Tazzie een neus peertje doet wonderen en neus spray ook dat maakt de holtes weer vrij. Boney gemeen he die prikjes, hopelijk heeft eva er dit keer ook niet heel veel last van. Wendy jij bent.vroeg whaha en nog.een half potje opeten ook, dat eet ze echt nog niet op. Maar ja waarom ook niet. Me oma zegt altijd vroeger was.die onzin er ook niet en kregen ze vanaf de geboorte al pap haha. Hier niet veel last van de prikjes net.als de voroge keer nu wat lichte verhoging en ze.slaapt lekker Sophia ik herken het gedrag jason doet dit ook soms wat minder soms wat erger het is echt jaloezie maar heb geen tips voor je want weet het.zelf ook niet haha
zoe mijn oma zegt dat ook altijd en mijn schoonmoeder ook trouwens!. gelukkig heeft jessie niet veel last van de prikjes. hier ligt viktor heerlijk buiten westen te pitten. ik ga elke dag rond 5 uur zijn fruit hapje geven. zodat hij eet vlak voordat wij eten en dan kan hij tijdens dat wij eten in zijn kinderstoel zitten om het te laten zakken.
beetje borstvoeding in de neusgaatjes werkt ook Ga Lucas zo weer ophalen bij oma. Heb net mn eerste client gehad en voor vanmiddag verder niet ingepland.. Hij wilde alleen bij oma niet drinken Ook kwam ik daar vanmorgen binnen en zat mn sv lekker (naar) te hoesten enzo ben ik niet zo blij mee dan had ik liever andere oppas gezocht voor vanmorgen. (of stel ik me nu aan??) ga zo denk ik toch maar de huisarts bellen.. (wel lastig ben zelf zo iemand die niet gauw belt, maar nu is het natuurlijk voor Lucas die kan niet zelf zeggen hoe of wat)
tazzie wat naar van je schoonouders, ik weet niet wat ik zou vinden want ik heb die hoest niet gehoord, maar ik ben wel zo van soms zijn bacterieën niet slecht zorgt voor goede weerstand maar nu is lucas al verkouden dan wil je het liever niet. werkt borstvoeding in de neusgaten???? nog nooit van gehoord.
jep werkt.. cbarts hier zei t tegen mij.. probeer maar eens zei ze.. en t werkt (natuurlijk niet heel lang moet t denk ik een paar x herhalen haha.. maar gelukkig komt er nog ietsje melk uit mn boobies tis nog niet helemaal ingedroogd.. ga m nu ophalen
Hopelijk wordt t niet erger bij Lucas.. Kan me voorstellen dat je het dan vervelend vind hoor Fysio was goed tevreden.. En wat deed mevrouwtje, ze lag op dr buik en rolde terug naar haar rug En dat een paar keer dus ook geen toevalligheid hihi Moeten nog stoppen met het zijligkussen gebruiken... 2 augustus een nieuwe hoofdmeting maar ziet er nog altijd super goed uit Ook moeten we dr stimuleren om van dr rug naar buik te rollen.. Ze blijft het nl zelf steeds proberen en de fysio verwacht met een beetje hulp dat ze het wel snel onder de knie zal hebben Heb dr nu maar ff in de wipstoel gezet met de tv aan... Ze mag zo weer een voeding hebben en dan hoop ik dat ze nog ff gaat slapen (heb dr nl wakker moeten maken voor de fysio hihi)
dreamer wat leuk dat ze al draait. ik hoop ook dat ze nog even gaat slapen dan heb je nog even je handen vrij voor je avond eten te bereiden. tazzie dank je wel voor de tip die ga ik ook zeker gebruiken. ik heb nog wel melk over voor een neus, ik doe zijn oog er ook af en toe mee schoonmaken, omdat hij elke keer zijn linker oog extreem vuil heeft. dat heeft hij al sinds de geboorte toen was het ook ontstoken. hier valt de schade aan mijn eigendommen mee. ik heb bijna niets weg hoeven gooien gelukkig. ik zit te wachten op mijn kleine man hij heeft 10.00 gedronken en had hem al lang verwacht hij laat er overdag bijna nooit meer dan 3 uur tussen maar nu dus wel. mijn avondeten staat klaar om op te zetten, mijn opslaghok uitgezocht zover dat het kon want het zijn voornamelijk de spullen van mijn vriend, maar ikd enk dat de schade mee valt. maandag komt de schade expert om te kijken naar de kelder. groetjes wendy
Tazzie haha bereid je maar voor hoor of dat opa nou hoest of hij is op het kdv, daar zijn veel meer bacterien dan bij opa en oma thuis. Je merkt het.vaak met.kindjes die naar.het.kdv gaan, psz, school dat die veel vaker ziek zijn. Maar ja er moet ook weerstand opgebouwd worden. De ha bellen kan altijd maar debk dat die ook zal zeggen sprayen met een zout water oplossing. Hoest hij ook?
ik weet ewel dat er overal bacterien zijn maar vanwege dat gedoe toendertijd met het norovirus met sm wil ik graag dat ze eerlijk zijn over asl er iemand ziek is enzo.. maar ja hij hoest ook wat..
ik denk dat nu bijna iedereen verkouden is en sommige ook hoesterig wat wil je met dit weer. tazzie ik snap wat je bedoeld maar op het kdv zullen ook mensen rond lopen met een nare hoest niet alleen leidsters maar ook kinderen en ouders van die kinderen dat voorkom je niet.
dat voorkom je zeker ook niet wendy. ik wil dat ook niet, ze moeten wel een beetje weerstand opbouwen natuurlijk maar heb Lucas net opgehaald en het lijkt wel mee te vallen nu.. heef tnet wel zn fles zo goed als leeg gedronken (had ook vast honger haha omdat ie maar een paar slokjes van de half 11 fles had gehad..
Het is hier druk vandaag! Boney je vroeg hoe t met lijnen ging. Ik ben nu bijna 6 kilo kwijt. Lijkt langzaam te gaan maar aan mijn kleding merk ik t zeker. Wat ik nu merk, nu ik met begeleiding aan t afvallen ben, dat ik al die jaren veel te weinig gegeten heb. En wat ik wel at, was verkeerd. Ook dacht ikde hele dag aan eten. Ik ben heel blij dat ik hier nu mee bezig ben want ik werd best gek van mezelf. Nu moet ik dus om de 1.5 uur wat eten. En ik zit alleen maar te denken: ik word dik ik word dik. Maar ik val juist af omdat ik mijn lichaam nu geeft wat hij nodig heeft om goed te funtioneren. Ik voel me super fit. Alleen mijn bekken blijft nu achter op mijn energie.... Ik heb van de week ook alweer 2 x gespint bij de sportschool. Echt geen conditie maar wel weer voldoening als ik t gedaan heb. Ben heel blij mee. Joep zit nu op 5x 180+6 maar na zijn fles moet hij telkens huilen. Ik denk dat hij ook best 4x 210+7 zou kunnen hebben.. maar hij is eigenlijk nog wel beetje jong om maar 4 flessen te hebben.. ik moet 25e pas naar cb. Misschien volgende week maar even naar inloop uurtje Nou eten is klaar. Lekker kippekluifjes jahmie
tazzie gelukkig valt het mee. janneke ik zou het inderdaad even bespreken en ook goed kijken waarom hij het nodig zal hebben. zodat je er wel goed voorbereid bent. hier heeft viktor net weer genoten van een fruit hapje, hij wou het ook echt want hij was totaal niet tevreden met de melk die hij kreeg zowel uit de fles als uit de borst en ging lachen toen hij in de kinderstoel ging en al helemaal toen hij zijn fruithapje zag ging hij lachen van oor tot oor.
Tazzie ik snap het idd wel zeker om dat sm er zo makkelijk over dacht toen het noravirus heerste. Hoe is het nu met lucas? Wendy haha viktor weet wel wat hij wil he heerlijk mannetje. Janneke wat voor dieet volg ja? Ik ga ma echr weer beginnen en moet ook weer sporten maar ff zien waar ik de tijd vandaan moet halen, de schoenen lopen echt super goes en de kinder kleding komt langzaam op gang. Jessie is weer de oude, ze is niet echt vervelend geweest van de prikjes maar je merkte wel dat ze er last van had. Ze had gister en eergister dan ook hele rare tijden qua flesjes. Vanmorgen weer 7.30 normale tijd al een.paar dagen 7.30- 11-30-16.00-20.00 badje en 20.30 de laatste fles
ja dat weet hij zeker. fijn dat jessie weer de oude is. wat een heerlijk tijden voor de fles. hier een gebroken nacht. viktor kwam 2.30-6.00-8.30hij heeft sinds zijn fruithapje gelukkig nergens last van, alleen ik wel nu dagelijks poepluiers ipv 2 of 3 per week oja ik krijg vandaag te horen of ik kan blijven werken bij mijn werkgever of niet mijn contract wordt vandaag besproken om half 2. ik ben best een beetje zenuwachtig maar niet zo erg als normaal omdat ik voor beide scenario's een plan heb: blijven werken kdv brengen en mijn best doen op mijn werk weg moeten vergoeding aanvragen en thuis genieten van mijn zoon! ik heb intussen vrede met allebei de opties. we wachten het maar af!
Spannend hoor ik zal voor je duimen! Maar wel fijn dat je vrede hebt met beide opties Hier een heerlijke nacht gehad, ze kwam om 7 uur. Het gaat zo hard maar wat is het genieten he mama zijn
zeker genieten. ik zat net even op de wc kom ik terug in de woonkamer viktor kletsen kijk ik naar de box ligt hij op zijn zij. ik denk nog zo had ik hem toch niet neergelegd dus ik hem op zijn rug geled en ga koffie pakken kom ik terug ligt hij weer op zijn zij te lachen en te kletsen, nou ik helemaal trots!!!
Mogguh, mag nog net hihi Fijn dat Jessie niet echt last heeft gehad zoe Wendy, leuk he dat draaien en die pogingen Pff ik wil zo ff naar mn oma, maar tis schijtweer hier en heb thuis ook nog genoeg te doen.. Mja vind t anders ook lullig,, Hele week niet geweest en dan maandag wel mn meissie weer brengen...
hallooooo!! Ik breek weer eens even in! Loop 10 pagina's achter, dus niet alles gelezen hoor. Ik zie wel dat Wendy al aan de fruithapjes begonnen is voor Viktor.. vind je dat niet een beetje vroeg? Heb je het overlegd met het CB? Ik dacht dat 4 mnd echt op zn vroegst was. Janneke wat heerlijk dat je al zo goed afvalt en je een goede manier gevonden hebt Ik sta maar even niet op de weegschaal, dat komt nog wel Hier erg druk met allerlei afspraken en verplichtingen.. kom maar weinig toe aan het internetten, ja op FB plaats ik af en toe wat en dat lees ik regelmatig zo tussendoor op mn telefoon. Met Fay gaat het goed. Heb nu echt het idee dat ze steeds een beter ritme krijgt. Ga nu ook steeds beter aan haar merken wat ze wil. Als ze moe wordt zie ik dat nu goed en leg ik haar in bed, dan gaat ze vrij direct slapen (overdag) en savonds doen we haar nog steeds in bad en als ze nog echt heeeel wakker is nemen we haar nog even mee naar beneden, totdat ze moeheid vertoont en vandaag hebben we haar gelijk na het badje in bed gelegd en was ze gelijk vertrokken. Na een uurtje werd ze wakker omdat ze mocht drinken (9u) en nu slaapt ze alweer een 40 minuten.. ga zo zelf naar bed, want na 4 uur min zou ze weer kunnen komen.. hoop dat ze langer slaapt. Vannacht deed ze het goed! Eerst kwam ze vroeg en daarna weer al na 3 uur, maar toen dacht ik DOEI overdag doe je ook 4 uur op een voeding, dus snachts minimaal! En heb er een speentje in gestopt en toen sliep mevrouw nog tot 9uur!! dus als ze vannacht komt, probeer ik toch eerst een speen... hihi Ik ben trouwens aangenomen (0 uren) maar ga donderdag beginnen en moet dan ook gelijk heel het weekend werken.. super spannend, want het is voor mij helemaal nieuw! Ik heb er ook nog geen ervaring mee/in. Ben dus ook aan het kijken voor een andere kdv, want waar we nu voor ingeschreven staan hebben geen flex opvang en dat heb ik nu nodig met die wisselende diensten dat ik ga werken. Groetjes!!
dreamer en wat heb je gedaan wel naar oma of niet? chantal lang niet hier gezien, chantal ik twijfelde ook,aar viktor gaf alle signalen van aan toe zijn aan meer dus op mijn intuitie afgegaan na overleg met directe familie en nee niet met cb die betrek ik niet in zulke dingen want hun kijken naar tabellen ed. en ik kijk naar viktor en ieder kind is individueel en geen tabel (sorry heb niet zoveel met cb) mijn sm zei ook ik kreeg bij 6 weken fruit ben ik er slecht vanaf gekomen en ze heeft gelijk ook. ik geef dagelijks een half potje en viktor geniet er duidelijk van en wilt ook meer maar dat doe ik nog niet eerst kijken of zijn darmen\maag dit halve potje kunnen verwerken en dan verder kijken. ik merk het wel aan zijn poepluiers normaal 2x per week nu echt dagelijks poepluiers maar hij heeft er geen moeite mee. spannend je nieuwe baan ik hoop dat het je bevalt, en fijn dat het zo goed gaat met fay ze groeit goed als ik de foto's op fb zie echt leuk. hier vandaag te horen gekregen dat ik een contract heb voor onbepaalde tijd..... ik ga werken ma,di,do,vrij van 14.30-17.30 woensdag onder voorbehoud vrij alleen als ik nodig ben wordt ik opgeroepen, in de schoolvakantie werk ik dan 2 dagen per week dus dat is ook lekker. op deze manier kan ik thuis moederen in de ochtend en avonden en kan ik ook werken en onder de mensen zijn. hier ben ik mega blij mee. ze zijn erg tevreden met mij, ze verlengen eigenlijk geen contracten meer er is een uitzondering voor mij gemaakt