Dank jullie wel meiden voor jullie leuke en lieve reacties, super! Annabel26 jij trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ze zijn nu weer frequent en meer pijnlijk. Ik verlies delen van m'n slijmprop en ook een heel iets bloed. Zou het dan toch? Peter werkte thuis vandaag. Maar die zit dan heel de dag in de computer kamer en dus doe ik altijd net of hij niet thuis is. Ik heb hem net toch maar ingelicht. Toen we tussen de middag met z'n 3jes zaten te eten voelde ik het al opkomen. Maar goed, hij is nu Tessa halen. Die komt eerst gewoon naar huis tot ik echt 100% zeker weet dat dit HET is en dus niet meer over gaat. Dan gaat ze naar m'n schoonouders. Pffft, vind het toch wel spannend nu. Ik heb even koffie gemaakt en ga daarna even lekker onder de douche staan. Kijken wat dat doet.
Zet m'n op boney. Ene het is je 2e dus kan snel gaan zonder al te veel weeeen. Net als patrcia zegt. Bel gewoon zo de vk om te kijken. Je hebt de sfgelopen nachten ook al weeeen gehad, die hoef je nu allemaal niet meer te doen! .. Sevondlife voor jou ook spannend! Zal het gaan gebeuren.... Sorry annabel, jij natuurlijk een hele fijne verjaardag gewenst
go boney, ik hoop dat de vk goed nieuws heeft, ik vind het ook super hoe jij ons blijft melden hoe het gaat, ik geloof niet dat mij dat zou lukken.
ik denk dat ze goed nieuws had want anders had ze al weer wat laten weten, volgens mij ligt boney nu gewoon te bevallen.
Oeh wat spannend Boney! Ik word er een beetje nerveus van als ik al die berichtjes lees. Ze ligt vast te puffen nu, anders had ze vast nog wel gereageerd. Annabel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry, helemaal vergeten. Hier is alles nog rustig. Wel harde buiken maar niet erger dan de afgelopen dagen dus we wachten het maar rustig af. Heb wel vanmorgen de bedden nog even verschoond, badkamer enzo schoongemaakt en de wasjes weggewerkt. Dat geeft zo'n heerlijk opgeruimd gevoel. Ik ga nu lekker met mijn mannetje TV kijken. Dochterlief is al naar dromenland. Ik hoop dat we haar er vannacht niet af hoeven te halen omdat het is begonnen. Laat het alsjeblieft nog even een nachtje wachten. Zet 'em op Boney! BONEY! BONEY! BONEY! Liefs
ik wil ook bevallen (ook al lijkt de bevalling mij eng en zeer pijnlijk) ik ben al de klachten wel zat, kan sinds vandaag zelfs geen warm eten en drinken meer verdragen doordat het pijn doet net boven mijn buik. ik heb mijn avondeten met koude appelmoes weg gekregen en mijn vlees aan mijn vriend gegeven.
Ow wat spannend ik hoop dat Boney nu ligt te bevallen of al bevallen is natuurlijk. En iedereen bedankt voor de felicitaties!
hier een piep avond, net uit noodzaak een paracetamol en een douche genomen. ik heb heel de avond rug krampen gehad in mijn boven rug net onder mijn schouderblad. ik wist me net geen houding meer aan te nemen want voorover leunen kan niet ivm met mijn buik die dan pijn doet. ik ga nu naar bed in de hoop dat het daar goed te doen is en een goede nachtrust heb.
Hoi lieve meiden. Had eerder echt geen tijd. Maar ik ben er! Om 18.53u is Eva Lenthe geboren. Het is allemaal snel gegaan. Rond half 5 werden de weeen steeds heftiger. Vk is gekomen, 3 cm, maar heel erg verweekt en soepel. Ze kon oprekken tot 4 cm en we zijn naar het zh gegaan. Daar werden de weeen heel erg en heeft ze mn vliezen gebroken en had ik ook gelijk persweeen. 25 min. geperst en met een klein scheurtje werd ze geboren. 3400 gr 49 cm. Later uitgebreid verslag. Nu proberen te slapen. Ze heeft net gedronken.