ff ego... Met Lucas naar de kinderarts geweest voor controle. Ze was zeer tevreden over hem en hij hoeft niet meer terug te komen! nog even snel bij bij de couvafdeling langsgeweest, wist dat er eentje moest werken die Lucas ook verzorgd heeft toen hij daar lag. En zij vond het leuk als we ff langskwamen
Tazzie fijn nieuws zeg!! Wendy, ze zullen idd best nog eea mee krijgen ja Je weet alleen helaas niet precies wat he.. Ow weet ook niet meer of ik het al vermeld had, maar Aimée dr afplatting op dr hoofdje is minimaal. Valt op allebei de plekjes in de categorie minimaal tot niet te zien Met vijf maanden opnieuw een meting, maar de fysio verwacht dat als we zo doorgaan dat we geen helmtherapie nodig gaan hebben
dreamer wat een super goed nieuws. ik krijg eind deze maand te horen hoe het gaat met de afplatting van zijn hoofd.
Tazzie die foto! Geweldig! Ik zag een hoop omas voorbij komen. Leuk hoor! Verder snel gelezen. Ik lees morgen weer bij
Super leuk al die foto's Wendy hoe doet viktor het nu? Las dat hij een zwaar nachtje had? Tazzie helemaal super zeg, en dan nog even een mooie lach naar de arts Dreamer ook dat is goed nieuws Hier vanmorgrn lekker lui, op ons gemak gedouched enz toen jason naar school gebracht en ff de stad in en geslaagd voor leuke pumps toen weer terug en jason halen na het eten ff naar schiedam daar voor jessie wat zomer kleertjes gehaald alsof ze nog niks heeft en voor me zelf een groene broek. Denk dat hier geen prikjes nasleep komt ze is lekker vrolijk. Vandaag had ze voor het eerst een haarbandje in zo lief
zoe heb ik je misschien wel zien lopen want ik was ook in schiedam tussen 10.30-12.00 en tussen 14.00-15.00
viktor wilt ongeveer elke 3 uur drinken, tiet verslaafd en vreetzak vandaag een trouwerij en morgen weekend weg dus zal er effe niet zijn. groetjes wendy
Wendy fijn weekend Hier zit mijn vreetschuur weer aan een fles van 180 +6 en hij is weer bijna leeg ;shock; ze heeft nu 5 uurtjes ertussen zitten. En in die tussentijd heeft ze geslapen
Hoi, Het zijn hongerlapjes onze kindjes. Sinds een paar dagen merk ik hier iets van een ritme overdag. Ze komt bijna op de minuut af elke 3.5uur. Hopen dat dat zo blijft, dan kun je weer wat beter plannen. 's Nachts gaat het ook alweer een paar nachten goed. Ze krijgt zo rond 22u de laatste voeding en slaapt dan tot een uur of 5.
Wat een "zwaargewichtjes " allemaal hier Pff kzit te bedenken wat k vanavond moet eten... Ben weer ns inspiratieloos..
Dreamer ze schelen maar 5 daagjes he haha oke jessie was een ukkie 46 cm maar at mega slecht en heeft gewoon een inhaal slagje gemaakt Eten, hier tagliatellr uit de oven, hoop ik geloof dat het dit keer niet goed gaat haha
Eff vraagje. Kennen jullie de chineese kalender voor geslacht. Als je kijkt naar je leeftijd wanneer je kindje verwekt is, kan je zien of je m of j krigt. Bij mij klopt t beide keren. Bij jullie ook? De kalender staat ook op deze site