Sjtal: GEFELICITEERD! Ben erg benieuwd naar je verhaal en een foto. Wat een mooie naam zeg! Geniet ervan en laat je lekker verwennen. Janneke, veel succes vandaag. Eindelijk is het ook voor jou zo ver. Wendy, nu jij nog Ik duim dat 3x inderdaad scheepsrecht is. Hier is het CB net geweest voor de intake. Niks bijzonders en niks nieuws wat ik nog niet wist. Ze had een weegschaal bij zich en daar was ik wel heel erg benieud naar. Vorige week vrijdag was ze 3415 en vandaag 3810! Gewoon 400 gram in 1 week tijd aangekomen! Het kon ook eigenlijk niet anders. Ik heb veel voeding (te veel op het moment) en ze wil ook veel drinken. Ik voed op verzoek en ze mag dus zo vaak als ze wil. Ik heb de afgelopen dagen ook nog een hele leuke lach foto voorbij zien komen van Lucas. Wat geweldig zeg zo'n brede lach. Heerlijk. Hoe is het met patricia?
Zo daar ben ik weer even, janneke succes!! Ben benieuwd! Ik ben gestopt met de borstvoeding........ Vind het heel jammer, maar hij bleef afvallen en door het bijvoeden hadden we hier echt een tepel/speen verwarring. Hij duwde de tepel er steeds uit en zoog hem weer aan. AUWIEEEEE Ik kan natuurlijk volledig gaan kolven, maar dat is zo intensief. Daar ben ik geen mens voor. Met Rick heb ik te lang doorgemodderd om het maar goed te doen, uiteindelijk was ik bijna overspannen. En ik denk dat een stabielen vrolijke moeder nog gezonder is dan koste wat kokst bv Wat ik nu afkolf krijgt hij nog wel hoor, maar dat zijn 1 of 2 flesjes. Hij doet het op de kunstvoeding ook veel beter, hij kkomt weer aan en lijkt nog tevredener dan hij al is. Heb nu extra kraam voor de overgang gekregen, ben er erg blij mee!
Zoe, ze had idd eerst al wat krampjes door de voeding.. Maar dat ging nu juist wel goed eigenlijk.. Heb even contact gehad met de huisarts.. Moet de dosering halveren, kan nl zijn dat het voor haar toch nog te hevig is.. En ipv t/m maandag maar t/m zaterdag doorgaan Ziet er gelukkig al ee nstuk beter uit.. Ben benieuwd wat het CB er zo van zegt... Moesten vandaag ff voor nacontrole komen
boney weer niets nieuws geleerd van het cb hihi. fijn dat eva zo goed aankomt. sophia ik snap het helemaal dat je gestopt ben met de borst je moet niet alleen je kind verzorgen maar ook voor jezelf. dreamer fijn zo mee denkende huisarts. ego, hier weer bij de vk geweest, de baby lag goed, de baarmoedermond lag goed, ik was zeer goed te strippen en ze merkte activiteiten van de baarmoeder, maar ik had nu ruim 2 vingers ontsluiting vorige week nog 2 vingers dus dat was wel echt balen een klein beetje extra in 1 week. wat wel positief is dat ze mijn vliezen en hoofd al kon voelen, zij verwacht dat ik dit weekend mama ben, ik durf er niet op te hopen maar ze merkte het ook aan mijn klachten.wel was spontaan mijn bloeddruk gezakt naar 114\62. dus dat verklaart wel die vermoeidheid, en de zwarte vlekken voor mijn ogen vanmorgen.
Hallo hier ben ik weer eventjes onze pc is op dit moment kapot zit nu effe bij me moeder op de pc. Zodra onze pc is gemaakt kom ik hier weer wat meer reageren. sjtal Gefeliciteerd! En wat een leuke naam Fay! Janneke1982 .... Hoop dat alles goed met je gaat en wie weet ben je inmiddels al bevallen.
Om 11 uur ben ik bevallen van onzs zoon joep. Om 10 zat ik nog lekker te klersen met man en zus. Na 3 persweeen was hij eruit. 4 steekjes aan hechtingen maar ik kan gewoon zitten. Nu wachten op de papieren en dan naar huis! Helemmal in de 7e hemel met super snelle bevalling en kind nathurlijk!
janneke gefeliciteerd met joep en wat super snel die bevalling dan was jou lichaam er wel echt aan toe om te bevallen.
Janneke gefeliciteerd geniet ervan Wendy dat klinkt positief. Valt tegen he dan als je niet meer ontsluiting heb... Nou ik duim voor je meid. Dreamer fijn dat het op deze manier opgelost kan worden. En zoals de krampjes minder worden kunnen ze ook weer komen... Wat zei het cb? Patricia wat vervelend van je.pc. Zo toen jason op de psz was ben.ik ff met jessie naar de stad geweest moest dr uggs halen haha. Leukzo'n cadeau van je collega's als je ze dan nog ff moet halen haha maarben dr blij mee. Jason heeft nu 2 weken vakantie... Voir me zelf een paar bh's gehaald ze zijn vewoon een cupmaat gekrompen haha
janneke van harte gefelicteerd met je zoon Joep. ook al een snelle bevalling. zoe wat een klein schatje zeg!! wendy balen at je nog niet meer ontsluiting hebt.. maar de rest klinkt positief dreamer heeft t cbnog wat gezegd? is ie niet knap
even ego, hier sinds een half uur toch weer de kramp en weer bloedverlies. dat bloedverlies is normaal na strippen. ik heb nu maar pen en papier en ga het maar bijhouden er zitten wel veel meer dan 5 minuten tussen volgens mij, maar dan kan ik het beter in de gaten houden. ik hoop dat het toch een voorteken is. ik merk op zo een moment dat het in mijn rug begint en trekt naar mijn buik, ik heb ook het gevoel dat ik naar de wc moet en het duurt ongeveer 1 minuut. herkennen julli dit?? zou het dan toch zijn dat het strippen zin heeft gehad??? ik schrijf het nu op het wisselt tussen mijn rug en buik, mijn buikkramp kan ik goed evrwerken maar die rugkramp kan ik ik niet wegwerken en dan loop ik maar snel naar de wc.
Klinkt als rugweeen wendy... Weet niet hoe ze voelen want ik heb buikweeen gehad... Gevoel dat je naar de wc moet? In wat.voor opzicht?
nou het is alweer veranderd sinds 9 uur elke 2\3\4 minuten buikweeën. dus ik ga om 10 uur douchen en als het dan nog doorzet dan ga ik bellen naar de verlos. maar het lijkt erop dat het het echte werk is joepie eindelijk.
Wendy spannend, ik zou denk ik sowieso toch even bellen aangezien.je het gevoel heb dat je naar de wc moet? Weet niet in welk opzicht het.gevoel is plassen of poepen maar persdrang voelt aan alsof je moet poepen haha
de vk is onderweg, nu hopen dat het wat doet al die weeën. ik heb net 20. min gedouched maar daar werd het niet minder ik kon het daar minder makkelijk opvangen dus snel klaar en nu wachten maar. het gevoel bij rug weeën was dat ik moest poepen maar nu zijn het allemaal buik weeën dus die wc drang is gelukkig weer weg. groetjes
Ff snel janneke feliciteren en zeggen hup wendy!! Drukke eerste dag! Ben kapot en spierpijn pffff... verhaal komt nog hihi sorry dat ik niet ff normaal op de rest reageer..druuuk
hier net vk geweest, en ik heb nu 4 cm ontsluiting. omdat ze niet weten of dit van het strippen of van de weeën komt, komen ze over 2 uur terug, mochten de weeën te heftig worden dan moet ik bellen en gaan we naar het ziekenhuis, mochten de weeën afnemen moet ik bellen om af te bellen.
Wendy ik hoop zo dat t doorzet voor je. Wat een geduld moet jij hebben! Ik ga nou ef 3 uur slaap pakken. Ben kapot! Oh ja wendy zwanger app met weeen timer. Heel makkelijk, vooral in bed. Happy pregnactie (schrijf je dat zo) je ziet meteen hoelang de wee duury en de gerquentie. Zet m op, je kan t !