Waar iedereen? Vandaag weer heerlijk van t weer genoten. Ik hoor alweer eenpaar dames over werken. Ik neem na mijn verlof nig vakantie. Wanner moet iedereen weer aan t werk. Ik 1 sept. Of gaan er nog dames de ziektwet in?
ik MOET 10 juli weer aan de slag maar ik wil niet. vandaag vrienden op kraambezoek die zijn nu naar huis. het was erg gezellig bleven onverwachts eten, dus onverwachts weer aan de bbq. nu ben ik moe, maar voel me happy, vanmorgen weer lekker wezen joggen dat was echt heerlijk. ik geloof best dat je van sommige dingen spijt krijgt ik vind het ook lastig hoor. en ja iedereen geniet al dagen van het lekkere weer en zijn er denk ik ook op uit net als hier. groetjes
Ik heb zeker genoten van het lekker weer! Ik niet helaas 18 juni weer aan het werk. Ik heb er echt helemaal geen zin in eigenlijk, Maarja het is niet anders, en na zes weken ben ik weer een weekje vrij gelukkig
Ik moet 6 juli weer aan de gang maar het zijn maar 2 dagen. Die zie ik dan ook echt als effe wat anders dan alleen mama zijn! Hier een erg onrustig kereltje vanavond. Hij heeft om 16.45 ((150cc)de fles gehad en toen maar 1 uurtje geslapen, kreeg hem ook niet meeer aan het slapen. Toen maar in de wandelwagen bij ons in de tuin gelegd. Daar is hij nog 1 uurtje rustig geweest. Om 19.45 weer de fles (140cc) en tot nu heeft hij alleen masr gehuild.... Hij had goed geboert dus dat is het niet. Hijj krijgt nu weer de fles, ik snap er niks van. Overdag gaat het echt perfect, slapen eten en weer slapen. Tussen de 3 en 4 uur tussen de voedingen, maar in de avond is het krent Gelukkig is mijn man nu thuis maar die is morgennacht weer weg voor 5 dagen
annabel niet moet ik 1 week werken en daarna weer 3 weken vrij. sophia dat is wel lekker, ik moet 5 middagen en ik zie het nog totaal niet zitten. wat vervelend die onrust, ik hoop dat thom je morgenavond een beetje ontziet. hier ga ik lekker slapen, weltrusten
goede morgen, hier weer een nacht als vanouds echt heerlijk. 22.00-2.20-5.00-7.00. net heerlijk samen gedouched daarna ben ik onder gezeken en gescheten dus ik kon nog een keer douchen. vandaag naar de dierenarts voor controle van onze oudste kat en dan daarna op kraambezoek op mijn werk. groetjes wendy
Nou hier ook een goede nacht gehad, ze was om 4 uur even wakker maar ik heb haar even laten liggen en toen viel ze weer in slaap. Nu slaapt ze ook in haar bedje, wat de laatste dagen gewoon niet ging omdat het zo warm was in haar kamertje. Ikzelf zit in een boze bui haha, ik heb ontzettend last van hooikoorts dus ik dacht ik bel de huisarts even voor een middeltje dat ik mag gebruiken als je ook borstvoeding geeft. Tja otrivin mag wel daar is de overgang in moedermelk van onbekend. Nou als het onbekend is wil ik het niet gebruiken. Dus op advies van mijn moeder de apotheek gebeld, die wisten wel een spray maar dat moet op recept van de huisarts. Dus ik weer naar de huisarts gebeld, is de assistente in een of ander overleg dus nu heb ik nog niks. Die huisarts van ons is echt een irritante vent, laatst stuurde hij mijn moeder naar huis met ongelofelijk veel pijn omdat ze niet uit kon plassen. Bleek een nierbekontsteking en in het ziekenhuis vonden ze het maar wat vreemd dat hij niets voor de pijn had voorgeschreven. Nou lekkere huisarts heb je dan
annabel dat is balen. HA moet je kunnen vertrouwen en niet twijfelen bij alles wat hij zegt.... Vandaag bij cb geweest met Joep. Goed aangekomen, 5 min paar oefeningen en weer gaan. Dat ging snel! Wendy hoe ga je dat zo met de opvang doen als je 5 dagen werkt?
viktor gaat 4 middagen naar de opvang en 1 hele dag maar ik zie het nu nog niet zitten, ik vertrouw de opvang maar ik wil het gewoon niet eigenlijk. het liefste stop ik met werken. anabel wat vervelend zo een huisarts, ik herken het van mijn vorige daar ben ik tijdens de zwangerschap vertrokken omdat hij ook zulke acties had, en toen ik 6 maanden was vroeg hij ivm medicijnen, je bent niet zwanger toch, ik was er al 3 keer geweest tijdens de zwangerschap. hij had mijn vriend al een weg gestuurd ook al gaf die aan ik heb mijn vinger terug in de kom moeten draaien maar vertrouw het niet, al zijn banden in die vinger waren uitgerekt heeft er nog last van(2 jaar geleden) groetjes
Wendy! Het is ook niet makkelijk om hem weg te gaan brengen, neem de tijd om afscheid te nemen maar geef em wel het gevoel dat het goed is. Ze zeggen altijd dat je het afscheid kort moet houden, maar ik neem altijd de tijd en dat gaat echt goed. Het eerste jaar heb ik hem zelf in bedje gelegd als ik hem bracht, anders sliep hij niet. Ik ga de opvang morgen afzeggen, als ik 1 dag extra ga werken dan heb ik maar 100euro extra per maand, dan werk ik voor 25euro per dag... Dat doen we dus niet Zal even wennen zijn voor Rick, maar het is maar 8mnd en dan gaat hij naar school! Thom doet het heel goed vandaag! Goed drinken en slapen! Trusten!
sophia fijn dat thom het zo goed deed gister,viktor deed het redelijk elke 2 uur willen drinken. vannacht beter 22.00-00.30-3.30-6.30. vandaag samen heel de dag treinreizen met opa heb er wel zin, maar moet nog effe wakker worden. om half 9 ga ik naar het station lopen en 19.00 ben ik weer thuis. groetjes
Ik ben reisadviseuse en ga nu 2 dagen werken. De vrijdag van 9 tot 20 en de zaterdag van 10 tot 16 of 17 dat ligt aan het kantoor waar ik dan zit. Het laatste jaar heb ik 4 dagen gewerkt dus dit wordt wel super de luxe
Nee geen verlof, gewoon 2 dagen werken. En ja mijn man werkt op vrij thuis en op zaterdag is hij dan vrij. Ben er ook heel blij mee hoor! Mag ik ff vloeken &&@@&&@&&?&&)!@!? heb net 3 uur bij het stadhuis zitten wachten voor het aanvragen an een id-kaart! Echt niet normaal meer. Daar zit je dan met een peuter en een baby Ik was helemaal over de P.... Toen ik klaar was en naar de wc ging, kwam een gastvrouw aanbieden om mij voor te laten gaan! Dat was dan 3 uur te laat mevrouw, maar bedankt voor het aanbd
Jeetje ik was allang weg gelopen. Vandaag joeps eerste prongetje. Kan niet anders. Veel wakker, wil alleen maar bojama. Zo eff in t boek kijkeb wat hij nu gaat leren.... Leuk!
Jeetje dat schiet niet op zeg als je zo lang moet wachten! Ons kleine meisje was vanavond ineens heel hard aan het huilen en niet meer te troosten. Ik had haar in badje gedaan maar dat hielp niet. Uiteindelijk heb ik haar toch maar even aan de borst gelegd in de hoop dat ze dan rustig zou worden. Dat heeft geholpen en nu ligt ze heerlijk te slapen!
Ik kon niet anders, heb hem zsm nodig. We gaan misschien volgende week op vakantie met het vliegtuig. Je kan ook afspraak maken, maar dan was ik pas over 1 maand aan de beurt..... Erg he! Bij binnenkomst had ik 40mensen voor mij, was al even de stad ingelopen, maar het mocht niet baten. Een sprongetje leuk!!!
sophia wat een luxe zo een werkrooster wel lange dagen dan maar wel weinig. ja hoor vloeken mag in zo een situatie echt vreselijk zo lang moeten wachten. en als het dan spoed is heb je geen keus ik zou inderdaad ook weg gelopen zijn denk ik. janneke spannend zijn 1ste sprongetje ik hoop dat je snel ziet wat hij geleerd heeft, wat zou hij moeten leren? annabel fijn dat ze nu lekker slaapt hopelijk blijft dat zo. nou deze dag was super. gereisd van: schiedam met de bus naar rotterdam, naar gouda, naar amersfoort, amsterdam (lunch) ,apeldoorn, almelo, hengelo, deventer(avondeten) en terug naar rotterdam en met de bus naar huis. viktor heeft overal gedronken, en heeft het super gedaan, alleen in amsterdam wat minder goed, hijligt nu in de box is wel onrustig veel trappelen en om zich heen slaan maar niet huilen. het bezoek meldde zich af dus ik was 21.30 thuis van de dag uit.
miss geul fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Sophia das niet meer normaal dat je zo lang heb moeten wachten en dan met kinderen. Petje af hoor! Janneke1982 leuk inderdaad om de ontwikkelingen van je baby te volgen! Annabel26 zielig hè als ze zo ontroostbaar zijn! Vaak helpt het hier met aan de borst leggen ook wel dat ze dan wat rustiger wordt. Heb in het pinksterweekend trouwens gejogd/ vandaag ook nog oudste dochter reed naast me op haar fietsje zonder zijwielen. Ze begint de rem gelukkig door te krijgen alleen het zelf opstappen op de fiets moet ze nog onder de knie krijgen. Maar ik ben nu al hartstikke trots op haar. Verders heb ik nog wat luierbroekjes gekocht met roeseltjes leuk voor onder jurkjes/rokjes voor serenity. Nou meiden ik ga nu maar eens me bed opzoeken. Truste allemaal!