April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cb raad dat hier ook af voor de 3 maanden en de entingen op oog met ziektes die er rond kunnen hangen waarvoor ze dan nog niet beachermd zijn. Bij jason vroeg ik het toen aan de gyn en kreeg echt een duidel%jke nee omdat het toch nog gevaarlijk schijnt te kun nen zijn

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    oke dat is raar, vanmiddag groen licht gekregen van verloskundige.
    morgen cb even navragen en waarom niet en dan verder oordelen.
    ik heb ook al speciale zwembroekjes voor 3-7 kilo gehaald bij de etos.

tazzie gelukkig nog zo lang mogelijk daar kunnen werken.
    cb zeurt bij mij tot nu toe ook niet) 1 keer geweest hihi)
    ze waren alleen maar dik tevreden over zijn groei en ontwikkeling.

groetjes wendy

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Wendy: Bij ons is het ook pas vanaf 3 maanden, maar je verloskundige zal vast wel weten wat ze doet lijkt me.

@Dreamer: Erg he die eerste prikjes, gaat alles goed bij jullie?

@hier: Nou ons meisje is toch echt wel wat van slag, huilerig en hangerig. En haar temperatuur 38 graden. Ik vind het zo zielig, ik merk aan mezelf dat ik haar nu nog meer knuffel en sneller eventjes bij me pak.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    als je wel mag Wendy hou er dan wel rekening mee dat 10 minuten in t water al genoeg kan zijn.. Ze hebben t vaak vrij snel koud..en zijn dan ook doodmoe..

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie daar houd ik inderdaad rekening mee, dat merk ik in het badje al dat hij daar na 10 minuten wel klaar mee is.

ik neem ook zijn kinderwagenbak mee zodat hij gewoon kan slapen.

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Annabel, gaat verder wel oke..
    Vandaag alleen echt een off-day door die nare prikken.. Ze is echt heel heel zielig geweest vanaf 5 uur.. Heb toen mn ma gebeld of ze kon komen.. Samen gebadderd, zetpil gegeve en nu lijkt t wat rustiger...

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier mochten we van t cb trouwens na de eerste entingen gaan zwemmen.. Maar ze zei idd dat t al snel te veel is en ze snel moe zijn door alle geluiden in een zwembad...

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen meiden,

dreamer wat vervelend die prikjes zeg.
    ik zie er echt tegen op het is dat het echt nodig is.

vandaag weer naar school, dus ik gedouched en viktoir in bad geweest en ik heb mogen slapen.
    23.00 had hij de borst en hij kwam vanmorgen pas op 6.30;)

eerst naar mijn werk voor kraambezoek, daarna cb voor wild vlees in navel weg laten tippen daarna naar school.

dus tot vanavond.

9. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy druk bijtje al zo op de vroege morgen. Veel plezier op je werk.

Dreamer zielig he, hou me hart al vast voor morgen, straks eerst zetpillen halen. Hoe is de nacht gegaan?

Annabel hoe is het nu met lotte?

Gister ff op de makro geweest pfff ging voor een strijkijzer en kom weer met meer terug haha maar goed. Vl boos dat ik 2 uurtjes weg ben want jason was stierlijk vervelend en jessie heel de tijd aan het huilen pfff man stel je niet aan ik heb dw hele dag met een huil baby en een vervelend kind gezeten. Straks hiee ff stofzuigen enz, wasje draaien douchen aankledwn en jaaon naar school brengen daarna ff door voor ondergoed voor jason genoeg te doen dus

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe die mannen hebben het zo makkelijk die werken en komen thuis om te ontspannen, mijn vriend legt viktor bij mij neer van hij heeft honger, nee schat hij heeft kramp\vieze luier\vechten tegen slaap.

gister was ik douchen, toen heeft hij viktor in de box gelegd zo van, ik krijg hem niet stil en hij nu huilt op mijn schoot in mijn oor, of in de box dat maakt dan ook niet meer uit:$
    toen even wat manieren laten hoe hij stil wordt hoe hij hem dan vast kan houden.

11. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wendy die kleine boeddha van mij is zo uit dr doen weet echt niet wat het is (ja nu slaapt ze) maar we krijgen dr geen van beide stil haha maar wat jij zegt die mannen denken te makkelijk. Jeff had dr gister ook gewoon in de bix gelegd zo van zoek jij het maar ff lekker uit

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Zoe: tja het gaat wel wat beter, de koorts is in ieder geval gezakt. Maar ze is nog steeds wel huilerig en hangerig.

Wat betreft mannen heb ik het wel getroffen geloof ik. Oke hij laat haar wel langer liggen dan ik zou doen maar hij pakt haar wel op en gaat met haar rondlopen en wiegen tot ze stil is. En ook als ze wakker is "speelt" hij vaak met haar. We doen haar elke avond samen in bad en als ze zich aandient voor de eerste voeding gaat hij eruit om haar te verschonen en bij mij te leggen. Ik heb dus niks te klagen haha.

Vanochtend mocht ik tot half 8 uitslapen, maar ik denk dat dit meer te maken had met het prikje. Ze ligt nu even in de box te slapen maar dat heeft echt lang geduurd. En over een uurtje is het alweer etenstijd. Maken jullie je kleine er voor wakker?

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!
    Zoe, succes morgen.. Tis écht niet leuk gewoon.. Zoals wendy al zei, tis dat het echt nodig is :)

Nacht is eigenlijk wel redelijk gegaan. Ze heeft tot half 5 geslapen (ben wel om half 3 ff bij dr gaan kijken, had gisteravond al 38.4 dus bezorgde mama wilde toch tussendoor ff checken) Toen een flesje gegeven, nieuwe zetpil (temp was nog steeds 38.0) en toen heeft ze geslapen tot 10 uur :)

Nu is dr temp weer 37.6. Ben benieuwd hoe we verder gaan vandaag..

Wendy, drukke dag dus!

Annabel, Aimée heeft er gister toch echt wel last van gehad.. Tot 17.00 was er niks aan de hand, maar daarna.. Huilen huilen huilen.. In eerste instantie geen koorts, tot we naar bed gingen,.. Toen had ze ineens 38.4..

14. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ow wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft gehad! Ik merk vandaag wel dat Lotte wat hangerig is en het liefst bij mama wil zijn. Haar temperatuur is inmiddels wel weer gezakt tot 37.3 gelukkig.

15. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer arm meisje, maar gelukkig is dr temp gezakt. Moet zeggen jason had er nooit zo veel last van bikkel maar denk dst jessie het en op het gillen zet en er ook wel last van zal hebben.

Annabel ik heb ook niks te klagen hoor verder we badderen dr samen hij gaat er s nachts uit, pakt dr ook als ze huilt, speelt met dr haha maar gister wist hij het ook niet meer. Fijn dat lotte dr temp weer is gedaald.

Jessie is dr rustige luie ik weer vandaag, tot nu toe dan he. Om 12.15 jason naar school gebracht en gelijk doir naar de winkels goed geslaagd voor ondergoed voor jason, voor namelijk bij de hema had kortingsstickers, voor jessie nog 4 rompers mee genomen in 62/68 het kan er maar al liggen.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Temp is weer aan t stijgen :(
    Was net alweer 37.8. Kheb er echt de balen van..

Iemand een idee hoe lang dit mag duren? Ik dacht een dag toch? En dan rekenen vanaf het moment dat je de eerste hoge temp zag? Dan zou t betekenen dat t morgen over moet zijn aangezien ze gisteravond laat pas die tempstijging had..

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe wat zielig he als ze zo vechten tegen hun slaap.
    en om ze dan in slaap te krijgen is echt moeilijk.

annabel, ik maak viktor nooit wakker voor zijn voeding.

annabel en dreamer vervelend dat jullie kindjes last hebben van de prikjes

cb ging goed navel aangestipt hij woog vandaag 5820 gram, meten doen ze alleen als je echt voor controle komt dus dat weet ik 27-6 weer, voor vrijdag moet het wild vlees minder zijn anders vrijdag weer op inloopspreekuur komen. school ging goed,

18. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy heb jij slagroom in je bv whaha hij groeit lekker dus, nog geinformeerd over het zwemmen? Hoop dat het wilde vlees vrijdag weg is zodat het niet meer aangetipt hoeft te worden.

Dreamer ik weet echt niet meer hoe dat zit kwa verhoging/koorts. Dacht 48 uur maar zeker weten.doe ik het niet.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe ja ik geef slagroom en zeer volle melk;)
    ik ben het zwemmen vergeten te vragen maar ik ga vrijdag even langs lopen om het te vragen tijdens inloop spreekuur.

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wendy, jij tilt je nu al een breuk aan jou mannetje. Wat een flinke!
    Ik heb ook altijd geleerd zweemmen met 3 mnd ivm infectie gevaar.

Koorst; ik dacht 3 dagen tenzij je t nie vertrouwd.

Al 3 dagen last van bekken. T ging zo goed. Ik kan wel janken.....

Deel Deze Pagina