April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    waar kan je die kalender vinden dan?

pff sinds de prikjes is het hier elke avond tussen 7 en 11 raak. niet willen slapen en echt krijsen. uiteindelijk valt ze dan bij mij in slaap. maar als ik haar dan in bed leg begint het weer opnieuw. herkend iemand dit? ik wordt er een beetje wanhopig van

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er zo gekomen: rechts bovenin zoeken. Chinese kalender

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke fijn zo een nacht, en bij mij klopt de kalender.

boney wat fijn dat ritme, hier weer ritme loos

dreamer wat is het geworden?

annabel hier wel dat wakkere maar geen prikjes, viktor is de laatste dagen vaak van 21.00-23.00 wakker voor zijn laatste voeding.
    maar wel gewoon leuk wakker, brabbelen en lachen.

gewicht viktor vandaag: 5860

de bruiloft is voorbij, ik heb al heel de dag hitte aanvallen en zo ook vanavond dat was toch best vervelend vooral omdat viktor vaak bij mij zat wat nog warmer was.

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ow dat is wel vervelend ja die hitte aanvallen, was het voor de rest wel een beetje leuk op de bruiloft?

Tja als ze gewoon vrolijk wakker zou zijn zou ik het ook niet erg vinden hoor! Maar dit gaat echt door merg en been, had net mijn moeder aan de telefoon en die zei zelfs ik kan me voorstellen dat je hier hopeloos van wordt.
    Nu zit net de laatste voeding erin en ligt ze te slapen. We gaan morgen proberen of het aan mijn borstvoeding ligt, dus morgen in plaats van de borst een flesje. Misschien dat ik niet genoeg voedingsstoffen heb voor haar. Al slaapt ze wel de nacht door op mijn voeding. Maarja je gaat op een gegeven moment dan toch twijfelen hoor!

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel snap het helemaal dat je hier hopeloos van wordt, wij hebben ook een paar dagen uren met een huilende jessie gezeten tussen 19.30 en 22
    30 vreselijk we wisten het ook niet meer. Hier is het uiteindelijk gestopt. Je zou het met de voeding altijd kunnen proberen maar ja in de nacht slaapt ze wel door. Of ze heeft.nu gewoon een heel vervelend sprongetje die ze zelf niet echt kan verwerken, of het is haar huil uurtje of misschien krampjes? Zou dat kunnen dat ze daar last van heeft?

Janneke grappig ga straks eens kijken.

Wendy vervelend he die hitte aanvallen heb ze hier ook steeds pfff vreselijk. Die viktor bijna 6 kilo echt een beer is het.

Ik ging gister boodschappen doen en na nog geen kwrtier me telefoon hoelaat moet ze eten. Nou 20.30 of 21.30 nou ze schreeuwt het.uit eindstand vl heeft een flesje 90 gemaakt die ze er zo weer uitgooide had ik hem ook al kunnen vertellen aangezien ze nu 180 drinkt. En dus totdat ik terug was een huilend meisje. Schijnbaar voelt ze het aan als ik weg ben want ookal laat ik dr slapend achter dan wordt ze wakker zodra ik wegben en huilen maar. Haha.. Nou ik ga hier ff wat doen, appeltaartje maken, douchen.en.aankleden vandaag komen me broer schoonzus en me neefjes (in april voor het laatst gezien haha) hebben we gelijk een wipstoel voor jessie haha.

Fijne dag

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lucas is er klaar voor :)

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @tazzie aah wat een leuke foto's!

@zoe: tja we weten gewoon echt niet meer wat er is. We hebben ook aan krampjes gedacht. Weer gaan vanavond kijken of ze het beter doet met een flesje

8. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel ik snap het helemaal, hoop dat het snel over is

9. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie leuke foto's

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhhlief hoor lucas.

Annabel hoe gaat t vaavond met lotte?

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    We zijn toevallig niet thuis maar rond 8 uur begon het weer. Dus ik vast een flesje maken en mijn moeder verschoen. Mijn moeder doet haar broekje uit en zeer begint te lachen en het huilen was helemaal klaar. Alleen nog een beetje het in slaap jengelen wat ze altijd doet om in slaap te komen e ze had de grootste lol kun haast pamper

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat t zo goed ging annabel.

Man,is nu met de jongens naar zijn ouders. Ben benieuwd. ik ben natuurlujk nie mee ivm ruzie in kraamweek. Dit is 1e x dat ze joep gaan vast hpuden.
    Ik ga zo sporten, frustratie kwijt raken!

Fijne dag!

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ow Janneke dat lijkt me echt vreselijk, dat je er dan niet bij bent.

Hier een gezellig druk dagje voor de boeg, Rond een uurtje of één komen hier de meiden van de zwangerschapsgym. We gaan weer eens even gezellig bijkletsen en kindjes bewonderen natuurlijk. En vanavond een concert, ik ben benieuwd of ik er echt van kan genieten zo zonder mijn meisje. Vast wel hoor maar ja ik blijf dat toch telkens weer vreemd vinden zonder haar weg te gaan.

14. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel veel plezier en hoop dat je kan genieten. 5 januari was ik van jason bevallen en 14 feb had ik een valentijns date met kane gewonnen maar ik vond het heerlijk. Hoe heeft lotte het vandaag gedaan?

Janneke hoe heeft je man het.gehad bij zijn iuders en heb jij je frustratie eruit kunn gooien.

Pfff realiseerde me vandaag dat ik over 2 weken alweer aan het werk ben aan de ene kant heb ik er zin in maar aan de andere kant ben ik liever bij me kindjes. Wel leuk de berichten van me collega's dat ze me.missen enz dat doet me goed.
    Vandaag heb ik echt een off day ben zo chago als wat pff wat het nu is de menstruatie ja het zou kunnen maar op dag 4? Neeeee. Heb er gewoon de balen in ben al weken (lees maanden) bezig om met zn alleen een dagje dierentuin te doen jason geniet daar zo van en vanmorgen dacht ik om 9 uur hup die strijk wegwerken en gaan nee gaat vl een ombouw voor vd e schauw maken en.%k mocht er vanavind maar niks van zeggen ja hallo over 2 weken ben ik weer in de weekenden aan het werk. Dacht ik vraag ik me schoonzus om woensdag op jessie te passen dan ga ik wat leuks ket jason doen kan ze niet nou ja niks aan te doen maar baal er wel enorm van. Zo nu weer genoeg geklaagd haha.

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou ik heb echt heerlijk genoten van het concert! Maar ik ben dan ook wel weer blij als ik thuis ben. Pfff nog maar één weekje en dan moet ik alweer aan het werk. Daar kijk ik dus echt niet naar uit haha. Lotte heeft het vanavond goed gedaan, tenminste dat zij peter haha ze heeft wel gehuild maar niet zo erg als anders

16. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel mooi dat je genoten hebt en dat Lotte weer wat rustiger is.

Hier gister om 21.30 de laatste om 4.15 lag ze te mopperen ff een speentje en ze sliep weer om 5.30 was het evht huilen (normaal geven we in de nacht 90 } dus gewoon een volle fles. Kan met 5.30 wel leven kan dan nog terug als ik wil. En nu komt ze pas weer voor de volgende lekker hoor

17. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou ons kleine meisje kwam vanochtend om half 8, heeft gedronken en toen heb ik haar weer in bed gelegd. Meestal slaapt ze dan zo'n anderhalf uur en wordt dan weer wakker. Maar ze ligt nu nog te slapen. Ik heb haar even horen mopperen, maar ik dacht ik wacht heel even af en nu is het weer stil. Ik vindt het altijd zo apart dat ze dan een ritme lijken te hebben en dit dan ineens weer weg is.

Ik ben benieuwd wanneer ze nu weer wakker wordt.
    En vandaag is mijn laatste week van mijn verlof ingegaan. Bah bah bah, ik heb gewoon echt geen zin om weer te gaan werken. Ik zou nog zoveel dingen willen doen met mijn meisje maar ook voor mezelf. Maar ja helaas, na de mooie roze wolk komt er nu de grijze werk wolk weer aanzetten.
    Maar goed ik ga er niet over kniezen ik ga lekker genieten van deze week!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!
    Tazzie, leuke foto's!
    Janneke, lijkt me maar raar om er da zelf niet bij te zijn!
    Annabel, vreemd he dt ze zo doen na die prikjes.. Tis hier standaard in de avond twee a drie uurtjes hopeloos.. Zal wel het beruchte huiluurtje zijn ofzo...

Ook hier over twee wkn weer aan t werk.. Vrijdag ff flink lopen janken dat k mn meisje nog zo klein vind en dr niet ka missen de hele dag :$

Trouwens even een vraagje voor de moeders die toevallig ook na de bevalling weer aa nde pil zijn gegaan..Ik heb gewacht met beginnen vd pil tot mn eerste menstruatie.. Die is 31 mei begonnen en toen ben k dus ook begonnen met mn pilstrip.. Alleen ik menstrueer nu nog? :S

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!
    Tazzie, leuke foto's!
    Janneke, lijkt me maar raar om er da zelf niet bij te zijn!
    Annabel, vreemd he dt ze zo doen na die prikjes.. Tis hier standaard in de avond twee a drie uurtjes hopeloos.. Zal wel het beruchte huiluurtje zijn ofzo...

Ook hier over twee wkn weer aan t werk.. Vrijdag ff flink lopen janken dat k mn meisje nog zo klein vind en dr niet ka missen de hele dag :$

Trouwens even een vraagje voor de moeders die toevallig ook na de bevalling weer aa nde pil zijn gegaan..Ik heb gewacht met beginnen vd pil tot mn eerste menstruatie.. Die is 31 mei begonnen en toen ben k dus ook begonnen met mn pilstrip.. Alleen ik menstrueer nu nog? :S

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @Dreamer: ja ik heb ook een behoorlijk potje gejankt haha, gelukkig gaat ze bij mijn naar mijn vader, hij wordt onze oppas opa dus dat scheelt wel iets.
    En tja dat huil uurtje ik denk dat er inderdaad weinig aan te doen is. Gewoon troosten en hopen dat het weer over gaat haha

Deel Deze Pagina