@Boney vervelend van de pijn ik duim voor je dat je morgen mag bevallen. @janneke geeft niets hoor! Slaap lekker @second life Je hebt ons weer gevonden @mammieP morgen 40 wk!!! Hoop dat t voor jou ook snel gaat beginnen. zijn jullie trouwens bang voor de bevalling? Heb nu al zoveel horrorverhalen gehoord, maar ben nog niet bang... spannend vind ik t wel, maar dat lijkt me logisch. Slaap lekker allemaal!!
sjtal, kwas absoluut niet bang.. ging er lekker blanco in Natuurlijk ist spannend, maar echt bang... Nee eigenlijk niet
ik ben weer aanspreekbaar. Gister ochtend bij mijn ouders geweest van 11 tot 13 voor brunch. Ik was echt kapot, ben meteen naar bed gegaan. Om 15 kwamen mijn vriendinnetjes met aanhang. Ik heb echt de hele middag en avond op mijn bed gelegen beneden, maar savonds ging ik toch stuk van de pijn. Ik kan gewoon niet meer lopen en zitten. Vandaag zouden we bij mijn schoonoders koffie drinken en daarna naar een boerderij lammetjes kijken. Ik ben maar niet mee gegaan De rit erna toe, 20 min, is voor mij al genoeg om meteen weer naar huis te willen....Dat is ook zielig voor Bas. Zo stom dat ik niet eens meer voor mijn eigen kind kan zorgen... vanacht ook nog 3 uur wakker gelegen van maagzuur, ik moest er zelf van overgeven. Ik ben er nu wel helemaal klaar mee.... Heb echt de neiging om de vk te bellen..... Maar ik moet nog 2 weken, dus wil eigenlijk ook niet nu al opgeven... Ik word er echt super verdrietig van.....
Sjtal beterschap het is echt niet fijn om ziek te zijn zo ver in je zwangerschap.. Ik kreeg toen geen kuur maar wie weet heb jij meer geluk bij jouw ha. Hou je rustig en rust lekker uit. En die horror verhalen? Niks van aantrekken de 1 ervaart het zo en de ander ervaart het zo. Ik zal niet zeggen dat ik echt bang was, maar omdat er bij de bevalling van Jason het e.e.a fout was gegaan in de communicatie kwa pijnstilling was ik bang dat dit nu weer zou gebeuren en ik de weeen weer niet kon opvangen. MAar gelukkig is het nu heel anders gegaan. Op het moment dat je daar ligt krijg je zo'n adrenaline kick door je lijf heen dat je echt nergens meer aan denk dan dat je kindje er uit moet. En de ventuele pijn ben je vergeten zodra hij/zij op je buik ligt. Janneke doe rustig aan he, wat niet gaat dat gaat niet... Boney ook nog steeds BIB. Ze willen niet echt komen he bij jullie, maar ja nu wil ik ook niet met de regen komen hihi. Hier gaat het goed, of het met Jessie goed gaat ik kan daar ja op zeggen maar ook nee. Die voedingen zijn nog steeds een mega drama en weet dan ook echt niet hoe ik meer binnen moet krijgen bij dr het is een meisje met een eigen willetje. Zo heeft ze gister 2 flesjes van 80 cc gedronken (ze hoort nu al rond de 100 cc te zitten) helemaal trots en blij maar de blijheid verdween al snel bij de 1na laatste fles na 60 cc hield ze het weer voor gezien en bij dr kaakjes dan ook strak op elkaar en krijg je er niks meer in, je kan proberen om dr wakker te maken maar ze weigert dan ook gewoon. (tegenwoordig doen we eerst voeden dan verschonen mocht ze zoals altijd in slaap vallen dan wordt ze van het verschonen weer wakker en eet dan vaak nog wel een beetje maar niet veel) de laatste fles heeft ze niet meer dan 45 cc op en de nachtfles maar 20... Ben echt zo bang dat als ze hier woe van het cb komen dat ze zeggen dat ze naar het zh moet en aan de sonde moet. Snap gewoon niet dat ze zoooo blijft schommelen in die flessen. Het eerste flesje van vanmorgen heeft ze maar 50 cc op. We hebben het zelfd met een lepeltje geprobeerd maar ook dan krijgen we het er gewoon niet in. Ze eet naar haar honger en honger heeft ze dus niet veel... Maar verder doet ze het wel goed als ze wakker is dan is ze goed wakker ze plast goed en poept ook goed. Eergister zijn we voor het eerst buiten geweest Jessie heeft er weinig van mee gekregen die lag lekker te slapen, ook ben ik za met dr onder de douche geweest, ze vond het heerlijk allebei die handjes onder dr hoofdje oogjes dicht en kreun geluidjes maken. Toen ik dr gezichtje ging wassen had ik dr voor haar idee te ver onder de straal vandaan nou boos dat ze werd en toen ze er weer onder lag was ze weer tevreden ze had echt van die mega lieve lacht stuipjes.. Jason vindt het nog steeds wel raar maar wordt wel steeds liever voor zijn zusje gelukkig maar. Ik ga ff douchen vanmiddag kraamvisite.
nou hier nog geen bevalling geweest, wel een zwaar vermoeide wendy, gister nacht een neefje in mijn slaapkamer dat niet om slapen en mij heel erg wakker hield, en afgelopen nacht maagzuur, misselijk ed wat vandaag ook flink doorzet dus ik ben niet zo vrolijk vandaag ik ga ook niet bijslapen(zoals mijn vriend nu doet) omdat ik dan vannacht weer niet slaap denk ik
Bij Felicity was ik vrij rustig eronder en liet alles maar over me heen komen. Hier trouwens ook nog steeds BIB! En lopen is voor mij echt Stapje voor stapje geworden. Je zult denken dat kan haast niet lang meer duren, maar ja als ik de woorden van de vk moet geloven dat een 2e nog langer vaker op zich laat wachten heb ik minstens nog een week te gaan
Hallo allemaal, Ik heb niet meegekletst in het zwangerschapsclubje van de april mama's omdat ik officieel in maart zou bevallen ( 30 maart ) maar het is 3 april geworden. Mag ik me nog bij jullie aansluiten?
Hier ook nog steeds BIB hoor. Hoe het nog goed vol. Al is zo'n dikke buik wel erg lastig bij opstaan en bukken enzo. Verder wel vaker harde buiken en ook weer wat meer last van maagzuur. Maar gelukkig allemaal prima vol te houden. Hoop dat de 40-plussers binnenkort bevallen. En Annabel, onze dochter heet ook Lotte. Leuk naam dus! Nog even voor het lijstje. Het is ons 2e kindje en we weten nog niet wat het gaat worden. Vandaag een lekkere rustige dag gehad. Was dit ons laatste rustige weekendje voorlopig? Begint spannend te worden hoor... Liefs
wat lijkt me dat geweldig die drink tijd en daarna de knuffel tijd, ik verlang er al zo naar @stjal ik ben mijn slijmprop nog niet verloren maar wel inderdaad dat slijm waar jij het ook over hebt, volgens mijn verlos kan het ook dat je de slijmprop in delen verliest, ik verlies af en toe ineens een iets harder iets van slijm en dat zou stukje slijmprop kunnen zijn, maar niet zeker. BETERSCHAP MEID. ik kijk niet op tegen de zwangerschap, ik lees zo veel verschillende verhalen, het enige waar ik tegenop zie is het feit dat ik en mijn vriend soms moeilijk bereik ivm zijn werk, en bang ben om er alleen voor te komen te staan, maar de pijn zie ik wel hoe erg het is, ik lees over bevallingen van 2 uur, en over bevallingen van 20 uur en ik zal er wel ergens tussen zitten. @dreamer kieskeurig kind, alleen jou pink willen gelukkig een poepluier op naar een goede nacht, en zo te lezen heb je die gehad ondanks de nachtelijk voeding die erbij hoort. gelukkig kan je inderdaad tussendoor slapen. @zoe is dat standaard die gehoortest? vervelend dat ze niet de volledige fles wilt hebben ik hoop dat ze niet afgevallen is. @janneke zo erg is de afscheiding bij mij gelukkig niet, wel als ik de deur uit ga of iets ga doen dan doe ik een inlegkruis in, tot u toe verlies ik het vaak op de wc, ik blijf dan vegen en er zitten dan echt slierten op mijn wc papier( lekker onderwerp sorry) klinkt erg pijnlijk ide harde buiken, ik hoor dat het soms doorzet naar weeën dus wie weet meid, maar je bent dan wel erg vroeg met 37 weken en 6 dagen maar het mag dan wel van de vk. janneke misschien een tip voor maagzuur: melk, suiker eten, gaviscon tablet en hoog liggen met je hoofd. ik heb er ook mega last van dus ik ben ook erg aan het proberen, ik heb ook het idee dat de volgende factoren meewerken: warmte in de slaapkamer maakt het erger en vlak voor bedtijd nog inspanning leveren zoals effe snel wat opruimen\afwassen ed. @Boney wat een gedoe eerst die koortslip nu de waterpokken, heeft je man ze ook al gehad? wel gelukkig dat jij ze al gehad heb, ik hoop dat ze er zelf niet heel veel last van heeft en niet te ziek wordt. klinkt erg lekker beschuit met muisjes, balen zo een gebroken nacht ik hoop dat het aankomende nacht beter gaat met haar en jou slaap. @Tazzie reflux is toch dat de maag al de voeding terug geeft? wat is daar dan de oorzaak van? hij iwlt graag even lekker knuffelen met mama @mama patricia je bent 40 weken joepie en valt het tegen dat je echt 40 weken al loopt of had je dat verwacht, het lopen was dat nog niet zwaar dan ik loop er nu af en toe al bij als een pinguin iedereen noemt het ook waggelen ipv lopen. was je 1ste kind ook te laat? @anabel wat bij mij betreft wel, @second life ga je nu de drukte tegemoet pas je wel op jezelf. hier een lekker druk weekend, vrijdag taarten gebakken, zaterdag veel huiswerk en huishouden, zondag verjaardag vieren bij mijn ouders van zowel mijn vader als mijn vriend. mij pa was gister echt jarig en mijn vriend 14 april maar dat ga ik niet nog effe organiseren. er waren erg veel gasten en ik mocht niets doen werd vaak terug gezet op mijn plek door mijn ouders, mijn zus en mijn vriend en alle boze blikken van mijn oma waren angstaanjagend ik kreeg een taak joepie ik mocht toast smeren voor alle visite en de tuin beveiligen door in het pad naar achteren te zitten zodat de kinderen niet bij de vijver konden komen voordat ze erin zouden vallen. vandaag eerst wakker worden bij mijn ouders een beetje geholpen met opruimen en daarna naar huis enveloppen schrijven voor de geboortekaarten en vanavond tv kijken groetjes wendy
zoe waarom zou jessie al op de 100 per fles moeten zitten? (hoeveel flessen krijgt ze? ) lucas heeft pas 80 per fles.. (7 flessen van 80 per 24 uur volgens t cb is dat goed hier) Soms geef ik een flesje 90 als ie eerder komt dan de 3 uur.. Al ga ik wel ophogen naar 90 denk ik komende week hij drinkt ze nu allemaal keurig helemaal leeg.
Goedemorgen! Meldplicht! Niks aan de hand nog. Straks naar de VK. Laatste keer. Bij 41 weken (zaterdag) uitgebreid onderzoek door een gyn in het ZH. Is hier standaard. Wat is bij jullie de gang van zaken bij overtijd lopen?
Huh? Nog niemand geweest hier? Jullie liggen toch niet stiekem te bevallen? Heb nog niet terug gelezen. Kan niet zo lang zitten achter de laptop.
Annabel26 welkom in onze kleine clubje en nog gefeliciteerd met Lotte! miss geul ja de 1ste kwam precies met 41 weken.
boney nee hoor ik lig niet stiekem te bevallen maar lag wel stiekem mijn slaap in te halen want het weekend was belabberd dus vannacht effe slaap ingehaald, ik was ook helemaal versleten. en ook hier dus nog steeds bib. ik heb wel regelmatig stekende pijn links onderin mijn buik. en dan voel ik echt een balletje wat groter dan een tennisbal die ik voel met mijn hand twijfel of het de kleine is of een harde buik, 1 van jullie hier ervaring mee?
Hier ook bib. Beetje laat vandaag. welkom annebel en gefeliciteetd met lotte. Misschien leuk als je ons wat over jezrlf verteld en over je zwangerschsp/bevalling. Stjal hoe is het met je blaasontstekking? Boney en patricia, wat moeten jullie een geduld hebben. Ik had vanavht 3x dezelfde droom. Ik was bavallen. Jammer maar helaas, het was maar een droom..... Ik weet nie hoe onze procedure is bij ovrertijd. Ik weet alleen dat ik bij 40 wk gestript word. Maar dat duurt nog 2 week ppfffhhh
Welkom annebel en gefeli met lotte Allemaal nog bibjes hier zie ik.. ben benieuwd wie t eerst komt haha... Missgeul ja dan komt de melk omhoog met maagzuur en dat is niet fijn. Lucas geeft gelukkig niet echt over amaar moet wel veel slikken en gaat dan wel huilen. En trekt zure gezichten.
ach dat is zielig, vooral als je die gezichten ziet en het huilen, wel gelukkig dat Lucas niet echt overgeeft anders krijgt hij ook nog te weinig binnen waarschijnlijk.
Goeiemorgen!! Tazzie,zielig is dat dan he Hier een zelfde nacht gehad als de nacht er voor... Half 1 flesje, 4 uur en 7 uur weer.. Maar mochten daarna wel slapen tot 9 Net op tijd mn bed uit want ineens stond de vk voor de deur Kheb wel twee dgn extra kraamzorg gekregen omdat k me toch aardig druk maak(te) om het gewicht.. Dus vandaag en morgen komt de kraamhulp nog gezellig een paar uurtjes Annabel26, welkom bij het clubje
fijn dat je extra kraamzorg hebt gekregen dreamer.. Ik kreeg t helaas niet toen Lucas een dag later dan mij thuis kwam uit t ziekenhuis heb ik nog 2 x 5 uur kraamhulp gehad. Best pittig om er dan daarna zelf voor te staan met een keizersnedewond, niet goed wetende wat ik precies moest doen omdat de eerste week van Lucas leven hem weinig gezien heb doordat hij op de couveuseafdeling lag.. Enorm wennen aan je kind pff.