April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ja, lukt niet helemaal. Ik wilde de groeicurve hier neerzetten, maar om die te zien moet je ingelogd zijn volgens mij.
    Maar ze doet het goed iig. Ze zit tussen de midden en de bovenlijn in.

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney fijn te lezen dat het zo goed gaat
    en goed in de curve super meid.

inderdaad je moet ingelogd zijn dus we kunnen hem niet zien.

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Boney fijn om te lezen dat het goed gaat!

Vandaag mijn eerste half 7 dienst, van de twee die ik deze week heb. Ik heb altijd zo'n hekel aan die diensten ze lijken altijd een eeuwigheid te duren en helemaal als je op een onbekende groep staat.
    Verder een lekker dagje gehad hoor, lekker rustig. Maar het hoogtepunt van de dag was natuurlijk om thuis te komen bij mijn meisje. Fijne avond allemaal!

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel gelukkig de 1ste dag zit erop nog 2 te gaan.
    die half 7 diensten zijn inderdaad vreselijk.

ik heb er ook 3 de 1ste 2 weken dat ik weer ga werken.
    heb geregeld dat viktor 3 hele dagen naar de opvang gaat en de 2 andere dagen thuis blijft bij mij.
    ik moet alleen kijken hoe ik het ga regelen ik moet werken van 7.30 tot 18.30 en viktor gaat naar de opvang van 7.30 tot 18.00
    dus ik mis in de ochtend een kwartier mijn reistijd en in de middag 3 kwartier.

viktor is vandaag huilerig en zit niet lekker in zijn vel ik houd het wel heel erg in de gaten, hij had veel geplast bij de opvang en hier slaapt hij sinds 17.00 dus zo maar even luier verschonen en voeding geven.

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja die half zeven diensten gooien je hele ritme in de war. Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met Viktor. Misschien heeft hij jou gewoon heell erg gemist

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik denk dat hij gewoon mega moe was.
    want normaal na de borst kletst hij de oren van je hoofd maar nu viel hij meteen weer in slaap.
    zijn temp was goed hij ligt nu in bed.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    pfff nou vanochtend was het weer zover hoor, om half 5 was Lotte alweer wakker. Ik denk gewoon dat de borstvoeding niet meer voldoende is daarom was ik hem al aan het afbouwen. Dus gister avond heb ik waarschijnlijk voor de laatste keer de borst gegeven. Heel raar idee eigenlijk. Maar ik denk wel beter, zondagavond was ze weer niet tevreden aan de borst en heeft ze er ook nog wat fles bij gehad en toen sliep ze gewoon veel beter.
    Ik zit dit hier nu met een brok in mijn keel te typen, ik weet gewoon dat ik dit ontzettend ga missen.
    Nou vandaag weer een fijne werkdag, ik hoop dat hij een beetje snel voorbij gaat. Fijne dag allemaal!

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel misschien een idee nog 1 keer de borst geven en daar foto's van maken en daar een herinnenring van maken?

vergeet je niet langzaam af te bouwen ze zeggen 1 voeding per week volgens mij. dus 1 week 5 voedingen, 1 week 4 voedingen, 1 week 3 voedingen etc etc. zo voorkom je borstontsteking.

vanmorgen een vrolijke viktor heeft heel veel geslapen sinds gistermiddag:
    18.00-20.00, 20.30-5.00, 5.30-8.00
    hij is nu op de opvang ik ben wezen sporten en ga nu douchen en huishouden doen. ik heb mijn abbo bij de sportschool stopgezet per 2 september ik wil niet viktor naar de opvang brengen om naar de sportschool te kunnen gaan.

9. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Dag allemaal!

Hier vanmorgen op intake geweest bij het kdv. Vanaf donderdag beginnen met werken, maar ga nu onregelmatig werken en heb op het kdv 2 vaste dagen afgesproken, wil nu flex opvang, maar dat is niet wat ze nu nog bieden, ze gaan er wel naar kijken.

Slapen al jullie kindjes gewoon savonds? Dat gaat hier nog niet echt lukken hoor... pas na 22uur valt ze in een diepe slaap. gisteren ook van 22u tot 4:30 geslapen.
    dat vind ik wel vervelend, want zo heb je nooit even een avondje voor jezelf of voor ons tweeen.

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    vitkor is wisslend hij was gister oververmoeid dus sliep veel en lang maar hij is ook vaak wakker en aan het kletsen.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haihai...
    Hier krijgt Aimée tussen 20.45 en 21.00 de laatste fles en dan gaat ze om 21.30 naar bed :) Soms slaapt ze gleijk goed, soms moet k nog even terug :) Er wordt dan wel geslapen tot minimaal 06.30 :)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag.

Werken ging goed gisteravond. Ik was het nog niet verleerd. Haha! Ook thuis was het prima gegaan. Ze heeft de fles prima gedronken en is gelijk goed gaan slapen.
    Ik had 160 cc BV in de fles gedaan. Daar heeft ze ongeveer 20 van laten staan. Vanavond ben ik weer weg, ik ga helpen schoonmaken op school voor de grote vakantie. Heb nu een flesje van 130 klaar staan.

Sjtal, hier gaat Eva rond 21u in bed en slaapt dan klokje rond.
    Fay zal steeds iets vroeger gaan slapen. En anders per week een half uurtje vroeger? Nu is het 22u, dan doe je volgende week elke avond half 10. Ze laten zich helaas niet in jou schema duwen die kleintjes ;) Je krijgt heus ooit je avonden terug.
    En hoeveel uur ga je werken? Fijn dat je weer een baan hebt.

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney wat fijn dat het gister goed ging.
    en hier zie ik weer dat ieder kind anders is, viktor drinkt flesjes van 180 cc leeg elke 3 uur op de opvang denk nou niet ik geef 150 dan gaat hij krijsen waar je eng van wordt

dreamer wat lekker klokkie rond.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik had geen idee hoeveel ik in die fles moest doen. Ik had nog een beetje verse gekolfde melk staan en heb daar 2 beetjes uit de vriezer bij gedaan. Ze viel halverwege al in slaap zei Peter. Maar ik denk dat als ik zo rond de 150 er in doe dat ik wel goed zit.

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    haha geweldig die kinderen.
    zo is ieder kind anders.

dat vind ik zo leuk aan kinderen die eigen ontwikkeling en die eigen wil.
    ik vind het heerlijk, ik heb in het begin ook elke keer getest en op een gegeven moment gewoon een volle fles gegeven zo van ik kijk wel wat hij op drinkt, nou dat heb ik geweten, de hele fles ging op;)
    nu snapte ik waarom hij niet tevreden was nadat ik 2x60 cc gegeven had om uit te proberen.
    ik had ook geen idee wat hij dronk hij was toen 6 weken geloof ik.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    inderdaad wendy elk kind is anders ;) en das maar goed ook he :)

Hier gaat Lucas meestal redelijk snel slapen na de fles van half 7.. en dan haal ik hem om 23:00 uur meestal half slapend uit bed voor zn laatste fles. Die hij dan vaak ook halfslapend opdrinkt. Dan even rechtophouden tegen me aan.. Tukt ie ook gewoon verder en kan ik m zo weer wegleggen.. op t moment slaapt ie door tot kwart over 6/half 7. (zelfs 2x tot 7 uur)

zo mijn eerste hele dag werken zit erop.. best pittig 2 huizen schoonmaken (nou had ik vandaag gelukkig een bejaardenhuisje en een appartementje) maar dat voel ik wel aan de binnenkant van de keizersnedeplek.. :( over een klein half uurtje Lucas weer ophalen op de opvang en morgen lekker samen dagje thuis.. Manlief is ziek thuis dus met zn 3en morgen waarschijnlijk

17. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie is het erg gevoelig die wond?
    je man ziek wat vervelend griep of iets anders?

veel plezier morgen met het thuis zitten en genieten van lucas.

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @miss geul: ja ik ga vanavond in ieder geval nog een keer de borst geven. Maar ik had het al bijna helemaal afgebouwd, ik wil proberen om het tot donderdag vol te houden dan is het precies een week geleden dat ik de vorige voeding heb afgebouwd. En dan is het waarschijnlijk echt voor het laatst. Zo raar, maar ik merk gewoon dat ze heel erg onrustig begint te worden aan de borst. Af en toe compleet met hysterisch geschreeuw en dat vind ik het niet waard, zowel niet voor haar als voor mij.

Hier krijgt ze nog steeds zo rond 11 uur de laatste voeding en met geluk slaapt ze dan tot een uurtje of 8 maarja ik moet haar vaak al eerder wakker maken omdat ik moet gaan werken en zij naar mijn vader gaat.

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    annabel ik snap dat jij het niet waard vind om te krijsen bij iederen voeding.

damens morgen kom ik waarschijnlijk niet online dus tot donderdag.
    morgen mag ik naar de tandarts en daarna ga ik shoppen.

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Succes bij de tandarts en veel plezier met shoppen!

Deel Deze Pagina