April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb niet gebeld, ik ga morgen bellen. Dan is bas bij kdv.

Boney echt fijn dat t zo goed met je gaat. Geeft mij hoop voor hersyel na de bevalling.

Chantal ik hoop dat wij beide vanacht gaan bevallen!

Zoe wat vervelend dat je nu net ziek moet worden. Laat je nog lekker verwennen. Verlende kraamdagen!

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @ alle meiden die nog moeten bevallen: Jullie kindje komt er echt aan! Maar ik liep zelf ook over tijd en ik weet dus dat het heel vervelend is dat wachten. Ik hoop dat alle afspraken bij de vk's goed zijn gegaan!

@hier: nou vandaag naar het consultatiebureau geweest, onze meid heeft gewoon nog geen dag nacht ritme. Ze ziet dag als nacht en andersom. Dus wat tips mee gekregen waarvan we natuurlijk hopen dat ze werken. Meteen ook maar even de kleine gewogen en ze is lekker aangekomen. De laatste keer dat ze gewogen was, was ze precies een week oud en woog ze 3380 gram, vandaag woog ze 3980 gram! Al bijna 4 kilo! Ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt met het slapen natuurlijk.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke pas je wel goed op jezelf ook jij verdient soms je rust, ik heb expres voor aankomende dagen makkelijk eten: shoarma, pannenkoeken, patat, chicken tonight, het is niet allemaal gezond maar dan hoef ik geen tijden in die keuken te staan.

annabel wat fijn dat lotte het zo goed doet en goed aankomt.
    ik hoop dat het slapen snel goed komt, wat waren de tips voor het dag en nacht ritme?

4. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @zoë Beterschap meis! Super vervelend!!
    @annabel die is goed gegroeid!! Hoop dat de tips werken.
    @janneke ik hoop t ook ;) Hier weer flink wat krampjes.. maaja zegt nog niets.

Wo staat vk op de planning, maar hoop dat dat niet meer hoeft :-D

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ervoor zorgen dat het zo licht mogelijk is in de kamer waar ze slaapt
    Zoveel mogelijk in haar bedje laten slapen
    Wakker in bed leggen
    Proberen of ze 's nachts misschien beter slaapt in haar eigen kamertje ( ze ligt nu nog bij ons op de kamer )
    En mocht dat niet helpen gaan ze misschien kijken naar inbakeren omdat ze ook heel druk met haar armpjes en beentjes zwaait als ze wakker ligt

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    oke dan ga ik die onthouden.
    ik dacht altijd overdag in de box in de nacht in bed leggen dat dat al verschil maakt want dat staat ook op internet en dat was de tips van mijn schoonzus.

ik heb nog geen gordijn voor de babykamer opgehangen(moet nog op maat gemaakt worden) dus dat licht in de kamer dat scheelt;)

wakker in bed leggen dat lijkt mij moeilijk want ze valt volgens mij tijdens het drinken al in slaap of niet??

ik hoop dat het helemaal goed komt en dat lotte ook door heeft wanneer het dag of nacht wordt.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ja ze valt inderdaad bij de voeding vaak al in slaap dus die tip is heel lastig. Dus we gaan vooral aan de slag met de andere tips haha

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    veel succes ermee;), houd ons op de hoogte want er lopen meer moeders met dit probleem denk ik. haha

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Dank je en ik houd jullie op de hoogte!
    Jij heel veel succes met je examen morgen ( als je niet gaat bevallen natuurlijk )

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik ga er niet vanuit, mijn buik rommelt totaal niet.
    het is juist verdacht rustig haha.
    stilte voor de storm hihi

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Tja dat had ik ook, die middag was ik bij mijn ouders en vrienden van mijn ouders waren er ook. Hun dochter voelde eerst ook niks en ineens begon het toch echt.
    Ze zeiden nog tegen mij, ja de bevalling kan zomaar vannacht beginnen. Nou en dat was waar haha

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ach ik wacht het maar af, maar ik denk het niet.
    ik ga er ook niet meer vanuit dat het snel van start gaat.
    ik verwacht dat mijn lichaam wat extra hulp nodig heeft zoals inleiden.

ik hoop het weekend papa en mama te worden;)

13. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hmmm... ik vraag me af of ik iets van weeën heb... menstruatie pijnen blijven constant, met druk op vagina en anus... en krijg om de zoveeltijd een wat stekerig gevoel met harde buik. Heb t ff getimed en is nu 4x om de 7min en duurt 30/40seconden. Beebje beweegt daartussen flink en dat voelt ook niet prettig. Misschien voorwerk hoor of gerommel, maar in elk geval iets!

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal zie je wel jij gaat ook snel bevallen.
    hier nog geen tekenen te merken allen sinds een half uur hele erge rugpijn.

dus ik ga maar weer vroeg slapen denk ik, dan hoop ik morgen ook de toets goed te doen.

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @wendy alvast succes met je toets morgen! ik lig nu lekker in bed met een kruikje :)

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wendy alvast succes morgen!

sjtal spannend! hoop voor je dat het doorzet..

Lucas was vanavond flink aan t lachen na zn flesje :) echt zoo gaaf om te zien :) vanmorgen bij t cb geweest.. was weer lekker aangekomen.. flesje mag wat opgehoogd worden weer :)

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal, ik hoop voor je dat t doorzet. Wij willen 24-4 bevallen! En wendy dan 25-4!
    Wendy succes met jr toets morgen.
    Ik voel ook klein beetje kramp met harde buik. Hoop dat t vanacht uit xichzelf begint en morgen nie hoef te bellen met tranen...

Tazzie wat een schatje. Ik merk dat ik met baby fotos van jongens meer dnrlt dan van de meisjes.... Sorry moeders, niets persoonlijl, jullie miesjes zijn ook moou. Komt omdat ik ook jongen krijg:)

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dank je chantal ik hoop voor jou dat je goed slaapt of bevalt vannacht.

tazzie wat is die al groot en wat goed dat die nu alweer mag stijgen met zijn fles.

janneke ik hoop ook echt dat het door zet en dat je snel bevalt.
    en dat je morgen kan bellen in tranen ik heb weeën;)

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal hoe is t bij jou? Hier weer nits.....

20. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @janneke hier is het ook afgezwakt... zeurt nog iets, maar lijkt al niet meer op wat ik had voordat ik ging slapen! We hebben nog ff ;) ga weer proberen te slapen.. misschien moeten we vandaag nog topsporten ;)

@tazzie.. lieeefff!!!

Deel Deze Pagina