April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat een leuke foto's weer!

Nou met het prikje is alles goed gegaan hoor, ze ligt nu lekker te slapen. Ze heeft alweer een keertje goed gegeten en was erg vrolijk na de fles. Ik denk dat het allemaal wel mee valt.

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe dan was jij er vroeg bij vandaag om 9.15 in de speeltuin.
    je hebt er zin in nu al rijstebloem en van de week haar eerste fruitje.

annabel fijn dat de prikjes goed gingen, hoe ging de groei en ontwikkeling volgens het cb?

hier valt mijn productie weer stil, vannacht niet elke 2\3 uur gekolfd want ook rust is belangrijk dus er heeft vannacht 6 uur tussen gezeten en vanmorgen 4 uur daarna weer elke 3 uur aangelegd en na gekolfd weer 40 cc per keer.:x maar ik blijf hopen dat het zich vanzelf weer oplost.
    ik blijf volop kolven ik heb een voorraad van 8 voedingen in de vriezer en 2 in de koelkast.

dus 10 op voorraad.

het gaat goed komen daarga ik voor zorgen verder ee benaude warme dag gehad, ik dacht dat het ging regenen en onweer dus ik had een lange broek met lange mouwen en viktor ook, maar allebei warm dus nu heb ik een jurkje aan en viktor een korte broek met een t shirt.

dieet: ik heb de knop van gezond eten en drinken gevonden dus nu weer onder het gewicht van de bevalling.

groetjes wendy

3. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy het was idd vroeg maar goed hij heeft genoten. Wat balen hey hoe kan dat nou dat de productie ineens zo afneemt?

Annabel hoe groot is lotte nu?

Vl was vroeg thuis dus ben ik samen met jason naar het.centrum.gegaan.om birkenstocks voor hem te kopen en we zijn goed geslaagd, we hebben het erg gezellig gehad samen en hij lulde de oren van me kop en had hele verhalen tegen mensen in de bus whaha.. Torn we de v&d in liepen zegt hij mama mag jason ablieft jokie tas? Jason goed luisterd whahaha lekker stukkie van me. Dus ook nog verwend met een jokie tas. Voor jessie een.super leuk broekje bij zara maat 68 haha het.kan er maar al liggen.. Voordat we naar huis gingen hebben we samen nog een ijsje gegeten owww wat was hij lief vandaag gewoon heerlijk

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    De groei gaat goed vooral haar gewicht van 5380 naar 5900! In centimeters was er maar 1 centimeter bij ze is nu 59 centimeter

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe gelukkig beviel het goed, ik weet niet hoe het kan van mijn productie dat zal wel goed komen. echt te schattig die actie van jason.

annabel, netjes hoor en inderdaad goed gewicht bij de lengte.

hier een onrustige viktor een beetje last van de warmte denk ik.
    mijn melkproductie vind ik onvoldoende en viktor tijfel ik aan.
    als hij drinkt en ik laat hem een boertje geven dan gaat hij hartverscheurend huilen en als ik hem dan 5 minuten zo houd dan is het over en dan komt hij bijna 3 uur weer voor een voeding.
    wat denken jullie honger of last van zijn eten?

groetjes wendy

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh!
    Hier n meisje met enorme droge huid..
    Zo naar cb voor prikjes en glijk ff vragen wat we er tegen kunne doen.. Ben iig gestopt met alle normale zwitsal.

Fijne dag allemaal :)

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dreamer misschie. een tip viktor heeft ook een droge huis en ik smeer kruidvat zwitsal is viktor allergisch voor.

hier een gebroken nacht 4.00-7.00-9.00
    viktor ligt nu lekker te slapen in de box vanmorgen lekker samen gedouched vanmiddag gaat viktor naar de opvang ik ga naar de sportschool.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    balen dat je bv terugloopt wendy.. misschien een lactatiekundige inschakelen?

dreamer ik gebruik balneum creme en vaseline-lanettecreme (dat laatste op advies van cb en is te koop bij apotheek..
    Ook gaat Lucas 2 a 3 x in de week maar in bad.. en dan badolie erbij in.(en smeer m ook wel in met kruidvat sensitive bodylotion)
    succes met de prikjes

zoe schattig van Jason :)

Pff Lucas vertikt het om te slapen.. Gister sliep hij ook al vrij slecht. Lastig in slaap te krijgen enzo.. Vanmorgen is het helemaal niks.. ligt alweer vanaf 9 uur wakker.. Wil niet in bed, in de box gaat wel maar dan moet wel zn mobiel draaien anders word ie boos.. Heb m maar n de wagenbak gelegd gewoon op de bank.. Het zal ook wel door de warmte komen hier.. Tis 27/28 graden alweer in huis :( en de middag moet nog komen. nu ligt ie aan zn fles en slaapt ie gewoon bijna..

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie verschrikkelijk die warmte, ik hoop dat lucas toch nog gaat slapen want dit is voor jou ook vermoeiend en hij gaat zichzelf ook tegen zitten op een gegeven moment denk ik.

ik heb contact met de lactatiedeskundige van deze site en die heeft enkele tips gegeven die ik toepas hier is het nu intussen wisselend.net na 2 uur niet eten heb ik er 80 cc in totaal uitgekregen. gisteravond 100 cc uit 1 borst.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wendy, moest nu van cb eerst proberen met vaseline-lanette creme..

Pfff blijft lastig om die prikjes te zien :(

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    is fijn spul vind ik.. t is wel wat dikkig maar bij Lucas werkt het!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    En wat gebruik jij nu bij Lucas i het badje dan Tazzie?

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Vandaag sta ik op een baby groep, ik had de hoop dat i ik dit nu en stuk leuker zou vinden maar dat is helaas niet zo. en ik moet nog 2 uur!

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ach annabel wat vervelend moet je vaak op de babygroepen werken?

hier net heelrijk gesport nu effe eten voorbereiden en douchen en dan viktor halen.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heb badolie van het merk bumblies.. (daar heb ik ook de luiers en billendoekjes van :) ) wel pas de olie in het badje doen als de kleine er al in zit. Dat werkt het beste

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Okee :)
    Kheb hier alleen de badolie van zwitsal :) Maar weet niet of in die va bumblies minder parfum zit?
    Er moet sowieso altijd iets van wasgel of badolie in omdat anders helemaal al t vocht uit de huid getrokken wordt...

Heb net de eerste plekjes ingesmeerd met de lanette.. Eerst even kijken of ze daar niet op reageert haha, anders veranderen we van probleem :p

17. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer jessie had het ook ik smeer met bepanten creme bij jessie is het nu niet meer nodig want de zwitsal olie in bad werkt perfect. Nu gebruik ik het op jason zijn extreem droge huid en werkt prima

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    bumblies is een goed merk, die heb ik ook vaak.
    of kruidvat huismerk.

dreamer slim om het eerst te testen, dat heb ik nooit gedaan.

nou meiden viktor slaapt weer erg veel.
    hij was ook erg moe toen hij van de opvang kwam.

groetjes wendy

19. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Gelukkig sta ik niet zo heel vaak op de baby groep. Ik vind de peuters wel heel leuk, maar als je alleen maar invalt op een baby groep is er gewoon niet zoveel aan. Je kent deze baby's niet zoals je eigen kindje en vaak zit je ook gewoon niks te doen omdat alle baby's in bed liggen. Dus ik ben gewoon niet weg gelegd voor een baby groep denk ik. Een combi groep baby's en peuters vind ik dan wel weer heel erg leuk.

Mijn kleine meisje ligt lekker in bed te slapen ondanks het onweer haha. Ik geloof dat mama daar meer last van heeft dan onze prinses.

20. Ik ga vanavond proberen een schepje reistebloem door de fles te doen, eens kijken of hij dan tot 7.00uur wil slapen. En in de gate houden of hij er geen last van heeft. Hij wil nu niet slapen, maar ja vindt je het gek met die temperatuur.... Hier geen onweer alleen regen!;)

Deel Deze Pagina