chantal wat een prachtige foto, mijn bevalling in het kort: snel( van 8 tot 1.46) zonder verdoving kleine knip en kleine scheur. en toen een prachtige viktor op mijn buik. ook ik heb nog een leuke foto van viktor hier is hij 2 dagen en gaat hij in bad. hij geniet ook echt van het bad. en ik geniet er ook van. hier nu erg last van de hechtingen ik wil in het soda bad maar de hele dag van alles en nog gaande in huis waardoor het niet lukt: eerst was ik alleen met viktor dat vind ik niet prettig want ik kan dan niet naar hem toe als er wat is, toen was de kraamzorg er en dat vind ik niet prettig zitten in dat badje en nu ben ik weer alleen thuis met viktor mijn vriend is naar de supermarkt voor boodschappen en naar de drogist voor zoogcompressen de laatste nu in gebruik. en vanavond krijg ik bezoek dus dan kan ik weer niet in bad ik vind dat echt vervelend. en ik voel me nu zo niet begrepen door mijn vriend. dus ik zit er even helemaal doorheen
Missgeul, juist als de kraamzorg er is lekker dat soort dingen doen.. Zij kijken nergens raar van op meid Sjtal, wat een poppie zeg Fijn dat je extra kraamzorg hebt gekregen, das dan bij oververmoeidheid wel heel fijn he
nee weet ik, maar als zij er is dan praat ik liever over de zorg van viktor en we hebben het nu al heel erg over de toekomst over wanneer ik flesjes moet aanbieden ed. maar nu ben ik alsnog in dat badje gegaan toen mijn vriend weg was en viktor lag\ligt op de bank te slapen. nu viel het mij wel op dat het veel minder pijn doet als gister, gister was ik echt beroerd van de pijn, nu voel ik het trekken en pijn doen maar niet zo erg als gister. ik zit nu weer lekker op de bank alles open zodat ik hopelijk snel weer gewoon kan zitten. hoe gaat het trouwens bij jullie met het gewicht van jullie? ik woog toen ik zwanger werd 83 en toen ik 9 maanden was woog ik 99. vandaag woog ik 89,4.
CB is geweest en wij ook even naar bureau, hij 60gr aangekomen. Niet bijster veel maar ze zijn tevreden. Hij ziet er gewoon goed uit en als hij het met 60ml per fles zo doet is het prima, maandag weer wegen. Wel een Dr.Browns fles gekocht op advies vAN CB. Dat schelt echt hij drinkt veel rustiger. Nu even met en dag of wt bekijken of hij meer ast drinken. Reageer morgen even op julle
Aaaah Wendy!! Ook een dotje zeg Hier met de kilo's. Begon met 84, eindigde met 105!!! Vanmorgen 95 op de schaal!
eff paar dagen niet getikt. wel gelezen. Chantal eff kort 9 uur aan infus 11.05 geboren! ik las vandaag op de papieren uitdrijvingstijd 5 min! echt een flitsbevalling. Kleine ruptuur maar daar voel ik niets van. Om 15.00 waren we weer thuis! Ik blijf erbij: ik beval liever 3x dan 1x negen maanden zwanger. jij hebt een lange bevalling gehad dus misschien een beetje gemeen van mij om te zeggen, sorry Vandaag is de kraam voor het laatst geweest. Zal haar missen, was echt leuke tijd. Joep heeft ook een huiluurtje van 20.00 tot 23.00. best vermoeiend idd. Maandag begon het, ik dacht dat hij honger had dus heb hem eigenlijk de hele avond aan de borst gehad. Ik was kapot aan het eind en pijn in mijn bekken. Dinsdag over gedaan op flesvoeding, dinsdag avond precies hetzelfde, ik dacht weer dat hij honger had. maar hij zoekt gewoon troost met de borst. Dus maar bij me gelegd en pink gegeven. Toen dat niet meer hielp man onder de douche gegaan met hem. Toen wilde hij slapen, ook in bed nog wel een uur een speentje geven. lang leve de speentjes..... Gister was ik voorbereid, meteen bij me gelegd met pink. om 22.30 weer ontroostbaar. Toen heb ik hem ingebakerd en is hij bij man in slaap gevallen. Gelukkig. Toen 23.30 fles erin en naar bed. Nu ligt hij naast me en huilt niet! ik hoop op een rustige avond! Ik moet nog eff wat kwijt. Toen we vorige week uit het ziekenhuis kwamen had man zijn ouders gebeld dat ze om 16.30 langs mochten komen. (hij heeft niet zulke leuke ouders en ziet ze liever gaan dan komen) Komen ze om 17.00 uur aankakken! Toen werd na 15 min Joep wakker en die moest gevoed worden voor de 1e keer thuis, dus graag een beetje rust en privecy. Ik mocht ook geen trap lopen en wilde graag tot na het avond eten beneden blijven. De kraam verzocht ze dus vriendelijk om te verstekken. Nou die kop van mijn schoonmoeder, die was duidelijk beledigd. ook mijn schoonvader heeft Joep geen gedag gezegd! ONBEGRIJPELIJK!!!!!! Zo ego gedrag en dat op de geboorte dag van onze zoon. Waar halen ze het lef vandaag om hier zo chagerijnig te zitten. Bas is maandag jarig. Zondag vieren we zijn verjaardag voor familie, ik vind het zielig voor mans ouders dat ze joep dan op de verjaardag van Bas voor het eerst zouden vast houden, dus zei tegen man, bel maar even dat ze vrijdag (morgen) mogen komen en zondag verjaardag bas vieren. Nou vrijdag konden ze niet en moeder is boos en zondag om 10.00 uur? zit er WEER een tijd aan verbonden???????? Zei zijn vader. Mijn man natuurlijk helemaal overstuur... Ik ben er zo klaar mee. Ik was woest. Ik lag smiddags op bed en keek naar Joep. Ik dacht: ze zijn al ruzie aan het zoeken voor ze dat kleine mannetje vastgehouden hebben!!!!! ik ben mijn bed uit gesprongen en een goed gesprek met man gehad. Zijn ouders zijn hier niet meer welkom, en zeker zijn moeder niet met haas chagerijnige kop. Hoe kan ik nou aan bas uitleggen dat opa en oma misschien op zijn verjaardag komen, als ze zin hebben. En ik ga vrijdag echt niet een beetje gezellig met hun zitten doen als ze ruzie zoeken in onze kraamweek. Dit moet een feestje zijn voor ons. Man durft zijn moeder hier niet op aan te spreken, dus ik heb haar gebeld dat je uitnodiging ingetrokken is. Ze hing meteen de tlefoon op. Vanmorgen op 8 uur hing zijn vader aan de telefoon of man kon langs komen vandaag. Hij is er vanmiddag geweest. Alles is mijn schuld. Man heeft wel 100x gezegt: als je problemen hebt met janneke, moet je haar bellen. Weg gegaan met de afspraak dat zijn vader zondag omt voor Bas en oma komt hier niet meer. PRIMA ik ben er zo klaar mee. Ik had al tegen man gezegd, als zij in de kraamweek ruzie zoekt dan doe ik niet meer mee met die toneelstukjes. Bij bas deed ze precies hetzelfde. Dit is mijn huis, mijn kinderen, mijn regels en mijn genzen en die heeft zij nu bereikt. Zo ik heb er alweer 4x om zitten janken dat zij het belangrijker vindt om ruzie met mij te hebben dan haar kleinkinderen te zien! Dat is een oma. zij denkt alleen maar aan haar zelf. Ze heeft 2 kinderen, 1 dochter woont op curacou met 1 kind en dan 2 kleinkinderen hier...... waar ze geen poot naar uit steekt! IK BEN ZO PIST. Zo ik ben t kwijt. sorry voor mijn lange verhaal. maar mijn kraamweek is niet over rozen gegaan, alweer.....
Oh ja het gewicht van mama Begonnen met 62kg, laatste controle 83kg (was bij Rick idem) Heb nog niet op weegschaal gestaan, batterij leeg, ben wel erg benieuwd
@chantal: Aah wat een lieverdje zeg! @Miss Geul: Ook al zo'n lieverdje, lekker aan het genieten in het badje @Sophia: Altijd fijn even langs het CB he? Ik was vorige week maandag geweest en was zo blij om te horen dat ze goed aangekomen was en er goed uitzag. @Janneke: Jeetje wat vervelend met je schoonouders. Zoals je zelf al zegt dit moet een leuke tijd zijn, een tijd dat je kunt genieten en niet dat je je zorgen moet maken om iemands ego! Wel een hele moedige beslissing om het contact af te houden en goed dat je je grenzen zo goed aangeeft. @hier: Nou vandaag naar het CB geweest, alles zag er prima uit. We mogen trots zijn op onze dochter ze weegt inmiddels 4500 gram dus is ruim een kilo aangekomen sinds haar geboorte en is nu 54 centimeter. Daarna zijn we naar de Prenatal hearts store geweest langs de snelweg naar Amersfoort. Jeetje wat een mooie winkel is dat zeg! En natuurlijk weer teveel gekocht haha. Met ons meisje gaat het vandaag wat minder lekker, ze is wat hangerig en huilt veel. Ik hoop voor haar dat ze zich snel wat beter voelt en lekker kan slapen want je merkt gewoon dat ze ontzettend moe is. Dus strakjes lekker in badje, laatste voeding en dan lekker gaan slapen. Nou jullie ook allemaal een fijne nacht gewenst!
Annabel. Mooie winkel he... Ik ben er ook al een paar x geweest, ik woon er 10 vandaan. Lekker auto onderin garage (gratis) en hup je komt zo in de winkel. Fay is echt een schatje chantal! Gewicht: begin 92, eind 106 nu 101
Hier een klein ziek zeehondje, Jason is al weken neusverkouden en heeft zijn zusje nu aangestoken, al heel de dag ligt ze op me buik, zodra ik dr terug lig is het blerren met een schoor huiltje arm meisje. Ma me eigen ha maar weer bellen en nu maar eens een verwijs voor de kno vragen. Dit duurt te lang.. Bij Jessie in de weer met neusspray en je ziet aan dr koppie dat ze niet in orde is. En vl die is om 20.00 gewoon zijn bed in gegaan en daar kan ik pissig om worden heb nog niet 2 minuten me handen vrij gehad maar goed alles voor de kids. Wendy de enige tip die ik je kan mee geven voor de hechtingen is er zoveel mogelijk op zitten en zo hard mogelijk, het krijgt dan geen kans om te gaan zwellen. Ik heb bij Jason toen ook een flinke knip gehad en dit was toen de tip van de gyn. De kraam keek er toen van op dat het niet gezwollen was. Soda badje hoefde ik nooit te doen.. Wat een heerlijk mannetje en hij geniet overduidelijk. Hopelijk geen irritatie meer naar vl. Annabel ze is goed aangekomen dus en prenatal hihi slecht voor de portemonnee. Janneke hoe durft ze ze moet dr ogen uit dr kop schamen (ik herken je prima ik heb een niet zo'n leuke moeder) Kan niet meer zeggen dan dat ik je keuze begrijp. Fijn he die huil uurtjes, maar idd lang leve de speen. Chantal wat een moppie. Ik ga nu de rest ff terug lezen en dan Jessie badderen, hopelijk slaapt ze straks wel gewoon.
sophia het cb heeft bijna altijd wel wat te klagen hoor ik vaak. dus trek je er niet altijd veel van aan. ik ben benieuwd naar je weegschaal dank je chantal janneke wat een rot streek van je schoonmoeder. erg dapper om het contact te verbreken hier ook schoonouders die de kraamweek naar hun hand willen hebben. 1 uur nadat we onze ouders ingeligd hadden stond het al op mijn schoonvader zijn facebook (ook al wilde ik dat niet en hebben we dat gezegd) heel mijn schoonfamilie had 1 uur later een mail gehad met het bericht dat hij geboren is dus heel mijn schoonfamilie was al geweest voor ze uberhaubt een kaart hadden gehad en ze willen constant langs komen nu hebben we ook al geweigerd omdat we rust willen in de kraamweek we willen zelf ook rustig wennen aan de situatie van een 1ste kind en ons kind zelf eerst willen leren kennen wat ze totaal niet begrijpen. annabel lekker wezen winkelen altijd leuk en nu nog leuker om voor zo een droppie te winkelen hihi gelukkig was het cb tevreden en kan je meissie misschien een regeldag hebben? dan zijn ze ook hangerig en hebben meer honger zoe wat zielig zo een ziek hondje. ik hoop dat allebei je kinderen snel opknappen en herkenbaar van je man die van mij staat vaak buiten te roken en met iedereen te kletsen en ik zit binnen met viktor( ik ben gek op dat droppie maar soms wil ik ook even rust aan mijn hoofd) hier een rustige avond gehad sommige straatgenoten lopen af en toe even binnen, viktor net in bed gelegd zometeen een kruik maken voor viktor en dan ga ik ook lekker naar bed. hopen dat mijn hoofdpijn over gaat tijdens het slapen. groetjes wendy
Oh miss geul, hier absoluut niet. We gebben echt een fijn bureau. Geven advies als jecerom vraagt maar heb je een ander idee als zij dan is daar ook steun voor. Nee we zijn echt blij met ze, ik kn ook de andere verhalen.....
oh gelukkig ik zie nog op tegen mijn 1ste bezoek ook al weet ik dat hoe het nu gaat dat dat goed gaat want viktor doet het super goed. dus als ze wat te zeggen hebben en ik ben het er niet mee eens dan hebben ze pech. ik verwacht dat ze wel wat te zeggen hebben dat viktor te vaak eten krijgt ik laat hem op verzoek eten en hij komt iedere 3 uur ongeveer standaard maar voor zijn gewicht mag iedere 5 uur komen. maar met de borst vind ik dit wel goed ook wel fijn iedere 3 uur mijn ventje bij mij.
Wendy vreselijk is dat he als ze je hele kraamweek even proberen te regelen en te bepalen. En wat erg dat je schoonvader gewoon al op fb had vermeld dat Viktor was geboren, zoiets wil je als ouder zijnde toch als eerste doen en dus gewoon zelf. Tja mannen breek me de bek niet open haha weet je wat het is ze denken er gewoon te makkelijk over alsof het niks is de hele dag een baby/kind verzorgen maar ze vergeten dat het een 24/7 job is. En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor ik snap het wel even wat voor je zelf is ook zo lekker. Ik haat boodschappen doen maar tegenwoordig vind ik het heerlijk haha omdat ik dan even zonder de kids ben. Hier was het op fb trouwens zo erg dat als ik 1 dag niks had gepost ik gelijk door een persoon werd overladen met berichten of ik al lag te bevallen pff, op de dag van me bevalling heb ik gewoon neer gezet zo vandaag een heerlijk rustig dagje whahaha toen er 3 een half uur later stond dat Jessie was geboren was het van en dat noem jij een rustig dagje whahaha. Sophia fijn dat ze zo meedenkend zijn daar enz, hier op het cb is het ja nee en amen. Het stomme is de wijkverpleegkundige en de arts zeggen altijd iets anders whahaha. Zo mocht ik Jason toen geen rijstebloempap door zijn laatste fles doen van de arts en van de verpleegkundige weer wel, ach doe toch wel wat ik wil want je kent je kindje zelf het beste en hun hebben maar een moment opname. Was na het eerste bezoek met Jason al genezen hihi. De kraam week, tja wat zal ik er over zeggen? Nou ik het er flink de piep over in. Daar waar ze bij Jason bij wijze van spreken nog net niet in het zh op de gang stonden om de bevallig mee te maken de tel stond roodgloeiend wanneer ze konden kijken 2,5 week lang iedere dag visite gehad. Zo teleurstellend was het nu zo'n 65 kaarten eruit en maar 13 mensen gezien (nou ja 13 mensen tel ze ff per samenstelling) me beste vriendin heeft ook de moeite nog niet genomen. Daar waar de tranen over me wangen rolde toen ik voor de 10de x aan vl vroeg of hij aub dat touwtje wilde spannen voor de kleertjes (vind dat dan wel ff gezellig staan) zo was ik het 2 weken na dr geboorte helemaal zat en heb ik alles weggehaald. Vl zei nog wat doe je nou, tja waarom zou ik het laten hangen voor mij was de lol er van af. Je bent mega trots dat je nog een prachtig kindje hebt en het valt verder dan zo tegen. Dan komt me moeder 3 dagen na de bevalling en die had al helemaal bepaald dat ze hier kon blijven eten (mijn band met me moeder is alles behalve goed en ik zie dr liever gaan dan komen ik kan dr gewoon nog geen 10 minuten verdragen. een dag met haar is 3 dagen bij komen) terwijl ik haar de avond ervoor al de hint geef van ow dat kan je dat nog een keer eten (wat ze aan het koken was) heb ik haar de dag van het bezoek toch nog een sms gestuurd dat ik niet weet wat haar plannen waren maar dat ze niet kon blijven eten. En het ergste was dat ze me broer naar me schoonzus lliet bellen om te vragen of ik aan hun wel had gevraagd of ze wilden blijven eten (gelukkig zat ik het daarvoor net te vertellen tegen me schoonzus) en die zei ook van je snapt toch wel dat ze daar geen zin in heeft pff is toch niet normaal.. Bij Jason heb ik dr toen gewoon weggestuurd toen ze dr eigen met de kraamhulp ging bemoeien. Nu had ik de kraamhulp die we nu hadden al ingelicht en zodra ze wat zei dimde ze haar gelijk in haha dat vond ik wel mooi. Zo ben het ook ff kwijt haha. Jessie heeft redelijk goed geslapen gelukkig, vanmorgen wel al echt huilen en bij mij op me buik was ze het ook niet eens, maar het was nog geen flesje tijd. Om 8 uur met dr naar beneden gegaan Jason voorzien van eten en haar de flesje gegeven moet wel zeggen dat ze vandaag alweer een heel stuk vrolijker uit dr ogen kijkt en nu even lekker in de box ligt. Zo maar naar boven naar dr bedje en dan ga ik maar eens douchen en weer een dag binnen vertoeven word daar nu ook wel een beetje gek van maar goed. Jason kan nog geen lange stukken lopen en heb nog steeds geen meerijd plank, daarbij is hij echt een dwarse peuter op het moment een echt tempramentvol mannetje is het dus alleen met hun 2 naar buiten werkt ook niet aangezien hij voor geen meter luisterd. Dan maar me hyves shopje up to date maken ofzo ik zie wel. Boney jij vroeg wat over flesjes wat de hoeveelheid moet zijn, ik weet natuurlijk ook niet hoe dat met bv zit omdat je over de hele dag eigenlijk voed op verzoek toch? (aanleggen als ze komt) Hier krijgt Jessie om de 4 uurtjes 130 cc water met 5 schepjes friso. In jou geval zou er dus gekolvde melk in de fles gaan, denk dat het aankijken is wat Eva straks drinkt per flesje maar het heeft met lichaamsgewicht te maken. Bij 4 kilo is het uit me hoofd 150 cc en zo hoog je dan steeds op.
ja dat is ook een idee zoe hahaha. zoe wat een gedoe he ouders, ik moet zeggen ik ben mega blij met mijn ouders, wij zetten niets op facebook omdat wij niet wereldwijd willen hebben dat we een kind hebben. en we wilden de kraamweek juist rustig hebben en genieten van ons kind en ons kind leren kennen. gelukkig is dat ook redelijk gelukt want mijn vriend heeft meerdere mensen gewoon geweigerd zo van nee we zitten vol andere dag weer een kans. en ga zo maar door. ik vind het ook erg jammer dat ik bepaalde mensen nog niet gehoord heb want dat zijn inderdaad wel vriendinnen ed. maar ik ben blij dat het zo gegaan is als nu ik heb heerlijk genoten met viktor en heb echt mijn manier van doen met hem. nu ga ik erheen want hij komt voor de voeding. groetjes
Goedemorgen, Hier gelukkig weer een prima nacht! Om 4u en toen om 7u pas weer. Gelukkig. Heb ik zelf ook even bij kunnen slapen. En gisteravond wilde ze opeens wel haar speentje. Na de laatste voeding begon ze weer te kreunen in haar wiegje. Ik was gelijk alweer bang voor de nacht. Maar met speentje viel ze snel in slaap gelukkig. Nadeel is wel dat die dingen er steeds uitvallen. Maar er naast gaan zitten met m'n pink er in is ook geen optie. Gelukkig heeft ze hem alleen nodig gehad om in slaap te vallen. Vannacht na het voeden heb ik hem er niet in gedaan. Ook nu slaapt ze nog. Ik geniet zo van die vakantie met Tessa. Helaas alweer de laatste dag. Vind het zo heerlijk. Geen gehaast 's morgens. Lekker ontbijten in pyjama. En niks op de planning hebben. Vanmiddag gaat ze bij een vriendinnetje spelen. Het gaat trouwens de afgelopen 2 dagen weer goed tussen Tessa en mij. Zo fijn. Ze is erg lief en luistert goed. Eigenlijk zoals het altijd was. Ben er blij om! Ik heb trouwens nog geen idee hoe ik het volgende week ga doen. Met Tessa naar school brengen bedoel ik. Ik zie het denk ik niet zitten om voor half 9 Eva al in de maxicosi mee te gaan nemen. Ze slaapt eigenlijk altijd om die tijd. Zal ik ze thuis laten? Zou ik dat durven? Ik kan haar ook in de mc meenemen en dan in de auto laten, maar dat vind ik ook niks. Ik ben hooguit een kwartier weg. 10 min. denk ik. Als ik ze nou boven in de wieg laat liggen met de deur dicht voor de katten. Neem een briefje mee. Er kan niks gebeuren. Pfft lastig. Zei altijd dat ik het niet vind kunnen om je kind alleen thuis te laten. Maar goed, zo zei ik wel meer dingen vóór ik moeder werd Wendy, wow, wat groeit hij goed zeg. Het komt schijnbaar weinig voor dat ze in de kraamweek alweer boven hun gewicht zitten. Bij Eva net zo. Kraam was ook erg verbaasd. En misschien kun je je de hechtingen er uit laten halen? Ik voelde me toen zo opgelucht. Het zit veel minder te trekken en te prikken. En kolf je nu NA elke voeding? Viktor groeit goed hoor, ik zou daar niet zo snel aan beginnen. Ook al wil hij na een uur drinken, ook dan heb je genoeg voeding. Voed je op verzoek? Kijk dan naar je kind en niet naar de klok. Eva valt wel eens in een diepe slaap tijdens het voeden. Ze krijgt dan niet genoeg binnen. Dan word ze vaak binnen een uur wakker omdat ze toch nog honger heeft. Ik leg haar dan gewoon weer aan. Sjtal, dacht vanmorgen nog aan je. Was benieuwd hoe het was. En idd, jij bent geen fopspeen en voor je tepels is het echt niet fijn als Fay alleen maar zuigbehoefte heeft en geen honger. Op het aankleedkussen tussenin werkte hier ook prima. Pas je wel op met zweten? Het aankleedkussen is plastic. Ik legde er toen een deken dubbelgevouwen op. Daarop een luier en dan Eva. Wat ik gisternacht deed was gewoon het matrasje uit het wiegje tussenin. Vond dat toch een fijner idee dan dat plastic. En wat een mooi fijn popje zeg. Pracht kindje. Jessie ook verkouden. Wat zielig is dat hè. Zo sneu als ze zich duidelijk niet lekker voelen. Janneke, je hebt zooooo gelijk! Wat goed dat je het nu eens duidelijk hebt gezegd. Het zorgt voor een hoop stress. En ze heeft maar te respecteren dat jij je grenzen aangeeft. Niks mis mee en gewoon blijven doen. Wel heel vervelend is dan dat het op een ruzie uitdraaid. Voor je man ook niet fijn. Het blijven toch je ouders. Alsnog veel plezier zondag. Bas wordt 3? Zoe, thanks voor de hoeveelheden van de voeding. En jij ook al niet echt een fijne kraamweek gehad. Jammer zeg. Het is juist een tijd die je niet meer over kan doen en er juist extra moet van genieten. En prenatal is leuk! Kom er weinig, is te ver weg helaas. Maar kreeg deze week van Peter zijn werk een bon van 70 euro. Dus zal nu wel eens moeten. Geen probleem natuurlijk!
boney hij groeit echt mega hard. hij krijgt ook echt al een bolle toed. de kraamzorg heeft 2 gezinnen en in de ochtend heeft ze een kind van net aan 3 kilo en hier 1 van 4 kilo dat is een behoorlijk verschil voor haar. ze zegt ook altijd tegen het andere gezin nou ik ga naar de beer ik kolf nu nog niet maar ik moet er wel aan gaan geloven ivm opvang als ik op school zit of op het werk moet viktor ook eten hihi. dus ik ga langzaam aan kolven en een voorraad opbouwen. maar mijn kolf is kapot dus een nieuwe hand kolf besteld want die krengen zijn mega duur. net alleen naar buiten geweest zonder vriend of viktor nou ook dat voelde helemaal gaaf. alleen het lopen is nog pijnlijk ik ben benieuwd hoe het voelt als de hechtingen eruit zijn vandaag. wel zal ik niet echt online komen. krijg veel bezoek: mijn oom en tante mijn oude buurjongen+oude buurvrouw mijn vriend zijn oom en tante. dus geen tijd voor internet denk ik.
zoe85 wij hadden ook kaartjes verstuurd en niet van iedereen een kaartje terug gekregen, terwijl we bij de eerste wel van iedereen een kaartje terug hadden gekregen. Mijn nicht bijvoorbeeld is vorig jaar bevallen ik kreeg een geboortekaartje van haar ik wist me geen raad om haar een kaartje terug te sturen en van haar krijg ik nu niks terug. Ik heb trouwens ineens een droge gezicht gekregen meerdere die er last van hebben?