gezellig? het is de 2e x dat ik hem zie. Ik werkte eerst in een andere ragio en ben nu over gestapt naar een mijn eigen regio omdat ik dichterbij huis wil werken. Ik woon in amersfoort en werkte in Deventer. Ik heb in januari een kennismakings gesprek gehad. Dus ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. Zoe, rugpijn is niet leuk! Gebruik je alweer voorbehoedsmiddel? pil? Ik heb het vermoeden dat ik nu mijn 1e eiersprong heb. Pijn in zij en borsten. Mijn man zei: zullen we dan maar. NEE Oh ja dat ook nog. Wij zijn vandaag 4 jaar getrouwd. Zegt hij vandaag: ik wilde een bloemetje voor je kopen maar ben het vergeten. Ik werd echt zo kwaad. zeg dan niets. Houd je mond!!!!!!! Mijn hele humeur gelijk verpest vandaag!!!!!! Komt hij later thuis met bloemen. Ja te laat, ik ben en blijf boos! leuk hoor hormonen en zo domme man. dat hij dat niet begrijpt. Ik hoef geen bloemen als ik er zelf om moet vragen. AAAAAAAAAAAAAAAAA
Als laatste Stem allemaal op TAZZIE en LUCAS want er zitten weer exemplaren tussen.... die zijn vast heel lief. TAZZIE heeft ook een mooi cadeau verdient want zij is van onze groep als 1e bevallen en ook nog met een keizersnede!!!!! Dus allemaal voor TAZZIE en LUCAS Wendy, zet eens een foto van jou bolle man. Ik ben wel benieuwd naar jou 6 kilo wonder!
owwhhh irritant zo'n man janneke ohw ja ik mag van mn fysio weer beginnen met paardrijden! yeahhh.. buikspieren zitten weer helemaal goed..
janneke ik wil mijn mannetje sjowen maar kan de foto's van mijn mobiel niet op de laptop zetten en heb geen internte dus dat kan ik niet. ik kan ze via mms sturen naar iemand die ze wel hier kan neerzetten dus als je hem graag wilt zien mijn dikkertje dap
Wendy ben ook wel nieuwsgierig. Janneke sommige mannen pfff maar zo ben.ik ook hoor als ik er zelf om moet vragen laat dan maar. Nee nog geen pil ofzo dat zal de pijn ook verklaren, weet namelijk nog niet wat ik wil maar denk een.spiraal. Een heel nieuw filiaal toch wel spannend. Wie heeft de link voor lucas? Op me.tel is zo lang zoeken.
Zwangerschapspagina - Baby van de Maand als iemand zijn nummer via pm stuurt dan wil ik best via mms sturen dat iemand anders de foto hier neer zet. of zo.
net gemaakte foto's met foto toestel: de fotos van mijn mobiel staan op een kleine geheugen kaart die past niet in mijn laptop maar de grote wel dus even verse foto's van mijn mannetje dat ligt al 2 uur te vechten tegen zijn slaap.
verstuurd naar je tazzie. de 2 foto's van hierboven zijn donker maar dat komt omdat er geen flits zit op dit foto toestel.
dank je wel tazzie. hoe trots mijn om a wel niet is zie je zo goed op de foto ze zat zo te genieten van de fles geven en hem verzorgen, op schoot hebben. ook al kan ze hem niet lang meer hebben ivm verbrijzelde schouder. die nooit meer goed gaat genezen maar ze heeft hem vast gehouden.
Wat een lekkere bolle toet heeft hij en wow de foto met zijn overgroot oma wat kijkt ze trots. Tazzie gestemd Net getempt 36,8 dus het gaat nog goed, pleistertjes willen niet losweken in bad, wie weet morgen. Net mail van me werk de 19de of 21ste werkoverleg bleg en wat een nieuwe regels ineens wordt er niet echt blij van bah bah en zo wel is waar een mail er achteraan hoe het hier.ging enz (me collega zei moet je mailen van goh heb je me mail dat ik ben.bevallen ontvangen haha) viel van me stoel.
zoe ze is ook mega trots, ik kwam onverwachts en ze heeft vriendinnen gebeld van kom kijken dus haar vriendinnen kwamen ook langs. gelukkig nog niet echt na weeën van de prikjes houden zo die pleisters komt wel goed. en die mail wat erg, ben je al begonnen met werken? ik kreeg vandaag een brief van het uwv mijn verlof wordt verlengd tot20 juli ivm over tijd lopen in de zwangerschap. viktor drinkt vandaag echt veel. hopelijk blijft hij vannacht wel door slapen.
Goedemorgen, ik heb gestemd op Lucas. Wat een leuke foto van Victor met z'n overoma. Prachtig. Gaf ze een flesje afgekolfde melk? Ze ziet er super trots uit! Hier komt vanavond ook mijn werk op kraamvisite. Gewoon wat collega's. Altijd leuk! Heb de meesten al zo lang niet meer gezien.
Wendy hoe is de nacht gegaan? En dat is noog eens leuk nieueswat langer verlof en dus langer bij viktor.. Ik ben nog niet aan het werk 23 juni wee maar na de bevalling heeft hij nooit het fatsoen genomen om ons te feliciteren ik ga dan ook niet met een leuk gevoel werken en daarbij wordt er moeilijk gedaan over mijn vaste maandag die ik al jaren zo werk
@Janneke: in ieder geval nog gefeliciteerd omdat jullie gisteren 4 jaar getrouwd waren. @Tazzie: Ow paardrijden dat heb ik ook een hele tijd gedaan op een manege. Maar uiteindelijk vond ik de manege niet meer leuk en ben ik gestopt. Veel plezier in ieder geval. @Miss Geul: Aah wat een lief mannetje zeg! En dat vechten tegen de slaap herken ik wel dat kan die van ons ook heel goed. En wat een lieve foto met je oma. Onze kleine meid heeft ook nog een overgroot oma. Zal zo even de foto van haar erbij zoeken. @Zoe85: Vervelend he die mail van je werk, dat zorgt er echt voor dat je weer weet dat het bijna zover is en je weer aan de slag moet. Vervelend dat je niet zon leuke baas hebt, ik hoop dat het goed komt met je vaste dag. @Boney: altijd gezellig als je collegas even bij je komen kijken. Die van mij zijn ook geweest en ik vond het wel heel erg leuk om ze weer eens te zien. @hier: Nou gisteravond was ons prinsesje echt aan het vechten tegen haar slaap. Ze bleef maar huilen en zodra je haar bij je pakte ging ze slapen. We hebben haar rond half 11 in bad gedaan en daarna de laatste voeding, in de hoop dat ze dan die nacht zou slapen. Nou dat heeft ze prima gedaan, ze heeft tot half 8 geslapen. Ik ben benieuwd of dit door gaat zetten, zo tot half 8 slapen. Hier een foto van mijn oma met ons prinsesje, ze is inmiddels al minstens 11 keer overgrootmoeder haha dus ze is al helemaal gewend aan deze rol