April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nog even voor annabel (btw niet opvatten als kritiek hoor. je moet toch doen wat voor jou goed voelt)
    maar je kindje is er pas 3 weken.. een dier heeft vaak wel langer de tijd nodig om te wennen.... kan soms wel 2/3 maanden over heen gaan..

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    v.ictor doet het goed, hij pakt de borst goed en drinkt ook goed, hij huilt alleen bij slaap en honger, en zelfs bij honger pakt hij vaak zijn vuist haha.

hij doet het echt super goed zijn temp is ook weer stijgende was 36.0 is nu 36.8.
    we zijn erg blij met v.ictor de 1ste dag kraamzorg zit erop we zijn erg tevreden en ik ben blij dat we de hele week dezelfde vrouw hebben, ze laat het huis in de waarden en luistert erg naar onze wil en verplicht niets.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik maak hier we de hele dag al een spelfout zie ik;)
    je schrijft de naam als viktor,
    ik moet hier even aan wennen want ik ben victor gewend dus het is viktor met een K. hihi

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik vat het ook niet op als kritiek hoor, maar het is niet alleen het wennen aan de baby. Zoals katten zijn springen ze overal op, maar we kregen het ze ook niet afgeleerd om in de box te springen bijvoorbeeld. En ja sl de kleine daar dus in ligt straks dan springen ze er gerust onbewust boven op. En ze springen ook gerust van de kast af in de box en dat is best een stuk. Op dat moment vind ik het gewoon niet veilig meer voor mijn kindje. Ze zijn ook nog erg jong hoor, net een jaar.

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    tja dan is het ook logisch dat ze onbezonnen zijn (dat waren die van mij ook met een jaar nog. die zijn nu 8 en en zijn heel stuk rustiger nu)
    die van mij springen overigens ook nog in de box behalve als Lucas erin ligt..

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wendy fijn dat viktor het zo goed doet!

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een heerlijk rustige dag gehad op bed. Paar vriendinnetjes zijn lang geweest. Vanmiddag zelf nog even geslapen.
    Man heeft t zwaar. De hele dag met bas bezig. Hij heeft joep vandaag nog niet eens vast gehouden! Komt vanavond wel.
    Hij is gek op zijn duim. Hij kan hem alleen niet vinden. Brullen zo dat wordt wat!
    Vandaag echt goed gehapt en houdt ook goed vast. Ik denk dat t goed komt met bv.
    Vandaag lekker broodje rosbief, heerlijk

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hier een goede dag viktor doet het zo goed,ik moet wel opletten ik vergeet mezelf te weinig eten en drinken.

viktor heeft ook geplast vandaag, en is echt een heerlijke rustige knul.
    hier 2 foto's 1 van 1 uur ou, en 1 van vanmiddag met tante en mama

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook lekker zon dik en opgeblazen koppie. Heerlihj.

Hier 1e tranen al gevloeid. Joep wil echt zijn duim, hij kan t zelf niet en t lukt mij ook niet.... Al vanaf 16 uur huilen..... Nu maar speen gegeven. Wat ik eigenlijk niet wil ivm tepelverwaring.
    Hoop maar dat dit de bv niet in de weg staat.... Maar een huilend kind gaat door merg en been

10. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Oooohw lieve mensen... dat jullie tijd hebben voor heel die verhalen haha. Heb nog steeds niet geslapen.. vannacht 2uurtjes in totaal maar zit r flink doorheen. @wendy jaaaaaa bevallen Gefeliciteerd!!!! iedereen toch nog in april! Ben nog niet achter de laptop geweest en alles via tel is lastig. Komt wel ;)

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal, logisch dat je druk bent. Joep slaapt gewoon goed. Ondanks zijn duim actie van gister, speen gegeven en toch geslapen.

Zo voor t eerst is bad. En dan fotos maken voor t kaartje.

Er begint wat uit mijn borsten te komen. Ik hoop zo dat t gaat lukken dit keer. Kom maar op met die stuwing!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Wendy, fijn dat t zo goed gaat!! Maar jezelf niet vergeten hoor meid!!
    Sjtal, hier had ik de eerste week ook geen tijd voor andere dingen hoor.. En nu vaak nog niet hihi :)

Tazzie, ze had gister een legginkje en shirtje lange mouw aan en daaronder dan gewoon een romper... Gisteravond bleef ze ook maar krijsen en huilen dus had haar uiteindelijk in dr romper met korte mouw en een broekje in bedje gelegd.. Ze was vanaf een uur of 2 tot half 11 ontroostbaar :( Vandaag nog niet getempd want vriend had vnochtend dr luier gedaan en die durft dat niet :S Mja die maakt het zich sowieso erg makkelijk sinds ie weer aan t werk is... Gister aardige woorden gehad omdat meneer moe was maar niet kon begrijpen dat ik ook wel eens moe kan zijn... Maargoed, we zijn weer vriendjes hihi :)

13. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjtal ikhad daar in het begin ook geen tijd voor, nu ik me ritme heb gevonden gaat het wel.

Janneke heerlijk zo'n rustdag en mooi dat joep zijn speentje pakt.

Owwww dreamer ik ken het, hier nog zo 1. Oke hij voed in de nacht 1x maar ik kan niet moe zijn want ik slaap door. Ahum van 1 tot 7 maar ze snappen gewoon niet dat kinderen verzorgen een 24\7 job is

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Irritant he Zoe :(
    Pfoe zes uurtjes aan een stuk slapen.. Das mij al vier weken niet gelukt helaas... Dan heb jij nog geluk, al ben je er met zes uurtjes nog niet... Hij heeft nu dus geslapen van 00.15 tot 9.30... Kvind het goed nu, hij mag er vannacht uit (nja zeg ik nu wel mja als hij weer er doorheen slaapt en ik niet heeft t weinig nut want dan ben je toch al wakker)

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en dan is van. Waar ligt dit? Zit dit goed zo? Ligt hij goef? Hoe moet ik dat ook alweer doen? Is dit een nieuw vlekje? Bla bla....

Kan t beter zelf doen.

Net kwam hij vragen hoe de magnetron werkt!!! We hebben dat ding al 2 jaar

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahaha Janneke, dat weet de mijne dangelukkig nog wel :p
    Maar idd, tis steeds iets :p En dat ie dat tempen eng vind kan ik me wel voorstellen hoor, vond ik ook de eerste keren.. Maar komop, kheb het toch moeten leren, da kan hij dat ook :p

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ooh jullie hebben ook al van die irritante mannen dus :( die van mij ook. Al geeft ie wel de fles en is ie 's nachts ook wel wakker om te helpen dat scheelt.. Maar oohh man hij is continue de hort op.. Dan weer even daarheen dan weer naar zn ouders of de winkel of even langs zn werk.. e niet te vergeten als de pieper van de brandweer gaat is ie ook weg.. (ook zo fijn waren net paar dagen uit t ziekenhuis, zou zijn halfzus op visite komen. Grote heidebrand , dus meneer was de hele middag weg en ik zat met de visite.. Heb toen veel te veel gedaan, gevolg heftigere bleoding enzo.. bah.. ja zegt ie jij kan toch ook overdag slapen.. maar als lucas niet wil slapen kan ik ook niet slapen.. plus ik moet kolven, komt r weleens visite..

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke bij mij wordt de speen afgeraden ivm tepelverwarring en ze dan je tepel kunnen weigeren.

dreamer wat vervelend dat je vriend niet mee werkt.
    mijn vriend die was van te voren bekend dat hij niet zo veel heeft met baby's dus daar verwacht ik niet van dat hij luiers verschoond, morgen gaat mijn vriend viktor in bad doen even afwachten hoe dat gaat.( op verzoek van de kraamzorg)

en voeding door mannen kan ik niet doen, mijn vriend kan moeilijk de borst geven.

eigenlijk gaat het hier nu nog perfect, viktor drinkt super goed pakt de borst goed, elke 2 uur overdag en elke 3 uur in de nacht.
    bij een voeding kwartier ene borst en kwartier andere borst.
    daarna verschoon ik hem ( wel nu al 2 keer gebeurd dat hij vlak na het verschonen het verschoon kussen onder plast;)

tussen de voedingen door is viktor heel tevreden en slaapt snel weer in en soms ligt hij gewoon lekker rond te kijken en dan houd ik hem ook even bij mij. en anders ligt hij lekker in bed in zijn eigen kamer.

net verlos ook geweest alles gaat goed hechtingen goed, viktor is zelf al aangekomen 3740 bij geboorte en nu 3780 dis kan nu nog wel gaan zakken. maar de kraamzorg is erg tevreden en vind het verbazingwekkend goed, zoals het er nu naar uit ziet is zelfs mijn borstvoeding al op gang aan het komen.

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wendy wat goed.

Ik weet t van die speen, maar hij was zo onrustig gister. Hij had gewoon honger. Vanmorgen ook maar bijvoeding geven in calma fles, daar mort hij t echt uit zuigen net als bij de borst. Nu is hij weer suprr tevrede. Dus nu eerst aanleggen 2 borsten, kolven en dan navoeden met kv (kolven leverd 4 druppels op)
    Hopen dat er morgen stuwing komt! En hij meer uit de borst krijgt.

Nu ook geen speen meer nodig. Tevreden kindje!

Ik heb nog steeds niet dr laptop grpakt om mijn banner aan te passen.
    Mijn zus heeft trouwen net de filmcamera gebracht. Kan ik de bevalling terug kijkrn, spannend!

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Het kleine club april mama's 2012...
    Is dat niet hetzelfde als nieuwe topic?

Deel Deze Pagina