April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    bumblies heeft er weinig tot geen parfum inzitten geloof ik. ik vind t tenminste niet echt een geurtje hebben. vind dat ook niet belangrijk, als t maar helpt.. ;)

sophia nu al rijstebloem door de fles?

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel hier gelukkig geen onweer.
    die kleine ligt wel op bed wakker te liggen:$

sophia hier intussen ook regen, van reistebloem las ik dat ze ook onrustiger kunnen gaan slapen.

tazzie er zit volgens mij inderdaad minder parfum in. en viktor zal echt niet zichzelf gaan ruiken.

zit effe help mijn is klusser te kijken.

3. Ik heb allerlij site's doorgesnuffed en het wordt al vaker vroeger gegeven. Ik doe ook maar 1 kleine schep, gewoon om te proberen. Maandag even langs het CB. :)

4. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al rijstebloem sophia en ze slaat er super op. En boos dat ze is als je even een tel die speen uit dr mond haalt.

Annabel het lijkt me ook wel een beetje saai.zo'n baby groep haha al die slapende baby's

Wendy hij zal vadt moe zijn van al die indrukken.

Nou voor jason is de vakantie begonnen haha hij vraagt nu al steeds naar school.

5. Zoe! Hoeveel doe je erbij, fles 180 + 6 scheppen? En hoe ben je begonnen? Alleen de laatste f alle glessen?

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff mn.moppie ligt met 38.9 in dr bed..
    Bah, rottige.prikkies :(

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dreamer wat vervelend, hier viktor uit bed gehaald.
    hij liet me doorslapen maar het riool niet heel onze kelder blank, in die kelder sliepen wij, en de kelder was bijna klaar met verbouwen.

ik kan wel janken echt vreselijk.

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    het water is intussen weg, maar we kunnen niet naar bed want het is niet gezond voor viktor zijn kamer(net3 maanden geleden af) heeft waterschade aan de vloerbedekking die is helemaal vol water gelopen.
    en voor een kind van 2 maanden moet het wel schone lucht zijn en aangezien het riool water was dat binnen kwam
    dus viktor ligt ind e box te slapen, mijn vriend staat buiten bij de buren( de hebben ook een ondergelopen kelder) en ik lig op de bank, slapen zal niet meer lukken maar wel uitrusten.

ik zit nu zo te balen we zijn nu 5 jaar bezig ons huis te verbouwen we hebben een souterain woning dus we slapen beneden en op de begane grond. de souterain is de kinderkamer(die was af, wel schade) onze slaapkamer(die was af, lijkt nu geen schade) badkamer(was niet af, wel schade) opslag vriend zijn bedrijf en prive( was af, wel schade)

ik ga zo een tas inpakken, wat zouden jullie doen
    1. beneden gaan slapen als het weer droog is
    2.een hotel zoeken en pas terug gaan als het allemaal weer schade vrij is?

ik zit namelijk in dubio wat te doen.

9. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia alleen de laatste fles dat is meer dan genoeg. 200+6 en 1 eetlepel rijstebloem. De ene keer drinkt ze hem leeg de andere keer niet maar.slaapt er heelrijk op 9 uur vvd e laatste en tussen 6 en 7 de eerste

Wendy jeetje zeg wat erg dit, neem aan dat je verzekerd bent?.want zulk soort dingen worden dokr de verzekering vergoed. 5 jaar aan het verbouwen en dan deze.ellende kan me wel voorstellen dat je kan janken alles weg wat is opgebouwd op jullje slaapkamer na.

Wat een weertje zeg vannacht hier.gelijk gekeken of er geen.lekkae was omdat we het dak vorig jaar helemaal hebben vervangen maar.thank god vl heeft het.goed.gedaan. Beide.kids hebben doorgeslapen heerlijk hoor. Ga zo maar eens aan de strijk en vanmiddag met jason naar de ha

Dreamer hoe is het nu met de kleine meid?

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    misschien een domme vraag haha maar dat rijstebloem waar haal je dat? (heb er echt nog geen kaas van gegeten haha.. :):)

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ooh wendy wat balen zeg :( en is er geen andere plek in huis waar jullie zo lang kunnen slapen?

12. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha tazzie geen ene vraag is dom. In de schallen bij de flesvording

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    zoe, ja we zijn verzekerd die konden we vanmorgen pas bellen dus wij meteen gebeld er neemt een schade expert contact met ons op om de schade te bepalen.

tazzie, vannacht hebben viktor en ik boven in de woonkamer geslapen viktor in de box ik op de bank en vl lag beneden in bed.

voor volwassenen kan het nog beneden maar mijn vriend wil viktor niet beneden hebben komende dagen eerst moet alles opgelost zijn.
    vanmiddag gaat viktor naar de opvang dan gaan we de grote schoonmaak doen beneden. ik hoop dat we thuis kunnen blijven maar als er beneden verbouwd gaat worden wat denk ik wel moet dan gaan viktor en ik wel weg dan heb je namelijk ook de stof die erbij komt

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wendy, wat kl*te zeg.. Kan me voorstellen dat je wel kan janken :(
    Kan je niet tijdelijk bij familie terecht met Viktor? Hotel is ook zoiets met zo'n kleintje..

Poe, Aimée heeft opzich prima geslapen.. niet tot zo laat als de laatste dagen maar wel lekker de nacht door gehaald.. Ze was strontsaggo net.. Moe maar wilde absoluut niet slapen.. Hebben heel fout de muziekmobiel vd box in dr bed gehangen, drie keer opgedraaid en nu slaapt ze zo'n 20 min ofzo... Ben benieuwd hoelang ze het volhoudt...

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    dreamer ik kan op zich wel naar familie mijn ouders zijn op vakantie en ik heb de sleutel van hun huis, maar dat is geen echte oplossing.
    ik slaap vannacht weer boven denk ik in de woonkamer en viktor ook.
    ik durf het niet aan om hem beneden naar te leggen want de irado was hier net hebben gekeken naar het riool en daar werd gezegd, het riool kan het niet aan en bij zo een volgende bui loopt het riool weer over.!!!

daar wordt ik niet blij van vooral omdat deze zomer het riool is vervangen in de straat.

16. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @wendy jeeetje wat balen zeg!!! Daar zit je zeker niet op te wachten. Er waren wel meer dingen ondergelopen zag ik door het weer. Hier gelukkig niets. Bij ons is ook net de riolering gemaakt, anders was het vast en zeker ook ondergelopen in de gang (laatste paar x met een fikse bui gehad)

Heb verder geen tijd! Ben aan het opruimen, stofzuigen, dweilen (en dat terwijl mevrouw nog in haar maxi cosi in de gang slaapt haha, ze sliep zo lekker, dacht laat r maar ff inliggen/zitten haha)

Vanavond krijgen we visite die blijven eten, dus zo nog om boodschappen en dan lekker koken! Heb rosbief gehaald en als voorgerecht drie dingetjes met vis.. jummie..

Groetjes!!

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zo wendy dat is helemaal balen dat het riool vervangen is en het toch niet aan kan.. :(

dreamer voor een keertje kan het toch geen kwaad de muziekmobiel te gebruiken ;) heeft ze nog lekker doorgeslapen?

zoe hoe was het met Jason bij de ha?

zoo ik mag bijna mijn kleine liefje weer ophalen bij t kdv :)
    heerlijk ff een en ander in huis gedaan en wat boodschapjes gehaald.. Maar mis mijn kleine mannetje dan echt wel :(
    vanaaf moet ik naar stal, paarden wassen en vlechten voor de keuring morgen.. en heeft manlief heel fijn met zijn ouders afgesproken :( bah vind het dan niet leuk dat ik er niet bij ben.. heb wel tegen manlief gezegd dat hij bepaalt wanneer lucas naar bed gaat en dat hij zelf hem in bed legt en niet sm... (maar ik ben bang dat ie over zich heen laat lopen dooor zn mama.. :x )

18. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet met jason naar de kinderarts, hij heeft een verdikking aan dr zijkant van zijn piep, di kan ik al terecht. De ha wert niet wat het is en heeft het nooit gezien. Wij eten vanavond lekker tosti, heb net een nieuw ijzer gekocht.
    Hier net dr eerste fruithap en mevrouw vind het heerrrrrlijkkkkk .. De ha zei ook al dat het echt geen kwaad kan en de manier hoe zij dr handjes opeet is ze er over duidelijk aan toe.

Dreamer mooi dat ze het goed doet, met de prikjes weet je het maar nooit.

Tazzie groot gelijk, hoop ook dat ml niet over zich heen laat lopen. Pfff sommige schoon ouders haha. Veel plezier vanavond.

Sjtal gezellig eters, wat staat er op het menu.

Wendy dan kan je idd gewoon boven slapen pff het zit je echt niet mee. Wat doen ze aan de riolering?

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ml is nog met de brw weg.. dus ben benieuwd hoelaat hij thuis is.. Als hij niet op tijd is geef ik Lucas zelf mooi de fles en wacht tot hij thuis is (en misschien doe ik m dan ook al zelf in bed.. haha.. ) No way dat ik mijn sm hier alleen in huis laat.. Gaat ze Lucas vast wakker lopen houden en hij is al doodmoe van t kdv. Hij had erg weinig geslapen zag ik in zn creche- en oppasboek..

zoe ben benieuwd wat de kinderarts dan zegt.. wel mooi snel kun je er al terecht!
    En Jessie al aan de fruithap.. heb je vers gemaakt of een potje?

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pfff was hier net weer drama.. Hoop dat ze zo nog ff slaapt...
    Temp stijgt ook weer, zelfde riedeltje dus als de eerste keer...

Deel Deze Pagina