April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy of het door het strippen of de weeen komt je bent 2 cm verder. Spannend nog 6 te gaan.. Ik denk dat het wel doorzet of worden de weeen minder krachtig?

Sjtal heel gauw je verhaal schrijven. Whahaha meid ben je gek logisch toch dat je.nu niet reageert en je verhaal niet tik je bent net een dag mama lekker genieten jij.

Janneke pak je rust lekker. Heb je het.idee dat de bekkenpijn al minder is?

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen dames.

Was even benieud naar wendy, geen nieuws.

Jeetje wat is dat weer klein, egt eng. Ik vond ook best vermoeiend zon 1e nacht.
    Gister vanaf 4 uur niet meer kunnen slapen en dan gister om 21 mijn eerste uurtje slaap pakken. Manlief heeft er helemasl moeite mee om wakker te worden.

Met mijn bekken gaat supet goed. Ik kan lopen! Zitte! Opstasn! Omdraaien! Ik weet niet wat mij overkomt! Geweldig. Gevaar dat ik nu te veel ga doen...
    Vandaag komt fysio..... Dus vandaag en morgen boven in bed blijven.

Joep is misselijk, wilde niet drinkrn, zielig. Komt af en toe beetjes vruchtwater.
    Op mijn zij voeden heb ik trouwens nog niet uitgevonden, lastig hoor!

Fijne dag allemaal. Wendy ik hoop dat jij je kleintje inmiddels ook in je armen hebt.26 april was een prachtige bevaldag!

3. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke heerlijk dat ook bij jou de pijn alweer een heel stuk minder is... EN JIJ GAAT HELEMAAL NIKS DOEN, JIJ LAAT JE LEKKER VERWENNEN DOOR DE KRAAMHULP EN JE MAN.... PUNT!!!! Zo ff streng toe spreken hahaha... Nee hoor ken het, je bent zo blij dat de pijn zo'n nd minder/weg is dat je eigenlijk alles zelf weer zou willen. Ik werd door me kraamhulp echt naar bed gestuurd haha. Dus geniet er van de komende week en kijk daarna maar eens tot in hoe verre je wat kan. Eng he weer zo klein.. Hoe heeft Joep het gedaan zijn eerste nacht? En hoe vindt Bas zijn broertje?

Wendy hopelijk ben ook jij inmiddels aan het genieten van de kleine en kan papa nog even mee genieten.

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!

Janneke, gefeliciteerd!!
    Wendy, hopelijk heeft t doorgezet.. Je bent verdacht stil geworden na je laatste berichtje :p

Cb heeft naveltje gister opnieuw aangestipt en voeding mochten we ophogen naar 120cc :) Gelukkig morgen laatste dag AB-kuur want het begint nu op dr darmpjes te werken dmv diarree :( Maar wat extra water tussendoor geven..

Nu ligt ze in bed, maar slapen ho maar..

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer heerlijk dat je mag ophogen en dat morgen de laatste kuur dag is. Hopelijk heeft het goed geholpen en helpt het aantippen ook. Haha eigenwijs meisje hoor dat ze niet wilt slapen.

Ik ga me kleine vriendje op bed leggen hij is moe zegt hij haha Jessie slaaot alweer heerlijk, kleine luie baby

6. Ik heb nu voor de tweede echt genoten van mijn kraamtijd, lekker veel boven blijven en niks doen. Absoluut niet mijn aard:$ maar het is wel veel beter voor me. Nu is het wel zo dat ik veel buikpijn krijg als ik toch een aar keer de trap heb gehad, dus ik wordt teruggefloten :D

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Zo even anderhalve dag niet geweest en weer een hoop gemist!

@Sjtal gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam. Geniet er van!

@Janneke Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje en geniet er van! Ik kan juist het beste liggend op mijn zij voeden trouwens. Ik vind de andere houdingen niet fijn.

@Wendy: ik hoop dat we niks van je horen omdat je bevallen bent!

@hier: nou het slapen is hier nog steeds moeilijk, al moet ik zeggen dat het wel veranderd is. Tegenwoordig gaat ze 's avonds heel goed slapen maar overdag is het weer huilen. Zo zie je maar weer hoe dat ook weer kan veranderen. Verder zit ik nog steeds op een roze wolkje dus wat dat betreft gaat het prima. Ik ben gisteren even op het werk geweest om de kleine te showen en de kinderen ( ik werk op een bso ) waren helemaal weg van onze kleine meid. Dat was dus een geslaagde ochtend. Vandaag is een dag van rust, we gaan helemaal niks doen behalve slapen ( zij dan ) en eten haha. Fijne dag allemaal

8. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Janneke1982 Gefeliciteerd met Joep!!

miss geul volgens mij ben je bevallen?
    -

Pc doet het nog niet en ik wil zo graag mee met jullie beppen.
    Hopelijk kan ik dat dan ook snel.
    Gelukkig wordt het aankomend weekend mooi weer en met koninginnendag.
    Heerlijk dan aan de wandel met de kinderwagen, Lekker showen!:D
    Alvast een fijn weekend allemaal!

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wendy!!! hopelijk heeft het flink doorgezet en geniet je nu lekker van je kleintje!!

janneke aah sneu dat joep wat misselijk is.. enne pak inderdaad je rust nu het nog kan hoor! erg belangrijk!

iedereen is nu lekker aan t genieten :) heerlijk..
    hier ook eentje die niet altijd wil slapen hoor.. maar als ie rustig en stil om zich heen ligt te kijken vind ik t wel prima.. valt vanzelf wel in slaap als ie moe is denk ik dan.. (overdag toch weinig prikkels over t algemeen dus daar ligt ie niet wakker van..

dreamer wat goed nu al naar 120..

wel apart Lucas is dat net pas sinds van de week.. zo zie je maar weer dat het ook per cb en per kind verschillend is.. :) maar hij zit nu ook op de 6 voedingen ipv 7 :)

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede middag meiden, hier even een ego bericht.
    vannacht om 2.16 is onze zoon V.iktor geboren.

ik heb een half uur liggen persen en van alles ging zo snel dat ik geen pijnstilling meer kon krijgen.

maar ik ben nu thuis met de kraamzorg.

groetjes.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    gefeliciteerd wendy!!

Pff mn meisje dr temp stijgt weer :(
    ben er echt ff zoooo klaar mee.. Niks mag hier in 1x goed gaa :(

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wendy van harte gefeliciteerd!! geniet ervan...

dreamer ah das sneu zeg.. hoe hoog heeft ze nu damn?

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Wendy: Gefeliciteerd met je kleine! Geniet er van!

@Dreamer: ach jeetje dat is wel heel vervelend! Ik hoop dat het snel beter gaat met je kleine meisje

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Tazzie, ze zat net op 37.4 (normaal bi haar is 37.0/37.1)

Ze slaapt nu iig ff.. Op t voedingskussen naast me op de bank welliswaar, maar vooruit.. Slaap is t beste medicijn he :)

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha wendy gefelicifeerd! Wat goed. En fijn dat alweer thiis bent. Genier van je kleine man en je kraamdagen

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Even een ego berichtje hoor, een van de katten heeft net twee planken in de keuken naar beneden laten komen. Met als gevolg een echte ravage in de keuken. Voor mij is de maat nu wel vol, veel dingen stuk, onze houten vloer beschadigt en de gedachten alleen al dat onze kleine meid groter zou zijn en daar zou hebben gezeten.
    Ik ben niet iemand die snel iets opgeeft, we hebben in het begin ook moeite gehad met de zindelijkheid en niet opgegeven. Maar nu gaat het om de veiligheid van onze dochter en dat is voor mij echt het meest belangrijke! Sorry moest het even kwijt ben er behoorlijk van ondersteboven.

17. Wendy! Gefeliciteerd, ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van de kraamdagen!

Annabel! Daar zou ik klaar mee zijn, ze zijn erg leuk maar er zijn grenzen!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hoe kunnen ze die plank naar beneden hebben laten komen dan annabel?
    zijn ze erop gesprongen? (en hoe ligt de plank vast? want tja als ze ergens opspringen en dat ligt niet vast/niet goed vast dan kan dat wel naar beneden komen ook al is dat de bedoeling niet) of zie je de kat echt 'werken' om de plank naar beneden te krijgen?

dreamer 37.4 mag ze hebben hhoor. tot 37,5 en daarna is het verhoging. (tenminste zo is het mij verteld door de couveuseafdeling en de kraamhulp..) wat heeft ze aan aan kleertjes?

19. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy gefeliciteerd meid eindelijk daar is hij dan. Geniet ervan met zijn drietjes zolang vl er nog is.

Dreamer wat balen zeg, zou dr niet zo warm aankleden nu. Vanaf 37,5 moet je zorgen dat de temp langzaam wordt afgebouwd. Sokjes uit misschien en zakt het dan nog niet naar de 37 dan broekje uit of truitje uit. Beter zo dan dat ze over gaat op koorts. Maar ze slaapt nu lekker gelukkig. 1 tip temperatuur niet om het uur of om de 2 uur maar hou er echt 3 a 4 uurtjes tussen zo schijn je het, het beste te kunnen meten (was hier toen een tip van het cb)

Annabel daar zou ik ook klaar mee zijn hoor, wat nu? Doen jullie dr weg of houden jullie dr of hem.

Hier vanavond maar de boodschappen in huis halen dan hoef ik dat morgen niet meer te doen, heb niet echt veel zin maar ja. Hebben jullie nog plannen met koninginnedag? Hier nog niet echt voordat er hier kindjes waren was ik altijd wel in voor een feestje dus lekker de stad in maar ja nu doe je dat niet zo heel snel meer. Dus denk of naar de dierentuin of de speeltuin afhankelijk van het weer, dan is Jason er ook lekker tussen uit.

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zoe hier net zo hoor.. eerder ook altijd stappen.. nu ook niet meer.. misschien als t mooi weer is 's middags even de stad in. maar kan ook weer niet te lang want dan ben ik 's avonds stuk...

Deel Deze Pagina