mammie patricia wat een leuke foto's! lief die 2 samen! Wendy dat was een flinke reisdag.. ben je gewoon in mijn woonplaats geweest haha.. Spohia jeetje dat is lang wachten (al komt dat bij mij in de plaats ook wel voor ) en zeker met kids.. Lucas gaat best goed.. Pinksterweekend elke dag weggeweest. Maar kon wel merken dat 3 dagen achter elkaar weg toch wel ff beetje veel was.. zaterdag en zondag heeft hij heel goed geslapen in de kinderwagen, maar maandag wou ie niet zo. En dinsdag was ie daarvan ook nog beetje van slag.. Maar goed hij groeit zo hard.. rompers 50/56 zitten m al wat te strak.. de 62/68 nog wat te wijd, maar goed die krijgt ie nu wel aan.. pff zoo jammer om de kleine kleertjes dan uit de kast te moeten halen vanmorgen hoorde ik m om 5 uur.. speentje gegeven. daarna nog x speentje gegeven en toen was t ineens 7 uur knap ventje..
Goedemorgen, Ik kom even melden dat wij nog leven Het gaat hier prima. Drukke week achter de rug, maar wel leuk. Mijn ouders wonen 3u rijden hier vandaan, al mijn familie ook. We zijn afgelopen weekend daar heen geweest en zijn blijven slapen. Zaterdag middag bij m'n ouders in de tuin een klein kraamfeest gegeven voor de mensen die daar wonen. Was echt super leuk. Het weer was natuurlijk prachtig en Eva heeft zich voorbeeldig gedragen. Verder doet Eva het gewoon hartstikke goed. Ze groeit zo vreselijk hard! Dat ben ik helemaal niet gewend. Tessa was echt zo'n klein ukkie. Die zat tot een maand of 3 in maatje 56. Eva heeft nu al vaak 62 aan. Ook de pampers heeft ze maat 2, maar ik heb nu al een pak maat 3 gekocht. Ze heeft echt van die lekker babyvetjes en is net een boeddha als ze rechtop zit. Hangborsten en vetrollen Met de BV loopt het super. Ze drinkt zo 8x per dag denk ik. 's Nachts komt ze vaak 1x. Soms 2x. De laatste week heeft ze een beetje het ritme van 23u slapen en om 5u weer drinken. En ook de ontwikkeling gaat hier hard. Kan me niet herinneren dat het bij tessa zo snel ging. Ze lachte al met 2 weken, maar ze kletst er ook bij. Zo gezellig en zooooo schattig. En sinds gisteren gaat ze volgens mij ook ontdekken dat ze handjes heeft. Ze had haar handje voor haar gezicht en keek heel scheel 'huh, wat is dat?' Ze heeft alleen wel een voorkeurshouding. Heel sterk naar rechts. Op het cb naar laten kijken en ze heeft rechts al iets een afplatting en haar oortje staat iets naarvoren. We leggen haar dus steeds naar links. Nu maar hopen dat we het zo op kunnen lossen en er geen traject van fysio enzo nodig is. Ik heb niet bij gelezen en weet dus niet of er spannende dingen zijn gebeurd. Of nog prangende vragen? Ik zal proberen vanaf nu weer hier in te haken.
@patricia! Lieve foto's! @tazzie! Heb je ook rompertjes van de hema? Die zijn namelijk wat ruimer , de 50/56 is hier nog goed te doen maar niet van de prenatal bijv. @boney! Waar woon jij dan en je familie? Ik woon in brabant en mijn vader in Luxemburg dus dat is ook 3u rijden.... Ik vind het trouwens altijd leuk, heb altijd vakantiegevoel Ik ben weer afgekoeld lekker kunnen slapen. Rick slaapt nu de tweede nacht zonder speentje en vannacht sliep hij goed! En thom is na 23.00uur tot 3uur onder zeil geweest
Ik woon in drenthe en mijn ouders bijna in Zeeland. Zo'n 3 kwartier onder Rotterdam, nog net Zuidholland. Ben daar geboren en opgegroeid. Sinds 1.5 jaar hier in drenthe.
tazzie ja gaat hard hè de groei.. Serenity heeft zo ook nog kleertjes in de kast liggen waarvan ik nu al weet dat ze die niet meer aan krijgt of hooguit nog ene keer. (zo zonder hè sommige heeft ze zelfs niet eens aangehad.) Boney leuk dat je er ook weer bent! Lastig van die voorkeurshouding. Geloofes mij heeft Felicity heel kort dat ook gehad wat ik me nog kan herinneren. (heel erg neigde ze toen om maar op een kant te gaan slapen en moest ik telkens haar hoofdje weer de andere kant op leggen.
Het is hier zelfs zo erg dat als ik haar op haar linker zij leg dat ze dan vaak in slaap valt met haar hoofd helemaal naar rechts. Ik leg dan een rolletje in haar rug zodat ze niet terug kan draaien, maar daar trekt ze zich dus niks van aan. Als ze slaapt en ik draai haar hoofd terug dan ligt ze binnen 2 tellen weer rechts. In de kinderwagen lukt het vaak wel om haar links te leggen. Daar ligt ze dus overdag vaak in.
Eva slaapt trouwens wel erg lang. Ze heeft om 5u gedronken, kon toen niet gelijk in slaap komen, maar slaapt nu dus nog. En ik heb een zere borst... Ik ga maar even kolven denk ik. Heb inmiddels al een aardig voorraadje in de vriezer.
hij heeft nu rompers van de hema aan inderderdaad..maar dan wel de 62/68. die zitten inderdaad nu erg ruim en van de prenatal zit ook nog wat te ruim.. heb nog wel een paar 50/56 van de hema maar die zijn met lange mouw.. die zou ie inderdaad nog wel aankunnen. de andere merken zitten echt best strak tegen zn luiertje aan.. hier ook maatje 2 in luiers, maar maak dit pak op en dan al over naar maatje 3! hij weegt al ruim 5 kilo.. boney lastig die voorkeurshouding.. en leuk he dat ze al zo vroeg kunnen lachen. Lucas deed dat ook al heel snel (en dat terwijl ze zeiden dat het juist allemaal wat langer kon duren bij hem omdat ie 4 weken te vroeg was) hij draait gelukkig met slapen zelf zn hoofdje steeds.. dan kijkt ie weer naar links en dan naar rechts..
mama patricia wat een geweldige foto's, tazzie waar woon jij dan(of ivm prive info niet op het forum) wat een knap mannetje zo lang slapen dat doet viktor niet. rompers, soms 50\52 maar deze passen niet altijd met name rond zijn hoofd en armen zit het krap, hij heeft ook aardig wat babyvet. boney fijn dat het goed gaat. en wat groeien ze allemaal snel he, lastig die voorkeurshouding, hier ook sprake van voorkeurshouding. wow boney jij hebt een slaapkoppie sophia wat fijn dat thom zo lang slaapt, hopelijk blijft dat zo. hier een niet zo blije viktor, ik dacht dat het kwam omdat hij in bed moest liggen dus ik heb 9.00 een deken gepakt en ben op de bank gekropen en ook daar lag viktor te huilen, nu nog een extra voeding gegeven en op schoot ligt hij nu te slapen. ik denk naweeën van gister zoveel indrukken voor die kleine en heel de dag tegen mama aan liggen beviel hem wel, dat wilt hij vandaag ook denk ik zo. vannacht kwam hij trouwens om: 00.00-3.00-7.00-8.30-10.00
Als ik jou was zou ik nu nog gaan zoeken nar een osteopaat, dat helpt echt heel goed en is veel "zachter" voor je baby als een fysio. Doen hoor, bij mijn oudste hielpen 2 behandelingen al en morgen ga ik met Thom
Goedemiddag!! Ik leef ook nog Druk heb je het ineens he met een kleintje en een kleine kat die we natuurlijk ook nog hebben. Ik ga vanmiddag met ze naar de dierenarts, want ik denk dat er 1 niet zo lekker is, al lijkt hij al wat op te knappen. Met Fay gaat het goed! van het weekend ook haar eerste sprongetje denk ik Hangerig, huilerig en hongerig. vannacht was het 22u - 1:45- 5:15 - 8:22 - 10:40- 12:00 en nu slaapt ze nog. Ik heb gisteren ook nog wat rompers gekocht bij de Hema, nog wel 50/56 want die past ze nog makkelijk, maat 50 wordt nu krap. Vindt het zo jammer dat ze groter wordt..hihi gek he.. het is nu nog zo'n klein frummeltje..en zag de baby van mn vriendin van 4 mnd..die vond ik echt HUGE!! lijkt me zo gek dat zij dat ook wordt...maargoed.. dat is ze niet in 1 keer haha. Ik ga weer ff verder..nu ze slaapt kan ik eens wat doen haha. Net mn teennagels gelakt (zag er niet meer uit) en gegeten (kom ik niet echt aan toe) en ga nu even de poezen dingen bij elkaar zoeken om ze straks in mee te nemen. Groetjes!!
Patricia wat een mooie foto's. Wat een prachtige dochters heb je Boney gezellig dat je weer mee doet! Verveld die voorkeurshouding. Bas had het ook en ben ik ook mee naar de osteopaat geweest. Wat ik verder ook doe en deed is de jongens op hun zij leggen. In de box met behulp van een deken in de rug en buik. In bed heb ik daar een ander hulpmiddel voor. 2 schuimen kussentjes die met een badstof hoes aan elkaar zitten. te koop bij babydump, kost 15 euro. Joep (en bas) liggen dus altijd op hun zij te slapen in bed. Gaat echt super goed! De hoes is ook uitwasbaar. Joep heeft zijn sprongetje overleefd. Vandaag weer geen kind aan hem. Hij is meer wakker en kijkt meer naar zijn speelgoed in de box. ook kijkt hij mij aan en lacht als ik voor hem ga zingen. Hij rommelt heel erg met zijn flessen. Dan weer om 0.30 uur dan weer 2.00 en soms ook pas om 4.00. Geen pijl op aan te trekken. best lastig, want soms heeft hij dus 2 flessen snachts en soms 1. Ik geef vanaf vandaag 150 in zijn fles. Kijken of hij het nu langer volhoud voor de nacht. want ik wil natuurlijk wel op de 5 flessen blijven en niet weer naar de 6 flessen gaan. Dan krijgt hij ook weer te veel. Verder blijft hij natte pakken houden. Gister weer 2x en vanacht ook een keer. Ik verschoon hem om de 3 uur. maar die luiers zitten bom vol. Toch maar weer over de pampers..... Maatje 50 ook alweer in de bakken zitten. Vind ik niet zo erg, ik had niet zoveel kleertjes in die maat. Nu heb ik wat meer keuze. Wij hebben trouwens deze week besloten dat er bij ons nog een 3e komt. Ik wilde het al maar dan pas als Joep 3 zou zijn omdat mijn lichaam goed moet herstellen en ik zo invalide ben als ik zwanger ben. Maar omdat het nu zo goed met mij gaat en ik helemaal geen last meer heb van mijn bekken (hoewel ik bas mijn hele zwangerschap nog gedragen heb) durf ik het wel eerder aan. Dus voor mij geen spiraal maar de pil en voor hoelang dat weet ik nog niet. Zeker totdat joep 1 jaar wordt. Ik had trouwens 3 dagen geen bloedingen meer en ineens wel weer. Oud bloed, heel donker. Zou ik ongesteld zijn geworden???? het duurt nu 3 dagen en wordt nu ook weer minder... Bas gaat het ook steeds leuker vinden om een broertje te hebben. Hij schommelt de wipstoel en helpt met luiers aangeven. Zulke leuke fotos al Patricia heb ik nog niet kunnen scoren. Dat vind Bas nog eng. Maar het komt vanzelf wel.
Janneke! Wat keuk, plannen voor nr 3! Hier is dat nog een vage wens, weet het nog niet. Let je wel op met je klachten die je niet hebt kan door je hormonen komen. Ik kan er ook geen pijl op trekken, maar hier nig steeds 7 flessen terwijl hij 4.5kg wegt. Maar hij drinkt tit de 90cc rustig en begint dan te kronkelen, vaak drinkt hij 100/110 en heel soms 130. Hoop dat de osteopat daar verandering in brengt!
Patricia en boney, wat jullie gemis hebben is dat wij,elkaar ook op faceboek volgen. Doen jullie mee?. Janneke reijerse-vink. Bij mijn vrienden vind ke annabel, wendy, chantal en renate