Hier ook minder kaartjes als bij de eerste, heel typisch! Maar goed er zitten nog steeds iedere dag kaarten bij de post De visite komt hier ook langzaam op gang, precies zoals we het wilen. Bij de eerste was het zo druk in het begin dat ik er echt niet meer tegen kon. En mijn schoonfamilie zat er toen zowat iedere dag, gelukkig snappen ze nu dat wij rust willen. Morgen komen 2 collega's en zondag een clubje vrienden. Rick is vreselijk dwars helaas, hij heeft nu uitgeonden dat hij heel driftig kan krijsen, dus even wat minder gezellig. Hoop dat het snel beter wordt
Patricia de kaartjes vielen niet eens zo tegen maar het bezoek. Erg he als je zelf dan.zo hard rent.om een kaartje te sturen en dan zelf niks terug hoort. Boney zou je dat durven? Hier slaapt jessie ook als jason naar de psz moet en ben alles bij elkaar ook maar 20 min weg maar laat dr echt niet alleen thuis. Denk dat het toch dingen zijn waar de kleinste aan moeten.wennen. Veronderstel dat er ineens brand komt ofzo niemand die weet dat eva nog boven ligt, ja jij maar jij bent tessa naar school brengen. Ik noem maar iets hoor. Ik zou het in iedergeval niet durven. Klinkt als en goed nachtje, lekker hoor en een speen voor het inslapen waarom niet ze zijn er voor. Vandaag heeft madam geloof ik een regeldagje, maar mij neemt ze niet in de maling ken dr huiltjes nu wel. Net de fles, schone luier en naar bed. Niks aan de hand 3 min later blerren ik til dr op stil, leg dr neer niks aan de hand en hup huilen. Dacht je zoekt het maar even uit en binnen 2 minuten was ze weer stil. .. Zo nu ga ik eens douchen en aankleden kwam er niet aan toe, jason slaapt ook. En dan maar eens een lijstje maken.
Ik ga met de overbuurvrouw overleggen. Als ik kwart voor 9 nog niet terug ben dat ze even gaat kijken of mij belt. Ik leg een briefje in mn auto en in mn jaszak. Maar goed, het is nog geen maandag. Eerst maar eens even goed over nadenken. Tessa is bij een vriendinnetje en ik in bed. Eva ligt naast me on de wieg en is bezig om in slaap te vallen. Ik hoop dat ik ook even mag slapen van haar.
Boney en gelijk heb je dat je het er effe van neemt nu dat Tessa bij een vriendinnetje is. Hier net geverfd met Felicity af en toe voel ik me wel eens schuldig omdat ik nu gewoon minder tijd en aandacht kan geven aan Felicity dan voorheen. ... Maar ja, het is niet anders en het scheelt dat ze niet jarloers is op haar zusje. Het enigste nadeel op dit moment is dat ze nu echt in de kleuterpuberteit zit.
mama patricia wij hebben ook nog niet van iedereen reactie maar wij hadden ook 80 kaarten gestuurd dus als ik van iedereen reactie moet krijgen dan moet ik meer plek maken. wat leuk dat verven maar volgens mij doe jij best veel met je oudste dochter, dus schuldig zou niet hoeven denk ik. lastig zo een pubertijd voor peuter\kleuters. sophia fijn is dat de visite langzaam op gang komt anders kan je zelf niet genieten van de baby. zoe vervelend zo een regeldag en dan vergeet je jezelf echt snel. boney fijn dat je even hebt geslapen, ik snap je dilemma ik zeg nu ook neem de jongste mee maar net als jij het vroeger ook zei met 1 kind die ik weet ook niet hoe het voelt met 2 kinderen, dus ik kan en wil daar niet over oordelen. ik vind het een lastige keuze voor je.
Boney lastig hoor. Als bas volgend jaar naar school ga, laat ik joep gewoon slapen. Maar ik kan de babyfoon meenemen. De school zit bij ons 100 mt verder op. Volgende week gaat bas weer naar psz. Ik zit nu al te denken, maxicosi uit de suto sleep sleep auw auw, maxicosi weer in de auto... Of zal ik joep 2 min in de auto laten staan? Ik ben daar echt op tegen maar ik kan hem echt nog niet dragen in de maxicosi....... ik kan er niet lopent heen, te ver. En ook niet op de fiets. Officieel moet joep om de 4 uur fles. Maar dat redt hij niet. Ikga niet mijn kind honger laten lijden hoewel ik eten heb, we leven niet in afrika! Vandaag is regeldag. Hoe zit dat ookal weer als je kv geeft? Want dan hebben zo nog eerder honger toch? Iemand tips? Ik lees dat meerder ruzie hebben in de kraamweek. Zo jammer daar hebben wij toch geen zin in op zon bijzonder moment van ons leven. Ik ga zo voor t eerst eff naar de winkel. Ik ga nieuwe schoenen kopen. Helemaal blij! En ik ga nieuwe flessen halen, avent lekt zo. Mopper de mopper man. Ik ga wel difrax halen en gips. Dan maak ik een voetafdruk! Fijne dag allemasl
Goedemorgen allemaal, @Janneke: ow dat lijkt me wel lastig ja als je een van je kinderen weg moet brengen en met die maxi cosi. Tja ik werk op een BSO en daar zijn wel vaker ouders die hun kinderen inderdaad even laten zitten. Ben er ook geen voorstander van maar ik begrijp het ook wel weer. @hier: nou vandaag maar weer eens een poging wagen bij de kapper. Daar woeden we vorige week ook al heen maar toen was hij dicht. Dus vandaag poging twee. Afgelopen donderdag zijn we naar het CB geweest, nou we hoeven ons nergens zorgen om te maken ons meisje doet het hartstikke goed! Nou ik ga me maar eens klaar maken. Fijne dag allemaal!
janneke en boney lastig hoor met 2 kinderen, ben blij dat ik daar geen last van heb. janneke sorry ik weet niet hoe dat zit met kv, met bv mogen ze extra eten maar kv zit waarschijnlijk anders. ik hoop dat de andere flessen het beter doen en shopse voor schoenen. annabel, fijn dat het cb zo tevreden was. veel plezier bij de kapper. hier een tor avond gehad, viktor had verhoging 37,5 en was erg klammig en lag heel onrustig en veel te huilen wat we ook deden niets was goed, hij heeft ook een ontstoken navelstompje( de navelstreng viel er gelukkig gister avond af) ik twijfelde waar de pijn andaan kwam of van de kramp if van de navel dus voor de zekerheid(ivm 37,5) echt even de vk gebeld, nu heel de nacht elke 3 uur temp gecontroleerd en dat was heel de nacht goed gelukkig, zijn onrust was ook weg na 23.00 en kwam weer netjes om de 3 uur, gister avond kwam hij elke 1,5 uur en liet contant los paskte weer vast en liet weer los dronk hooguit 5 min. zo een zielig mannetje, ik heb op een gegeven moment maar mee zitten huilen omdat ik me zo machteloos voelde, maar ik hoop dat vandaag beter gaat. groetjes
Wat sneu wendy, ze kunnen t nog niet vertellen he. Ik hoop dat je vandaag een betere avond hebt. Joep heeft ook 3 van zulke avonden gehad, zonder verhoging, maar wel heel onrustig. Zocht troots aan de borst, er kwam toch nie veel uit bij mij. Gister was t om 22 uur viorbij en gingen we lekker naar bed. Ik hoop dat t bij jou ook zo beter gaat. Schoenen zijn binnen! Flessen hadden ze alleen roze. In die winkelz! Wat een ; zooi. Dan difrax niet gewoon alleen maar naturel kleuren leveren!!! In mijn eigen winkel grijpen klanten hierdoor ook vaak mis, zo dom,van difrax
Ik vind t trouwens heelijk joep bij mij op de kamer. Makkelijk speentje erin en ik blijf maar kijken. Ik zal t missen als hij zo naar zijn eigen bed miet...
nou vandaag begint viktor alvast wat eerder, ik al sinds 12.00 erg onrustig geen verhoging maar heel hangerig veel zoeken naar mijn brost en niet willen slapen heb hem nu op bed gelegd vlak na de borst( normaal slaapt hij overdag in de woonkamer op de bank zodat hij aan de geluiden, de katten en zijn ouders kan wennen en dat ook andersom, maar nu hoop ik dat hij beneden even gaat slapen. ik vind het zo zielig voor die knul. hij lag eerst gewoon vanaf 11.00 rond te kijken maar vanaf 12.00 echt vechten tegen zijn slaap.
Annabel, succes bij de kapper! Altijd lekker als het weer geknipt is. Wendy, wat sneu voor viktor. Gelukkig toch een goede nacht gehad. Janneke, stom van difrax. Verkopen ze alleen maar roze flessen? Nu maakt het voor Joep geen fluit uit welke kleur z'n fles is, maar ik zou hem ook niet kopen En ik vind het ook handig kind op de kamer. Idd even speentje weer er in of alleen even je hand erin. Word ze vaak ook al rustig van en ik kan zelf blijven liggen. Eva heeft 's avonds ook een mopper uurtje. Nou ja, meer een 'niet-zo-lekker-in-mn-buikje-uurtje' Gelukkig alleen 's avonds. Rest van de dag ligt ze lekker tevreden in de box. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Wij zijn vanmorgen naar het tuincentrum gegaan. Vanmiddag is markt hier in dorp. Daar lopen we misschien ook nog heen. Verder lekker niks. Morgen ook niet. Even bij m'n schoonouders om de koffie morgenvroeg en dat is het. Janneke, zie nu je onderschrift. 'broetje'
hallo allemaal ik zwaai ook weer even langs.. erg druk met Lucas. heeft zo zijn dagen dat ie niet wil slapen enzo.. wendy heeft viktor niet gewoon een regeldagje?? dat ie wat meer wil drinken enzo? en 37,5 al verhoging? mij is erteld dat ze tussen de 36,6 en 37,5 mogen zitten en alles boven de 37,5 pas verhoging.. janneke ze moeten wel meerdere kleuren hebben hoor, maar sommige winkels hebben die neit binnen.. ikzelf heb een blauwe en een gele dfrax voor lucas. meerdere mensen met gezeur in de kraamweek dat is niet fijn..weet er alles van met mn schoonmoeder bah.. Janneke zit Joep al aan zn max met de kv? anders een klein flesje x extra van 30 of 60 cc? heb ik hier ook weleens gedaan.. of de afgekolfde borstvoeding gaf ik extra.. en soms geef ik ook wel een beetje afgekoeld gekookt water.
wij zijn vandaag naar een verjaardag geweest van een kind dat 1 is geworden. en daarna lekker bij mijn ouders wezen eten en wat gedronken. viktor heeft iedereen voor de gein gehouden iedereen dacht viktor heeft honger hij huilde veel, lag te sabbelen op alles en deed constant zijn mond open, ik nam hem over om de borst te geven en hij was stil ik leg hem even tegen mij aan en weg was hij en heeft uren liggen slapen. viktor ligt nu lekker op bed, heeft net de borst gehad en was tevreden en daarna lekker in bed gelegd wel jammer want hij komt elke 3 uur dus dit zal mijn rooster worden waarschijnlijk: 01.00-04.00-07.00-10.00-13.00-16.00 dit is zoals het er nu naar uitziet, maar we wachten het maar af en zoals ik het nu zie valt het mee als het zo gaat.
Haha, viktor had geen zin in polonaise aan zn lijf. Doet gewoon net of hij honger heeft. Wil gewoon lekker bij mama zijn. Succes vannacht. Hier ook zo'n beetje elke 3u.
Vandaag weer 7 flessen van 60 tot 80 cc ipv 6 van 90 cc. Hij wil soms om de 2 uur. Toen ik nog bv gaf had hij natumtlijk ook steeds kleine beetjes omdat er niks uit kwam. Nu mag hij eigenlijk pas om de 4uur. Mar ik ga hem echt gen honger laten lijden. Mischien maandag toch mar cb bellen. Morgen vieren we verjaardag van bas voor familie. Schoonmoeder komt niet..... Vader wel als t goed is. Spannend!
Spannend janneke. Sterkte ermee. En honger laten leiden zou ik ook niet doen. Zit je al aan de max hoeveelheid voeding?
@ miss geul: kijk dat had hij nog eens goed uitgedacht, als ik ga sabbelen mag ik vast bij mama liggen haha. @Veel plezier met de verjaardag van Bas en gefeliciteerd natuurlijk! En laat je niet gek maken door je schoonouders! @hier: Vandaag een mini meeting hier in huis met mensen van de steampunk groep waar mijn vriend bij zit. Voor mensen die niet weten wat steampunk is: Steampunk - Wikipedia Is anders veel te lastig om uit te leggen haha. Maar goed dat word wel gezellig, die komen naar onze kleine kijken. Verder staat er niks op het programma. Lekker genieten van de zondag. Fijne zondag allemaal!