April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Fijn dreamer...

Toch wel apart dat jouw kindje jonger is en meer mag drinken..
    Lucas moet nog even op de 7 x 80 blijven van de kinderarts...

Meneer is lekker aan t spoken vannacht pfffff ben kapot. Heb m van ellende maar even op zn buik gelegd.. als ie hopelijk zo slaapt kan ik m weer omdraaien..

2. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Goeiemorgen.
    Ik kom eens koekeloeren of er al weer iemand is bevallen van ons clubje??

@tazzie wilt Lucas elke keer op zijn buikie slapen?
    -----------------------------------------------
    Serenity is alweer 2 dagen. Goh, wat gaat het toch snel!
    Het is nu echt elkaar leren kennen!
    De eerste dag heeft ze alleen het mutsje opgehad, maar omdat ze zich goed op temperatuur weet te houden hoeft ze nu geen mutsje meer op.
    Verders af en toe een gevecht met haar sokjes die willen nog wel eens van haar voetjes afgaan.:D
    We hebben trouwens een fijne kraamhulp die echt haar werk doet aan onze wensen!
    Bovendien ook hartstikke lief is voor Feliciy!
    Felicity heeft zelfs gisteren van de kraamhulp een k3 dekbedovertrek gekregen die van haar dochter was geweest maar die gaf daar niets meer om.
    Grote zus mag vandaag trouwens trakteren op school met koekjes met muisjes.
    Mijn oude overblijf collega's waren ook razend enthousiast op school.
    Hartstikke leuk omdat allemaal zo te horen!!:D
    Ik geef trouwens borstvoeding en dat gaat heel goed echt een gretig meisje is ze!

Veel liefs, zal later wat meer hier uitgebreider reageren.

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.
    Bib

Leuk patrcia, baby verhalen. Fijn dat het zo goed gaat en je kraaamhulp ook top is.

Ik ga zo met mijn moedrr naar de prenatal. Ik mag een nieuwe wipstoel (babybjorn) en voedingskussen uitzoeken!! Helemaal happy. Manlief gaat ook mee als pak ezel!
    Hoop candaag op een gezelliger dag dan gister

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Fijn dat het zo goed gaat patricia... dat van sokjes die niet blijven zitten heb ik ook met lucas haha..

Hij slaapt graag op zn buik (maar dat is normaal dan bij papa of mij op de buik) en dan zijn beentje opgetrokken onder zich met zn kontje in deucht haha ( net als die reclame met die baby en later volwassen man die zo slapen.
    Paps en ik zijn trouwens ook altijd buikslapers geweest.. im slaap nog regelmatig op mnbuik. Maar goed als ditde manier isom m in slaap te laten vallen..
    Overigens had meneertje rond 6 uur zn flesje moeten hebben.. dan zat er 4 uur tussen zn nachtfles en deze. Schro ik net om 7 uur wakker.. lag ie nog te slapen met zn speen in zn mond (had m nog wel op znruggelegd toen ie eenmaal sliep.) Paps znwekker was ook niet afgegaan die had om 7 uur moeten beginnen op zn werk.. oooopppss

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Patricia, fijn dat t zo goed gaat...

Ik ga zo de huisarts bellen... Aimée heeft de hele nacht liggen kreunen op een manier die wij nog niet kenne... Wil zo iig het weekend niet in...

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen

BIB!

Weer flinke kramp gehad. Werd er tot 3x toe wakker van. Echt regelmatige mentruatie kramp. Maar het zakte dus tot 3x toe af. Word er echt niet goed van. ;)

Janneke, veel plezier bij prenatal. Altijd leuk.
    Tazzie, lekker toch een keer verslapen? Hoop dat de baas van je man dat ook begrijpt. Vast wel.

Dreamer, je hebt groot gelijk dat je naar de HA gaat. Kreunen is toch vaak een teken dat ze niet lekker in dr vel zitten. Al is het vaak iets onschuldigs.

Patricia, fijn dat het zo goed gaat. Ben vooral benieuwd naar je bevallings verhaal.
    En wat heerlijk dat de BV zo goed lukt!
    Geniet ervan.

Hoe is het met sjtal?

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sjtal is gisteren niet meer online geweest. Alleen gistermorgen.
    Alles OK?

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Maak me ook echt een beetje ongerust Boney... Konden ook om 8.40 al terecht maar dat ging ik niet redden... Alleen t kind aankleden om naar buiten te gaan kost me al zeker 10 a 15 min :p

Nu ligt ze redelijk rustig te slapen... Ben benieuwd voor hoe lang...

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Fijn dat ze even rustig slaapt dreamer.

Boney jammer dat het nog niet doorzet..

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie dat hoor je vaker toch dat baby's graag op hun buik slapen of niet?
    ik denk dat iedere baas wel begrijpt dat het nu voor jullie een vermoeiende en intensieve periode is.

patricia fijn zo een goede kraamhulp, dan heb je een ontspannen kraamweek.

janneke lekker hoor dat winkelen bij prenatal, ik blijf voorlopig uit de stad, mij te veel om daarheen te gaan.

dreamer ik ben blij dat je zo snel terecht kan.

boney ik hoop dat het ook eens door zet.
    wanneer moet je voor controle naar vk?
    misschien dat ze even kunnen kijken of er van onder ook al wat actief is.

ego hier een redelijke nacht van 3 tot 9 redelijk door geslapen
    vandaag ga ik kijken of de kapster een gaatje heeft voor mij, ik ben wel behoorlijk benauwd dus doe het wel rustig aan.

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @patricia: Wat fijn dat het zo goed gaat! En dat je een fijne kraamhulp hebt.

@Tazzie: Onze kleine meid slaapt ook het liefst op de buik van papa en mama. En ik ben ook een groot buikslaper haha

@Janneke: veel plezier bij de prenatal!

@Dreamer: Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, succes bij de dokter!

@hier: Nou vannacht goed geslapen van 12 tot 4 dus ik was tevreden. Onze kleine meid na de borst weer terug gelegd en toen heeft ze nog tot 8 uur geslapen. Dus wij hebben niks te klagen gehad. En vandaag ben ik jarig! Dus het beste cadeau heeft Lotte me al gegeven: Een goede nachtrust.

12. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    oooooohw sorry dames!! Even snel melden ;)
    Niets aan het handje hoor! Gisteren VK, alles goed en verder rustig aan gedaan en nog even lekker naar de kapper geweest. Vannacht heerlijk geslapen, gewoon aan 1 stuk van 22u tot 6:30
    Het is op het moment erg rustig in mn buik... wel jammer, want zou willen dat ze al kwam ;)

Ben nu al druk bezig en mn moeder komt zo mee om boodschappen en stofzuigen enzo.. fijn hoor zo'n mams :)

Leuk om baby verhaal te lezen :) Inderdaad benieuwd naar bevalling. Verder ehm... is het me alweer ontgaan geloof ik.. hebben jullie daar ook zo'n last van? Dat je hooft niet zo goed meer werkt? Waar ik ook last van heb is dat ik graag thuis blijf ofzo.. zie op tegen uitjes enzo... nesteldrang??

Fijne dag...voorzichting he.. het is natuurlijk vrijdag de 13e ;)

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel gefeliciteerd met je verjaardag.

sjtal, heerlijk zo een moeder geniet ervan.

hier vandaag voor het eerst rust, geen mensen over de vloer, geen vriend thuis gewoon effe lekker alleen thuis zijn.
    ik ben vanmorgen langs de kapper gelopen voor een afspraak maar ik kon meteen zitten dus ik ben lekker geknipt wat wel anders was waren de vele klitten die constant ontstonden dat was normaal nooit zo maar dat komt door die hormonen.

vandaag geen afspraken meer beschuit met muisjes in huis gehaald
    dus nu ontspannen en een beetje rommelen maar ik wil het vooral rustig aan doen.
    ik ben best geschrokken gister en wil het nu rustiger aan doen.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, ik weet het niet. Ik zou bijna zeggen dat ik weeen heb. Maar durf het niet hardop te zeggen en nergens op te hopen.
    Om de 5 min een pijnlijke kramp. Ik hou jullie op de hoogte.

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    veel succes boney ik hoop voor je dat het zo is.

hier is het rustig vandaag, heb zelfs weinig harde buiken gehad, hoop stilte voor de storm, maar ik wil niet zaterdag bevallen( dan is mijn vriend jarig)

16. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney, ik hoop echt dat het doorzet voor je. En om de 5 minute is al aardig de goede kant op. Lekker op vrijdag de 13e bevallen, kan niet veyer.

Tazzir, ik heb voor de baby en toen ook voor bas een hulpmiddel dat ze op hun zij kunnen slape. Soort van 2 schuime kussentjes met badstof hoes aan elkaar verbonden en leg je baby ertussen. Je kan ook wisselrn van zij. Te koop bij babydump voor 15 euro. Hiermee voorkom je ook een plat hoofdje, voorkeurshouding en kale plekken op hoofd. Ik vond het heel fijn, wij zijn zelf ook geen rugslapers. Bas ligt nu nog steeds op zijn zij of op buik en billen omhoog idd hihi.

Sjtsl nog steeds bib. Wij miste je al!

Wendy lekker rustig aan vandaag en heerlijk kappertje geweest.

Annebel gaat naar de dokter. Hoe laat mag je nu komen? Sterkte

En er is iemand jarig vandaag? En die mocht lekker lang slapen vanacht. Was het dreamer?? Gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik ben net bij prenatal geweest. Ook weer speelgoed gekocht natuurlijk. En helemaal blij met mijn wipstoel en voedingdkussen!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, mij hoor je niet meer. Het lijkt weer minder te worden.ze komen minder frequent. Doet nog wel pijn. Maar om nou te zeggen dat het echte weeen zijn...?

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    die zijkantliggers heb ik hier ook ideaal.

ik heb het van mijn zus gekregen en hoop ook veel goeds van te gebruiken.
    annabel is jarig vandaag.
    dreamer zou volgens mij vandaag naar de huisarts gaan.

19. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Boney ik wou net schrijven hopelijk ben je misschien al bevallen.
    Kan me voorstellen dat dit frustrerend is!
    Je hoopt natuurlijk dat de krampen zich blijven herhalen en niet meer minder worden of helemaal weggaan.
    Boney ik hoop zo voor je dat het snel geboren mag worden!!

Bij mij bleven de krampen om de 10 minuten komen dus op een gegeven moment moesten dat gewoon wel weeën zijn.
    Ietsjes later kwamen ze voor mij gevoel toen al om de 5 a 7 minuten.
    En toen de verloskundige bij me thuis kwam bleek ik al 8/9 cm ontsluiting te hebben en toen was het zo gebeurd!

20. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames, hier nog BIB, maar sinds vanmorgen 08.30u slijmprop aan het verliezen. Slijm met bloed erdoor. Spannend! Maar kan nog wel dagen duren natuurlijk. Bij mijn dochtertje begon het ook zo en ben ik 's nachts bevallen dus wie weet.

Boney, wat spannend meid! Kan me voorstellen dat je er krankjorum van wordt. Ik hoop dat het toch doorzet vandaag.

Patricia, wat een superlieve foto's van je kleine meiden. Supertrotse grote zus!

Miss Geul, doe het lekker rustig aan meid.

Oh ik ben zo moe, ik ga even dutten denk ik. Wie weet wat me nog te wachten staat vannacht.

Rustig aan allemaal!

x

Deel Deze Pagina