@ Miss Geul: ja die boeken zijn echt super leuk! @hier: nou dadelijk komen mijn collega's en vandaag is de dag dat de katten weg gaan. Vreemd genoeg doet het met niet meer zoveel, maarja ik heb dan ook een week de tijd gehad om er aan te wennen dat ze weg gaan. Dus straks de kleine even naar opa brengen en dan op naar het asiel. En dan weer naar huis want ook de collega's van peter komen nog even langs na het werk. Nou zijn dit allemaal mannen dus dat zal niet lang duren denk ik zo haha. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen allemaal, Ik heb net de nacontrole gehad bij de verloskundige. Het was leuk om de verloskundige weer even gezien te hebben. En bijzonder dat ik haar bij beide bevallingen heb gehad!! Felicity had ook nog een mooie tekening voor haar gemaakt dat vond ze super leuk en ze zal die zeker gaan ophangen. ... De weken vliegen hier voorbij. Serenity is woensdag alweer een maand oud.
Even kort reageren via tel! Bedankt voor het beantwoorden van mn vraagjes vind dat echt fijn ook aan dit forum en ons clubje natuurlijk! Nou ik denk dat madame vandaag een regeldag heeft! Houdt me al vanaf gisteravond wakker!!! Heb denk ik 3u in totaal geslapen, ben gesloopt. Net ook echt even een potje zitten janken zeg pfff. Jaloers dat ik dan ben op mn vriend die gewoon lekker kan pitten snachts. Hoop dat ze vannacht beter slaapt en niet 2uur lang tiet wilt en na een uur weer! Over kolven... dan moeten ze ook uit flesjes gaan drinken.. dat mag toch de eerste aantal weken niet? Net als de speen? Woensdag komen ze van t consultatie bureau langs, zal daar ook eens aan vragen. Annabel waarom gaan je katten weg? Heb ik denk ik gemist. Wij krijgen er eind mei juist 1bij!! Nou ik blijf nog ff in bed met mn wallen haha groetjes!!
Chantal,probeer wat uurtjes slaap nog eff te pakken. Vanaf je 1e wee heb je al slaapgebrek! Patricia, jij bent scherp vandaag! Bedankt voor de felicitatie. Oei ik groei, had ik ook voor bas. Echt zo fijn om de ontwikkeling zo te volgen en te weten waar de plak/kleef en huilmomentjes vandaan komen. Sophia, wat doet die fles zo goed dan? Joep drinkt nu wel beter uit speen nummer 2 van avent. Ik denj dat hij heel erg aan de speen moet wennen ipv bv. Gister fles om 16, 18 en daarna pas op 23.30. Heel vreemd! Woensdag komt ook cb bij mij... Joep slaapt nu voor t eerst in zijn eigen bed. Zon klein mannetje in zon groot bed. Ik heb trouwens nu pampers. Had kortingsbonnen dan is t wel te betalen. Vind dat toch wel de fijnste zeker voor dat 1e maatje. Verder heb ik altijd kruitvat gebruikt. Zit aktijd goed bij bas!
JANNEKE! Er zit een luchtsysteem waardoor ze geen lucht binnen krijgen. Kijk maar op google ze zijn van "handycraft". Dr. Browns flessen.
sorry ff ego, reageer zo op de rest.. nnu aan t kolven en Lucas zal zo denk ik wel wakker worden voor zn flesje Met Lucas naar t CB geweest om te wegen en te meten.. volgens mij klopt er van dat meten niks van maar goed hij zou ongeveer 58 cm nu zijn (4 cm in 2 weken tijd vind ik wel erg veel maar goed, zelf schat ik m wel zeker 2 cm kleiner) en 700 gram aangekomen in die 2 weken hij groeit erg goed zei ze gelukkig maar.. Hij heeft alleen wat uitslag in zn gezichtje en hals sinds koninginnedag. Denk zelf warmteuitslag en ze zei dat dat het goed kon wezen.. Ik hou t maar ff in de gaten.. __________________
@sjtal: De katten zijn weg omdat het niet samen ging met de baby. Ze waren zo druk en als je niet oplette zouden ze zo bovenop Lotte springen en dat vond ik toch even een te groot risico moet ik zeggen. Dus vandaar dat ze weg zijn helaas want het zijn wel hele lieve katten hoor!
Tazzie, jammer zeg van het meten. Dat zie je dan de volgende x pas weer dat de lijn niet ophoog loopt. Je kan zelf ook meten toch? Als lucas op tijd gekomen was, zou hij nu 2 wk oud zijn. Lijkt me wel lang voor een baby. Bas was met 3 wk 57 cm maar hij was echt een reus en 40 plus 5 geboren. Joep is 54 cm en 40 plus 1 geboren. Wanneer moet je weer naar cb?
morgen zou ie dan alweer 3 weken zijn vorige 2x met meten was t ook al zo.. op 54 gemeten en week later toen we bij de cb arts zelf moesten komen eigenlijk ineens 53,5 maar toch op 54 gezet. toen zei de arts ook hij staat stil in groei.. waarop ik zei dat ie verkeerd gemeten was haha en dus in mijn ogen niet stilstaat in groei.. 21 mei hebben we weer afspraak bij t cb. krijgt ie ook zn eerste prikjes maar elke maandag kunnen we er binnenlopen voor t weeghalfuurtje. wat ik nu dus gedaan heb.. sjtal probeer inderdaad nog eventjes lekker te slapen joh. vooral met regeldaagjes veel proberen te rusten tussendoor.. annabel jammer dat ze weg zijn.. maar goed jullie keus gezellig visite straks nog
viktor komt meestal niet na 1 uur alweer,ik ga de vit, ook maar na het eten geven, op de verpakking staat voor het eten maar ik wijk ook maar af. annabel zo te horen heb je gelukkig vrede met het feit dat je de katten weg doet en dat is het belangrijkste. veel plezier vandaag met al je bezoek. mama patricia fijn dat alles goed was bij de nacontrole.en wat gaat de tijd snel he als we het naar onze zin hebben. chantal, volgens mijn kz was dat niet verstandig omdat ze dan speen\fles en tepelverwarring kunnen krijgen ze adviseerde mij over 5 weken te gaan oefenen met de fles, voor tijdens mijn werk. veel succes met die regeldag ik hoop dat het snel over is en dat ze snel weer een ritme heeft. janneke dan zijn ze ineens klein he in dat grote bed. gaat het goed tot nu toe in zijn eigen bed? ik heb zweetaanvallen dat ik ineens weer heel warm heb, houd je wel je temp. in de gaten? tazzie fijn dat ze tevreden waren bij het cb. ik hoop dat de uitslag snel over is heeft lucas er ook last van de uitslag? hier belde net het cb dat ze donderdag wilde komen, maar dat ging hier niet dus nu komen ze woensdag 11 uur. het shoppen was een succes, de foto ben ik vergeten van viktor morgen ga ik naar school voor even en dan neem ik viktor mee en dan probeer ik daar de fotograaf te vinden om het daar te vragen. verder deed viktor het erg goed tijdens het shoppen en wonder boven wonder hij had 11 uur gegeten en kwam pas 14.00 uur dit uitgerekt naar 15.00 omdat ik niet op straat de borst wil geven ik wil iets van mijn privacy behouden. groetjes
Hier ook enorm zweten! Echt niet normaal. Ben helemaal klam en nat dan. Voornamelijk bij inspanning. Dus een stuk lopen of stofzuigen of zo. Niet fijn, maar ja, niks aan te doen. Bij Tessa heeft het weken geduurd. Annabel, wel erg rot dat de katten weg moeten. Maar ja, snap de keus wel. Janneke, gefeli met BAS! Tazzie, de meting bij het CB zou ik idd niet vertrouwen. Klopt vaak niks van. Als het hoofdje niet goed ligt of een beentje niet goed gestrekt dan scheelt dat zo een centimeter. Tessa was ook wel eens gekrompen. Eva heeft een spuug dag. Tis echt niet normaal. Heb al 3x schone kleren aan gedaan. Normaal geeft ze wel meer een mondje terug, maar dit zijn echt grote hoeveelheden. Ook slaapt ze niet zoveel. Verder merk ik weinig aan haar. En ze heeft gewoon voldoende plasluiers.
@janneke gefeliciteerd!!! @annabel moeilijke keus van de katten, maar heel begrijpelij. Ik was ook heel benieuwd hoe onze kat erop zou reageren, maar dat gaat echt beter dan ik verwacht had. Hoop dat de kitten het ook goed ga doen. Mogen haar 25mei ophalen. @Boney dat ken ik dat vele verkleden.. vervelend is dat. Nou nog geen slaap gehad hoor! Zelfs mn middag slaapje niet.Ze bleef tot half 3 zeuren en drinken. Om 3u kwamen dr opa en oma en toen heeft ze geslapen tot half 5.... baalde er wel van, want kon alleen maar denken 'ooohw nu had ik ook ff kunnen pitten' nu is ze net klaar met drinken, maar t eten is zo klaar en daarna komt r nog visite. Zie eruit als een dweil, maargoed.. na de visite ga ik weer mn bed in! Hoop vannacht op meer rust! Ben zo blij dat Marten thuis is! Had vandaag anders niets kunnen doen! Douchen of eten. Heb respect voor jullie hoor en zeker als je al een kleine hebt!! Petje af!
chantal je mag als kraamvrouw ook gewoon lekker in bed blijven hoor. dat is blijkbaar heel normaal, dat was ook voor mij nieuw ik heb iedereen in de woonkamer ontvangen. boney vervelend zo een spuugdag ik hoop dat eva snel weer lekker in haar vel zit en het eten weer binnen houd.
Sjtal, erg vermoeiend zo'n regeldag(en). Hoop dat je vannacht lekker slaapt, anders morgen overdag weer een poging
Nou, mevrouw is nog niet uitgeregeld hoor! Behalve als er visite is, slaapt ze als een roosje! Ligt nu ook in mn armen te slapen, durf r bijna niet weg te leggen, want gaat ze vast weer huilen. Ze heeft met verschoning erbij vanaf 1:45 aan de borst gelegen! Toen t sabbelen werd losgekoppeld maar gelijk huilen! Tis voor haar ook vermoeiend denk ik hoor! Nou ga een poging wagen
chantal wat vervelend. ik hoop dat je meissie snel haar ritme vind en dat jij kan bijslapen. hier ben ik er vroeg uit, want vandaag is weer een schooldag. aangezien mijn school in een kantoorpand is neem ik viktor mee en ga even kijken ik weet nog niet of ik blijf hangen of dat ik weer meteen naar huis ga ook even kijken hoe viktor daar is als hij veel huilt ga ik ervandoor. vandaag ga ik een nieuwe poging doen om een pasfoto te laten maken, als ik het nu maar niet weer vergeet viktor heeft zijn draai gevonden denk ik: 23.00-3.00- 6.00 dus dat ziet er positief uit, hopelijk zet dit door overdag.
Chantal, doe een beetje rustig aan met de visite. Hoe meer rust je nu pakt, hoe sneller je ook weer fit bent. Ik heb deze week alleen vanavond visite en dan zaterdag kinderfeestje van bas. Verder de hele week rust en herstellen! Ik wil namelijk over 4 weken als t mooi weer hewoon weer op pad kunnen met mijn mannen! Man moet de hele week werke, bas hele week naar kdv. Dus ik kan ook echt moj rust pakken. Gister ben ik voor t eerst met bas en joep naar buiyen geweest. Bas moet naar de ha, waterwratjes. Bas op zijn loopfieys, joep in de kinderwagen. Best wel spannend. Alles ging goed. Zo goed dat ik zelf ben doorgelopen naar t winkelcentrem! Bas heeft ook super goed geluisterd' ben best een beetje trots. Gister avond had man lancering van nieuwe ketel. Was weg van 16 tot 23. Dus ik mort zelf koken en 2 kinderen op bed zien te krijgen, en dat tijdens koep zijn huiluurtje! Ook weer spannend. Maar alles is goed gegaan, joep heeft geen huiluurtje gehad. Bas is nog in bad geweeest. Een vriendin kwam nig cupcakes brengen zodat bas die vandaag kan trakteren op kdv. Ook weer gered! Wendy echt knap van jou dat jij nu zo zonder je man redt! Boney ik hoop voor dat eva vandaag zonder spugen gaat. Ik ga zo lekket met joep onder de douche, voor t eerst! Fijne dag allemaal
Zo zielig kleine is snotverkouden daardoor kan ze nu ook moeilijk de borst pakken. Ik had haar vanochtend vroeg nog in een warm badje gedaan in de hoop dat het wat losser allemaal nu komt te zitten. En eergisteren had ze zich ook al helemaal ondergespuugd. Ik las dat meerdere babys er nu last van hebben. Zo zielig he!!