sophia veel succes morgen bij de osteopaat. he chantal leef je nog. ik volg je wel op fb, leuk he zo een kleine kat, hoe was het bij de dierenarts en heb je nog wat kunnen doen vanmiddag? janneke wat vervelend die flessen ik herken het wel alleen hier met de borst. heeft joep al zijn sprongetje gemaakt? en nu dat besluit respectvol hier nog steeds de overtuiging voorlopig niets erin of eruit dus geen kind maar ook niets anders zielige vriend van mij hihi. ik wou dat ook net zeggen janneke ik moet altijd even kinder namen vergelijken want soms volg ik het ook niet meer hihi. hier ben ik echt een beetje dom geweest, viktor is afgelopen dagen in de ochtend huilen huilen alsof je hem pijn doet alsof je hem wat doet, maar dat doet hij niet als we weg zijn maar dan heeft hij de geborgenheid van de kinderwagen en van mij zit dan vaak op schoot, en thuis een grote box of groot bed en bedenk me nu hij is 5 weken tijd voor de 1ste sprong, kan het dat hij die sprong met name thuis laat zien. dit is nu 3 dagen gaande en met name thuis last van veel bij ons willen zijn, dus aankomende dagen maar flink knuffelen en vast houden ben ik blij met mijn oei ik groei boek groetjes wendy
wow viktor vanavond in een soort van inbakerdeken maar dan met klittenband, heeft hij toch van 23.00 tot 4.00 geslapen ik ben zo trots op mijn mannetje, nu eten, boer en dan weer in het deken naar bed en wachten wanneer hij weerkomt, kan ik even bijslapen
Ik heb wat FB vrienden toegevoegd. Ik heet M aria. AUB niks over het forum op FB zeggen. Dat houd ik liever gescheiden. Wow die viktor! Misschien de oplossing! Ik merk dat Eva het ook fijn vind. Ik baker dan wel niet in, maar stop haar strak in met haar armen onder de dekens. Anders blijft ze maar maaien met die handen en mept ze zich elke keer wakker. En ik weet niet wat me overkomt! Is er al een april baby die helemaal doorslaapt? Eva vannacht dus wel Gisteravond van 8 tot half 10 geclusterd. Eigenlijk niet tevreden te krijgen aan de borst. Om half 10 was ik het zat en Eva ook. Ze was moe, maar kon niet in slaap komen. Ik heb ze boven in bed voor de laatste keer beide kanten aangelegd. Niet dat er nog veel kwam, ze had immers al de hele avond liggen lurken. Maar goed, toch had ze schijnbaar haar buik goed vol. Ik heb haar in de wieg gelegd en dan heeft ze altijd een half uur nodig om in slaap te vallen. Ze sliep zo kwart over 10 denk ik. En vanmorgen 7u werd ze wakker! ! Vanavond dus toch maar weer toegeven aan het clusteren. Meestel vind ik het niet zo veel omdat ik altijd 's avonds nog een hoop wil doen waar ik overdag met 2 kinderen niet aan toe kom. Nu dus maar wat anders plannen en gewoon met kind aan de borst op de bank zitten. Vanavond dus gewoon nog een keer zo proberen. Ik ben helemaal uitgerust. 7u gaat m'n wekker altijd. Was dus nu al wakker. Heerlijk. Eva heeft 1 kant gedronken en ik ben de andere kant gaan kolven. Tessa is inmiddels naar school en ik heb m'n ontbijt op. Ga me maar eens aankleden en Eva in bad stoppen. Fijne dag allemaal.
boney wat heerlijk dat doorslapen, ik snap dat jij dan helemaal uitgerust bent. ik vond mijn nacht al lang slapen
Ik ben blij dat ik joep nu 150. Krijgt t met gemak op. Gister laatste fles 23 iur. Vamcht 3 uur en 7 ur. Goed te doen dus. Boney is ook gezelly op fb! En lekker doorslapen.! Heb je snachts tijd voor je wer!!. Nee hoor lekker slapen....
Wat fijn dat je zo hebt kunnen slapen Boney. Ik heb vannacht bij mijn ouders geslapen met de kleine, omdat mijn vriend een paar dagen naar een festival is en ik het niet zo fijn vind om alleen thuis te zijn. Nou ja ze heeft gisteravond lekker huisgehouden hier haha. Wilde maar niet gaan slapen. Uiteindelijk heb ik haar toen in badje gedaan, de laatste voeding en toen op bed gelegd. Gelukkig heeft dat geholpen want toen ging ze wel slapen. Dit keer was de laatste voeding om half 11 en dat merkte ik wel want om half 5 diende ze zich al weer aan. Dus vanavond de laatste voeding toch nog maar een keertje om half 12 haha. Fijne dag allemaal.
annabel, is ze nu al gewend aan haar eigen bed en nergens anders willen slapen, ik herken wat je zegt ik slaap ook liever niet zonder vriend thuis. janneke jij hebt ook lekkere lachten zo te lezen. hier een mega goede nacht eindelijk viktor sliep van 23.00-5.00-8.00 hij denk ik moe van gister al het huilen en van het wakker zijn en ik had hem voor het eerst in de nacht ingebakerd, maar men wat een verschil met de dag. nou zo meteen viktor lekker in bad doen, dan zelf douchen enmijn vriend wakker maken. vandaag is er open dag bij het kinderentrum waar waar viktor heen gaat als ik ga werken dus daar gaan we even heen, en we hebben een verjaardag bij een heeeeeel druk gezin, daar zie ik wel tegenop dus even afwachten hoe viktor vandaag is het scheelt mijn ouders gaan daar ook heen dus die kunnen helpen vanmiddag. groetjes __________
Inderdaad haha, ze wil nergens anders meer slapen. Nou ze ligt nu lekker in de bak van de kinderwagen want we zijn net terug van boodschapjes doen. ik vind haar wat rustig vandaag maarja na twee dagen van spoken en weinig slapen is dat niet zo heel gek natuurlijk. En als ze wel wakker is is ze super vrolijk. Dus het zal wel komen omdat ik gewend ben dat ze aan het huilen is en ze nu stil is haha. Dit weekend hebben we niet zoveel op de planning. Morgen naar mijn schoonouders en de broer van mijn vriend, even bij onze grote neef kijken. Fijn weekend allemaal!
ik kom net bij het kindercentrum vandaan, het was erg leuk maar 1 nadeel ik heb niet de groep die ik hoopte want ik wou graag op de babygroep en viktor komt op de 0-4 jaar groep maar we kijken het gewoon aan. groetjes wendy
Hallo kom ook weer binnen vallen, rare week achter de rug. Laptop is kapot en via me tel wilde het niet echt, nu via wifi is hij mega snel. Woensdag gilde jason het ineens uit van de pijn zn oor en jessie lag al 2 uur te huilen dus schoonmoeder is gekomen en jason wilde met oma mee daar heeft hij lekker geslapen. Gister kon ik pas bij de ha terecht en jawel een beginnende oorontsteking en nu het drama om de kuur en de neusspray erin te krijgen pfff maar het moet toch. Vandaag was hij alweer wat opgeknapt en heeft even buiten gespeeld met zijn vriendje. Regeldagen, hier heeft jessie er geloof ik ook last van veel huilen, flesjes niet leeg gewoon niet dr eigen ik. Ze is nu ook wat meer wakker, ze lacht soms ket geluid en brabbelt af en toe. Het is een snelle tante voor dr 9 weken want zo ligt ze ook 5 min op dr buikje met dr hoofdje omhoog en kijkt dan ook opzij, en gister lag ze overdwars en boven aan in de bedje wist niet wat ik zag. Flesjes, janneke hier net als bij jou schommelende tijden en flesjes van 159cc met 1 a 2 schepjes forte erbij kleine hongerlap komt om de 4 uur en nog steeds 1x per nacht. Boney ben wel een beetje jaloers haha doorslapen. (nu gaat vl er hier wel uit maar wordt er wel wakker van) Weet verder ff niet meer wat er is geschreven. Wanneer moeten jullie weer aan het werk? Hier officieel 25 juni maar begin 23 juni al. Vrijdag 8 juni werk ik ook een avondje maar dit is vrijwillig we hebben dan de jaarlijkse drwamnight voor zieke kindjes.
zoe wat rot dat je kleintje ziek is. ik hoop dat de regeldagen bij jou snel over zijn. ik moet 10 juli weer werken, 1 juli start de opvang voor viktor.
Zoe wat vervelend dat je kleintje zien is, heel veel beterschap! Ik moet 18 juni weer beginnen helaas, ik heb er helemaal geen zin in
Wendy geloof dat jij het langste verlof hebt. Annabel ook al weer bijna aan het werk. Het is zeker zielig maar ja Wat een weer he ineens.bah. Gister om 22.15 de laatste fles en ze kwam om half 5 weer.
Ja het werk komt weer steeds dichterbij helaas. Vandaag is onze kleine meid precies twee maanden! Wat gaat de tijd toch snel zeg. En om dat te vieren heeft ze uitgeslapen tot half 9. Ze heeft om half 12 de laatste voeding gehad en heeft daarna gewoon de hele nacht doorgeslapen! Fijne zondag allemaal
Bedankt nog voor de complimentjes over de fotos! Slaapritme: Sta er al 2 dagen van te kijken Serenity kreeg gisteravond rond 22.00 laatste borstvoeding en werd vanochtend wakker rond 6 uur. Ik kom straks wel wat uitgebreide reageren - heb nu effe ochtendspits.
Met jou praten we niet meer oh wat heerlijk meid. Ik heb vakanties nog verdeeld tot het eind vn het jaar is ook wel lekker
Janneke dat heb ik niet gelezen haha. Hier geen pampers meer vandaag tot 5 keer toe natte kleertjes en ook poep roeken worden niet gehouden.
annabel dat herken ik van geen zin hebben. wat een fijne nacht zeg. zoe, ik ging 20 maart met verlof was 20 april uitgerekend en begin 10 juli weer met werken:x ik heb totaal geen zin. mama patricia wat een lekkere nacht zeg. janneke ik ben echt jaloers ik wil ook zolang verlof. sophia dat is indredaad ook lekker verdeeld over het jaar hier is het bezoek weg en nu rust op de bank, viktor ligt te vechten tegen zijn slaap. groetjes