even snel.. Vannacht om 2 uur wezen kijken lag ie gewoon te slapen.. half 3 was het krijsen.. temp gemeten 38.9 hij heeft door t meten en doordat ik een zetpil wou inbrengen wel gepoept.. Dat luchte hem gelukkig ook wat op.. Toen maar eerst flesje gegeven en daarna zetpil gegeven. verder niet ingebakerd.. kwart voor 4 sliep hij weer. Half 7 heb ik m wakker moeten maken omdat ie naar oma moest. 37.0 graden dus dat was mooi dacht ik.. Wel vrolijk, niet zn hele fles op helaas. Bij oma ;s ochends halve fles maar gedronken en vanmiddag wel hele fles.. bleek alleen dat hij om 2 uur alweer verhoging had (37,8) en ze heeft me niks laten weten. dus nu ben ik net thuis heb m nog x getempt en hij heeft gewoon weer koorts 38,2.. nu kan ik mijn eigen huisarts dus niet meer te pakken krijgen bah wat een naar gevoel want twijfel of ik nu weer moet bellen naar de hap of dat ik morgen de huisarts kan bellen
Tazzie, hij mag in feite wel een dagje of twee koorts hebben he... Hoe oogt hij verder? Zou het anders even afwachten tot morgenochtend en als je het later alsnog niet vertrouwd alsnog de hap bellen Qua temp kijk ik wat de meter aan geeft en hoe Aimée zelf is... Die heeft nl standaard al n hogere temperatuur (zo ronde 37.5 en de 37.7 ) zonder ziekig te zijn
Tazzie! Maak je niet te druk, tot 39.5 maakt de ha zich ook niet druk hoor. Hou in de gate of hij lusteloos wordt. Anders is het gewoon even het lichaam dat een virus weg werkt en eigenlijk heel goed! Hier ook grote fans van Disney!! Thom ligt al de hele vond te krijsen.... als je hem eruit haalt en in de box legt is ie stil, ja doei! Ff laten uithuilen nu
Lucas zit normaal rond de 36,9/37,1 gemiddeld.. Hij oogt verder wel aardig goed. Je ziet wel aan zn koppie dat ie niet fit is maar wil wel steeds lekker lachen enzo.. (is wel iets rustiger dan anders) heeft nu zo'n 160/170 cc gedronken.. maar sophia als hij straks wel hoger koorts heeft (temp m bij laatste fles nog 1x) dan geen zetpil geven? of voor de nacht wel? Vind t zo moeilijk, de arts van de hap zei gister wel gewoon zetpil geven ook voor de pijn in zn buikje..
Straks gewoon lekker een zetpilletje, zolang het niet boven de 40 is geen zorgen meid. Het is heel goed dat zijn lijfje het bestrijdt! Als hij nig lancht en drinkt (al is het minder dan normaal) komt het echt wel goed. Kleine kindjes kunne van het een op het andere moment ziek zijn en net zo snel weer beter!
Ik hoop dat het snel beter gaat met je mannetje, maar ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Dat zou ik ook doen en ook vervelend dat ze je niet hebben laten weten hoe het met je kleintje gaat. Mijn moeder doet dat altijd ook als alles gewoon goed is, altijd even een berichtje met hoe het gaat op de dag.
Idd gewoon evt zetpilletje doen voor de nacht.. Hebben jullie trouwens facebook dames? Ben daar meer te vinden san hier haha!
ja ik heb zeker facebook, volgens mij hebben we dat hier al eens geplaatst maar mij kun je vinden onder mijn eigen naam: Annabel Blootshoofd
Ik zit ook op FB. volgens mij heb ik annabel ook. Ik zit ook bij Janneke en Sjtl volgens mij. En bij Tazzie. Mijn echte naam is M aria Nodig me maar uit. Dan zie ik het wel. Tazzie, niet te druk maken hoor. Kindjes hebben al snel koorts. Ze moeten immers weerstand opbouwen. Vertrouw je het niet geeft dan gewoon een zetpil voor de nacht. Ik snap wel dat je het niet leuk vind van je SM. Ze had toch even wat kunnen laten weten? Vind ik wel.
annabel, ik zat net de boekjes te lezen en ik zat alweer te genieten. tazzie wat rot dat je nu weer met die koorts zit. ik zou wel een zetpil geven indien je denkt dat lucas er last van heeft. dreamer zo doe ik het ook inderdaad, kijken naar viktor en naar zijn temp en dan beslis ik pas. sophia ook al een onrustig kind. en hij heeft het goed door hoor hoe hij je kan beinvloeden dreamer ik heb ook facebook onder de naam wendy geul, sta ook in de lijst van annabel. nou hier een huilerige man, hij heeft echt last van kramp, zo zielig, al extra in bad gedaan. zijn buik gemasseerd, zijn rug gemasseerd, fietsen, kruik op zijn buik, niets helpt. nu slaapt hij eindelijk in de box ik zit af en toe bijna mee te huilen echt drama temp 37,6 dus geen verhoging ofzo. ik stop even met het fruit geven, en geef even alleen flesjes afgekolfde melk denk ik zodat ik even kan zien hoeveel hij drinkt. tijdens zijn buik masseren was hij wel aan het persen, maar er kwamen alleen scheetjes uit echt zielig. groetjes wendy
Annabel en wendy, jullie heb ik toegevoegd.. Maria, jou kan ik niet vinden Zooo hier ligt mn meisje op bed.. Laatste fles ging er met moeite in, zelfs nog wat weg moeten gooien omdat ze gewoon steeds in slaap viel... Morgen nog een dagje werken en dan weekend
ik heb ook fsacebook... sta wel bij wendy en annabel Wendy sneu he die krampjes? Hier heeft Lucas volgens mij ook wat buikpijn net als gister.. net weer krijsen (maar wel half in slaap nog.. hou ik m rechtop tegen me aan slaapt ie verder maar leg ik m op zn rug in bed is het krijsen.. veel scheetjes laten maar heeft verder nog niet gepoept.. hoop dat ie straks kan poepen.. geef m maar ff wat extra water in zn flessen.. en probeer wel ff gewoon afgekoeld gekookt water te geven zo..
dreamer zie je fb heb haar gehele naam via bericht gestuurd. boney ik heb je naam via een pb op fb getuurd naar dreamer. tazie zielig die kramp en buikpijn. ik vind het ook mega rot, voel me zo en nutteloos op die momenten. groetjes wendy
hmm temp is alweer opgelopen naar 38.6.. zetpilletje erin nu fles en hopelijk slaapt ie zo lekker in zn bedje..
tazzie hopelijk voelt lucas zich vandaag weer goed. nou viktor had vannacht een volle broek, de ontlasting was wat dikker maar dat kan komen door fruit. hij krijgt nu de fles met kolfmelk dit is zijn ritme geweest: 3.00 180cc, 7.00 140cc tot nu. ik blijf dit vandaag nog zo doen ik wel weten wat hij drinkt. ik kolf als hij net de fles op heeft. vandaag a ik naar mijn oma met mijn ma ze komt me zo ophalen dus ik ga viktor maar even aankleden.
Tazzie, hoe is de nacht gegaan? Las net op FB dat je naar de HA gaat. Ben benieuwd. Het doet je moederhart gewoon pijn als je ziet dat je kindje zich niet lekker voelt. Zo zielig. Bah...
boney hij sliep pas om 1 uur vannacht wel tot kwart over 6 geslapen.. maar ben naar huisarts geweest. hij heeft bovenste luchtweg infectie en nu antibiotica
Jeetje Tazzie wat vervelend dat je mannetje zo ziek is. Ik heep dat hij zich snel beter voelt. Vandaag is mijn weekend alvast begonnen, ik ben lekker even met mijn meisje naar het winkelcentrum geweest om wat lekker fruit te kopen en wat andere lekkere dingen. Helaas ben ik ook weer ongesteld, dat heb ik dus echt niet gemist de afgelopen tijd haha
Hallo hallo! Ik heb ook FB dreamer.. daar post ik ook elke dag wel wat Hier ben ik altijd wat minder goed in, ik lees wel altijd alles hoor! Wat sneu een ziek kindje Lijkt me ook echt niet leuk en inderdaad lastig om beslissingen te nemen over HA etc. Gelukkig ben je wel geweest en heeft hij nu antibiotica. Zou daarna wel probiotica geven... anders heeft hij misschien weer darm problemen?! Hier gisteren voor het eerst gewerkt. Was erg leuk Fay is bij mijn ouders geweest en dat ging goed, al heeft ze maar 2 x een half uur geslapen. Ze was er om 14:00 en haalde haar om 22:30 op! Echt lang! Thuis in bed aan de borst en toen heeft ze geslapen van 23:00 tot 6:00 en van 6:30 tot 10:00 en ik dus ook! Heerlijk haha. Daarna lekker naar de stad gewandeld en daar wat geluncht en nu ligt ze ook lekker te slapen in dr bedje al 1,5 uur. Niezen jullie kleintjes ook zoveel? Dat doet ze al vanaf dr geboorte, maar dat doet ze nu nog steeds een aantal keer per dag. Vind het eigenlijk een beetje vreemd. Ik ga dr zo pakken, want ik ga bij mn ouders eten. Manlief heeft avonddienst en die is dus niet thuis voor het eten. groetjes!