Vk geweest. Nog steeds 2 cm ze kom mijn vliezen niey breken. Wel gestript. Als er morgen geen baby is, word ik door verwezen naar zh. Ik ben weer iets verder en heb weer moed en hoop!
janneke goed om te horen dat ze je klachten serieus nemen. en ook jij 2cm net als ik. vervelend he dat het niet meer verder gaat.
@Miss geul: wat fijn dat je je examen goed hebt afgerond en nu rustig aan doen he! @Patricia: Jammer dat ze je vliezen nog niet kon breken, maar wel fijn om te lezen dat je zelf weer wat positiever bent. Ik hoop natuurlijk voor je dat je vannacht nog gaat bevallen! @hier: Het wiegje in de eigen kamer lijkt te werken, ze heeft er nu al twee keer goed geslapen. Ook nu ligt ze in het bedje en het is nog steeds stil. Zo stil dat ik het liefst even zou gaan kijken haha. Ik hoop dus dat het vannacht ook gewoon goed gaat in haar eigen kamertje en dat dit een goede oplossing is voor haar slaap probleempje.
annabel fijn dat lotte het zo goed doet in haar eigen slaapkamer. en dat rustig aan doen zit er denk ik niet in, de stucadoor is nu bezig in de badkamer, en het huishouden heb ik3 dagen uitgesteld om te leren dus dat loopt flink achter.
@janneke in elk geval wat meer duidelijkheid en ze nemen je klachten inderdaad serieus! Ik hoop voor jou dat hij vannacht uit zichzelf komt. @wendy Gefeliciteerd! goed hoor @annabel fijn dat het zo wat beter gaat met slapen. Hoop dat het zo blijft en jullie je ritme kunnen vinden en vasthouden. Hier weer flink wat krampen en steken.. best vermoeiend! Morgen naar de VK om 9uur ben benieuwd wat ze hiervan zeggen.
Sophia, wat een toeval dat we dezelfde naam hebben. Onze Thom heet voluit Thomas Edo. Wij vonden het heel moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden. Maar ben nu erg blij met Thom. Lfs
SECONDLIFE! Ja hier was het in een half uur besloten hihhi, Thom heeft nog 2 doopnamen van de oma's meegekregen. Rick heeft ze overigens van de opa's WENDY! Gefeliciteerd, petje af hoor met 40 weken! Wat zeiden ze op school? Dames met ontsluiting, sterkte en morgen hopelijk baby nieuws Vandaag was Thom weer een beetje afevallen, nu moet ik 1 borst aan bieden en de andere kolven en dat in fles geven. In de nacht kunstvoeding erbij. Morgen weer wegen, hij doet het verder perfect. Het kan zijn dat hij niet goed genoeg hapt en dus niet goed genoeg " melkt" waardoor hij voedingsstoffen tekort komt. En er is een kleine kans dat mijn melk niet goed is, maar dat schijnt bijna nooit voor te koen. Ik krijg 2 dagen extra kraam om dit probleempje op te lossen, ben ik erg blij mee! Vanmorgen enorme buikkrampen gehad, dacht even dat er iets was met mijn baarmoeder. Maar na vragenvuur van de kraam bleek dat ik gisteren teveel heb gedaan.
chantal, kan het ook dat je teveel doet overdag? of te zwaar getilt hebt? second life wat een schatje. ik loop nu al 1 week met 2 cm en verwacht niet dat het snel vanzelf op gang komt. sophia gelukkig komt de kraamzorg 2 dagen extra. en je doet al snel teveel denk ik als je bevallen bent omdat je je dan beter voelt denk ik. school: op school waren ze stomverbaasd dat ik er was, en ze vroegen of ik extra kleding had voor als mijn vliezen braken hoe mijn vriend heette zodat ze wisten wie ze moesten bellen in geval van nood, en of ik opgehaald zou worden ze waren allemaal bezorgd\ en het mooiste was dat toen ik mijn toets af had( binnen een half uur) dat de docent vroeg: wendy heb je alles ingevuld of moet je bevallen hihi iedereen was nog meer in de stress dan ik.ik kreeg super veel respect van iedereen.
Bib's jullie mama;s willen dat jullie komen... JOEHOEEEE WAAR BLIJVEN JULLIE!!!! Zou het helpen hahaha.. Wendy wat goed een 7 en nu rustig aan doen en je lijf de rust geven zodat je straks energie genoeg heb voor de bevalling. Janneke vervelend zeg dat ze je vliezen niet kon breken jeetje wat heb ik met je te doen (vooral omdat ik weet hoe je, je voelt kwa pijnen) Sjtal ook bij jou zet er maar niks door, hou je rustig en succes morgen. Second wat een moppie en wat is hij heerlijk wakker op de foto, wij hebben van de week pas de eerste open ogen foto van Jessie kunnen maken. Ego, weet niet meer wat er geschreven is, ja iets over dag en nacht ritme. Dat probleem ken ik hier gelukkig niet. Jason zat toen al gelijk goed in het dag en nacht ritme en Jessie gelukkig ook. Wij hebben ze nooit bij ons op de kamer gehad hup gelijk in het eigen bedje in de eigen kamer. Overdag gordijnen open... Verschonen, voeden, boeren, kroelen en weer naar bed en troosten op de eigen kamer... Jessie hebben we de eerste week wel beneden in de box gehad omdat ze gelig was en er beneden meer ligt was dan boven. Ik voel me gelukkig weer beter wat was ik beroerd zeg bah.
@secondlife lieeff!!! Mooi mannetje Pff ben moe dus ff kort iedereen een goede nacht wensen! Hier nog t zelfde.. weer om de 8/10min soort weeën en ben net twee keer heeeel erg naar de wc geweest... liep er gewoon uit! Smerig praatje bah. Slaap lekker!!!
Auw.... nog steeds regelmaat... nu echt duidelijk pijnlijker.... help.. begin t ineens spannend te vinden..
Zak het dan nu ecgt beginnen chantal? Ik heb zojuist ook wel 3 hele weeeen gehad. Ik wil zo graaa thuis bevallen. Ik hoop dat dit onze dag gaat worden
Chantal, ik lees net je bericht op bb. Ik daar niet inloggen. Gebruiketsnaam vergeten. Ja je moet bellen. Jij moet naar zh dus NU bellen. Ik zeg doen!
Heb gebeld! Moet onder de douche gaan zitten met sproeier erop, dan bellen als t sneller komt. Anders over 2uur bellen als t nog steeds om 8min is... bedankt janneke! Je gaf de doorzet!
Goed zo. En vk kan gewoon lekker slapen en jij wet weer iets meer. Hir om 5 min. Maar durf t bijna niet te tikken. Bang dat t weer ophoudt.