April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry verkeerde knop. Maar die maandag wordt nu een andere collega inneens vast ingepland wat dus in houd dat ik na het hoogseizoen de ene week.alleen nog een zondag krijg en dan de andere week als het mee zit ma.za zo en.anders za en zo. Je snapt het ik ben pissed want voel me als een stuk strond behandeld. 1 collega heeft een.oude lullen uurtje wat inhoud dat ik op de maandagen om 8.30 moest beginnen en moest openen geen probleem hoor maar een beetje waardering kan geen kwaad hoe ziek ik ook was van me zwangerschap ik was er wel. En de weekenden dat ik als verantwoordelijke heb moeten draaien. En.als je hem dan.mailt dat je het niet eens bent over de inroostering krijg je geen reactie. Maar goed so be it want zo ga je schijnbaar met personeel om, echt me voroge leiding was ook niet alles maar werk toch echt liever onder haar.

De nacht is goed gegaan en vanmorgen een bigg smile toen ze wakker werk ze heeft nu wel een beetje verhoging 37,6 maar is mega vrolijk

2. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney leuk dat je collega's langskomen altijd gezellig.

Annabel tegen het feit dat ik weer moet beginnen kijk ik niet op hoor vind het wel lejjer ff wat anders. Bedoel dat niet verkeerd ofzo maar ff wat anders dan alleen mama zijn de muren komen zo ook op je af en het is altijd reize gezellig bij ons op de werkvloer en je maakt altijd wel wat mee.
    Lekker dat Lotte zo lang heeft geslapen en hoop dat ze vandaag wat meer in dr hum is

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney ja het was een flesje afgekolfde melk:D fijne avond gezellig met collega's.

de nacht ging wat minder, viktor was gisteravond al erg onrustig(veel slaan om zich heen, trappelen ed.) dus 23.30 voeding gegeven, eerst de fles 100cc want ik had het gevoel geen voeding te hebben, mijn borsten voelde erg leeg, en daarna heeft hij toch nog aan de borst gehangen.
    maar hij kwam om 5.30 weer en toen niet ingebakerd na de voeding terug gelegd en toen kwam hij 8.30 weer. nu ligt hij te slapen op mijn schoot.

annabel wat een leuke foto. al 11 achterkleinkinderen:$ voor mijn oma is dit de 2de, en dat blijft voorlopig zo want de andere kleinkinderen zijn jonger en nog geen vaste verkering.

zoe dat is inderdaad geen leuke actie, ik snap wat je bedoelt.ik zo die leidinggevende niet een op bezoek willen hebben.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke foto van nog een trotse overoma! Die hebben wij helaas niet meer. Van beide kanten niet.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier nog een foto van m'n 2 meiden.
    DSC_0974.jpg

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jammer, hij is op z'n kant.

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hij is wel super leuk.

8. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Boney leuke foto, Tessa helemaal trots op haar zusje!

Annabel26 ook al zo'n leuke foto van oma!

Ik zal mijn oma(86) ook maar eens showen, hihi

Bijgevoegde bestanden:

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    allemaal foto's met oma.. ik heb ook nog 1 oma. Lucas is haar 2e achterkleinkind (en eerste achterkleinzoon, 2e achterkleinzoon is op komst bij mn neef) zal ook ff foto showen.

boney leuke foto van je 2 meiden.

10. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto's allemaal heb er ook wel 1 maar kan ze niet plaatsen laptop is kapoy en via me tel lukt het niet.

Yes de verhoging is weer weg

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    particia wat een super leuke foto.

tazzie ook een leuke foto.

zoe we wachten wel tot je laptop het weer doet hihi.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zoe fijn dat de verhoging weer weg is :)
    die foto met mn oma is met pasen gemaakt.. Toen was Lucas echt wel nog klein vergeleken met nu. Zat gister foto's van de geboorte en in t ziekenhuis te kijken en ohww wat was ie ienieminie voor mijn gevoel.. vergeleken met nu.. ruim 10 cm groter en zn gewicht bijna verdubbeld.. pfff. t gaat zo hard :(

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    De foto van mijn oma met Lotte is gemaakt met mijn verjaardag dat was anderhalve week na de geboorte. Mijn oma is inmiddels alweer 93 maar ze roept altijd dat ze honderd wordt. Woont ook nog steeds op zichzelf haha.

Gaat echt snel het Tazzie? Ik heb dat ook hoor, dan zie je die foto's van twee maanden geleden en toen was ze nog zo'n klein poppetje. Nu is ze ook helemaal perfect natuurlijk maar het gaat allemaal wel super snel.

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja erg he tazzie dat heb ik ook:

als je deze 2 foto's ziet 1 van gister en 1 van dag 1

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    inderdaad wendy.. Hier foto Lucas 2 uurtjes oud ongeveer in de couv.
    en eentje van afgelopen maandag..

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    in de couv was pampetje newborn norg best groot, nu zitten de maatjes 3 hem zo..

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!
    Zoe, fijn dat de verhoging weer weg is!

Dames, bijzonder hoor. Allemaal foto's met oma :) Ik heb ze ook, alleen niet op mn eigen laptop.. Ook hier nog 1 oma. Mijn opa is helaas overleden toen Aimée net twee wkn was dus daar helaas geen foto meer van samen :(

Bizar he, hoe snel die ukkies groeien :)

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie daar is het verschil nog groter.
    bij mij was viktor al "groot" bij geboorte.

dreamer ik heb ook 1 oma, mijn vriend 2 oma's 1 is er geweest maar dat staat niet op de foto en die ander is nog niet geweest.
    heeft je opa aimée net niet gezien of net wel?

hier een spaar rekening geopend voor mijn kleine\grote hartendief.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nou toen wij zelf afscheid gingen nemen is ze wel mee geweest.. Maar hij was toen al zo ver afgetakeld dat iehet denk ik niet bewust heeft meegemaakt.. Misschien ook ewl, je weet tenslotte niet wat er door zn hoofd ging.. Op t moment dat wij er waren had ie iig wel een "helder" moment dat ie nog wat gedronken heeft, terwijl ie dat al twee dgn niet gedaan had...

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ze merken vaak meer dingen dan je merkt.
    mijn oudtante die wachtte ooit tot ik binnen kwam.
    ik ging er regelmatig heen( ik was 7) maar had zwemles en tijdens de zwemles werd iedereen opgeroepen, na mijn zwemles werd ik meteen naar haar toe gebracht en zodra ik binnen kwam blies ze haar laatste adem uit.

en met mijn oma ook zoiets die heeft 2 weken op sterven gelegen 2 weken heel de familie liggen waken we hadden een heel schema wie wanneer kon waken. er was 1 nacht dat allebei haar zonen niet zouden waken, dan zouden mijn neef en ik waken, en precies die nacht is ze gegaan toen allebei haar zonen net 30 minuten weg waren.

dus ze maken nog best veel mee denk ik;)

Deel Deze Pagina