ik lijk hier ook ongesteld maar twijfel, ik was sinds woensdag gestopt met bloeden maar sinds zondag is het weer begonnen. dus ik denk dat het ongesteldheid is, maar misschien wel weer na bloeden.
en al 2 dagen opgeblazen buik en vandaag ook rugpijn. maar opgeblazenbuik heb ik vaker door spastische darm en rugpijn heb ik sinds mijn zwangerschap ook vaker.
Vaccinaties: Serenity heeft het trouwens goed gedaan! Ik was eerst bang dat ze er doodziek van zou zijn maar af en toe een huiltje maar niet noemenswaadig en vannacht heeft ze gewoon doorgeslapen. Als het zo bij alle prikjes gaat daar teken ik dan wel voor!!
Gelukkig heeft Serenity er weinig last van. Eva mag morgen. M'n arme meisje. Gelukkig heeft ze genoeg spek op haar beentjes.
Janneke1982 ja we gaan naar de beekse bergen. Leuk dat je de bevalling terug gekeken hebt ik moet hem ook nog altijd terug kijken. Bijzondere moment! zoe85 Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zal zitten! Sophia Lekker hoor dat je een paar dagen naar Mallorca bent geweest! Onderwerp kinderen: Zoals we er nu over denken laten we het bij 2 kinderen.
mammie patricia leuk beekse bergen! fijn dat serenity de prikjes goed heeft doorstaan.. miss geul is lekker een weekend weggeweest.. heerlijk Boney aah Eva mag morgen.. succes en Tessa lekker dagje thuis Sophia heerlijk een paar dagen Mallorca geweest.. Fijn dat het daar zo goed gegaan is en in het vliegtuig. Doe je niet met stijgen en landen flesje geven voor de oren?> of is dat niet nodig? Janneke leuk een nieuw filiaal.. zoe nog niet echt lekker in je vel, wat balen zeg.. hopelijk voel je je snel happy.. hier ook nog niet erg actief nog niet heel veel behoefte aan en anders nog alleen met een rubbertje (en dat vind ik eng haha) zal binnekort wel weer met de pil beginnen maar heb er eigenlijk nog niet echt zin in al die hormonen weer... voorlopig nog geen 2e hier.. Eerst de littekens van de ks maar goed laten genezen
Tazzie! Je kan het flesje geven, Thom moest toevallig eten tijdens het opstijgen maat het dalen niet. Je zag hem soms een gek gezichtje trekken maar verder sliep hij door. Maar mocht je kindje dat wel hebben dan is zuigen het best en grotere kindjes geef je dan een snoepje. Hier krijgt Thom nu 160cc, hij weegt nu 5300gr. Maar ik moet hem naar de 5 voedingen zien te krijgen dus ik hoop een deze dagen te kunnnen ophogen naar 180cc (excl voeding)
Joep woog 25-5 4650 gr en hij zit op 150+5 cc 5 flessen per dag Ik denk erover om een fles per dag te gaan verhogen naar 180+6 Hij moet toch een x meer krijgen lijkt mij... op de verpakking staat >5 kg 5 fles van 180+6 Maar hij is nu nog tevrede dus kijkt eff aan. Per kilo lichaamsgewicht moeten ze 150 cc krijgen. Dus 4.7 kilo x 150 cc = 705 cc dus zo kan je beetje aanhouden hoe je zit. Maar dat wist je waarschijnlijk al, staat ook in t groeiboekje. Sophia heerlijk op vakantie geweest. Heb je mooi weer gehad? Leuk dat Rick een vriendje had, Is altijd maar afwachten. Zoe, ik hoop dat je snel weer de oude bent. En als t te lang duurt, zoek dan hulp. Geef je kinderen even aan een ander en zoek de ontspanning op! denk even aan jezelf. Dan hebben je kinderen ook meer aan jou!!!!! Ga lekker met een vriendin/man naar de sauna, uit eten of nachtje weg/hotel of zo. even uit die cirkel. Succes
dan doe ik toch wel goed thnx dames was 2 weken geleden langzaam overgegaan naar 5 x 180/6.. Maar zat net op t gedellte van de voedingsdeskundige te kijken en zag daar staan dat t met 2 maanden wel vroeg was om 180/6 te geven.. Maar Lucas huilde steeds na de 150/5 en na de 180/6 niet meer.. dus tja honger haha.. Op t moment laat ie wel steeds zo'n 30 cc gemiddeld staan.. ene fles 40 andere niets tot 10 cc. zoe wel lekker dat er steeds 5 uurtjes tussen zitten.. Ik heb er nu ongeveer 4 uur tussen zitten en dan rond 11 uur laatste fles en dan meestal half 7 weer de eerste.. (al is ie dan wel al wakker om half 6 maar met speentje wil ie nog wel slapen) En de laatste dagen sinds t weekend is t rond 3 uur raak, dan hoor ik hem ook. speentje en dan slaapt ie meestal weer verder . sinds t weekend rotzooit ie ook zo met zn flessen. halverwege onrustig worden, bijten op de speen, wegduwen met zn handjes..
pff zie een beetje op ook tegen zaterdag. Hebben we een uitje van de brandweer (oude clubje nog) en das van 's ochtends half 9 tot 's avonds laat.. (al is het feestavond programma wel dicht in de buurt van huis) en zodner kinderen. Dus Lucas gaat naar schoonmama. Moet er toch wel mee beginnen aangezien ze wel gaat oppassen volgende maand. Maar t voelt nog niet helemaal lekker twijfel ook nog of i kde feestavond wel blijf of dat ik om half 8 Lucas ga ophalen. Zowiezo haal ik m einde van de feestavond op. Hij blijft echt nog niet logeren daar.
tazzie dat moet je gewoon van te voren aangeven aan je schoonmoeder dat je Lucas ophaalt aan het einde van de feestavond.
wat een leuke foto! mammie patricia.. (hier lucas gewoon in pyama haha. hij is net in bad geweest) volgende wedstrijd mag hij wel weer de oranje kleding aan.. Ik ga ook zeker zeggen dat ik hem zowiezo ophaal. Gaat ze niet leuk vinden, weet ik nu al maar ik vind m nog te jong om te logeren. (en ben er zelf niet aan toe ) En of ik de feestavond blijf weet ik ook niet, moet m dan al van kwart over 8 's ochtends tot kwart voor 8 's avonds missen. feestavond duurt tot laat. ik vind de dag al zo lang
Tazzie, over die fles wegduwen. Missxhien zit rr een boertjedwars? Feestavond? Ik zeg lekker van genieten en laten logeren, fan kan jij ook even een nachje slapen. Heb ik toen ook gedaan bij bas, ik heb ervan genoten. Maar je sm moet er dan wel iit voor speen, beseft ze dat wel? Anders lekkee ophalen aan het eind. Maar geniet van je dag!
ik laat m echt niet logeren hoor.. dan denkt sm helemaal dat Lucas haar kind is... no way.. (ben er zelf ook nog niet aan toe om hem te laten logeren en vind m zelf nog te jong ) dr is iets teveel gebeurd in mn zwangerschap en toen lucas net geboren was. Ze mag nu ff blij zijn dat ze mag oppassen.. Dat ik m niet 4 dagen naar t kdv doe ipv 3 dagen en 1 dag bij haar.. (klinkt heel hard en ik weet ook wel dat ik blij mag zijn de ze wil oppassen... maar goed willens en wetens t risico nemen om Lucas met het norovirus te kunnen besmetten terwijl hij net een week oud en net uit t ziekenhuis was.. en dan boos worden omdat wij zeggen nee kom even niet tot t risico voorbij is.. nee dan ben je bij mij verkeerd.. zowiezo al met haar opdringerige gedoe in de zwangerschap en niet willen houden aan mijn wensen..
patricia fijn dat het goed ging met serenity. wat een leuke foto boney veel succes morgen. tazzie, mijn vriend had vooral die behoefte ik ook niet maar ook door angst over pijn ed., je doet het goed zolang lucas tevreden is, goed groeit, en volle luiers heeft. je kan zaterdag ook tussendoor langs je schoonouders gaan misschien of inderdaad eerder weg gaan. schoonouders en ouders kunnen heel moeilijk zijn. sophia welkom terug van je vakantie heb je genoten? je moet niet die voeding verlagen je mag het verlagen, maar kijk daarin wel naar serenity. janneke wat groeit joep toch goed hier gaat het redelijk zolang ik niet buk of til. viktor tot 17.00 verdacht rustig, en vanaf 17.00 onrustig huilen en drinken en sinds 1 uurtje ligt hij te slapen op mijn buik helemaal uitgeteld.