Ik ken het helemaal ik heb dat dus ook. Eerst twijfelde ik of ik wel genoeg voeding had. Nou ja inmiddels ben ik een aantal keer op het consultatiebureau geweest en ze groeit hartstikke goed. En nu dit weer, pff dat is inderdaad het enige wat echt niet leuk is aan moeder zijn.
dames ik twijfel ook wel of ik het allemaal wel goed doe hoor! dat is normaal geloof ik (al zeiden ze vandaag bij het cb dat ik hetheel goed deed, altijd fijn om te horen... ) Ja de verhoging/koorts komt van de prikjes.. arm klein mannetje.. en dan is het ook nog eens erg warm hier in huis.. (logisch bovenste verdieping en plat dak) hij ligt ook alleen maar in een rompertje en onder zn lakentje.. geen dekentje en geen kleertjes.. dat is veel te warm nu voor m.. heb gelukkig nog wat bv kunnen kolven net.. tis niet veel haha omdat ik t aan t afbouwen ben he maar goed dan krijgt ie toch weer wat antistoffen van mama binnen
Tazzie zo zielig die prikken. Hoop,dat je een goede nacht gehad hebt. Joep,gister laatste fles half tien daarna geslapen in eigen heb tot hakf 4!!!! Nu half 8 weer een fles. Zal wel een foutje zijn, maar we zullen zien... Mooie dag vandaag en warm. Wat gaan we doen vandaag?
Nou bij ons was het half 5 vandaag, maar dat geeft niet ik ben in ieder geval blij dat ze geslapen heeft ondanks alle krampjes. Vanochtend was het dan zover: de poepluier! Ze zat helemaal onder, zelfs het bed. Ik heb haar lachend gepoetst en even lekker in badje gedaan. Zo fijn dat ze toch eindelijk gepoept heeft, ik hoop dat ze nu ook in ieder geval voor even geen krampjes meer heeft. Vandaag niet veel op het programma, er zijn een hoop ontstekingen gevonden in het bloed van mijn moeder dus die is nu naar het ziekenhuis en ik zit af te wachten tot ik wat hoor. Dus vooral een spannende dag vandaag voor mij.
Annabel26 ...hier het zelfde madam heeft nu ook zo'n 3 a 4 dagen niet meer gepoept. Maar als ze gaat poepen is het veel zoveel dat ik denk stopt het nog wel bewijze van. Wat ik me herinner bij me oudste dochter is dat er toch wel elke dag een poepluier bij zat en die kreeg ook gewoon bv. Dus zo verschillend hè.
ja het is zeker heel verschillend, eerst had ze ook elke dag een poepluier en ineens was het vier dagen niks. Ech heel gek hoe zo'n lichaampje te werk gaat
dames wat trekken jullie de kids vandaag aan?? tis zo warm nu al hier ik vnd t moeilijk... Moet straks om kwart over 11 ook met de auto weg.. dus echt lastig..
tazzie hoe gaat het nu met Lucas? ..Hier is het ook al behoorlijk warm en vannacht was het echt benauwd. Serenity voelde zich duidelijk toen ook niet lekker. Ik had haar ook gewoon een rompertje alleen aangetrokken en toen ze ging slapen een dun lakentje eroverheen. Ik ga nu even de hondjes uitlaten. (daarna misschien even aan de wandel en schaduw opzoeken waar ik onder kan gaan zitten.) En 3 uur de oudste weer ophalen van school. Fijne zonnige dag allemaal!
Sterkte vandaag annabel. Tazzie ik henb joep romper met korte mauw en korte broek, (maat 50 zit kort bij hem) geen sokken. Voel af entoe of hij t koud heeft.als je naar buiten gaat kan je msdchien voor de zekerheid hydrofirl luier meenemen voor als hij t koud heeft.
oke wou Lucas wel een t shirtje aan doen.. maar blote armpjes is geen probleem? Lucas heeft ook gewoon in rompertje geslapen met een lakentje..net wel met dekentje erover nog maar hij had nu weer 37.3 dus dat is netjes
tazzie fijn dat het cb zo positief is. romper korte mouw, box pakje eroverheen zonder mouw wel met voetjes. janneke lekker zo een nacht, echt heerlijk. annabel spannend met je moeder ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en kunnen oplossen. patricia wat vervelend dat jullie zo een last hebben van de warmte. ik hoop at de last van de warmte vandaag mee valt. veel plezier in de schaduw. hier heeft viktor nog geen ritme met drinken maar ja vannacht: 23.15-2.20-4.45-7.00-9.00 viktor ligt nu op schoot hij was aan het gillen kijkt nu rustig en tevreden rond. ik ben echt tot 10 uur in bed gebleven ik heb toch niets gepland dus even bijkomen en dat was toch lekker.
Miss geul! Hier is het advies om er overdag max 4 uur tussen telaten anders halen ze dat in de nacht weer in.....
nierbekkenontsteking is met medicatie goed te verhelpen geloof ik.. Fijn dat ze het weten wat het is en dat het nu behandeld wordt.. pff het is echt best warm buiten.. had Lucas rompertje korte mouw, t shirtje korte mouw en broekje die je op kunt rollen bij de pijpen aan gedaan.. Op zich goed te doen, alleen moest ik naar mijn huisarts dus hij heeft redelijk lang in de maxicosi gezeten en dat is zweterig.. Volgende keer in de maxi cosi die ik er eerst even een hydrofielluier in denk ik.. dat ie daarop zit..
Tazzie ik heb zon wasbare hoes is de maxi. Hanfig en bescherd he maxi, kan je ook voor je volgende kindjes nog gebruiken Ook bij de volgrnde auto stoelen gedaan, zien er nu nog uit als nieuw