April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weer lekker wakker gelegen van 1 tot 4 voor 6 weetjes... Schiet echt niet op. Ik gs vandaag echt bellen. Alleen ik heb denk ik geen trranen meer, ik heb t weekend al zoveel gejakt. Zal ze me geloven en helpen?

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    met jou verleden moeten ze alert zijn.
    dus ik ga ervan uit van wel.
    en ik zie nu ook dat je vandaag uitgeteld bent dus het mag qua weken komen dus wat houd ze tegen.

hier een goede nacht van 00.00 tot 6.30 doorgeslapen,
    ik voel me goed dus ga vandaag toch naar school voor de toets.
    ik kijk even of ik na de toets blijf hangen voor de lesstof of dat ik die oversla en naar huis ga( waar ze aan het klussen zijn.

even afwachten.

groetjes

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind jou wel een bikkel wendy, bijna 41 wk zwamger en gewoon nog eff en toets doen op school! Succes

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja maar ik denk dat het ervan afhangt hoe je zwangerschap is verlopen. ik heb echt een droom zwangerschap.

bijna niet misselijk, bijna geen medische alarmbellen.
    de enige klachten zijn geweest: maagzuur, vergeetachtig, wisselende bloeddruk, en vermoeidheid en sinds kort pijn met bewegen bij mijn onderkant.

nou als dat alles is, er zijn genoeg mensen die maanden lang zwanger zijn, veel voor controle moeten door hoge bloeddruk, klein kind, weinig vruchtwater ed. nou dan mag ik in mijn handen knijpen en ik was voor dat ik zwanger werd dagelijks in de sportschool en volgens mijn vader scheelt dat heel erg dat ik nu nog zo veel doen.

ik weet het niet maar het zal niet tegen werken inderdaad.

en jij bent ook al 40 weken janneke en jij hebt wel nog een kind rond lopen en een geestelijk moeilijke zwangerschap(lichamelijk kan ik daar niet over oordelen) dus dat is totaal anders, de hele dag met een kleine zou ik ook zwaarder vinden.

5. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hier sinds 5:30 soort weeën.. komen wel wat onregelmatig.. tussen de 9en 13min en duren tussen de 40 en 60 sec. Hoop dat t doorzet!!

Wendy succes vandaag
    Janneke.. Bellen!!!

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal veel succes.
    goed aan de deal gehouden;)

nu janneke is het jou beurt.

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal spannend.....

Ik heb vk gebeld. Ze komt rond 11 uur. Er kwamen meteen tranen....
    Nu nog maar even slapen en hopen dat er geen bwvalling tussendoor komt bij haar!

8. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Update... niets :( ben nu een uurtje uit bed en bezig.. maar geen duidelijke wee achtige dingen meer gevoeld... balen.. misschien dat r straks nog wat gebeurt. Janneke hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen! Sterkte/succes

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen voor je chantal. Morgen maar vragen aan vk of jr ontdluiting hebt, dat geeft weer moed.

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Jeetje meiden wat balen allemaal, wel wat activiteit en dat het dan weer stopt! Ik weet dat nog zo goed van mezelf!

@Janneke: Goed dat je gebeld hebt! Ik hoop dat het ook wat gaat opleveren vandaag, ik zal voor je duimen!

@hier: nou gisteren onze kleine meid in haar grote bed gelegd, wat heb ik gehuild zeg en zij ook. Dus uiteindelijk hebben we haar toch weer naar onze kamer gehaald. Nu heb ik haar wiegje naast mijn bed weg gehaald en in haar kamertje gezet misschien dat dat gaat werken. Op zich hebben we wel een redelijke nacht gehad hier gelukkig. Nou ik hou jullie op de hoogte met mijn slaap verhalen haha. Fijne dag allemaal!

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel. Mijn tip. Inbakeren. Echt meteen doen. Helpt echt zo goed. En dan alleen voor de nacht. Overdag wakker/slapend in bed met gordijn open. Let op de zon. Dan wordt ze wakker in haar eigen bed. En snachts inbakeren. Geeft die kleinjes zon veilig gevoel.
    Succes

12. Hier een betere nacht gehad! Hij was wel weer aan het moperen toen hij naar bedje moest na de voeding maar handschoentjes en een speentje lijken de oplossing. En na de laatste vieding een klein flesje.
    Mijn bv is echt super goed, maar dat extra flesje brengt hem wat verzadiging.

Vanavond ga ik ook een beetje inbakeren, niet heel strtak daar is hij nog te klein voor. Maar wel het principe en dat kan ook nog helpen.

Hij drinkt heel goed en valt als een blok in slaap, maar zodra hij zijn bedje voelt is het wakker :$ en komen er krampjes en frustratie en gaat hij maaien met zijn armpjes en krabt zichzelf. Door die handschoentjes doet hij zichzelf geen pijn en door het zuigen op de speen verdwijnen de krampjes en wordt hij rustig. Een uitvinding om 2uur in de nacht die resultaat heeft. Bij bv raden ze een speen af, maar nood breekt wetten en de nachtrust is voor iedereen bevordelijk :D

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    janneke goed dat je gebeld hebt!! Hoop dat de vlos inmiddels al lekker bij je geweest is (of nog is ;) ) en wat voor je doet!

sjtal balen dat het niet doorzet zeg..

wendy inderdada bikkel even toets doen! hopelijk gaat ie helemaal goed!

annabel inderdaad inbakeren! helpt hier bij lucas ook redelijk goed!

sophia ook voor jou inderdaad ;) fijn dat je bv goed op gang is!

ego hier inderdaad lucas ook ingebakerd.. eerst met een puckababy maar daar was ie laatst behoorlijk overstuur in.. nu als tip van de consultatieburoarts gister gewoon zo'n badcape. (heb t hoofdje niet in t mutsdingetje ervan maar gewoon erop) dan eerst een arm langs zn lichaampje en 1 punt van de doek eroverheen en weer onder zn lichaam door. Dan zn andere armpje langs zn lichaam en de andere punt erover heen en onder zn lichaam door. Hij ligt verder redelijk stil dus het blijft aardig goed zitten. En gister viel ie steeds redelijk snel in slaap. Soms even terug lopen, speentje geven aai over zn bolletje. zeggen slaap lekker tot straks en weer weg lopen. dat kan soms 2 3 x moeten en dan is ie in dromenland..
    verder inderdaad ben ik nog steeds bezig met bv.. kolf nog steeds af en leg lucas ook wel aan (maar er is gewoon niet veel prodctie. dat proberen we met de lactatiekundige omhoog te krijgen. Hij krijgt t dus wel in combi met kv.

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeethe tazzie. Wat intensief.... Dat kolven, aanleggen, kv. Hoop dat t luky.
    Vk nog steeds niet geweest. Ze had de hele nacht gewerkt en moest eerst visited rijden. Ik heb geduld. Ik voel me wel schuldig dat ze dan ook nog bij mij moet komen. Maar goed dat is haar werk. Niet druk over maken !

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk belde net, bevalling tussendoor. Nu nog visites rijden en daarna komt ze hierheen. Zal wel eind v d middag worden. Nou niemand dus bevallen vandaag!

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @janneke: Dat was de volgende stap die het CB ook wou nemen, inbakeren. Maar eerst eens kijken of dit werkt zeiden ze. Het is wel echt moeilijk om haar te laten liggen als ze zo moet huilen.

Ze ligt nu weer te slapen in ieder geval, ik hoop dat ze slaapt tot de volgende voeding.

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Je moet ook je eigen gevoel volgen hoor annabel! Het is zeker moeilijk als ze zo liggen te huilen.. Ik laat Lucas ook echt niet lang huilen.. Dan is hij echt compleet overstuur..en dat is ook weer neit goed.

janneke balen dat de vk nog een bevalling had en visites.. ik hoop dat ze snel bij jou is..

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ja dat doe ik ook, als ik het echt te lang vind duren ga ik ook altijd naar haar toe. Ik probeer het dan eerst met haar troosten in haar bedje. Als dat niet werkt pak ik haar even op de arm en loop wat met haar rond. En als het allemaal echt niet werkt dan leg ik haar even bij mij op de buik. Als ze maar een beetje slaapt dat vind ik ook belangrijk

19. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ooohw ik wil ook mee kletsen over BV en slaap dingetjes :) Heb hier trouwens wel een puckababy liggen. Heb ik gewonnen via twitter bij ouders van nu.
    Hoe ist met Janneke? En hoe ging wendy dr toets?
    Hier t zelfde.. zeuren, rommelen, steekjes, maar een bevalling zit er denk ik niet meer in hoor!

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    nou meiden ik ga vanavond weer even lezen.

ik heb nu alleen gelezen dat chantal het niet heeft doorgezet balen meid.

janneke ik hoop dat vk intussen geweest is en de ernst van de situatie door heeft
    verder veel voedingverhalen, dus sterkte meiden.

hier de toets afgerond met een 7;) ben tot 3 uur op school gebleven met als gevolg dat ik me nu best beroerd voel dus ga nu op de bank liggen en ik zie wel wat we vanavond doen.

groetjes

Deel Deze Pagina