April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    De plek van je tattoo is ook iets waar je goed over na moet denken en als je een tattoo laat zetten, is dat echt voor de rest van je leven.

Ik laat de tattoo boven de naam van me andere dochter zetten op me pols.

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    wat stoer een tattoo, ik heb geen tattoo en zal er ook geen een laten zetten denk ik.
    wel een leuk symbool de namen van je kind(eren) te laten tatoeren.

hier is viktor weer erg onrustig.
    heb wel wat kunnen doen de was met name en wat opruimen en mijn vriend let op viktor maar regelmatig krijg ik hem hij heeft honger denk ik;)

nu slaapt hij weer even en dan kan ik even rusten op de bank

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb zelf al vier tattoos en wil er heel graag eentje van mijn meisje maar ik wil eerst goed nadenken over wat en waar

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hallo dames!

Wendy wat vervelend zeg dat je vriend je niet zo lekker helpt..
    En irritant dat ie er zo doorheen slaapt. (daar is die van mij ook goed in :x en dan vind ie t raar dat ik me zorgen maakt als ik er een x niet zou zijn dat ie Lucas dan niet hoort omdat ie slaapt.. pff mannen)

mammie patricia gaaf een tattoo erbij!
    (ik wil ook nog, maar mn vent wil t niet hebben.. hij vind t niet mooi :( jammer genoeg voor hem had ik er al 2 voor ik hem leerde kennen haha)

zo Lucas heeft vannacht weer aardig goed doorgeslapen.. WEl beetje onrustig bewegen maar niet vragen om eten dus. Vanmorgen om 5 uur werd ie alleen zo bewegelijk dat ik dacht als ie om kwart over 5 nog zo is maak ik zn flesje maar klaar.. Was ie weer in slaap gevallen met zn speentje tot kwart over 6! Heerlijk.. vanmiddag even visite gehad van vrienden van ons en zo maar lekke stokbroodje met kruidenboter en een biefstukje eten.. jammie

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie ja hij heeft vandaag weer iets meer zijn best gedaan.
    maar we hebben er maar een bijslaap dag van gemaakt voor ons allemaal want we zijn allemaal moe.
    mijn vriend lag met de katten op zijn schoot\buik en ik lag met viktor op de borst en zo lagen we net allemaal te slapen nu slaapt iedereen nog behalve ik.

viktor is vandaag nog wel onrustig ik denk dat hij echt last heeft van regeldagen want hij wilt ook veel vastgehouden worden en daar geef ik gewoon aan toe want als hij daar behoefte aan heeft dan krijgt hij dat net als wanneer hij behoefte heeft aan eten krijgt hijd dat ook.

tattoo mijn vriend is daar ook totaal geen fan van, ik heb ze nooit laten zetten en zal het ook nooit doen net als piercings.

6. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    hoi meiden!
    Ik heb ook FB onder dezelfde naam als het goed is (sjtal) mijn naam is Chantal Dekker en daar ben ik wel dagelijks te vinden... lekker via mn telefoon.. Nu even snel achter de flaptop gaan zitten met Fay op schoot.
    Wendy ben heel benieuwd hoe jij het allemaal doet omdat je ook bv geeft.. vind t best zwaar jij?
    Las over de mannen.. hier een super man :) Al hadden we gisteren een klein ruzietje, maar gelukkig uitgepraat.

Huilen jullie ook zoveel? Heb regelmatig een huilbui hoor pfff

Over tattoo's wij gaan ook beide een tattoo nemen met haar naam. Ik roep al jaren dat ik tattoo wil, maar nog steeds geen. Mijn vriend heeft er twee.

nu even eten... pannenkoeken jammieee

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    chantal ik kan je niet vinden op fb er zijn te veel chantal dekkers;)
    lekker pannenkoeken;)

hier heb ik de laatste dagen best veel moeite, viktor huilt veel is erg onrustig en daar kan ik moeilijk mee omgaan.
    de tranen komen niet bij mij maar ik voel ze wel heel de dag door achter mijn ogen. ze breken niet door.

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy je doet t harstikke goed zo in je eentje. Als manlief thuis us mag je echt wel wat van hem verwachten!
    Bv is ook zwaar, zeker als hij om de 2 uur wilt. Respect!

Tattoo, leuk. Manlief heeft bas op zijn arm staat en wil nu joep erbij. Ik wil als ik uitgebaart ben de b en j en misschien dan nig een letter als tribel ergens maar ik weet niet waar. Ik heb al 2 tattoos.

Gister met joep naar weegmoment geweest omdat hijzoveel drinkt. Dinsdag zat hij op 8 flessen van 100. Ook om de 2,5 uur. Nu geeft ik 120 en 2 schepjes voeding voor hongerige babys. Had ik voor bas ook, die was ook nooit verzadigd.
    Nu gaat t beter, alleen wil hij niet slapen en wordt telkens op zijn oude flestijden wakker, hoewel hij nu geen honger kan hebben. Maar,nu dus rekken met speen. Werkt goed maar is echt vermoeiend. Joep heeft dus ook de hele dag niet in zijneigen bed geslapen.

Chantal ik kan je niet vinden onder sjtal. Als ik chantal dekker zoek, krijg ik 50 mensen. Voeg mij maar toe janneke reijerse vink

Gister nog buikkrampen, niet normaal. Ik ben om 19 uur al naar bed gedaan. Ik trok t echt niet. Vandaag weer over. Vanmorgen naar oud valkenveen geweest, leuk voor bas, vanmiddag in de tuin gewerkt. Leuke dag gehad!
    Morgen manlief werken, bas bij oma dus een mama/joep dag. Ik ga weer lekker met hem douche dan!

Vanavond laat ik hem ook maar lekker bij mij liggen. anders kan ik er beyer naast gaan zitten om zijn speen vast te houden...

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwwns geen tranen. Wel tijdens zs maar nu voorbij. Ook in de kraamweek eigenlijk niet ja toen ik mij zo kwaad maakte om mijn sm.

Ik zou zeggen, gooi t er lekker uit. Dat lucht op!

10. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Janneke heb je gevonden :)
    Daar is er maar 1 van hihi.

Wendy ik vind ook dat je t echt super doet!! Hoe vaak komt Viktor om drinken? Fay komt soms een paar uur achter elkaar en is ze niet tevreden te krijgen! Doe jij al kolven? En hoe gaat t verder qua tijden? snachts doet ze t nu wel goed :) elke drie uur komt ze ongeveer.

Ik wil trouwens ook dr naam op mn pols/onderarm. Wil al heel lang iets op mn onderarm dus dat wordt een combi denk ik :)

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    viktor komt overdag iedere 2 uur ongeveer en in de nacht iedere 3 uur de laatste dagen tel ik even niet mee.
    ik kolf niet nog niet nodig geweest.

chantal ik vind jou zo wel via janneke, maar dan moet ze jou eerst accepteren.

12. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Overdag komt ze inderdaad ook elke 2u. Hoe lang ben je dan bezig met voeden? En geeft hij veel terug? Hier spuugt ze altijd wel een klets terug, moet soms wel 3x verschonen.

En idd vinden elkaar via janneke ;)

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik pik je ook wel weg bij janneke sjtal ;)

wendy je mannetje mag inderdaad best wat doen als ie thuis is..
    Jij hebt t al druk genoeg met het voeden! Dan kan je mannetje best af en toe even de kleine overnemen als ie huilt of luier verschonen ofzo..En gooi je tranen er maar gewoon een x uit hoor! lucht op (vond ik wel)

Hier nog steeds af en toe wel een huilbui hoor.. Vooral als ik alleen thuis ben en Lucas een huildag heeft..

Janneke fijn dta je buikkrampen vandaag weer over waren..

Lucas is net lekker in badje geweest daarna flesje en ligt nu weer in bed..

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik wil eigenlijk ook Lucas naam wel als tattoo.. maar mn vent gaat dat nooit toestaan :(

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @tazzie ik vind dat je eigen keuze hoor die tattoo. Is jouw lichaam en de naam van je zoon is iets blijvends.
    Leg je Lucas altijd savonds al op bed? Ik heb Fay savonds nog bij me.. ook omdat ze de laatste paar avonden een beetje hangerig was. Wil graag bij papa of mama liggen.

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    viktor geeft minimaal voeding terug soms een mondje soms iets meer maar niet zodanig dat ik hem verschonen moet, ik moet wel zeggen na de voeding laat ik hem vaak extra lang liggen op mijn buik, verschoon zijn luier voor het eten.
    als hij eet ben ik ongeveer 15min en soms 20 min bezig dat verschilt. wel pakt hij maar 1 borst geen 2 borsten, dit in overleg met kraamzorg als ik twijfel of hij genoeg heeft gehad uit die ene borst bied ik de 2de ook aan maar hij steekt of zijn tong uit, of oud zijn lippen en kaken stijf op elkaar.

tazzie, mijn vriend heeft altijd gezegd en dat waardeer en respecteer ik dat hij nooit een poepluier gaat verschonen dat wist ik voor dat ik zwanger was, als ik er niet ben kan hij het wel.
    hij pakt hem nu af en toe bij zich om te zitten of als ik wat wil doen in huis pakt hij hem, als hij aan mijn borst ligt maakt hij ook contact door zijn handje aan te raken, wang te aaien en ga zo maar door dat deed hij nooit dus het gaat al beter.
    hij weet ook gewoon echt niet wat hij moet doen als hij huilt, ja hij legt hem op schoot, geeft zijn pink om op te sabbelen dat waardeert viktor vaak wel. maar verder kan hij niet veel om hem te troosten.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    viktor slaapt in de avond in aan mijn borst en ik leg hem dan in de box tot dat ik naar bed ga dan leg ik hem aan de borst en daarna gaat hij naar zijn eigen bed.

18. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hier valt ze ook in slaap en laat er soms lekker op mn buik/borst liggen of ik leg r in de box. Dan verschonen voordat we gaan slapen (doet vriend) zodat ik tanden kan poetsen etc en daarna nog voeden en dan lekker slapen.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    lekker is dat he als ze lekker op je borst\buik liggen.
    ik voel me dan alleen zo gevangen op de bank\bed en daar ben ik geen liefhebber van, ik beweeg graag.

hier slaapt viktor nog lekker, ik merk vandaag veel verschil met gister, misschien omdat we heel de dag thuis zijn gebleven ( door de weeks ga ik er minimaal 1 keer per dag op uit) en hij ligt al heel de middag op zijn buik in plaats van op zijn rug

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sjtal het is verschillend of ik m op bed leg of niet.. Ligt eraan of we overdag ook weg zijn geweest. Hij wou net alleen niet slapen dus hij ligt inmiddels bij me (en slaapt)

Deel Deze Pagina