@miss geul: wat fijn dat je zo'n zorgzame vriend hebt! Ik heb die gelukkig ook en ik kan je vertellen die van mij is een uitstekende vader! @Boney: Dat lijkt me inderdaad erg lastig als je kleine ineens zulk gedrag gaat vertonen terwijl je dat niet verwacht. Maar wel fijn dat je afspraken met haar kan maken. @sjtal: Jeetje dat is echt een nachtmerrie ja, ik heb dat gelukkig niet gehad maar ik kan me voorstellen dat je daar even behoorlijk van slag van bent. @Mammie patricia: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Geniet er lekker van. @Tazzie: Aah wat een mooi mannetje! @hier: Hier alles weer rustig naar een onrustige nacht. Lotte besloot dat slapen voor de zwakken was dus hebben we vanaf 3 uur vannacht met haar opgezeten. Gelukkig ging ze rond 6 uur slapen en heeft ze doorgeslapen tot 10 uur! Nu ligt ze ook lekker op bedje te slapen. Vanmiddag gaan we even snel wat boodschapjes halen want tja dat hoort er ook bij. En er komt iemand van het consultatiebureau langs, geen idee wat die komen doen. Fijne dag allemaal!
Mamapatricia en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Hier echt een waardeloze nacht gehad weer... Madame ahd zoveel gslapen gister overdag dat ze vannacht besloot langer en sneller wakker te worden na de flesjes...
Hoera! Weer een arpil baby erbij! Gefeliciteerd! En op de uitgerekende datum volgens mij. Ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk een foto!
Bevallen: Tazzie van Lucas 20 maart Dreamer van Aimée 2 april Zoe van Jessie 29 maart Patricia van ... 11 april Nog zwanger: 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - meisje 18 april secondlife 2e kindje - onbekend 20 april Miss Geul 24 jaar 1e kindje 25 april Janneke1982 29 jaar 2e kindje - jongen 27 april Sjtal 29 jaar 1e kindje - meisje
Patricia gefeliciteerd! Wat snel! En een kleintje, in gewicht dan. Hoop dat alles goed gegaan is. Ben benieuws naar de naam en fotos. Tazzie wat een kereltje al. Je kan je toch niet voorstellen dat je nu nog zwanger zou zijn en er zo grote baby in je buik zit! Ik mag morgen weer naar vk. Ben er toch zo weer weg. wendy hoe is het bij jou gegaan bij de vk?
Jaaaaaaa weer een baby!!! Patricia en man van harte gefeliciteerd!!! hoe heet jullie wondertje? Wat een heerlijke foto van Lucas! We zien graag foto's van beepjes Pfff ik denk soms nu wel eens dat ik zware nachten heb, maar als ik dat van jullie lees staat me nog wat te wachten
Mama patricia van harte, ben benieuwd naar de naam. Ik heb alles gelezen maar reageren via me tel is zo irritant dus kom vanmiddag nog ff terug. Iemand vroeg hoe het was 2 kindjes. Ik vind het helemaal leuj alhoewel jessie nog veel slaapt enz. maar of het nou je eerste of tweede is je houdt er net zo veel van en vindt ze allebei even mooi. Ze lijken totaal niet op elkaar Jason is mijn even beeld en jessie die van haar vader. En het momentje 's ochtends in bed met allebei me kindjes echt heerlijkkkk. Tazzie of dreamer weet niet meer wie het was. Hier moesten we de fles iedere dag met 10cc ophogen op dag 1 kreeg ze 10 cc in het zh de 2de dag 20 en zo door opgehoogd naar 100 cc totdat we naar het cb moeten. Maar ja ons meisje komt nog steeds niet verder dan 60cc soms een uitschieter van 70 of 80... Stom dat het overal zo verschilt dan. Om 11 heeft ze een glesje van 80 op ik was helemaal verbaasd, nu slaapt ze nog, denk dat ze om 15.00 komt nu. Net huisbezoek van het cb gehad op 26 april is dr eerste bezoekje aan het cb en 6 juni krijgt ze dr eerste prikjes.
Pff Zoe, doet mij iig goed om te lezen dat jouw meiske het ook nog niet op krijgt hoor... Was jouw meisje ook te vroeg? Volges de kraamhulp kon het daar nog wel wat aan liggen nl
Dreamer ze was 2,5 week te vroeg althans ik was 37+4 weken zwanger 46 a 47 cm en 2998 gram afgevallen tot 2820 gram en op de laatste dag van de kraamhulp woog ze 2840 gram.. De vk.zei hier dat de hoeveelheid waar ze di op had moeten zitten volgens het boekje geldt voor 7 ponders... Net heeft ze maar 40 op ze zit toch echt vol dan, ik probeer me er maar niet meer druk over te maken.
Dreamer, ik zou me idd niet zo druk maken. Als ze goed plast en goed oogt. De ene baby drinkt nou eenmaal meer dan een ander. Als je bv had geven, had je het ook niet kunnen meten!
mama patricia en man gefeliciteerd met jullie zoon. hier een update ik moet morgen terug komen bij de verlos, mijn bloeddruk is aan het stijgen, en ik heb enkele klachten die kunnen wijzen op eiwitten in de urine, maar de eiwitten zitten niet in de urine dus even in de gaten houden. morgen middag 3 uur moet ik terugkomen. heb vanmiddag enkele keren kramp in mijn buik dus ik blijf het rustig aan doen. groetjes wendy
@Dreamer en Zoe Jullie kunnen nu inderdaad zien wat erin gaat, met borstvoeding weet je het niet.. dat lijkt me ook wel eens frustrerend denk ik, maar dan moet je uitgaan van pies en poep luiers. Gewoon doen wat goed voelt denk ik? @Wendy oei das schrikken! Wat voor klachten had je dan? Ik had dat ook, maar gelukkig is mn bloeddruk weer gezakt. Zat eerst altijd op 120/70 en toen ineens 130/85 ofzo.. dus moest ik het in de gaten houden. Afgelopen zondag nog een extra checkup gehad en toen was het 80, dus gezakt. Morgen mag ik ook weer. Ben benieuwd. Ik heb vanmiddag het wiegje opgemaakt en nu net ook het ledikantje.. zo leuk om te doen..hihi.. hoop niet dat het nog 4 weken ongeslapen blijft, want dan kan ik weer alles wassen en strijken haha. Ik ga even wat fotootjes spammen hoor!
En nog twee!! Wat raar de vloer lijkt wel groen haha, dat is niet zo hoor! Wat vinden jullie van dr kamertje Ik ben er zelf echt helemaal blij mee Zo, nu lekker met thee op de bank onder mn kleedje! Vandaag niet veel meer gedaan dan eten, slapen, snotteren en slapen en slapen Fijne avond! ennehm.. morgenochtend weer goed nieuws he van 1 van de dames Groetjes Chantal
Sjtal, wat hebbeb jullie een grote baby kamer. Echt suprr schattig met al dst roze. Mooi gedaan. Ik zal morgeb ook eff foto maken en plaatsen. Bedjes zijn ook klaar. Alleen nog lakens voor ledikant strijken, maar dat laat ik denk ik liggen voor de kraamhilp. strijjken doet zo pijn...... Vind ze vast niet erg om 3 lakentjes te strijken..... Hoe zou het met patricia zijn? Zal zr thuis zijn of zh? Spannend he.... Wendy, wat waren je klachten? Ik ben soms ineens duizelig, zelfs als ik playtlig.....
Tazzie, wat een mooi mannetje! Mammie Patricia, gefeliciteerd met de geboort van jullie dochtertje. En wat snel! Super zeg. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Geniet ervan. Hier nog BIB. Verder rustig aan gedaan vandaag. Geen nieuws. x