van de benen, omdat wanneer het ene been verder naar achter zou zitten dan het andere been dit ook weer gevolgen kon hebben voor me rug en zo vertelden ze het in het zh ook. Kraamvisite ook weer geweest vandaag en Jessie heeft van me collega's gekregen wat ik dacht. Baby uggs so cute, Wendy de appeltaart was heerlijk, zou zeggen kom een stukje halen je woont in de buurt hihihi. Succes morgen en ook met de toets
tazzie je kan meer gaan vloeien he. Sm? en misschien heeft lucas kast van zijn regeldagen? weet nog van jason dat hij dan ook niet liep en alleen maar bij me wilde
nou, ik denk dat ik die oversla ik houd het wel bij mijn kitkat en bounty bij de koffie net morgen komt de stucadoor dus ik ga zo maar slapen denk ik anders ben ik morgen niets waard, ik wil nog even douchen voor hij aan de slag gaat want ik moet naar de verlos en houd er wel rekening mee dat ze misschien even willen spieken voor ontsluiting en dan wil ik wel fris zijn hihi. en mocht er iets op gang komen wel lekker fris gedouched hahah dat heb ik altijd hoor niet alleen morgen.
Nou ik lig weer wakker. Af en toe een krampje maar ik kan niet meer slapen. Kan wel janken. Baby ligt ook de hele tijd te draaien auw....vandaag eff naar de prenatal geweest nog eff schattig pakje gekocht en daarna weer de hele dag op bed met pijn, zweetaanvallen, misselijkheid... Phffff ik word er zo mieferlois van. Mijn man ook trouwens. Als ik wat aan hem vraag zit hij meteen te zuchten. Ik voel me niet echt gesteund! Komt hij net nasr bed, zegt hij dood leuk; heb je een leuke dag gehad? ? Nou breekt mijn klop. Hweft hij vandaag met zijn ogen dicht gezeten of zo. Ik heb maar niets gezegd. Ik word er zo moe van.... Ik ga dit ecgt niet trekken zo....
Goedemorgen!! @janneke hoop dat je vandaag een betere dag hebt en mannen... zijn soms van die vreemde wezens!! Niet fijn dat je je niet gesteund voelt. Wanneer moet jij weer naar de vk? @tazzie jij zat er ook even doorheen?! ook voor jou een betere dag gewenst vandaag! @wendy.. Deal! 24-04-12 bevallen janneke en ik en jij een dagje later Hier: sinds gistermiddag dus krampjes, alleen is dit constant met kleine uitschiet steekjes naar/door vagina en ook anus. Heel de nacht ook gevoeld, weinig geslapen, maar toch goed kunnen rusten. Ik hoop echt dat dit iets is van voorwerk en dat dat lekker doorzet en ik morgen echt kan bevallen! Heb ergens t gevoel van wel, maarja dat zegt ook niets. Vriendlief heeft deze week avonddienst.. vind ik ongezellig, zit ik alleen met eten. Mag wel bij mn ouders eten dus doe ik dan ook maar vandaag in elk geval Groetjes!!
Bib. Vanmorgen meteen een hartig woordje toegesproken. Nou is hij weer extra lief en behulpzaam. Chantal ik hoop echt voor je dat t doorzet. Ik moet woe naar vk, maar ik red t echt niet meer om de deur uit te gaan. Bij bas heb ik toen niet goed naar mijn eigen lichaam geluisyerf en was t aan t eind zo ver dat ik niet van hem hield omdat hij mij zoveel pijn deed. Huervoor hen ik afgelopen december ook 3x een trauma behandeling gehad, voor de nieuwe dames onder ons. Ik wil t nu niet zo ver laten komen en ook gewoon van mijn kind houden. Ik wacght vandaag af en anders ga ik morgen de vk bellen dat ze langs moet komen. Tazzie ik hoop dat jij vandaag een beter dag hebt. Ik trouwens dat je al gestopt was met bv omdat t niet liep....
Janneke! Jee wat heftig meid.... Goed dat je jezelf nu herkent en als ik jou was zou ik zometeen al gaan bellen. Volg je instinct! Chantal! Je maakt het spannend! Hier een zware nacht gehad, van 00.45 tot 6.00 met Thom gezeten. Steeds willen drinken, niet in zijn bedje willen. Spugen, spuitluiers etc etc etc vanacht gaan we na de laatste voeding flesje bijgeven. Kijken of hij dan beter teert daarop en rustiger is. Voor vandaag zal ik veel slapen.
Goedemorgen! Vind het zo vervelend voor jullie meiden. Jullie zitten er echt doorheen hè? Nog maar heel even en dan kunnen jullie lekker meepraten over spuitluiers en gebroken nachten. Hier gaat het goed. Ben vanmorgen voor het eerst een hele morgen alleen. Traplopen mag ik eigenlijk nog maar 2x per dag en dus heeft Peter alles naar beneden gehaald wat ik denk nodig te hebben. Eva is gewassen, aangekleed en heeft haar buik vol. Ze ligt nu te slapen in de box. Ik heb een was aangezet en zit nu even mail door te spitten met een kop koffie. Straks even een rondje opruimen. Er staan hier ook nog 3 bossen bloemen te stinken. Daar ga ik de mooie uitzoeken en 1 bos(je) van maken. Verder hoef ik eigenlijk niet veel te doen. Peter heeft gisteren alles lekker aan kant gemaakt. Heerlijk! Ik lees hier steeds wel bij, maar ik heb gewoon te weinig tijd om te reageren. Dat komt wel weer. En verder ben ik heel blij (sorry nog zwangere dames ) dat ik niet meer zwanger ben. Hoe heerlijk is het dat ik weer normaal m'n voeten kan afdrogen, normaal kan omdraaien in bed, normaal op een stoel zitten, normaal overeind komen enz enz enz... Bij Tessa miste ik die buik echt heel erg. Ook dat getrappel in m'n buik. Ik voelde me toen letterlijk leeg. En nu heb ik dat dus helemaal niet. Ik zit dus nog steeds op de roze wolk! En ik kom er voorlopig ook nog niet vanaf. DE BV loopt hier super. Ritme zit er nog niet in. Ze krijgt wanneer ze wil. Overdag is dat best vaak. Vaak elke 2 uur. Soms zelfs vaker. Heel soms ook wel 3 of 4 uur. 's Nachts doet ze het prima. Afgelopen nacht ging ze om half 12 slapen en ze werd weer wakker om half 4! Lekker zeg. Langer moet het ook eigenlijk niet duren, ik had hele zere gespannen volle borsten.
Ik bedenk me ineens dag vandaag de uitgerekende datum van mamsam zou zijn. Laten we nog even stil staan vandaag en aan hun denken. Ik hopp voor ze dat ze inmiddels weer inverwachting zijn!
Mooi gebaar Janneke. Ik heb even gezocht, maar ze is ook niet meer online geweest daarna. *Lenthe Tamara Jessie 27-12-2011*
janneke wat vervelend ik hoop echt dat de vk echt gaat komen want als je door die pijn minder van je kind gaat houden dan moet er actie ondernomen worden. chantal die deal daar houd ik je aan janneke vandaag, jij morgen en ik overmorgen sophia hebben jullie een echt slaapritueel? misschien een andere manier van inslapen? boney je hoeft geen sorry te zeggen, ik snap het helemaal ik zou ook willen dat ik die kleine gewoon in mijn armen had. mamsam heb ik niet meegemaakt maar ik begrijp dat het fout liep dus dan vind ik het een super lief gebaar. ego hier ga ik nu naar de verlos, ik heb een piepnacht gehad en wil alleen maar slapen maar dat gaat niet. groetjes
@janneke al bij vk geweest? Gewoon aandringen hoor!! Je wilt idd niet hetzelfde meemaken als de vorige x! @Boney T lijkt me ook fijn om niet meer zwanger te zijn Fijne dag vandaag @wendy mammasam heeft idd in na 20wk echo de zwangerschap af laten breken.. moeilijk maar moedig besluit. Goed om even bij ze stil te staan!
hier was het goed bij de vk, weer gestript en nu afwachten donderdag weer terug weer strippen en als er dan vrijdag nog geen activiteit is dan vrijdag naar het ziekenhuis om het inleiden te bespreken. hoe gaat het bij jou chantal? janneke al gebeld met de vk, je kan niet vroeg genoeg bellen?
Hier ok! Wel nog zeurderig gevoel.. net lekker met mn mannetje naar Westkapelle gereden en daar een ijsje aan zee gegeten. Was wel even leuk en lekker om eruit te zijn. Thuisgekomem samen tosties gegeten en nu lig ik op bed even een uurtje slapen. Dan gaat vriendje om 15:30 werken en word ik om 17:00 opgehaald door mn vader... hoop echt zoooo dat het vannacht/morgen doorzet.. dan heeft mijn vriendin gelijk die al meer dingen goed had
Janneke, bel vandaag anders al. Je herkent je zelf terug van toen en zo ver moet het niet weer komen. Mooi gebaar van je naar mamsam. Boney hier het zelfde mis me buik totaal niet, na jason miste ik die wel. Red je je een beetje vandaag? Wendy succes. Sjtal nog krampjes? En wanneer moet je naar de verlos? sophia wat rot dat thom gewoon niet wil slapen. Misschien honger? Las al dat je ging bijvoeden, hoop dat het helpt. Hier een beroerde nacht en dat niet eens door de kids, heb geloof ik een buikgriep te pakken wat voel ik me beroerd zeg ben gewoon getrouwd met de wc. Vl heeft een vrije dag genomen, lig nu al de hele dag op bed en om de 10 min kan ik rennen. Dat had dus niet gegaan met jessie, kan dr moeilijk op de wc voeden. Zo maarme oma bellen of ze morgen wil komen.
chantal ik hoop dat het echt doorzet voor je. zoe wat vervelend voor je ik hoop dat je je snel beter voelt. gelukkig is je vriend thuis gebleven.