Dreamer, de eerste keer was ik vorige maand ongesteld 4 dagen en nu sinds donderdg. Maar het kan hoor dat het wat langer nodig heeft je bent het 9 maanden niet geweest. Na ja langer dan. Annabel lekker hoor die tijd. Ben dr uit zit totaal NIET lekker in me vel pff daarbij is jason al heel de dag zo vervelend als wat en is jessie ook meer aan het huilen dan dat ze ze stil is pfff en ik heb daardoor ook zitten janken kan er ff niet meer tegen. Geloof dat ik er wel aan toe ben om te werken ff eruit.. Ga me vd week weer inschrijven op de sportschool hopelijk voel ik me snel beter. Ga nu het eten maar maken
Zoe en dreamer een off day! Balen zeg. Jjank kekker, dat lucht vaak op! Annabel met oppas opa. Mooi zeg. Dat hoor ik nie vaak! Mijn vader heeft in zijn leven nog nooit een luier verschoond en hij is nog best hip! Verder moeders die weer aan t werk moeten. Ik leef met julli mee, sterkte! Zal moeilijk worden om weg te brengen/gaan. Zeker voor de nieuwe mamas. Mijn baas is vandaag langs geweest. Ikkrijg een leuke winkel toegewezen en krijg ook genoeg uitdaging in t cluster om t verschil te maken en mij te onytwikkelen. Dus ik ben blij en tevrede. Mijn baas heeft ook wel 10x gezegd hoe blij hij met me is en dat hij niet kan wachten tot ik begin! Dat geeft mij ook goed gevoel en vertrouwen. Zondag man bij opa en oma geweest. Man was met opa en bas buiten voetballen. Joep zat binnen bij oma, berichtte man. Ik was in staat er heen te rijden en joep bij haar weg te halen, maar heb t nie gedaan. Sporten ging goed en hielp goed voor afleiding! Ik kwam al binnen met hartslag van 160 van 5 min fietsen. Echt conditie van 0,0
Ja ik ben heel blij met de oppas opa haha. Mijn vader heeft mij vroeger ook vaak verschoond dus hij heeft wel ervaring. Het lijkt me heel vreemd om er niet bij te zijn als je kindje ergens op visite gaat. Maar wel fijn dat het sporten wel hielp. En fijn dat je een fijne winkel krijgt! Ik ben nog niet ongesteld geweest ik ben wel benieuwd wanneer dat weer gaat komen, ik ben nogal onregelmatig dus voor mij is het echt afwachten. Hier is de avond echt super verlopen! Ze heeft goed geslapen, ik heb haar een keer extra aangelegd toen ze heel erg begon te huilen en daarna heeft ze doorgeslapen tot de laatste voeding. En nu ligt ze weer lekker te slapen. Slaap lekker allemaal
Goedemorgen, Ik moet 14 juli weer beginnen. Ik zie er niet echt tegenop. Maar dat komt misschien omdat dit een 2e kindje is. Hier nog niet ongesteld, maar dat komt door de volledige BV. Bij Tessa duurde het een half jaar. We zullen zien hoe het nu loopt. Donderdag krijgt Eva haar prikjes. Zie er nu al tegenop. Ben wel benieuwd hoeveel ze weegt nu. Mijn deken is af! Al langer hoor, maar ik kwam er niet toe om foto's te maken en om die dan ook nog hier te zetten. Hij word veelvuldig gebruikt. Ben er super blij mee en trots op. Krijg heel veel leuke reacties. En de mensen reageren verbaasd als ik dan zeg dat ik hem ook nog zelf heb gemaakt. Bekijk bijlage 252273
Goeiemiddag!! Het werken zelf zie ik ook niet tegenop... Mn meisje de hele dag niet kunnen zien en knuffelen/troostne wel Vroeg ik gistern og hoe lang de eerste menstruatie ongeveer duurt, lijkt het nu over te zijn... Hier de tweede goeie nacht op rij Van 22.45 ongeveer tot 06.30. Hoop echt dat deze lijn zich uitbreidt Wil volgende week proberen de laatste fles nog 15a20 min eerder te geven.. Kan ik zelf weer een normale nacht maken als we weer aan t werk zijn
Hoi allemaal, Hier even een update! Serenity heeft vanmorgen haar spuitjes gehad. Ik heb voor de zekerheid maar zetpilletjes gehaald want je weet maar nooit of ze van pas komen. Verders is haar gewicht: 4740 lengte: 56 5 hoofdomtrek: 37 8 Ze zit mooi op de curve. Enigste minpuntje is dat ze een scheve houding heeft waardoor haar hoofdje vaak naar rechts trekt nu krijgt ze fysiotherapeut maar waarschijnlijk heeft het te maken dat ze in de baarmoeder zo gelegen heeft.
annabel wat verevelend dat ze zo een huildagen heeft. en op een gegeven moment ga je inderdaad twijfelen. groeite ze wel goed? is het op vaste momenten? misschien op dat moment in bad? fijn dat het die avond goed ging. dat zou ik ook moeilijk vinden om zonder viktor weg te gaan. vl kon het aan zonder jou fijn dat het concert een succes was. genietse van je laatste week verlof!! fijn dat het gister zo goed ging, en goed dat je luistert naar de behoefte van je kleintje zoe vervelend dat je vl haar niet stil kan krijgen. en al helemaal dat hij niet op de hoogte is van voedingen.! wel een fijne avond met je fam? moeilijk iets in te plannen op die dagen, hier werkt vl onregelmatig is eigen baas dus vaak onverwachts thuis dus vaak onverwachtse uitjes. wat had je gister een goede nacht gehad. van hieruit een dikke knuffel meid en huil het er maar uit. tazzie geweldige foto's. janneke al je frustraties eruit kunnen gooien met sporten? slechte coditie heel herkenbaar, ik zou er denk ik ook heen willen rijden als ik zo een relatie had met mijn schoonouders. dreamer sorry ik slik geen pil meer. en dat huilen kan ik ook wel doen ik wil ook thuis blijven bij viktor. fijn dat de nachten goed gaan. patricia fijn dat alles goed gaat met serenity, jammer van de scheve houding veel succes bij fysio. hier even afwezig, we zijn een leuk weekend weg geweest, lekker zwemmen en indoor speelparadijs voor ons nichtje van 4 die we bij ons hadden, en mijn mannetje genoot van het extra verwarmde bubbelbad. hij sliep daar niet meer door wat hier wel was maar verder niet echt last alleen de laatste nacht was het brullen we dachten kramp maar waarschijnlijk heimwee want we komen thuis ik leg hem in de box en weg is hij. en zo gaat het al heel de dag boney wat een leuk deken.
@boney die deken is echt heel erg mooi! @Miss Geul: ja het gaat wel wat beter, ze ligt nu bij mijn vriend te slapen haha. Ik vond het ook heel moeilijk om mijn meisje achter te laten maar het is alvast een goede oefening voor als ik weer moet gaan werken. Ik geniet nu in ieder geval met volle teugen van dit laatste weekje. Pff wat gaat dat verlof snel zeg. Wat fijn dat jullie een fijn weekendje hebben gehad, wij gaan hier pas begin september weg, maar dan wel meteen naar Disney en Center parcs haha
miss geul leuk hoor dat jullie een weekend weg zijn geweest! En geweldig dat jullie ook gezwommen hebben met Viktor. Over ruim 2 weken gaan wij 8 daagjes er ook lekker tussen uit en dan ben ik benieuwd hoe Serenity het gaat vinden in het zwembad. (Hopelijk is het water dan niet te koud.)
Patricia jij gaat toch naar beekse bergen? Heerlijk hoot. Zwembaf is echt cool. Zeker voor felicity. Wat wegen de dames hier toch allemaal weinig! Mijn buurvrouw gaf ook vol. Bv 6 mnd en is nu 3mnd zwanger!!! Oeps.... Wij hebbeb vanmorgen voor t eerst weer gevreen. Laatste x was denk ik de bevruchting van joep.... Dus heeeeeel lang geleden. Nou maar hopen dat ik niet mijn eiersprong had!?! Anders krijgen we in feb weer een baby. Zou ik nie erg vinden maar voor joep niet leuk. Dat krijgt hij niet de aandacht die hij verdient. Maar ik denk dat ik hem vorige week voelde. Als ik ong word, ga ik weer aan de pil Boney wat een mooie deken. Jammer dat je rr zo lang mee bezig bent anders kin je ze gaan verkopen!
annabel wat leuk disney land. patricia je dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden of het temperatuur wel goed is. hier was het bad echt heerlijk warm warmer dan het gewone bad, en het kinderspeelbad.
janneke zou je nu een 2de niet erg vinden?? ik moet er niet aan denken, wij sinds 2 weken weer actief maar toch echt met rubber. zonder rubber geen actie.
Wendy voor ons de 3e dan! Wij willen t liefst 4 kinderen dus een 3e is zeker welkom. Daarna misschuen toch klaar..... Of miss niet.... Wij hebben geen condooms en gaan daar ook niet mee klungelen. Wat een drama. Die dingen zijn ook veel te klein. Dat zeg ik niet om op te scheppen want van mij hoeft zo grote piepel helemaal niet. Die prikt meteen in je baarmoeder. Zo even iets te veel details. Sorry dames... Maar jullie kunnen wel iets hebben geloof ik. Ik heb vanmirgen nog de bevalling terug gekeken met mijn mieder. Blijft leuk en mooi om te zien. T ging zo soepel en volgens t boekje. Moeder helemaal in tranen. Wat is joep nu al groot en wijs. Ik weet nig dat ik toen dacht: je bent er, maar wie ben je? En nu ken ik hem door en door. Elke beweging geeft een wolkje boven zijn hoofd!
Boney wat super mooi gemaakt zeh erg crea Patricia waar gaan jullie heen? En had serenety nou dr spuitjes hehad? Of verwar ik je nu met iemand anders hier zo ja sorry ben het een beetje kwijt. Wendy dat klinkt als een leuk weekendje, slaapt viktor nu weer door? Het was zeker gezellig met me familie. Me broer en.ik zijn altijd al 2 handen op 1 buik geweest. Me neefjes worden erg groot nu ze worden 7 juli alweer 1 jaar pff de tijd vliegt want zie ze nog liggen als baby en dat me broer ze had verwisseld haha ja ze zijn 1 7eiig. Janneke, dat wordt best nog spannend dan zeker omdat je niet weet wanneer de eisprong is maar goed als het zo zou zijn is het welkom en het heeft ergens een voordeel joep zal niet beter weten. Merk hier nu wel uit ervaring dat als er 1 van 2 rondloopt het toch wel een moeilijke leeftijd is, vind ik dan weer he. Moet Jason de laatste dagen erg veel straf geven dat wat mij ook erg verdrietig maakt. Maar goed.. Dreamer haha zal je net zien he heb je het er over en dan stopt het, alleen maar fijn. O ja janneke leuk dat je nieuwe iliaal toch wel een uitdaging wordt spannend maar ja jij heb nog ff vakantie. Hier zit ik nog steeds niet heel erg lekker in me vel wat het nou is heb echt geen idee. Gister we weer leuke spulletjes besteld om aan de crea knutsel te gaan dus wie weet voel ik me dan wel weer wat beter. Gister lasagne gemaakt en dit keer de saus zelf zonder pakje nou moet zeggen jum jum om je vinders bij af tw likken al zeg ik het zelf whahaha. Hie rgeb ook al weer een tijd actief zo'n 3 weken na de bevalling al. Eigenlijk best op eengevaarlijje manier, voor het zingen de kerk uit. Ik ga denk ik toch voor de spiraal dus kan die pas bij de volgende menstruatie geplaatst worden. Ben ook niet de vrolijkste als ik me periode heb. Staan jullie er ook zo van te kijken hoeveel jullie kleintjes al kunnen? Jessie probeerde gister te schaterlachen maar dan dat koppie van dr altijd zo vrolijk.
Goedemorgen, Ik heb Tessa lekker een dagje thuis vandaag. Ze gaat vrijdag op schoolreis en is de afgelopen dagen steeds zo moe. Vandaag dus een dag lekker niks. Gezellig thuis. Hier nog niet echt actief in bed (of ergens anders ). Ik ben zooooo bang om zwanger te raken. Ik weet niet hoe het zit met de minipil. Maar die wil ik wel gaan slikken. Maar als ik nu (of later) zwanger zou zijn zou ik echt ongelukkig zijn. Wil het gewoon echt niet meer. Misschien toch maar eens een afspraak maken bij de HA. En hier ook een kindje dat super snel gaat in de ontwikkeling. Kan me niet herinneren dat het bij Tessa zo snel ging. Ze is ook al heel sterk met haar hoofd en wil het liefst zitten. Ook in de MC gaat ze steeds met haar hoofd naar voren. En sinds gisteren kan ze haar wenkbrouwen optrekken. Haha, zo grappig gezicht. En dan gaan wij lachen om haar en dan gaat ze terug lachen. Soms al echt met geluid. Te schattig gewoon.
janneke ja hoor we kunnen wel wat hebben ik zou er nog niet aan moeten denken. zoe, viktor slaapt weer van 23.00-5.00-9.00 en dat rot voelen wat vervelend, ik hoop dat het knutselen helpt. viktor kan wat mij betreft al veel te veel hij groeit zo snel. boney fijn dat tessa even kan voorrusten voor ze vrijdag heel de dag op stap is. wat groeit eva snel he. hier liggen we nog lekker samen op bed, ik ga zo maar eens wat doen maar ik lig zo lekker vandaag lekker rommelen in de kelder, dozen uitzoeken en opruimen. de kinderkamer was onze opslag dus nu moeten we even alle veranderen. het staat nu overal en nergens.
Ik ben weer thuis van een paar dagen Mallorca! Het was heerlijk, Rick heeft een vakantievriendinnetje en wij kunnen het super goed vinden met de papa en mama Het vliegen is met allebij de kids super gegaan! Rick aan de ipad en Thom heeft alleen maar geslapen! Hier moet de zolder uitgemest worden, Thom zijn kamer was onze "inloopkast" en dus ook rommelkamer . Ik ben sinds gisteren voor het eerst ongesteld en morgen ga ik naar de ha voor de pil.