April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @janneke dat klinkt ook goed!!
    Onder de douche was heerlijk! 45min eronder gezeten! Nu ff weeën timen.. whaaa janneke misschien gewoon samen bevallen vandaag??!!!!

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bib.

Ik ging douche. Daarna weer in bed. Weg weeen. Ben in slaap gevallen! Nu nog maar eff slapen. Hoest bij jou chantal?

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Oh janneke balen zeg....

Sjtal spannend misschien nu alwel bub ipv bib

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Janneke: Wat jammer zeg!

@sjtal: Ow wat spannend ik ben benieuwd hoe het nu met je is

@hier: Een heerlijke nacht gehad, gisteren onze kleine meid in bad gedaan, de laatste voeding gegeven en op bed gelegd. Nou we lagen te wachten op de huilbui, maar die kwam niet! Ze heeft gewoon tot kwart voor 6 geslapen vanaf half 12! Ik hoop natuurlijk dat dit niet eenmalig is haha. Ze ligt nu ook weer zonder te huilen in haar bedje dus ik heb goede hoop.

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zeg annabel. Opluchting zeker!

Ik zou om 10 vk bellen voor volgende stap. Maar heb net ynal gebeld, ik dacht, er is daar nu toch ook een gyn
    Nee, want ik moet eerst naar de poli!! En misschien is er vandaag wel geen plek. Ik dacht, zei belt naar de verloskamer: ik heb er hier een die moet nu ingeleid worden...... Noy zal me niks verbazen als hij er 2 mei nig zit.
    Ben best een beetje pissig.
    Ik ga nog maar eff proberen te slapen...

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Sjtal, spannend meid.. Al vorderingen?
    Janneke, balen dat t niet heeft doorgezet :(

Zooo ik haak weer in vanaf hier...
    Ik ben kapot moe en uitgerekend vandaag natuurlijk.. Vriend is voor t eerst weer werken en is weg tot een uur of 5 omdat ie daarna nog cursus heeft :(
    Kleine is enorm onrustig.. Heeft maandag een ABkuur gehad omdat dr navelstompje is gaan ontsteken en de huid er om heen ook... Heb nu het vermoeden dat ze aardig last heeft va dr buikje door die kuur.. Maargoed, ff volhouden.. En afzien :p

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sjtal nog niet geweest? Die ligt vast te bevallen!

Janneke, het schiet ook niet op hè :(

Wendy, ik vind je echt een topwijf! Met 41 weken zwangerschap gewoon nog 'even' een toets gaan halen met een 7 en dan ook gewoon nog een dagje school er achteraan! Ik had het niet gedaan denk ik.

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal wat lees ik nu:$ jij hebt een paar dagen krampen en ligt nu waarschijnlijk te bevallen.

janneke wat een gedoe weeën die komen en gaan en dan ook nog een verlos die niet mee werkt, ze hadden vanaf begin af aan duidelijk moeten zijn.:( ik weet dat ik vrijdag naar de poli moet om inleiding te bespreken dat ik waarschijnlijk volgende week ergens ingeleid wordt.

annabel wat een heerlijk nacht.

dreamer wat vervelend zo ontstoken navelstreng en de kuur zal vast niet prettig zijn voor haar.

bedankt boney:), ik heb het zo benaderd of ik ga thuis zitten wachten tot het komt, of ik ga op school en wacht het daar af.
    en als ik die toets nu doe en haal dan hoef ik daar niet meer voor te leren als de kleine er is en kan ik mij dan focussen op de kleine.:p

ik heb wel een klap gehad gister ik heb liggen rillen op de bank van vermoeidheid en gevoelige buik nu heb ik ook expres iets aangedaan wat niet knelt of iets dergelijk zodat ik mijn buik alle kanten op kan. het liefst draag ik een blote buik, maar dat gaat nu niet omdat er vandaag stucadoors komen voor de badkamer, mijn zus komt in haar pauze en mijn neefje komt waar ik 1 uurtje op ga passen.

dus laat ik maar gewoon doen.:D

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag vandaag om half bij gyn melden voor gesprek. Gelukkig nog wel vandaag!

Wat ik net hoorde van chantal is dat ze de hele nacht al weeen heeft om de 8 min, maar worden niet sterker. Vk komt zo bij haar langs. Maar ze is kapot!

Dus chantal als je dit leest. Je moet toch naar zk, vraag meyeen rugprik. Dan kan je nog even wat uitrusten.
    Succes en je kan het!

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal wat balen meid, vraag inderdaad ruggenprik veel succes en denk aan het wonder dat je erna in je armen hebt;)

waarschijnlijk lees je dit pas als je mama bent;)

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jeetje Sjtal, das wel balen..
    Idd ruggeprik vragen dan kom je nog wat tot rust...

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney heeft de zomer in der bol met de banner:)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik had eerst een andere. Maar ik vond hem TE roze ;) Deze vind ik mooier.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En volgens mij ook de enige die 2 data telt.

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Aaah jullie zijn lief!! Lees t nu nog ;) VK net geweest en wel 1cm!!! Jeetje en vind die weeën nu al pijnlijk! Ze heeft me wel gestript en de geboorte Tens achtergelaten. Moest proberen te slapen. Rond 13:00 bellen hoe t gaat. Zet t niet door, maar wel t zelfde gaan ze vliezen breken of iets dergelijks, maar dat komen ze dan bespreken. Ga nu maar weer proberen te slapen.. zal nog wel ff duren, maar ze zei vandaag of morgen wordt je mama. Ze laten me niet zo lopen... dus daar hoop ik dan ook op!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Spannend Sjtal. Het gaat nu echt gebeuren! Veel succes.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    spannend chantal ik hoop voor jou dat je vandaag al mama wordt.

en boney wat een vrolijke banner.

ego hier de boodschappen in huis gehaald, zit nu effe aan een bak decafe en dan mijn huiskamer opruimen en kindproef maken voor mijn neefje en mijn zus.
    ik heb al heel de ochtend last van hitte aanvallen, en gevoelige buik, vooral als er iets tegen aankomt zoals de laptop, jas een hand van mijn ed. herkent iemand dat?

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja boney je banner viel meteen op! Ik word er helemasl vrolijk van. Volgens mij heeft patrcicia ook een roze bannen voor 2 kindjes idd.

Chantal wat heb jij t zwaar, dat gun ik je niet! No maar 1 cm en zo hard werken!
    Strekte meis. Wij denken aan je!

Wendy, aanvallen? Ja, soms denk ik dat mijn vliezen gebroken zijn in bed maar is t gewoon van t zweten.
    Buik gevoelig ? Ja al zeker een week, vooral als ik niet lig. Zit aan tafel en de tafel word 1 mm mijn kan op geschoven aaahhhhh dan vloek ik t uit... Bijna dan!

Ik heb nog even lekker geslapen. Man is met bad naar speelhal gegaan. Gaat zo weer bij oma naar bed gaan wij naar gyn. Daarna zien we wel verder. Ik zei tegen man: eet jij maar bij oma met bad en neem bakje mee voor mij. Dan het ik rust!
    Ik mis mijn kleine mannetje echt heel erg, maar ik jan hem niet om mij heen hebben op t moment. T us echt te druk.....

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik snap het helemaal janneke.
    ik noem het aanvallen, ineens heel warm en zweten en daarna wordt het minder het gaat niet weg.
    neem nog even je rust zolang het kan en bij slapen is dan ook heerlijk.

veel succes bij de gyn.

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @chantal: Ik hoop dat het nu toch wel snel gaat doorzetten bij jou!
    Heel veel succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina