April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joep om 7 uur in tummytub gedaan, fles erin en daarna is hij zelf gaan slaoen in bed ZONDER speen!?! Ik hoefde er niet eens 400x heen. Eigenlijk moet ik dit iedere avond doen. Werkt super...
    Morgen avond voor t eerst naar de na-pilatus. Ben benieuwd wat mijn fysio zegt, miss mag ik alweer spinnen en buikspieren doen:)

Ik heb dan ga sept geen vrij meer. Dan pas weervolgend jaar juni of zo. Ik moet er echt niet aan denken. Ik zit ook uit te kijken naar een andere baan maar us ook eng met contract enz. man eigenzaak die heeft iok soms geen inkomen. Ik werk fulltime....

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vind je je werk niet leuk dat je uitkijkt naar een andere baan?

wat fijn dat joep zo snel sliep en wat fijn zonder speen.

ik voel me hier niet zo happy kreeg net een algemene mail van mijn docent dat as. dinsdag het 1ste schooljaar wordt afgerond en ik loop iets achter 1 of 2 opdrachten. en ik hoop dat dit geen gevolgen heeft voor mijn opleiding of baan ik wil nu even struisvogel politiek doen:$

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik had dat ook met pampers ui ben nu overgestapt op huggies

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    docent gesproken,
    ik heb uitstel tot na mijn verlof met alle opdrachten.
    ik mag altijd wel wel inleveren om niet te ver achter te gaan lopen en mag dinsdag gewoon komen zolang viktor de les niet te veel verstoord.

ik ben iets meer gerust gesteld maar ik blijf het gevoel houden dat ik mega achter loop ben nu dus nog wel onrustig.
    ga kijken of ik dinsdag even naar school kan.

wij hebben nu bublies van luiers weet niet precies hoe ik het schrijf.
    en soms heb ik lidl luiers.

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy ik deel je mening, ook hier geen zin om te werken ja aan de ene kant wel want mis me collega's best wel, maar de manier hoe.jebehandeld wordt daardoor heb ik geen zin. Slaapt Viktor uiteindelijk? Balen van die opdrachten, zijn ze nog te maken of niet?

Janneke wat viir werk doe je? Tha de zekerheid is fijn zeker vanwege je man maar met tegenzin gaan heeft ook geen zin. Lekker dat Joep zo lekker ging slapen. Hier was het na de fles van 7 uur eerst een uurtje slapen en van 9 tot aan kaart over 10 huilen huilen niet te troosten, geen idee wat er nou is. Nu net gebadderd en nu de laatste fles.

Voor de fles mama's hoeveel flessen drinken jullie kleintjes nu? Jessie nog steeds 6. Die van 4.15 zit gewoon in haar systeem ookal heeft ze bij om 12 de laatste dan nog komt ze om 4.15 we gaan die voeding nu verlagen denk ik naar 90 ze had al op 5 flessen moeten zitten... Echt een verschil in baby hoor want jason sliep gelijk door en zat met 11 weken op nog 4 voedingen

6. @janneke! Ik neem mijn woorden terug, fulltime werken is echt heftig! Respect:) wat voor werk doe jij?

Hier drinkt Thom gemiddekd 7x maar hij drinkt zijn flessen van 120cc nog niet leeg ( soms wel), maar goed... Ik laat dat los want over de dag drinkt hij voldoende en slaapt goed. Het CB heeft gezegd dat dit de piekweken zijn van onrust en ritme vinden. Morgen weer wegen!

7. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia wow nog 120cc wij hebben echt een hongerlap. Had nog nooit gehoord van die dagen. Ben benieuwd wat thom nu weegt.

Wendy hoop dat het je wat gerust steld nu je wat uitstel heb gekregen.

Hier kwam de kleine boeddha om 4.15 hebben toen 90 gegeven en daar heeft ze 80 van.op en heeft geslapen tot 8.00. Wat een verschil van weer he met vorige week

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben winkelmaneger bij de etos. Dus iedere dag pas om 18.30 naar huis en iedere zaterdag werken:(
    Maar de druk wordt steeds hoger met steeds minder mensen, zoals overal. Maar ik wil mijn winkel netjes en strak hebben dus dit gaat tegen mijn principes in en daar heb ik vooral last van.
    Ook neemt de kans op een overval steeds meer toe en daar heb ik geen zin meer in.
    Maar goed, ik hou mijn oren en ogen open en missschien komt er wel iets op mijn pad. Ik zou ook heel graag op het hoofdkantoor willen werken maar daar moet je ook via via inrollen. Na mijn verlof ga ik naast mijn werk in de winkel een project begeleiden voor Etos. Dus ik hoop dat dit mogelijkheden bied.

Joep zit nu op 5 flessen ik geef er 4 van 150 cc en 1 van 120. anders krijgt bij de veel. Vorige week woog bij 4650 dus hij mag 700 cc krijgen op een dag. Omdat hij telkens om de 2 uur honger had. Geef ik nu 3 schapjes forte en 2 standaard. Als de standaard op is, koop ik alleen nog maar forte. Daar is hij gewoon meer tevrede op. De laatste fles geen ik 5 schep forte voor lekker doorslapen:).

Ik mocht vanacht zo maar slapen van 22. tot 4.30. Man had de fles van twaalf uur gegeven, dus ik kon lekker een paar uurtjes slapen. Ik had het even nodig. Nog niet gehad na de bevalling, zo lang slapen! HEERLIJK!!!!!!

wendy, ik hoop voor je dat ze je een beetje tegemoet komen.

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe, ik mis enkele collega's ook, maar die zie ik ook buiten werk om.
    ja de opdrachten zijn te doen als viktor mee werkt en mij aan het huiswerk laat zitten. ze gaan steeds beter en langer slapen, gelukkig voor ons:D

wow janneke dan snap ik het helemaal met alle overvallen tegenwoordig, de bezuinigingen, de uren, dan zou ik dat werk ook niet willen doen.
    oh wat tof van je man dat jij mocht slapen.

vandaag een rommeldag met huiswerk, huishouden, ik moet beginnen met kolven, zie er zo tegenop, want ik vind het heerlijk om borstvoeding te geven, boodschappen doen, naar de verlos voor nacontrole, wasjes draaien en was opruimen.

dus weinig ontspanning!

10. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik hoop dat ze een beetje flexibel zullen zijn voor je Wendy!

Hier heeft onze kleine prinses vandaag haar eerste prikjes gehad. Dat was echt zo zielig! Maar ze ligt nu na haar flesje lekker op bed en hopelijk gaat ze lekker slapen en heeft ze er niet teveel last van.
    Brrr was is het koud ineens he? eerst liep je nog te puffen van de hitte en nu ineens loop je weer met een jas aan. Nederland is echt een raar land als het op weer aan komt.

Werk jij dan 6 dagen in de week Janneke? dat lijkt me dan wel heel erg zwaar zeg! Daar heb ik echt diepe respect voor.

11. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel zielig he die prikken Jessie mag woensdag me oma komt da op Jason passen. Is lotte goed aangekomen en gegroeid?

Janneke het is best pittig filiaalmanager en dan om 18.30 klaar, nou troost je die dagen heb ik ook in het hoogseizoen van 8.45 tot 18.30 soms 19.00 uur pff en dan niet eens tijd hebben om te pauzeren omdat jawel ook wij onderbezetting hebben door de bezuinigingen bah. Gelukkig doe ik niet veel entree meer waardoor de dagen wat koeter zijn. Oren en ogen open houden dan maar en wie weet kim je dan toch op het hoofdkantoor terecht.. Vind de etos wel 1 van de fijnste drogisten hoor, voor de kids gebruiken we ook alles van de etos, badspul, billen doekjes en voor Jason ook de luiers.

Wendy dat is een druk dagje ach het is toch geen buiten weer.

Hier gister alles al weggewassen oke met de plasacties van Jessie zou er alleen een baby was in moeten kaar ben lui vandaag, schoonmoeder heeft me strijk gedaan (strijkijzee kapot) het enige wat ik vandaag doe is de kids aandacht geven en eten maken. De ballen zijn al klaar haha.
    Wil binnen kort een foto shoot laten maken sowieso van jason we willen hem inschrijven bij een fotomodellen bureau (iedereen zegt dat het er echt wel een mannetje voor is) maar we moeten dan 2 profecionele shoots hebben 1 hebben we er al. En wil natuurlijk ook mooie foto's van Jessie maar weet nu niet wat ik moet doen, het binnen nu en begin okt laten doen of wachten tot ze kan zitten. Denk denk

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja ze was heel goed aangekomen en gegroeid

De laatste keer woog ze 4860 en nu 5380 en daar zit 3 weken tussen ongeveer
    En vier weken geleden was ze voor het laatst gemeten, toen was ze 54 cm en nu 58 dus ze doet het hartstikke goed

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook greag minder werken maar dan moet ik mijn functie opgeven. Dat wil ikniet want dan kan ik die carriere helemaal wel vergeten. Mijn man werkt 3 dagen. Hij werkt nu meer omdat ik nu thuis ben.
    Daarom,heb ik ook vrij tot 1 sept. Met mijn bekken kan ik ook niet eerder beginnen. Ik moet nog herstellen om t weer aan te kunnen alle dagen. Is best zwaar werk met die luiers enz

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Janneke wow pittig hoor zoveel werken..
    respect..

annabel aah sneu is dat met die prikjes he :(

wendy druk dagje dus vandaag..

zoe lekker een rustig dagje..

hier vandaag met Lucas naar t cb geweest voor t weeguurtje.. Volgens mij zijn ze hier vet makkelijk als ik anderen zo hoor.. Lucas groeit behoorlijk hard maar dat is allemaal oke, hoor er niks over. Alleen dat hij er zo goed uit ziet en lekker gezond enzo.
    weegt nu 5960 gram en 61 cm.

nog een maandje en dan is mijn verlof ook over :( heb nog totaal geen zin om te gaan werken :( ga wel maar 4 dagen werken, de woensdag lekker vrij.. en helaas (of juist ook wel fijn, kan ik meer bij lucas zijn ;) ) is mijn 2e baan t contract niet verlengd.. (want dan moeten ze me een vast contract geven en dat willen ze nu niet :( een van de 2 bazen was ook al pissig dat mijn contract in dec wel verlengd was. Als t aan hem had gelegen was t niet verlengd omdat ik zwanger was.. maar mn rayonleidster had t verzwegen en eerst mn contract laten verlengen voor ze op kantoor vertelde dat ik zwanger was.)

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel wat zielig voor je meid, ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft, goed gegroeid zeg, ik ga morgen even met viktor naar het inloopspreekuur voor zijn navel en ook meteen laten wegen.

zoe wat leuk een foto shoot, en nee het is inderdaad geen buiten weer.

janneke ik snap dat je minder wil werken maar dat dat niet kan, ik hoop dat je snel je wens kan verwezenlijken.

tazzie wow dat is inderdaad goed. hoezo zijn ze makkelijk bij jou hoe bedoel je dat?dan is je baas zelfs in overtreding want ze mogen het niet stop zetten omdat je zwanger bent.

hier nacontrole bij verlos geweest alles was goed tampon nog even mee wachten maar vanaf vrijdag mag het dus dit weekend gaan we lekker zwemmen met tampon verder mag alles weer.

groetjes

16. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy zwemmen? Met Viktor? Hij mag nog niet hoor pas na de tweede prik raden ze het aan. Mooi dat de controle verder goed was.

Annabel lotte is goed gegroeid hoe is het nu met haar.

Janneke ik snap het dat.je minder wil werken, maar wwt je zelf zeg dan.is het.heemaal doei carriere.

Tazzie wow lucas is ook goed gegroeid en dan do naar de ka.

Pfff wordt ff helemaal gek hier jessie is bijna de hele dag aan.het.huilen huilen huilen.en.kan niet ontdekken wat haar dwars zit, flesjes drinkt ze niet leeg. Hoeveel regeldagen zijn er in een week haha.. Jason slaapt nog lekker en jessie nu eindelijk ook maar voor hoelang. Hopelijk wil schoonmoeder vanavond ff oppassen kunnen wij ff naar de makro kijken voor een strijkijzer, jammer dat we altijd met meer buiten komen.

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe van de verlos mocht het al wel, kan geen kwaad.
    waarom pas na de 2de prik?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kom ook nog ff binnenvallen..
    Hier vandaag ook deeerste prikken gehad.. Wat is dat ontzettend zielig zeg :(

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wendy, hoor namelijk van veel mensen dat ze bij t cb nogal kunnen zeuren enzo en dat ze vaak snel zeggen dta je teveel geeft enzo.. en dat doen ze hier niet dus dat is fijn ;)

en ze mogen wel mn contract niet verlengen helaas.. ze mogen alleen niet t gelijk stop zetten maar moeten betalen tot einde van mn verlof..en tijdens mn zwangerschap had mijn rayonleidster er ook voor gezorgd dat t wel verlengd werd hoor ;) omdat de baas het niet wist dat ik zwanger was.. alleen nu moeten ze me een vast contract geven en aangezien ze wat schoonmaakpanden schijnen kwijt te raken(is nog niet zeker), en alle medewerkers met een vast contract van die panden ergens moeten plaatsen. Worden alle medewerkers met hun laatste halfjaarcontract niet verlengd..

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ooopps te snel op verzenden gedrukt

zoe wat balem dat Jessie alleen maar huilt vandaag.

enne zwemmen met viktor? hier mag je pas zwemmen vanaf 3 maanden.. (zowiezo de babyzwemlessen zijn vanaf 3 maanden pas..tenminste hier wel) Met Lucas moet ik waarschijnlijk zelfs nog langer wachten.

Deel Deze Pagina