hey mama's hoe was jullie dag? hier een nieuw ritme van viktor elke 2 uur willen eten. hij is wel gewoon voldaan en rustig maar wilt gewoon vaker eten. hij is ook aan de diarree dus hij zorgt zelf dat hij genoeg vocht binnen krijgt. vanmorgen temp aan de hoge kant 37.5 maar die is weer gezakt naar 37 rond gelukkig.
hm oke dan is dat toch weer verschillend.. hier hebben zowel de kraamzorg als de mensen van de couveuseafdeling waar Lucas lag gezegd dat de temp van 36.6 tot 37.5 goed was alles eronder -->ondertemp en alles erboven verhoging en koorts. maar dan zal ik t wel weer verkeerd hebben ofzo..
dan zal onze kraamzorg het wel verkeerd uitgelegd hebben, dus vanaf 37,6 pas verhoging? wanneer spreken we dan van koorts? viktor ligt nu weer te slapen ingebakerd in een doek
vanaf 38 geloof ik koorts.. zo Lucas is nu zn laatste fles aan t drinken en hopelijk mogen we vannacht weer doorslapen...
bij ons was alles tot 36,5 en 37,5 ook goed. Nou we hebben vandaag tot vijf uur mogen slapen, maar in plaats van 3 uur heeft ze er daarna 4 uur tussen gelaten. Dus ik ben benieuwd of dit een nieuw ritme gaat worden. Om de 4 uur eten haha. Gaat iemand nog iets speciaals doen op hemelvaartsdag, ik eigenlijk niet haha. Ik ga lekker genieten van de dag met mijn gezinnetje.
bedankt tazzie. annabel ik hoop op een nieuw ritme voor je. viktor zijn ritme is ver te zoeken. vannacht redelijk om de 3 uur, maar vanmorgen weer begonnen om het 1,5 uur. hij ligt nu weer bij me op mijn buik als ik hem in zijn bed leg gaat hij gillen hij wilt er even bij zijn denk ik. vanmorgen zijn mijn vriend en ik tot half 11 blijven liggen, ik ben toen gaan douchen maar daar was viktor het niet mee eens die ging gillen alsof zijn leven ervan af hing, en dan slaapt die van mij vriend gewoon door. dan denk ik echt van nou lekkere hulp heb ik die ene dag dat hij er is. ik heb gister mijn vriend gebeld dat ik erdoor heen zit, de tranen staan bij zo nader dan het lachen ik voel me zo onzeker mijn vriend snapt het niet die werkt veel en ziet niet hoe viktor overdag ligt te huilen en wakker is en niet wilt slapen en dan kwam hij gister ook nog thuis met het nieuws dat hij morgen wel moet werken ik hoop dat hij het weekend wel vrij is want ik zit er echt doorheen.
Ow jeetje meid *dikke knuffel* dat is echt vervelend! Ik had dat hier ook hoor. Mijn vriend werken en dan kwam hij thuis en ging lekker iets voor zichzelf doen en ik zat nog steeds met een huilend kind op de arm. Uiteindelijk heb ik er iets van gezegd, hielp in eerste instantie ook niet erg maar toen hij zelf een dagje thuis was en ze zo huilde had hij toch wel door dat het best wel zwaar is. En nu gaat hij uit zichzelf naar haar toe als ze huilt en "speelt" ook echt met haar. Dus gelukkig gaat dat hier nu een stuk beter.
ik zei er ook wat van maar dan krijg ik de reactie, hij was elke keer tussendoor stil dus vond het niet nodig om hem te pakken, nou lekker zo een pa niet dus ben er nu al klaar mee
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor! Het is ook niet fijn als je al alles alleen moet doen en als hij er dan een keer is gewoon geen hand uitsteekt. Tja blijven praten met hem is vrees ik het enige wat je kan doen en hopen dat hij een keertje de hele dag thuis is als Viktor zo aan het huilen is en dat hij zelf eens mee maakt hoe het is. Misschien een hele rare vraag hoor, maar vond hij de zwangerschap wel leuk? verheugde hij zich net zo op de baby als jij? Als je de vraag te persoonlijk vindt hoef je geen antwoord te geven hoor.
nee hij vond het te vroeg we waren net gestopt met de pil en hij doet het voornamelijk voor mij omdat ik het heel graag wilde. hij vind het op een latere leeftijd leuker nu is het nog te klein te breekbaar. het kan nog niet voetballen of stoeien.
hmm oke, maar ja als hij er nog niet aan toe was had hij dat meteen moeten zeggen en jou niet moeten laten stoppen met de pil vind ik persoonlijk. Natuurlijk is het nu nog klein en breekbaar, maar het is ook zo'n wondertje. Jeetje meid lijkt me wel een hele moeilijke situatie waar jij inzit. Maar ook al heeft hij het voor jou gedaan dan nog kan hij wel zijn steentje bijdragen vind ik. Het is wel makkelijk om jou het allemaal te laten doen natuurlijk. Ik hoop niet dat ik je gekwetst heb nu ik zo mijn mening heb gegeven. Maar je hoeft echt niet onzeker te zijn, ook al ken ik je dan niet persoonlijk ik weet zeker dat je een super moeder bent!
ik voel me niet gekwetst of aangevallen. hij heeft viktor nu overgenomen en ging proberen met een lepel de vitaminen druppels toe te dienen nou dat lukt toch niet dus heb ik het laten zien en bij mij lukte het in 1 minuut. bedankt voor het compliment. ik ga zo meteen viktor maar in bad leggen, maar eerst even koffie drinken.
Geniet van je dag! en van het in badje doen van Viktor ik vind het altijd heerlijk om Lotte in badje te doen
gaat lukken, de zon schijnt nu alleen nog de zon in mijn hoofd laten schijnen maar dat komt wel weer.
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Hier duidelijk ook soms te merken. 14 juni laat ik trouwens een tattoo erbij zetten Naam van Serenity, gisteren een afspraak er voor gemaakt. Heb er zin in .
ik wil ook nog steeds een tattoo met de naam van mijn meisje maar ik weet nog niet waar en hoe precies