ja ik leg viktor zo in bed en ga dan even douchen dan wordt ik ook weer rustiger, anders slaap ik vannacht zo slecht.
Wendy ik loop morgen ff naar het inloop spreekuur eens kijken wat hun zeggen en anders bij me eigen ha. Tazzie wow maat 62 al, wat gaat het snel he en tja die pakken kwijl kwijl hihi. Wendy idd wat jij zegt dan voel je je echt wer aantrekkelijk Chantal hoe was het op het cb. Warmte pff hier is het stikheet, woon in rotterdam maar me slaapkamerramen staan nog open. Kleetjes Jessie kan 50 nog prima hebben broekjes niet te kort ofzo maar heb het wel gezien. Ja weet het ben echt erg maar daarom puilen de kasten.van.de.kids ook zo uit haha. Wendy balen dat.viktor onrustig is mAar wat sophia zegt ze voelen het aan. Zetpil, hier op het cb raden ze het wel aan als ze koorys of verhoging krijgen dor de prikjes. Maar na een koortsstuip van jason een jaar geleden ben ik zo geschrokken dat ik ze gelijk heb weggegooid.
Lucas past ook nog wel 56 hoor en zn rompers zijn nog 50/56 die passen ook nog net.. Maar van 56 heb ik niet zoveel verschillende kleertjes en ze zijn nu bijna allemaal te warm met dit weer.. dan maar de tshirtjes van 62 Lucas heeft vannacht voor het eerst alleen op zn kamertje geslapen.. Sliep daar al wel sinds maandag maar toen lag ik bij hem vooral maandagnacht ivm de verhoging na de prikjes.. En de babyfoon was kapot. Gister even een nieuwe gehaald..Ben om half 3 vannacht even gaan kijken, hij lag er heerlijk bij. Vanmorgen kwart over 5 werd ie wakker, paar x speentje gegeven en toen weer geslapen tot half 7. Knappe jongen
wendy nog beetje rustig kunnen slapen? sophia succes bij het cb.. lucas is al ruim 2 kilo zwaarder dan zn geboortegewicht
Tazzie heerlijk dat hij het zo goed doet in de nacht en natuurljkk in zijn eigen bedje. Hier geen regen of onweer gehad. Jessie had wel een rare tijd 20.00 en ipv 00.00 kwam ze om 03.15
Hier was mevrouw weer rond 3 uur wakker ik denk toch echt dat het de warmte is. Ik had haar wel aangelegd, dan drinkt ze aan één borst en is meteen weer in slaap. We halen haar ook zodra we haar horen en meestal maakt ze dan alleen wat geluidjes, dus misschien eens een idee om haar even te laten liggen. Grote kans dat ze weer in slaap valt en zo niet zijn we er toch snel genoeg bij. Verder gaat het hier prima, ze heeft heerlijk door alle onweer heen geslapen. Vandaag wordt weer een warme dag, dus ik ga maar weer genieten van het zonnetje. Fijne dag allemaal
zoe mijn slaapkamer raam heeft heel de nacht op een kier gestaan. ik woon in schiedam dus herken jou verhaal over temp. ik denk ook dat viktor het aanvoelde dat ik onrustig was. tazzie wat goed van lucas in zijn eigen kamer zonder zijn ma. soort van rustig kunnen slapen, ik was rustig viktor kwam 1.00-3.00-7.00-9.00. annabel wat verevelend hier ook een jongen die extra komt om te drinken. overdag veel slapen en in de avond het drinken inhalen lijkt het wel. vanmorgen goed gedronkendus nu hopelijk weer even rust. mijn ma komt over 30 minuten ga zo maar even zijn bad in orde maken. maar eerst een bak koffie pakken. groetjes
Ze willen misschien ook wel extra drinken met dit warme weer he.. Doen we zelf ook toch Lucas krijgt nu gewoon tussen zn flessen door als ie wakker is wat water. vind ie lekker.. Bij ons hebben alle ramen op kiepstand gestaan. ook op Lucas zn kamer.. Zelfs balkondeur van de eet/woonkamer staat 's nachts open.. (wel hordeur ervoor) Annabel.. dat deed ik eerder ook bij Lucas, maar soms was hij dan nog niet eens echt wakker. nu wacht ik wat langer en valt ie vaak gewoon weer in slaap (of hij moet echt honger hebben)
Annabel ik zou ze layen liggen, ze niet voor ieder geluidje pakken ze zeggen wel dat je een baby niet kan verwennen maar dat kan zeker wel. Hoe klein ze ook zijn ze weten het donders goed. Ook al om 3 uur. Viktor ook zo te lezen. Jessie ligt te drinken, jason moet zo naar school en dan.loop ik ff naar het cb en dan ff voor jason voor korte broeken kijken. Het is echt weer warm hier. 25 graden in huis
hier alweer 27 in huis bah. op zich kan je ze niet verwennen.. Maar zoals mijn huisarts van mening is ze kunnen je wel manipuleren zo klein als dat ze zijn. En ik geloof wel dat ie gelijk heeft. Lucas heeft wel eens dat ie niet wil slapen en dus alleen maar steeds huilt.. Maar zodra je dan zn kamerdeur open doet begint meneertje gelijk te lachen in zn bedje.. Dus hij denkt dat ie zijn zin krijgt en uit bed mag haha. meestal mooi pech, speen erin, muziekdingetje even aan, aai over zn bolletje en weer weg..
Kleertjes: Sommige vallen toch weer kleiner uit dan dat op de label staat. Zo heeft Serenity een nieuw jurkje mt 62 maar ik vind het toch eerder mt 50. Wij zijn vandaag trouwens overgestapt naar maatje 2 van pampers. Zijn nu in de reclame bij ah 3 stuks 27.49 en je krijgt er een gratis rompertje erbij EK rompertje. Kei grappig! Zijn jullie babys trouwens ook zo beweeglijk? Als ik kijk naar Serenity echt al aan het schoppen met die beentjes en die armpjes gaan dan heel hard heen en weer. Ik ga nu effe op het balkon zitten kop koffie erbij. 3 uur weer Felicity op halen. Fijne zonnige dag nog allemaal!
Whaha manipuleren tazzie en het is echt zo, zoontje van me vriendin doet het ook en wordt al 4. Ze haalde hem er ook altijd uit als hij maar een geluidje nmaakte hihi. Patricia leuk zo'n romper :d Hier geslaagd voor wel 2 korte broeken pff niks in zn maat, dan van de week maar naar de h&m. Nu Jason weer uit school halen
Hoi dames! Ik heb even een gaatje gevonden om de laptop erbij te pakken Hoop dat Fay nog eventjes slaapt maar ze mag om half4 pas weer aan de borst van mij hihi. Hier is het nu ook heeeerlijk weer Wij hebben altijd de frisse zeewind natuurlijk, maar ook die is heerlijk! In huis is het 20 graden en buiten in de schaduw ook zoiets. In de zon is het wel warmer hoor. Zit buiten aan de tafel met Fay in dr maxi cosi erbij hihi.. lekker in de schaduw. De kat ook buiten aan zn riempje..heerlijk hoor! Fay is trouwens alleen beweeglijk als ze moet poepen of buikkrampjes heeft. En kleertjes.. Ze is nog steeds zo klein.. 50,5 cm bij het cb. kan dr kleertjes dus nog wel ff aan.. ga nog wel een paar rompertjes erbij kopen denk ik, beetje leuke waar ik geen truitje overheen hoef aan te trekken. Maargoed mijn CB verslag.. ben er heel blij mee Goed aangekomen 450 gram in 12 dagen, dus mn borstvoeding werkt hihi. Ze vonden het goed dat we savonds een flesje geven en we moeten daar nu ook Johannes brood pitmeel erbij doen, omdat ze veel spuugt. Ook dat infacol (heet dat zo) voor elke keer dat ze drinkt voor de krampjes en... nu komt het mooiste voor mij dan.. Ik hoef niet op verzoek te voeden, aangezien mevrouw zo ontzettend veel kwam. Ik moet haar gewoon beide borsten aanbieden en daarna in elk geval eerst 2 uur ertussen, ook al vraagt ze erom, daarna 2,5 uur en dan naar 3 uur. Waarschijnlijk ziet ze mijn tepels ook als troost en als speen en ik werd er helemaal gek van en onzeker. Van het cb moet ik haar tussendoor als ze wil zuigen gewoon een speen aanbieden en haar troosten als ze huilt, maar haar niet aan de borst nemen. Ze moet bij mij alleen drinken. Ik moet zeggen dat ik hier heel erg blij mee ben, want dan kan ik een beetje plannen en stiekem ben ik een plannert hihi Omdat ze genoeg aankomt kan dit zeiden ze. Het ging dus gisteren al gelijk erg goed en ook vandaag doet ze het keurig en mama is minder in de stress Dubbel fijn! Vandaag is mijn moeder geweest..lekker badje gedaan en om boodschapjes gewandeld en wat dingen gedaan die waren blijven liggen (bedden verschonen en was opvouwen) Ze gaan morgen naar een camping hier in de buurt en ik denk dat ik ook even ga, ga ik lekker zonnen vanmorgen trouwens heerlijk uitgeslapen laatste voeding was tot 23:00 daarna 1:23/5:17/7:19 en 10:45 en ben er daarna ook pas uitgegaan ..super hihi.. Dat was mijn verhaal geloof ik. Fijne zonnige dag nog allemaal
Chantal heerlijk toch zo, zeker omdat je er zelf ook onzeker om werd lijkt me niks hele dagen voeden. Nu hopen dat ze snel dr ritme erin vindt en het speentje lekker accepteerd. Fay is ook nog maar 4 weekjes Jessie was met haar eerste cb bezoek net zo groot dus ze kan nog ff door in maat 50 whaha.. O ja ik ben vanmiddag ook ff op het cb geweest met me kleine boeddha whahaha. Ze doen idd niks meer met navelbreukjes tenzij de breuk dusdannig groot is dan doen ze het wel. Bij haar is het gat iets van 1 cm zei ze en uit ervaring weten ze nu dat afplakken geen zin heeft, dit gaat van zelf weg rond het eerste jaar. Ze is ook gewogen en weegt nu 4615 gram goed aangekomen dus ze is niet gemeten dit doen ze 6 juni weer dan krijgt ze ook dr prikjes. Het is wel een lachebekkie en vind alles grappig haha gekke meid van me. Weer ff wat zomerse jurkjes voor dr gekocht, heb nu ook 2 truitjes in 68 gekocht die ze nu als leuk jurkje aankan whahaha tja je moet crea zijn met zo'n ukkie.Kindjes slapen nu beide Jason was op en Jessie is gewoon lui, vanavond even naar schiedam en op zoek naar een paar zomer schoentjes voor Jason hij heeft alleen laarsjes of een hoge sportschoen dus nu voor lage op pad, van de week dan in de stad van rotterdam ff kijken voor birkenstock voor hem vind ik wel stoer.
Thom heeft de apk goed doorstaan, hij is nu 56cm en weegt 4580gr Hij doet het super, de arts was helemaal verliefd op hem omdat hij zoveel lacht mama trots Ik heb vandaag alles gewandeld heerlijk, moest ook even naar mijn kapster. Dit was 25min wandelen had ik nog nooit gedan maar het is dus prima te doen. Nu Rick ophalen van het kdv, de buurvrouw let even op Thom. Nog even een tip voor de buikkrampjes, ik heb Orthiflor start en dat helpt heel goed. Heb ik op internet gevonden, zoek maar eens op. Op andere forums maar ook hier erg goede resultaten.
tazzie hier staat ook de achterdeur open voor niet anders kan de kat naar buiten(heb 2 binnen katten) dat klopt helemaal viktor heeft alles ook al goed door. zoe viktor heeft waarschijnlijk dag en nacht ritme door elkaar gehaald denkt cb dus overdag elke 2 uur wakker maken om te spelen en de nacht hopelijk meer slapen. leuk dat je geslaagd bent. fijn dat de navelbreuk niet zo groot is. leuk zo een kind dat overal om lacht zo een bol.com baby ik heb geen baby maar een lach baby ook goed geslaagd lees ik met winkelen. chantal zie je wel dat je het hartstikke goed doet. en nu ritme gaan maken wat heerlijk. dan kan je zelf weer gaan plannen wat fijn voor je. sophia ook goed gegaan bij het cb gelukkig. leuk dat het cb zelfs verliefd is op je kind hihi en dan ben je inderdaad een hele trotse mama. lekker alles gewandeld. huilen overdag laat ik viktor soms ook gewoon even liggen en dan valt hij weer in slaap in de nacht wil ik dat niet doen nu want mijn vriend die slaapt van 00.00-4.30 en als ik viktor dan tussen die tijd laat huilen dan slaapt mijn vriend nog minder en dan vind ik het onverantwoord op de weg want hij komt ook zo laat thuis en gaat zo vroeg weg. nou hier bij het cb geweest:: viktor weegt daar 5150 en is 57,8 cm. hij heeft wel een voorkeurshouding en heeft daardoor een afgeplat hoofd rechts dus moet hem meer op links leggen. verder was alles goed over 2 weken terug komen om zijn navel aan te stippen omdat er een stukje wild vlees in zit. verder ben ik geslaagd voor een douchekop en 2 tuniekjes. groetjes wendy
Nou weer een hoop te lezen vandaag haha @Sjtal: Wat fijn dat je niet meer zo onzeker bent nu. Ik ga ook regelmatig even naar het inloopspreekuur op het consultatiebureau. Even laten wegen haha. @Sophia: heerlijk he wandelen, ik doe tegenwoordig ook bijna alles te voet. Lekker achter de wagen, heb je zelf ook weer een frisse neus gehaald en beweging gehad. @hier: Pfff wat een warme dag weer, is echt niks voor ons meisje dat merk ik wel. Vandaag pasfoto's laten maken voor haar id en voor mijn paspoort want die moet ik ook weer verlengen. Wat een gedoe zeg om zo'n kleintje op de foto te zetten. Heb ook wat luchtige jurkjes voor haar gekocht want met dit weer moet ze vooral niet teveel aan.
Dat kan ik inderdaad ook doen ja, naar het inloop spreekuur, heb ik nog niet gedaan tot nu toe. Even een vraagje voor de borstvoedermoeders, hebben jullie kleintjes ook allemaal pukkeltjes? Iemand zei tegen mij dat dat borstv pukkeltjes zijn...?? En wie had dat nou laatst dat de kleine een paar dagen niet gepoept had? Ben dat ff kwijt.. Tazzie? Fay heeft al heel de dag geen poepbroek gehad en dat vind ik toch gek. En orthiflor... wat grappig dat had ik nog Moest ik nemen van de Osteopaat en had toen die voor moeder en kind gekocht. Heb nu dus een schepje door dr avond flesje gedaan Die borstvoedingsfles van Medela pakt ze toch iets minder goed hoor..duurt heel lang voordat ze er echt wat uit heeft. Heb nu gewoon een avent flesje gepakt, want die had ik nog. Gaat wel wat beter. Denk dat ik wel zo'n difrax flesje ga kopen. Daar hebben jullie ook allemaal goede ervaringen mee toch? Hoe is het met janneke eigenlijk?