April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje Sjtal!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk kamertje sjtal. Mooi bedje en hemeltje. De kleding kast vind ik ook erg mooi.

Ben ook benieuwd hoe het met patricia is. Horen we vast snel.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    leuke kamer sjtal, en wat groot inderdaad ik zal morgen eens kijken of ik foto's kan plaatsen.

mijn klachten zijn:
    veel pijn net onder mijn ribben.
    hoofdpijn (maar dat is standaard bij mij chronische spanningshoofdpijn)
    hoge bloeddruk( voor mijn doen startte 120\70 nu 120\84)
    veel wat blijkt harde buiken( in mijn bovenbuik)
    en spieruitval van mijn linkerbeen
    ballen in mijn linkerzij wat waarschijnlijk voeten, knieën of schouders zijn)

maar verder geen klachten hihi.

vandaag lekker gezeten met mijn zus en neefje, ik ben echt versleten maar het was een topdag.

groetjes wendy

4. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @wendy dat had ik ook! Pijn in bovenbuik, rugpijn en hoofdpijn... gelukkig zat er geen eiwit in mn urine... daar zat alleen die ontsteking.

Kamer is idd groot! 4x4 net zo groot als onze slaapkamer. Wel lekker hoor :) zal nog wel een fotootje plaatsen van de commode met t behang..gaat geloof ik niet via mn telefoon helaas.

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dat is zeker groot,
    onze kamer is 15 vierkante meter.

hier val ik in slaap op de bank dus ga op advies van mijn vriend maar verhuizen.
    het rommelt wel erg hier in mijn buik, veel harde buiken al de hele avond en kramp met opstaan en lopen dus zoveel mogelijk liggen\zitten.

groetjes

6. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Bedankt voor de felicitatie's!
    Onze meisje heeft de naam Serenity gekregen en ze doet het heel goed!
    Onze 1ste dochter Felicity is ook niet meer bij haar weg te slaan en trots zei ze ook gisteren nu ben ik niet meer alleen.
    Hier een geluks foto van die twee!:D
    Ik kom hier uiteraard later wat meer verslag doen en ga nu weer genieten van me kersverse gezinnetje!
    Groetjes allemaal en voor de meiden die nog moeten bevallen suc6!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Patricia wat een mooie foto van je meiden. Prachtig. Ze is echt een trotse grote zus! Ben ook zo benieuwd naar Tessa. Hoe zij het gaat doen.

Hier dus nog steeds BIB. Vanmorgen weer het zelfde als gisteren. rond 6u even plassen, daarna weer zo'n 20 min. flinke kramp. Ook weer afgezakt helaas.

8. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @Patricia aaaah wat een mooie foto!! en ook je oudste dochter, wat een plaatje :) Mooie naam, past goed bij de naam van je andere dochter.
    @Wendy dat klinkt spannend! misschien ben je vannacht wel bevallen......

Van de yoga groep zijn er nu 4 bevallen.... er zijn er nog 2 voor mij uitgerekend...ben dus benieuwd :)

Hier erg stil, niet eens harde buiken of krampjes zoals ik vorige week veel had. Wel heel duizelig geweest vannacht.. hoop dat dat over gaat. 13u naar VK

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patricia, wat een mooie foto. Echt een trotse zus! Mooie naam ook.

Boney, nog steeds niet bevallen!!!!!! Zou nu toch niet meer lang duren.

Ik moet zo naar VK. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk, omdat ik de hele tijd zo duizelig ben.....

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi meiden

patricia wat een prachtige foto van je 2 meiden en felicity zit er echt heel srots bij al grote zus

boney volgens mij krijg je gewoon een ochtend bevalling en is je lichaam zich aan het voorbereiden ik ben benieuwd.

sjtal balen dat er nog geen activiteit is bij jou, het komt echt wel ook bij jou.

sjtal en janneke veel succes bij de vk.

ego:
    hier nog steeds bib. ik hoop dat het hier wel snel gaat veranderen want ik voel me nu wel erg zat worden, vannacht van 23.00 tot 4 veel harde buiken en maagzuuraanvallen. van 4tot 9 door geslapen gelukkig.

vandaag om 3 uur verlos ik hoop aan de ene kant dat ze niets vinden, aan de andere kant hoop ik dat ze wat vinden en dat de kleine snel komt.

groetjes wendy

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Patricia mooie foto van je 2 meiden. Mooie naam ook.

Sjtal mooi kamertje.groot inderdaad.. suces bij de vlos

Janneke ook succes bij de vlos.

Miss geul ook succes..

Ver der nog steeds bibjes lees ik. Boney hoop dt t bij jou nu echt niet lang meer duurt.

Vanmiddag moeten we met lucas naar de kinderarts.. voor controle. Kan ik t gelijk even hebbenover reflux want ik denk dat lucas dat heeft.. vannacht na zn flesje om 3 uur tot half 5 met hem opgezeten :( omdat ie zo'n last had van maagzuur.

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Sjtal, leuk kamertje!
    Patricia, lieve foto!!
    Zoe, 7ponders.. Das 3.5 kilo.. Daar zitten wij hier ook nog lang niet aan!! Goed om te weten iig :) Dat hadden ze mij nl niet verteld, alleen dat alle kindjes een anderl ijntje volgen..

Hier vannacht redelijk geslapen.. Gister om half 10 mn bed in gestuurd, half 1 er uit voor t flesje.. Toen tot 4 uur geslapen, 7 uur en om 9 uur er maar uitgekomen.. Wel veel wakker mar toch ook redelijk wat slaap kunnen pakken :)

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bloeddruk was goed 120/80. Maar wel weer een mega jankbui bij de vk. Ik heb gewoon zoveel pijn.......
    Duizeligheid heeft met schommelen bloeddruk te maken dus niks ernstig. Buiten dat ik denk dat ik 4 x per flauw denk te vallen!

Volgende week vrijdag nieuwe afspraak en dan word ik gestript.

Met baby gaat gelukkig alles goed.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jeujj mn moppie heeft net 90 cc op :)
    Met tot nu toe maar n klein mondje melk terug na dr boertje...

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    janneke gelukkig is je bloeddruk goed.
    en snap die tranen helemaal.
    ook ik zit er helemaal doorheen ik wil nu gewoon dat die kleine komt.
    jammer genoeg doen ze hier echt wat na 41 weken.
    en niet eerder.

ik moet vanmiddag extra omdat mijn bloeddruk aan het stijgen is ik begon met 120\70 zakte naar 110\70 en stijg nu naar 120\84.
    dus ze houden me even extra in de gaten.

dreamer wat goed die 90 cc en dan maar een klein beetje terug geven. dan ben je toch een trotse moeder, veel plezier met je moppie.

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @partricia: twee hele mooie meiden op die foto! Geniet lekker van je gezinnetje.

@iedereen die nog naar de vk moet: Heel veel succes en ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel mogen bevallen.

@hier: een slechte nacht gehad, tot 3 uur opgezeten met ons meisje ze wou maar niet gaan slapen. Dit is nu de tweede nacht dat ze zo wakker is. Iemand hier tips om haar dag en nacht ritme beter te krijgen?
    Fijne dag allemaal!

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy hoe was je bloeddruk?

Annabel, geen idee. Mijn zoontje heeft altij een goed dag, nacht ritme gehad vanaf de geboorte. Ik zou denk ik na toe gaan, zeggen dat ze moet slapen. Speentje, muziek doosje of dergelijk en dan laten liggen, ze wordt vanzelf wel moe.
    Ik weet dat veel moeders hier moeite mee hebbeb. Maar ik niet, kinderen horen te slapen snachts. Daarom slaapt bas ook altijd zo goed, omdat ik er nooit aan heb toegegeven.
    Je moet natuurlijk wel weten dat alles klopt: temperatuur, schhone luier, gegeten
    Sterkte vanavond ermee. Ohja misschien helpt ern badje voor het slapen, daar worden ze lekker rozig van!

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi meiden, nou mijn bloeddruk was dus weer te hoog 120\88 en 120\90 nou dat was dus te hoog dus ik moest meteen naar het ziekenhuis.

in het ziekenhuis na 3 uur liggen en zitten kreeg ik te horen dat mijn bloeddruk daar goed was, urine was en bloed was goed alleen een bacterie in mijn urine dus mijn urine staat nu op kweek, volgende week weet ik meer.

maar ben nu lekker thuis en moet maandag weer voor controle naar de verloskundige.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Balen van die bacterie Miss..

Zooo hier t vorige flesje weer gewoon bijna die 90 op :) Denk dat er nog iets van 5cc in zat :D Gaan de goeie kant op hopelijk :)

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    gelukkig dreamer

Deel Deze Pagina