April 2012 mama's. Het kleine clubje.

Discussie in 'De mama's' gestart door Boney, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier een paar dagen een erg onrustige drinker, vanaf ca 100ml gooien met zijn hoofd van links naar rechts niet te doen. Vanmorgen afspraak gemaakt bij de ha voor vanmiddag en ineens drinkt ie keurig alle flessen rustig leeg ;) dus maar afgezegd. Het zal nu wel goed zijn.

Om ca 19u krijgt hij de fles en gaat om 20.30 naar bed om ca. 23.30u maak ik hem wakker voor de papfles. En dan slaapt hij tot ca. 7.30u.
    Dat gaat prima zo, hou het zo nog een tijdje vol. Met Rick ging die laatste fles er met ca. 5 mnd af. Vind het nog wel gezellig dat laatste rustige flesje.
    Maandag naar CB voor 2e prikjes. Rick krijgt dan zijn ogentest en zo.

2. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy veel shop plezier morgen en succes bij de tandarts,

Tazzie kan dat kwaad pijn bij de wond? En bevalt het werken weer

Sophia ja.die ukkiea die weten wat hahaha. Weet nog toen met jason een week geen.poepbroek op het.moment dat ik bij de ha zit en lactulose krijg voor geschreven zat meneer thuis tot aan zijn rug.vol.whahaha.

Boney dat is goed gegaan altijd fijn dan met.zo'n eerste werkdag hoe was het.helpen op school?

Sjtal voor flex uren.moet je dan naar een ander kdv?

Doorslapen hier is jessie tussen 18.00 en 20.30 echt goed wakker om 20.00 de laatste fles en naar bed en slapen tot 6.00 a 7.00

3. Thom had 2 dgn niet gepoept, ik maakte me al druk om die rijstebloen, heeft ie vanmiddag een keurige luier vol en gewoon smeuiig.

Wendy! Veel succes en plezier :)

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ons meiske heeft vandaag haar 2e prikjes gehad.
    Ze was echt een taaie ze had maar eventjes gehuild.
    En toen we thuis kwamen begon ze weer te glimlachen ...dat doet je dan wel goed!!:)
    En tot nu toe is ze er net als de vorige keer er nog niet ziek van geworden.
    Haar groeicurve ligt net iets boven de gemiddelde 61 cm
    hoofdomtrek: 39,4
    gewicht 5,410 zit ietsiepietsie onder het gemiddelde de arts zei dit zie je meestal bij babys die borstvoeding krijgen.
    Link: http://borstvoeding.aardig.be/borstvoedingstips/gewicht/baby/

Verders heeft Serenity wat last van rode huid irritatie in de halsplooi/liesjes.
    De arts zei dat we het beste sudocreme/bepanthen daarvoor kunnen gebruiken.
    Voor het oortje moeten we zinkoxideolie halen.
    Wat gebruiken jullie eindelijk voor het huidje van de baby als het geirriteerd is?

5. Het schijnt dat een zemelenbad heel goed is en wij gebruiken heel vaak lekker ouderwets, Purol.
    Mijn sv heeft het er altijd over en wij lachten hem altijd uit. Maar het helpt echt goed:)

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik gebruik purol, zinkzalf of sudo creme.
    alle 3 de spullen werken goed.

ja die kinderen kunnen ons zorgen baren he dagen niet poepen, dagen slecht drinken. ik herken het ook heel erg.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Nu maken we ons nog druk om een rode huid en een poepbroek, wacht maar tot ze 16 zijn en gaan stappen...

Eva heeft ook vaak last van een rode nekplooi. Ze spuugt en dan blijft haar huid daar nattig. Sudo droogt in en dus smeer ik sudo er op. Binnen een paar uur is het al weg dan. En regelmatig een droge lap er door halen. Dan word het helemaal niet rood.

Bepanten is ook fijn spul. En ik gebruik heel vaak pure amandelolie. Ook heel fijn.

8. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n rode nek plooi en.vaak ook okseltjes. Smeer het dan ook met sudo in. In het begin voor de droge huid bepanten dat gebruik ik nu voor jason. Jessie smeer ik na dr badje in met lavendel olie van zwitsal vind ze heerlijk, vooral dr rugetje masseren.

Sophia hoe was het op het cb

Boney precies wat jij zegt kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen..

9. Zie! Maandag pas!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nou vanavond met Lucas naar de hap geweest.. Hij was al vanaf 5 uur continue aan het huilen. wilde zelfs zn fles niet.. veel dingen geprobeerd met troosten, water, voeding, badje. buikje masseren maar niks hielp.. hap gebeld en mochten komen..natuurlijk viel ie vlak voor we bij de hap waren in slaap :( voelde me toen best stom maar de arts zei direct oohhh dat komt zo vaak voor hoor geeft niks. Hij kon niks vinden maar zei wel direct dat het maagdarm griep virus flink heerst en hij vermoedelijk daar last van heeft in combi met zn oprispingen die wat erger zijn..
    kunnen er weinig aan doen alleen wel zantac voorgeschreven gekregen voor zn oprispingen. hij ligt nu tegen mn schouder aan te slapen.. platleggen is nu drama, hoop dat dat vanavond wel gaat

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney zo herkenbaar kleine kinderen kleine zorgen:D

tazzie wat naar hopelijk kan je een beetje slapen vannacht en lucas voelt zich hopelijk snel beter.

hier een super dag geslaagd met shoppen: rompers,t shirts en truitjes en super stoer.
    en het leukste een body warmer die echt cool en stoer staat!!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heb zn matras nog wat schuiner gelegd.. nu hopen dat ie niet onder de dekens gaat glijden.. :( en zn laatste fles heb ik maar overgeslagen.. zie wel of ie vannacht dan komt voor een klein flesje

13. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik heb nu sudocreme gebruikt lijkt nu wel al minder rood te zijn geworden!

14. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    tazzie wat vervelend van die oprispingen!:(

15. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    miss geul fijn dat je geslaagd bent met shoppen!;)
    En de body warmer is die voor Viktor?

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @miss geul: Fijn dat je zo'n leuke en geslaagde dag hebt gehad!

@Tazzie: Hoe is je nacht geweest? Heb je een beetje geslapen? En hoe is het met Lucas?

@hier: Laatste dagje werken voor ik weekend heb gelukkig. De laatste half 7 dienst ook voorlopig gelukkig haha. Volgende week nog 1 weekje werken en dan heb ik heerlijk een weekje vrij. Lekker knuffelen en spelen met mijn kleine meisje.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoe is het nu met Lucas? Fijn dat de arts jullie wel serieus nam. Beetje kunnen slapen?

Annabel, nog even volhouden. Lekker vooruitzicht heb je.

Patricia, sudo zit zink in en dat droogt uit. Dus bij smetplekjes in liezen, oksels of keel werk het echt prima. Dun er op smeren en binnen een paar uur is het al minder.

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie heeft het matras geholpen, hoe gaat het nu??

mama patricia fijn dat de sudo creme helpt.
    ja de body warmer is voor viktor.
    hij staat mega stoer het is maat 80 dus voor de groei.

annabel als je dit leest heb je dus weekend geniet ervan meid.

boney hoe gaat het bij jou?

hier een lekkere rustige ochtend ga vanmiddag huishouden doen nu even rust, vannacht was het 2.00-7.00-10.00.

groetjes wendy

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik krijg zojuist het kennismakingspakket binnen van disneyboekenclub echt zo leuk, elke maand krijg ik een boek en een luister cd binnen voor 10 euro.

ik vind het helemaal leuk kan ik lekker beginnen met voorlezen voor viktor.

ik was vroeger zelf ook gek op disney, dus viktor ook hopelijk.

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Even vanaf mijn werk, ik heb ook de Disney boeken club. Ik ben nu nog steeds gek op disney haha

Deel Deze Pagina